21013, Laskarpoiss, 1980

21013, Laskarpoiss, 1980

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

21013, Laskarpoiss, 1980

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Sai siis lõpuks soetatud omale selline isesugune aparaat. Sõita on mugav ja ei saa kusagilt eriti norida. Minu arust suht koht heas korras. Läbisõit on 25 000 km ja se võib isegi olla õige (pead pakule ei pane) kuid auto sisemuses kulumis jäljed puuduvad.
Paar pilti kah siis autost, mis tehtud nyyd lähipäevil ja jaanipäeva tiirul mööda eestit. Pilku pyyab kõvasti ja lehvitajaid leiab teeääres kyllaga, nii nooremaid inimesi kui ka päris vanakestel huvitav näha selliseid. Minu masin siis valge, sinine yhe sõbra oma, se 21011 ja 75 aasta vist oli. Endale sai siin vahepeal ka yks vana niva ostetud, kuid lähemal uurimisel selgus et se ikka nii mäda et pole enam mõtet taastada, läks myyki ja ära ta ostetigi, läks teine soome avarustesse.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Ülevaatus läbitud nigust naksti. Segukruvi krutiti vähe koomale, tühikäigul ei mahtunud normidesse ja parem ülemine sarniir paluti lähitulevikus vahetada. Karpa tuleb nüüd ükspäev niikuinii maha võtta, sest sisse läheb remontkomplekt kõik ja sarniir nüüdseks vahetatud. Karpa on peal 2105 oma millegipärast ja maru peenete düüsidega, peakambri küttedüüs 102 :D Aga eks sealt ka keskmine kütusekulu 6,5 - 7 l/100km. Ökotamine pole eesmärk, nii et tuleb suuremad avaused karpasse paigaldada ja küll hakkab se 1,2L kopikas kah natukene ennast liigutama. Talvel tuleb tõenäoliselt vähe pleki ja värvitööd, roostet ei ole, kuid värvi on siitsealt kohendatud ja mitte just kõige paremini, nats tahab silumist ja värvimist, siis saab veel parem. Seniks aga kärutan sellega ringi kuni veel ilmad lubavad, eks näis kas talvel raatsib teist välja ajada yldse. Piltide peal ripub sumpa kah imelikult, kuid se sai oma õige kohapeale väänatud, ilmselt oli nagu ikka paigaldatud uus, ja ei oldud viitsitud väänata torusid nii et jookseks õigesti.
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Sai siis täna karpa pulkadeks võetud ja vähe düüse suurendatud ja vahetatud ja katsetatud, kiirenduspumba mansett vahetatud, mingi klapi mansett veel ja tihendid kõik, tulemus siis selline et istmikuga tuntav vahe on sees, ka 100km/h on autol veel olemas kiirendus mingisugune, ennem oli sealt juba kogumine, ning linnas ülesmäge kannatab 50km/h kah kiirendada 4 käiguga, jõuab minna küll juba. Ehk tulemus siis sellel tänasel tööl :D . Sai ka auto kõhtupidi maale lähemale viidud, eest sai maha võetud 3 tiiru vedrudel, ning nüüd istub nina läbilöögi puksidel (ei tea kas se teeb õõtsale miskit halba kah või võib nii olla) Saaks veel läbilöögi pukse lühemaks lõigata, siis saaks veel madalamale selle kupatuse. Tagant lõikasin igaks juhuks kaks tiiru, kuid peab yhe tiiru veel lõikkama, sest tagumik jäi nagu natsa kikki veel, seal ruumi on igatepidi veel, nii läbilöögi puksideni kui ka rattal koopas. Originaal rool sai külge pandud, nüüd nagu asi õige. Mida ja kuidas sinna roolile vanasti ümber punuti et rooli jämedamaks saaks et oleks näppudele mugavam käsitleda. Sarniir sai vahetatud, vene oma läks alla, kummi tagune sai pandud määret täis, kuid ikkagi rool raske ja naksub sarniirist, nii keerates kui ka lohkudes ja aukudes (mida teha teisiti et ei oleks seda käginat, üpris vali teine) Paar plti ka peale tänast modifitseerimist. Ahjaa, ja tagarattaid tahaks saada kuidagi mõned cm-id väljapoole, nii-umbes 3-5 cm. Kuidas ja kas kellegil oleks vastavaid asju olemas et seda teostada, esimesi olks kah vaja kuid seal piisaks 2-3 cm vast.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
Laskarpoiss kirjutas: Sai ka auto kõhtupidi maale lähemale viidud, eest sai maha võetud 3 tiiru vedrudel, ning nüüd istub nina läbilöögi puksidel (ei tea kas se teeb õõtsale miskit halba kah või võib nii olla)
Läbilöögipuksil sõites tapad ära nii õõtsad kui lansekad kui lõpuks ka kogu auto kere. Kui masin on üheks-kaheks hooajaks mõeldud siis pole vahet, kui tahad aga kopikat pikemalt pidada, siis mõtle oma plaanid ümber.
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Tuleb niikuinii otsida jämedamad ja jäigemad vedrud, siis tean kõrgust sättida, sellepärast uuringi et kas võib või ei. Auto plaanis jätta omale. Se hetkeline madaldus on rohkem nagu asjade sättimine, et kuidas jääb ja kuidas rattad mahuvad jne. Esisillas tuleb miskit teha siis et puksile väga ei istuks. Õnneks ta hetkel sinna väga valjult ei toetu, kuid ikkagi.
Kasutaja avatar
sumpaplekk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 16 Apr 2014 20:04
Asukoht: Raplamaa
Autod: Vaz 21011

