21061, Raig0, 1991
21061, Raig0, 1991
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Sai siis Ladaga käidud Lõuna-Eesti streetrace hooaja avamise kruiisil. Auto pidas ennast hästi üleval, kuigi tujutses vahepeal. Teel Võrust Põlva poole tehti väike peatus ja sõber ütles, et mul viskab musta vahel. Siis üks ütles, et liiga palju bena tuleb peale. Keerasime segu koostise kruvi, mis oli täiesti kinni alguses. Edasi läks hästi, musta lahmis ikka välja. Ja küll siis hakkas bensiini ka jooma. Raadil keerasin kruvi tagasi nii kinni kui too enne oli. Keskmiseks kütusekuluks tuli tolle karburaatoriga ligi 20l/100km. Kodus viskasin tolle karburaatori nurka ja panin teise peale. Kütusekulu kohe tunduvalt ilusam - näed, et kütuseseier ei kuku nii nagu kruiisil. Küll aga selle teise karburaatoriga selline jama, et tühikäik ei püsi (karburaator mingi elektrilise anduriga) ja kui ilma õhuklapita gaasi põhja lööd, poob korraks kinni ja alles siis hakkab minema. Milles probleem?
Panen ka paar pilti, sai Raadil natukene proovile pandud - ärge siis pahandage.
Panen ka paar pilti, sai Raadil natukene proovile pandud - ärge siis pahandage.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Praegu toimub siis mootorivahetus 1.5 -> 1.6, sest üritasin 1.5l ise klappe reguleerida lehtkaliibriga, aga vist ei õnnestunud. Tegin raamatu "Sõiduauto >Žiguli<" õpetuse järgi, aga mõnda kohta, kus pidi vahe olema, ei olnud või ei tekkinud absoluutselt mingit vahet, kui keerasin vastumutri lahti ja hakkasin reguleerima. Klapikambrikaas käis mul maha oma 10 korda - anomaaliast aru ei saanud, miks korralikult reguleerida polnud võimalik ja viskas üle ning mõtlesingi, et tõstan nurgast 1.6e välja. Samuti hoidis mootorit omal kohal ainult üks mootoripadi, sest juhipoolsel mootoripadjal oli alumine osa padjaküljest lahti tulnud, sellepärast painutas ka kogu aeg gaasihoovastikku. Mõlemad padjad uued välja otsitud ja üritan ka Sierra pedaali koos trossiga külge installida (nägin mingit pilti foorumis, keegi oli teinud juba). 1.6 mootor tuleb siis too, mis oli vahel 2103e peal, millest ka teema siin foorumis. Tolle kere kordades kõvem kui selle kere. Toda masinat pole kindlasti ära unustanud. Suvel pärast gümnaasiumi lõppu hakkan enda garaazi betooni valama, et kere sinna viia ning siis tuleb põhi ära teha - nii palju kui vaja ja kõik kereplekid lähevad vahetusse peale katuse ja karpide. Samuti nihutan B-piilarit taha poole ja teen esimesed uksed pikemaks. Arvele saamist uurib kunagi hiljem, kui masin valmis.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Nii. Mootor vahel ja töötab. Tahab sõitmist, ei käi eriti ergsalt. Rallika 1.3 mootoriga oli samalugu, tahtis sõitmist, sest oli pikalt seisnud ja alles siis hakkas korralikult tööle. Lisan siis mõned pildid ka, millised mootoripadjad olid, kuidas trossiga gaas sai tehtud jne... Sellest kui määrdunud mootor ja mootoriruum oli, ei tahaks rääkidagi.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Ei tea, mis sellel 1.6l häda on - ei mäletaks küll, et nii halvasti 03e vahel edasi astus. Minu arust astus selle 061 1.5 mootoriga paremini edasi kui 1.6ga, mis vahele panin alles. Aga see selleks. Täna sõitsin niisama mööda Võrumaad ringi.
Ja enne kodu teeotsa natukene valu andes juhtus selline asi, mille homme teeb korda.
Plaanis on autosse paigaldada heliisolatsiooni. Äkki keegi oskab soovitada mida panna ja kust saab tellida?
Ja enne kodu teeotsa natukene valu andes juhtus selline asi, mille homme teeb korda.
