2107 1,7i, 1996, series
2107 1,7i, 1996, series
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
sseries
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: 2107 1,7i
2107 1,7i, 1996, series
Sai eelmine nädal (aprilli algus 2015) Viljandist üks 07 ligi võetud. Kapoti all 1,7l monopritsega mootor, 5k. Autoga tegemist on üksjagu ja natuke ka juba tehtud.
Pärnusse tuues oli sõidu ajal mürin ja kahin sees.
Kohe sai hakatud autot lahti kakkuma. Esimene ja tagumine stange tulid küljest. Käigukast, kardaan ja differ alt. Käigukastis vahetatud otsalaagrid. Üks kukkus lahti võttes koos separaatoriga laiali ja see oli üks sõidumüra põhjustaja (kaugemalt ei hakanud käigukastist viga otsima).
Esimese asjana sai klapivahed kellaga paika pandud (0,15mm, 52 mikromeetrit). Osad olid liiga väikesed (30 mikromeetrit) ja teised jällegi liiga suured (70-80 mikromeetrit). Mootor hakkas nagu paremini tuksuma küll ja tiks kadus ära.
Järgmiseks sai vahetatud kardaani vahepukk laagriga. Differ sai ise lahti võetud ning sealgi sees olid laagrid kulunud ning põhjustasid undamist. Tutikad laagrid vene päritoluga, kuna hiinakaid ja muid ei soovitatud. Difri kokkupanek oli üsna riski peale minek, kuna isal endal polnud varasemast ajast sellega ka kogemusi. Õpetuseks sai ette kirjutatud siit samast foorumist ühe kasutaja õpetus ning siiani on paika pidanud ja kõik vaikne.
Said ligi võetud ka tagumised uued tuleklaasid, kuna vanad üsna tuhmid (Made in Russia) .
Plaanis:
* Sportrool - olemas
* Väljalase vabamaks ja sportpütt
* Otsida laiendatud plekkveljed või kenad valud (suveks) - otsimisel
* Veermiku remont (uued puksid, vardad ja muu vajalik) - tehtud
Pärnusse tuues oli sõidu ajal mürin ja kahin sees.
Kohe sai hakatud autot lahti kakkuma. Esimene ja tagumine stange tulid küljest. Käigukast, kardaan ja differ alt. Käigukastis vahetatud otsalaagrid. Üks kukkus lahti võttes koos separaatoriga laiali ja see oli üks sõidumüra põhjustaja (kaugemalt ei hakanud käigukastist viga otsima).
Esimese asjana sai klapivahed kellaga paika pandud (0,15mm, 52 mikromeetrit). Osad olid liiga väikesed (30 mikromeetrit) ja teised jällegi liiga suured (70-80 mikromeetrit). Mootor hakkas nagu paremini tuksuma küll ja tiks kadus ära.
Järgmiseks sai vahetatud kardaani vahepukk laagriga. Differ sai ise lahti võetud ning sealgi sees olid laagrid kulunud ning põhjustasid undamist. Tutikad laagrid vene päritoluga, kuna hiinakaid ja muid ei soovitatud. Difri kokkupanek oli üsna riski peale minek, kuna isal endal polnud varasemast ajast sellega ka kogemusi. Õpetuseks sai ette kirjutatud siit samast foorumist ühe kasutaja õpetus ning siiani on paika pidanud ja kõik vaikne.
Said ligi võetud ka tagumised uued tuleklaasid, kuna vanad üsna tuhmid (Made in Russia) .
Plaanis:
* Sportrool - olemas
* Väljalase vabamaks ja sportpütt
* Otsida laiendatud plekkveljed või kenad valud (suveks) - otsimisel
* Veermiku remont (uued puksid, vardad ja muu vajalik) - tehtud
-
sseries
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: 2107 1,7i
25.05.15
Nüüdseks vahetatud ka kõik tagumised reaktiivvardad (2+2+1) ja kõik stabika- ning õõtsapuksid esisillas, rooliotsad ja šarniirid (lisasime ka määrdeniplid) ning lisaks pendelhoob, mis nüüd laagriga. Rool käib hästi ning kergelt ja auto sõidu ajal enam ei uju . Sillatala ja hoovastik esiosas sai värskema musta värvikihi ka peale.