Postitus Postitas sumpaplekk »

Tere jõudu! Omast kogemusest võin öelda, et kägina ja raske rooli süüdlane on emb- kumb alumine sarniir.
Mul olid täpselt samad sümptomid (arvasin, et õõtsapuksid kägisevad) kuni selgus, peale alumise sarniiri laiali valgumist, et koer oli hoopis sinna maetud.
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Ei ma usun et kägiseb ikkagi ylemine, sest kägin tuli peale ylemise sarniiri vahetust , ja kui ylemise lahti päästan siis vaikne. Uus srniir oli kuiv ja jube tihke, panin kummi taguse möksi täis, kuid peab lahti võtma ja kuidagi selle sinna rohkem sisse meelitama, ei tea vaid kuidas se õnnestub :( tõstukil keerates ka kägiseb ja tunda et on tihke). Täna peale tööd tegelen, muidu uus sarniir ka peetis kohe. Oleks äkki pidanud ikka saksa sarniiri ostma, kuigi eeldan et vene oma kestab kauem vast, nii rääkisid ka poes ladamehed teised.


 
sumpaplekk kirjutas:Tere jõudu! Omast kogemusest võin öelda, et kägina ja raske rooli süüdlane on emb- kumb alumine sarniir.
Mul olid täpselt samad sümptomid (arvasin, et õõtsapuksid kägisevad) kuni selgus, peale alumise sarniiri laiali valgumist, et koer oli hoopis sinna maetud.
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Ei ma usun et kägiseb ikkagi ylemine, sest kägin tuli peale ylemise sarniiri vahetust , ja kui ylemise lahti päästan siis vaikne. Uus srniir oli kuiv ja jube tihke, panin kummi taguse möksi täis, kuid peab lahti võtma ja kuidagi selle sinna rohkem sisse meelitama, ei tea vaid kuidas se õnnestub :( tõstukil keerates ka kägiseb ja tunda et on tihke). Täna peale tööd tegelen, muidu uus sarniir ka peetis kohe. Oleks äkki pidanud ikka saksa sarniiri ostma, kuigi eeldan et vene oma kestab kauem vast, nii rääkisid ka poes ladamehed teised.


