21063 1300SL, Tony_2106, 1990
21063 1300SL, Tony_2106, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Täna sai siis ära vahetatud ainult juhi poolt esimene ülemine sarniir, selle vahetus läks enam-vähem nobedalt. Järgmisena mõtlesin, et vahetan samalt poolt ka alumise ära, kuid ei saanud sarniiri kätte.
Samas, kui ma auto all maadlesin, siis avastasin, et pildil kujutatud üks mutritest on veidi lahti.
Mis seal ikka võtsin 13mm padruni ning hakkasin seda kinni keerama, kuni ühel hetkel murdus polt koos mutriga .
Samuti ei vedanud mul alumise sarniiri kallal maadeldes, nimelt sarniiritõmmitsale haamriga hoope jagades, lõin ühel hetkel sellest mööda ning otse täiest jõust käe pihta.
Kes ütles, et armastus Lada vastu ei tee haiget - TEEB KÜLL.
Pean vis kellegi siit foorumist endale appi kutsuma, et sarniire vahetada, sest arvan, et ilma sellise tõmmitsata nagu järgneval pildil on, mul alumiste vahetus ei suju kohe mitte.
Kas kellegil siin foorumis leidub sellist tõmmitsat? Kui jah, siis ehk saab see tore ladahuviline mulle appi tulla?
Samas, kui ma auto all maadlesin, siis avastasin, et pildil kujutatud üks mutritest on veidi lahti.
Mis seal ikka võtsin 13mm padruni ning hakkasin seda kinni keerama, kuni ühel hetkel murdus polt koos mutriga .
Samuti ei vedanud mul alumise sarniiri kallal maadeldes, nimelt sarniiritõmmitsale haamriga hoope jagades, lõin ühel hetkel sellest mööda ning otse täiest jõust käe pihta.
Kes ütles, et armastus Lada vastu ei tee haiget - TEEB KÜLL.
Pean vis kellegi siit foorumist endale appi kutsuma, et sarniire vahetada, sest arvan, et ilma sellise tõmmitsata nagu järgneval pildil on, mul alumiste vahetus ei suju kohe mitte.
Kas kellegil siin foorumis leidub sellist tõmmitsat? Kui jah, siis ehk saab see tore ladahuviline mulle appi tulla?
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Mina olen kõik siksi šharniirid (ja neid on palju olnud) ilma tõmmitsata ära vahetanud. Jätad šharniiri mutri õrnalt otsa, ja siis annad kuvaldaga käändmiku pihta šharniiri kõrvale paari täpse löögi pääle hüppab lahti. Teine võialus on kasutada nõukaaegset langetuslabidat, tollega tuleb ka hea jõuõlg ning nigu naksti tulevad lahti.
Ära murdunud amordipoldiga on nata keerukam. Kõige parem on lääba alt võtta, ja asendada purunenud polt uuega aga nüüd juba kümnesega ja kui juba alt siis ikka teine ka kümnene panna. Aga kui šharniirid juba küljes, siis ei ole ka see lääba võtmine enam raketiteadus.
Ära murdunud amordipoldiga on nata keerukam. Kõige parem on lääba alt võtta, ja asendada purunenud polt uuega aga nüüd juba kümnesega ja kui juba alt siis ikka teine ka kümnene panna. Aga kui šharniirid juba küljes, siis ei ole ka see lääba võtmine enam raketiteadus.
overkill is just about enough
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Pildid on sellelt lehelt (VAZ 2106 kohta):Karel12 kirjutas:Küsiks kust nii ilusad pildid leiad.
http://www.autoprospect.ru/vaz/2106-zhiguli/
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Täna sai käidud "Volga" Kaupluses ning soetatud sealt 185€ eest davaari:
Akulaadija
Alumine juhipoolne õõtsahoob
Õõtsahoova puksid 8tk
Õõtsahoovavõll
Vedrutõmmitsad 2tk
Peegel, koos tihendiga
Tagumised vedrud (kollase märgistusega)
Vedrumärgistustest veidi:
Roheline märgistus - kõige pehmemad.
Kollane märgistus - kõvad vedrud.
Pruun märgistus - combi vedrud.
Rohelise ja kollase märgistusega vedrude vahe tehakse kindlaks tagavedrude
puhul 2950N suuruse jõu rakendamisel; kollase märgistuse saab vedru mis jääb
pikemaks kui 273mm; rohelise märgistuse lühem kui 273mm.
Esivedrudele 4350 N suurune jõud; kollane märgistus-üle 232mm pikkune vedru
ja rohelise märgistuse alla 232mm vedru.
Kella 11:30 paiku alustasin alumise õõtsahoova vahetust koos sarniiride vahetusega (juhipool).
