2. leht 2-st

Postitatud: 25 Dets 2015 20:30
Postitas Naff
Et sai siis nädal tagasi käidud lada vaatamas, et küla kassid ja igasugused muud elukad endale pesa ei leiaks :D.
Sai siis natukene möllatud sellega. Võtsin ära küljekarbi liistud, see mis sealt välja kukkus ei meeldinud mulle... aga vähemalt olid karbid tugevad ja auku kuskil ei olnud. Lihvisin enam vähem vana värvi maha ning karestasin pinna. Lasin krundiga üle ja peale läks must mastiks (alguses vaatasin, et mis pull, mastiks tundus rohkem olevat si*** karva :D). Edasi sai ette võetud ukse ääred. Läbivat auku kuhugile ei tekkinud.

Sain vahetatud ka küünlad ning nende juurde kuuluvad juhtmed. Mul jamab ikkagi kolmas silinder, küünal oli halb ja töötaval mootoril longab ka see koht, eks peab ette võtma mootori remondi :(.

Enda kaitsme probleemile ka veel see kord jälile ei jõudnud, kuid nüüd näpuga mööda elektriskeemi järge ajades, võib see vabalt olla ka armatuuri valgustuse regulaator, mis maki paigaldades voolu usinasti tagant ära võttis :D Maki vool tuli küll süüte lukkust, kuid kui natukene volüümi juurde keerasid või üle ühe kõlari taha panid käis klõks ja vool kadunud, kuid kohe tuli tagasi. Eks nüüd võtan sihi selle poole.

Esilaternate pirinide vahetusest ka midagi välja ei tulnud, sest need ei tahtnud kohe üldse istuda sinna :D No tee mis tahada aga ei... seekord jäi see nii, peab nuputama midagi välja.

Kuna nüüd tehnikumist vaheaeg, saab minna esmaspäevast edasi tegema. Teha jäid siis hetkel katus, kapott, ukse ülemised osad ning tagapõll. Muidugi jääb kõik krundi alla, kuniks ma leian ÕIGE värvikoodi ja lähen ostan paar purki värvi. Tean, et jääb laiguline, kuid mis teha. Tahaks muidugi üleni ära värvida, kuid vahendid puuduvad selleks (rulli ja aersooliga ma tervet autot ei värvi :D)

Selle kahepäevase ürituse lõpetuseks pesin auto kenasti puhtaks ja siis sai minna teha paar pilti, nagu ikka :D.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 27 Dets 2015 14:23
Postitas Matteb
Kas see punane ring peab seal ilukilbil olema ? Rikub pilti minu arvates. muidu väga soliidne pill. Parempoolse tagatule võid ka tööle panna kui tegemiseks läheb :lol:lol

Postitatud: 27 Dets 2015 21:39
Postitas Naff
Plaan hakkata järgmisest nädalast lahedama elektriprobleemi, sest kui täpselt vaatad ei põle ka parem numbrituli, tegelikult üldse 7 kaitsme all paiknevad asjad on lühises :lol.
Punase ringi kohta täpselt ei tea, arvatavasti muutuvad üldse veljed mingi aeg :).

Postitatud: 28 Jaan 2016 15:53
Postitas Naff
Eelmine aasta sai siis mainitud, et veljed võivad muutuda ja nii juhtuski. Sai muretsetud siis ladale uued veljed algavaks hooajaks :) Peal on suverehvid mõõdus 185/55/15 ja 195/50/15. Praeguse vaatamise järgi istub 195/50/15 veljel paremini kui teised. Arvatavasti tulevad siis uued ikka laiad ja madalad rehvid. :lol
Hetkel jääb siis ainult alla kruvida.
Aa tahtsin veel küsida, et mis on lada poldi pikkus ja keermesamm? :) Sain kaasa veel fiat punto valuvelje poldid, aga ei tea täpselt kas need istuvad või ei ;)


Pilt

Pilt

Postitatud: 28 Jaan 2016 22:20
Postitas Naff
Kas keegi oskab öelda kas jääb väga hull kui lada keskava on 58.5 mm aga velgedel on 58 mm. Võib midagi juhtuda või ei. Olen kuulnud et ümara viiliga lükatakse keskava parajaks kuid kas see velge balansist välja ei vii?