Alati on mulle meeldinud ka see, kui autos on hea muusika. Selleks sai veetud uued juhtmed eest taha välja, kuna vanad olid vähemalt kolmest eri juhtmest kokku keeratud. Esimeste kõlarikatete all armatuuris uued väikesed kõlarid ja taga aknalaual ovaalid. CD-mängijaks vanakooli Panasonic. Heliga nüüd rahul küll.
Alati on mulle meeldinud ka see, kui autos on hea muusika. Selleks sai veetud uued juhtmed eest taha välja, kuna vanad olid vähemalt kolmest eri juhtmest kokku keeratud. Esimeste kõlarikatete all armatuuris uued väikesed kõlarid ja taga aknalaual ovaalid. CD-mängijaks vanakooli Panasonic. Heliga nüüd rahul küll.
-
sseries
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: 2107 1,7i
Otsin difri reguleerimise kirjelduse üles ja lisan hiljem siia (selle võlus isa kuskilt välja ja pidi olema vene aja retsept ). Auto plaanis hoida salongi ja kere silmas pidades võimalikult tehasekonditsioonis mõningate muudatustega. Suvel ralli ei plaani küll teha. Pigem oleks tänavapill kena väljanägemisega, millega talvel tore jääl hullata.
Talveks läheb alla neljane kast ja võimalik, et ka aeglasem ülekanne tagasilda, ei välista ka plokkdifrit, aga see hilisem teema. Lisaks plaanis vahetada originaal hooratas 4,5kg hooratta vastu. Kindlasti saab ka väljalase vabamaks tehtud (hetkel kat vahel) ning küll neid plaane aina juurde ka tuleb.
Haakekonks sai ka ära võetud küljest, kuna roostetas ja ei kannatanud visuaalselt kriitikat. Isa lasi konksu liivapritsis üle, uus värvikiht peal ja läheb uuesti alla .
Panime tagasi ka originaalstanged, mis said uuenduskuuri. Kroom on puhas ja plastik tume. Üks esimene ja üks tagumine stange ka üle, millel samuti plastik ilus tume ning kroom korras ja läikiv (väike vihje, kui keegi otsib korralikke stangesid).
Talveks läheb alla neljane kast ja võimalik, et ka aeglasem ülekanne tagasilda, ei välista ka plokkdifrit, aga see hilisem teema. Lisaks plaanis vahetada originaal hooratas 4,5kg hooratta vastu. Kindlasti saab ka väljalase vabamaks tehtud (hetkel kat vahel) ning küll neid plaane aina juurde ka tuleb.
Haakekonks sai ka ära võetud küljest, kuna roostetas ja ei kannatanud visuaalselt kriitikat. Isa lasi konksu liivapritsis üle, uus värvikiht peal ja läheb uuesti alla .
Panime tagasi ka originaalstanged, mis said uuenduskuuri. Kroom on puhas ja plastik tume. Üks esimene ja üks tagumine stange ka üle, millel samuti plastik ilus tume ning kroom korras ja läikiv (väike vihje, kui keegi otsib korralikke stangesid).
-
sseries
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 10 Apr 2013 09:52
- Asukoht: Pärnu/Tartu
- Autod: 2107 1,7i
Esisild & nukkvõll
Esisilla remondist ka väike fotojäädvustus. Lisan pildid ka nukkvõllist ja nookuritest, mis hakkasid kole kiirelt klapiklõbinat tekitama. Klapivahed olid ühe paagitäie kütusega läinud kordades suuremaks (kolmel klapil). See nädal peaks juba uue nuka ka kätte saama.
Alljärgnevad pildid ise ütlevad rohkem kui tuhat sõna
Alljärgnevad pildid ise ütlevad rohkem kui tuhat sõna
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Õlipuudus?
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com