 
sumpaplekk kirjutas:Tere jõudu! Omast kogemusest võin öelda, et kägina ja raske rooli süüdlane on emb- kumb alumine sarniir.
Mul olid täpselt samad sümptomid (arvasin, et õõtsapuksid kägisevad) kuni selgus, peale alumise sarniiri laiali valgumist, et koer oli hoopis sinna maetud.
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Roolile oli vanasti saada traadist punutud kest. Mossel vähemalt oli peal. Ja üks isegi Kuskil kapiotsas tagavaraks, mille vanamees ise punus .õigemini mitmetest värviliste kattetega traatitest oleks õigem öelda.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 453
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Kas šarniiridel määrdeniplite jaoks poldiga suletud ava ei ole?
Mõtekas sealt litooli juurde lasta. Riiulis kaua seisnud liigenditel võib määre oma töövõime ära minetanud olla.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Tere jälle üle pika aja. Pole ammu kirjutanud siia, kuid ega midagi suurt pole juhtunud ka. Ülemine sarniir uuesti vahetatud ja kägin ning raske rool kadunud. Üks õlivahetus tehtud vahepeal ning vedrusid vähe sätitud et puksidel ei istuks, kuigi tahaks teda madalamaks saada veel. Sõidetud vahepeal umbes 400km ja kurta pole suurt miskit. Hooaeg hakkab vaikselt lõppema ja auto läheb pikemale talvepuhkusele varsti. Siis ka ehk mõningad uuendused ja asjad, kuid hetkel asi plaanide ja mõtete tasemel. Sain ka tuttava käest originaal raadio, seegi tuleb omale kohale ükspäev installeerida, vähemalt augutäitekski :D Mõned pildid ka.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
u
urmas11
Foorumi kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: 31 Jaan 2012 08:59
Autod: 2101,2101,2101

Postitus Postitas urmas11 »

Sinine on 21011 1976.a. originaal plekide ja värviga;)
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Tere jälle. Kevad ei ole enam mägede taga, sai oma suvepill garaažinurgast keset põrandat korra lükatud ja tolm maha pestud ja käimagi pandud. Suureks suureks üllatuseks oli vaja vaid käsipumbaga bens ülesse pumbata ja poolest pöördest käis, isegi aku ei olnud surnud peale peaaegu 5 kuud seismist garaažis. Garaaž muidugi soe ja kuiv. Nüüd siis tuleb vahetada soojenduskraan armatuuri all ja vähe karpat ehk puhastada ja näppida ning varsti saab sõitma. Nüüdseks toll makstud ja saab ehk märtsi kuus juba minna siia Soome maa ülevaatuspunkti ja organeerida vanakesele mustad numbrid külge. Sai siin terve talv mõtiskletud ja arutatud endaviisi ja otsus tuli ikkagi et auto jääb originaal ja ei hakka seal midagi tegema ja rattsima, liiga hea selleks et õra rikkuda :D
Paar pilti ka talvel hangitud lisavarustusest, on teine seal vaid ilupärast, kuid vähemalt on :D

Pilt

Pilt

Ja üks foto süüdistus ka auto läbisõidust, mis peaks olema esimesel tiirul ja millega minnakse vastu järgmisele hooajale, eelmine aasta sai siis sõidetud ca.1000km vist, jäi täpsemalt algul täpsustamatta, kuid edaspidi juba saab täpselt teada palju aastas lisa tuleb :D

Pilt
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 18 Juul 2010 15:32
Asukoht: Rapla / Helsingi
Autod: Vaz 21013 80a. Voyager 99a. GMC Typhoon 92a.

Postitus Postitas Laskarpoiss »

Kevad käes ja sai ka Helsinki vahel üks tiir tehtud. Ennem liikvele minemist aga tuli välja et mootor ei tööta hästi, ei kannata gaasi vajutada, hakkab räigelt pooma nagu. Selgus et kütet ei tule peale, kuna kütuse filter oli täitsa kuival. Käivitus oli ka kuidagi pikk. Uus pump asemele ja asi hakkas käima kuidagi, vana pump oli seest ikka väga kole ja must. Kuid ei käinud ikka ilusti. Karpa maha ja lauale pulkadeks, see mis sealt seest vastu vaatas oli kohutav, mingi pudi ja sodi jne. Peale puhastamist kokku ja tööle ning töötab taas nagu antsu viiul. Sõidan 95E bensiiniga, siin soomes sisaldab se 10% metanooli, kas se on ikka hea sinna sisse kallata, et äkki oleks 98 parem, või on se liiga kange mu autole. Kes oskaks nõu anda. Ise kahtlustan selle sette ja sodi tekkimise põhjuseks just seda 95E kütust mis siis on mingil põhjusel selliseks muutunud sealkarpa sees. kuna filter iseenesest on ilus puhas ja seal ei ole mingit setet ja sodi.
Vasta