Postitatud: 28 Jaan 2016 23:57
Postitas Mel
Proovi velge all, tõenäoliselt tagasillal pole vaja midagi viilida.
Ees on rumm täpne ja vaja ava suuremaks saada. Viiliga lükates ise vaatad ju, kas saab võrdselt või mitte. Ei usu, et silmamõõt nii vale on:)
Viili asemel töö lihtsam trelli otsa käiva raspelfreesiga (profiilraspel):
http://www.wolfcraft.ee/et/c/raspelfreesid---suvistid

Postitatud: 31 Jaan 2016 21:06
Postitas Naff
Sai siis hüpatud lada juurest läbi, et vaadata kuidas elab... :)
Kuna sai kaasa võetud äsja ostetud veljed, viskasin ka need alla, et vaadata kuidas istub. Tagumistega oli väga hästi, plekk alt ära valu kuidagi paika, sest fiksaator augud puudusid, seejärel kinni. Tundisin, et keeret läks poldil vähem peale. Vaatasin siis pleki polti ja valu polti, kurat lühem... :mad: No praegu jäi kinni, aga mis saab siis kui sõitma hakkan? On ta piisavalt kinni? Ei tea, jätsin praegu ta nii. See järel pidin liikuma esimeste juurde, see nii lõbus polnud Alla ei tahtunud ta üldse istuda. Lõpuks surusin ühe serva vastu ja keerasin poldile paar pööret sisse, see järel lõin ka diagonaalis ülemise serve vastu ja poldiga kinni. Tõmbas ilusti rattarummu vastu. Teisel pool läks asi libedemalt :lol . Vastu ülemist õõtsa nad ei läinud, keerasin enamvähem lõppu välja rattad. Karbi serva vastu ka ei läinud. :) Igatahes käisin ümber auto, ning häirima jäid praegu ainult tagumised rattad. Peaks ostma 15-20 mm flantsid? Natuke liiga sees on. Praegu vaatasin, et tuleku ruumi nagu on. Eks vaatab mida aeg toob.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 06 Veebr 2016 14:49
Postitas Naff
Täna sai siis peale visatud uus rool. Jämedam ja mugavam. Signaali ei saanud ainult tööle :mad:
Hakkasin siis tegelema enda tuledega. Elektriskeem ette ja näppuga järge ajama. Siis paar katset (ühest piisas). Ja voilaa reostaat või mis iganes kellade valgustus lüliti on õhtal, keerates tuled peale ja käib kaitsmes plõks ja reostaadist tuleb kärsakas. Nüüd võtan selle linna kaasa ja järgmine nädal mööda linna seda otsima.

Pilt

Pilt

Postitatud: 14 Veebr 2016 17:35
Postitas Naff
Nädala alguses sai käidud ja toodud ära uus näidiku ploki valgustuse lüliti.
Sai käidud ka ringi kolatud maal garaažides. Leidsin palju huvitavaid ja mitte huvitavaid asju. Üks vanem härra tõi mulle terve koti täie ladale erinevaid osasid, mis kunagi järgi on jäänud. Ühesõnaga sain ma endal garaaži ära koristatud.

Huvitavatest asjadest leidsin kardinad, ruloo tüüpi. Jutu järgi peaks olema lada omad? Ei tea kas vastab tõele. Keegi targem ehk teab.

Leidsin veel terve armatuuri, seisukord on korralik (isegi kell oli küljes :))
Juurde leidsin teisest nurgast näidiku ploki, jutujärgi ka töötav.
Siis karburaator, selle seisukorda kahjuks ei tea.

Sain siis veel juurde veepumba, jagaja kaaned, suunatuled, numbritule, ketipinguti ja veel palju pudi padi, millele ise nimetust ei leia :lol. Ja siis veel käsipiduri tross traadist, jutu järgi pidi vastupidavam olema.

Tulevikus mõtlen vahetada siis armatuuri ära, sest ma ei saa aru miks topiti neid kleepse igale poole kunagi?

Siis veel üks asi, keegi oskab öelda kuidas saaks aknapesu vedeliku düüsid korralikult jooksma? Hetkel lasevad nad ainult akna alla äärde, seega hetkel neist eriti abi pole.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 14 Veebr 2016 19:31
Postitas ubja47
Klaasipesu mootoril ehk endal jõudu vähe? Proovi võta paagilt voolik kyljest ära ja vajuta siis klaasipesu nuppu, peaks viskama vedeliku peaaegu meetri kõrgusele. Kui viskab siis võid proovida suru õhuga klaasipesu voolikuid läbi lasta.

Postitatud: 14 Veebr 2016 20:50
Postitas Viin
Klaasipesuri pumba võlli plastikust puks tahab ka katki minna. Mootor käib ringi, natuke ka pump, kuid veesurve on olematu :)

Postitatud: 22 Apr 2016 12:36
Postitas Naff
Debiilikud kütusevargad, paar päeva seisis auto maja ees ja suudeti tõmmata paak nii kuivale et enam käima ka ei lähe. :mad: Kaotus pole õnneks suur. Ei olegi see nõmme nii rahulik kant...

Re: 21063, Naff, 1983

Postitatud: 21 Apr 2018 21:31
Postitas Vazmjorka
Tere,
mõni aasta on küll viimasest postitusest möödas aga kui oleks võimalik kas saaks auto värvi koodi. Tumesinine 06 näeb väga ilus välja ja tahaks enda oma ka üle võõbata. igatahes kui mäletad auto värvi koodi ja jagaksid seda ka mulle oleks väga hea.