Vahepeal tuli üks mehaanik mulle appi ning aitas alumist sarniiri koonusest lahti peksta.
Õhtul tuli üks teine sõber mulle appi, et saaks vedru uuesti tagasi panna oma kohta alumisel sarniiril.
Kogu pull lõppes kell 20:30, kui autol olid uuesti õõtsahoob, vedru, amort ja sarniirid tagasi külge siirdatud.
Lisaks avastasin, et juhi pool olev amort on vist omadega kuti. Amort peaks end väljapoole vaikselt suruma, kui teda kokku pressida. Aga mida see amort tegi - MIDAGI.
Kui auto uuesti alla lasin, siis vaatasin, et tungraua alumine ümmargune toetus jalg on kuidagi imelik.
Võttes tungrauda auto küljest ära, kukkus see ümmargune detail lihtsalt tungraua küljest ära, nimelt oli keevituskoht järgi andnud ja oligi mutt selle tungiga.
Akulaadija
Alumine juhipoolne õõtsahoob
Õõtsahoova puksid 8tk
Õõtsahoovavõll
Vedrutõmmitsad 2tk
Peegel, koos tihendiga
Tagumised vedrud (kollase märgistusega)
Vedrumärgistustest veidi:
Roheline märgistus - kõige pehmemad.
Kollane märgistus - kõvad vedrud.
Pruun märgistus - combi vedrud.
Rohelise ja kollase märgistusega vedrude vahe tehakse kindlaks tagavedrude
puhul 2950N suuruse jõu rakendamisel; kollase märgistuse saab vedru mis jääb
pikemaks kui 273mm; rohelise märgistuse lühem kui 273mm.
Esivedrudele 4350 N suurune jõud; kollane märgistus-üle 232mm pikkune vedru
ja rohelise märgistuse alla 232mm vedru.
Kella 11:30 paiku alustasin alumise õõtsahoova vahetust koos sarniiride vahetusega (juhipool).
Vahepeal tuli üks mehaanik mulle appi ning aitas alumist sarniiri koonusest lahti peksta.
Õhtul tuli üks teine sõber mulle appi, et saaks vedru uuesti tagasi panna oma kohta alumisel sarniiril.
Kogu pull lõppes kell 20:30, kui autol olid uuesti õõtsahoob, vedru, amort ja sarniirid tagasi külge siirdatud.
Lisaks avastasin, et juhi pool olev amort on vist omadega kuti. Amort peaks end väljapoole vaikselt suruma, kui teda kokku pressida. Aga mida see amort tegi - MIDAGI.
Kui auto uuesti alla lasin, siis vaatasin, et tungraua alumine ümmargune toetus jalg on kuidagi imelik.
Võttes tungrauda auto küljest ära, kukkus see ümmargune detail lihtsalt tungraua küljest ära, nimelt oli keevituskoht järgi andnud ja oligi mutt selle tungiga.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
- Tony_2106
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 732
- Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa
- Autod: 2015 Aixam City
- Kontakt:
Täna sai siis keevitajal tagumendist kinni haaratud ning tehtud korda hiljuti ära lahunenud tungraud,
millel ümmargune toetuspind keevitusest lahti tuli. Keevitasime selle tagasi ning lisasime tugevduseks
ka kolmnurga. Tulemus on järgmine:
Kui tungraud parandatud, siis mõtlesin, et katsetan tugevust ja võtsin ette kõrvalistuja pool sarniiride
vahetuse, kuid kahjuks olid suurtel mutritel randid maas. Helistasin samale töömehele, kes mind tungraua
parandamisel abistas. Õnneks oli ta veel läheduses ja tuli mulle appi, võttes kaasa pikendusjuhtme, suure
haamri ning relaka. Tegime siis umbes tunni ajaga koos sarniiride vahetuse ära.
millel ümmargune toetuspind keevitusest lahti tuli. Keevitasime selle tagasi ning lisasime tugevduseks
ka kolmnurga. Tulemus on järgmine:
Kui tungraud parandatud, siis mõtlesin, et katsetan tugevust ja võtsin ette kõrvalistuja pool sarniiride
vahetuse, kuid kahjuks olid suurtel mutritel randid maas. Helistasin samale töömehele, kes mind tungraua
parandamisel abistas. Õnneks oli ta veel läheduses ja tuli mulle appi, võttes kaasa pikendusjuhtme, suure
haamri ning relaka. Tegime siis umbes tunni ajaga koos sarniiride vahetuse ära.
Tony_2106
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)
2020.a. Aprilia SX Factory 2T krossikas. 6-käiku.
2015.a. Aixam City 400cc Diisel (Automaat)