Plaanis on autosse paigaldada heliisolatsiooni. Äkki keegi oskab soovitada mida panna ja kust saab tellida?
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Viimasest postitusest kaua möödas. Turbomootor sai vahepeal juba sinise peale tõstetud. Sai siis sõidetud alla 200km ja tehtud üks kiirendus ning plokikaanetihend andis saba ning siiani seisab garaazi all nurgas.
Ning vahepeal ka tellitud strutbar, driftõõtsad, tikkpoldid, sportrool, alumiinium radikas, 05e roolikarp (vaja veel roolivarrast) ja tulemas ka -50mm madaldusvedrud ja -amordid (sest -70mmga pidi peaaegu olematu vetrumiskäik jääma ja ei soovitatud).
Täna said õõtsad alla, vaja uusi sarniire ja piduriketta kaitseplekke, sest vanad nii läbi roostetanud. Samuti said tikkpoldid rummude külge keevitatud. Ja alustatud ka roolikarbi maha kakkumist.
Kellel pakkuda, siis oleks tarvis korralikke piduriketta kaitseplekke ja 05e roolivarrast
Ning vahepeal ka tellitud strutbar, driftõõtsad, tikkpoldid, sportrool, alumiinium radikas, 05e roolikarp (vaja veel roolivarrast) ja tulemas ka -50mm madaldusvedrud ja -amordid (sest -70mmga pidi peaaegu olematu vetrumiskäik jääma ja ei soovitatud).
Täna said õõtsad alla, vaja uusi sarniire ja piduriketta kaitseplekke, sest vanad nii läbi roostetanud. Samuti said tikkpoldid rummude külge keevitatud. Ja alustatud ka roolikarbi maha kakkumist.
Kellel pakkuda, siis oleks tarvis korralikke piduriketta kaitseplekke ja 05e roolivarrast
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Sai siis sõbraga järgitud zerosixi õpetussõnu ning nüüd Lada lõpuks ratastel - neljast käändmikkust sai keevitatud kaks ja pidurisupportid said viidud ette. Tänud temale! Vaja veel pidurite jama lahendada - ei tea, kas piisab lihtsalt piduritorude pikendamisest ning originaal pikkusega pidurivoolik ulatub ikka käima ilusti või peab muretsema pikemad pidurivoolikud? Vaja veel uus süütelukk installida ja stabikas kinni panna. Panen paar pilti ka.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Sai siis jälle käsile võetud end vahepeal ja asjadega edasi liigutud. Võtsin kätte ja tegin kooparulli ära.
Edasi sai rullitud koopaid. Abivahenditeks olid veel kuumaõhuföön, näpitsad ja kullinokad. Vasakpoolsel tiival tekkinud auk ka nüüdseks kinni keevitatud.
Samuti sai ära veetud ja ühendatud uued piduritorud ja voolikud. Pikendasin ka pidurivoolikuid (ühendasin oma vahel Lada esi ja taga pidurivoolikud).
Vaja veel teha: esisillatalas üks õõtsa polt ära vahetada, sebida klappidereguleerimis leht (oskab keegi öelda kas Põlvas R.H.Autoosades on saada seda?) ja ilma turbota 1.5el klapid reguleerida, mootor peale, vaadata kas vaja veel rullida või näppida, esitiivadele pahtel ja värv, taha uued piduritrummlid ja uus vedrustus alla (-50mm vedrud ja amordid) ning sillastend. Ning turbomootor - mis s*****i, see uuesti!
Edasi sai rullitud koopaid. Abivahenditeks olid veel kuumaõhuföön, näpitsad ja kullinokad. Vasakpoolsel tiival tekkinud auk ka nüüdseks kinni keevitatud.
Samuti sai ära veetud ja ühendatud uued piduritorud ja voolikud. Pikendasin ka pidurivoolikuid (ühendasin oma vahel Lada esi ja taga pidurivoolikud).
Vaja veel teha: esisillatalas üks õõtsa polt ära vahetada, sebida klappidereguleerimis leht (oskab keegi öelda kas Põlvas R.H.Autoosades on saada seda?) ja ilma turbota 1.5el klapid reguleerida, mootor peale, vaadata kas vaja veel rullida või näppida, esitiivadele pahtel ja värv, taha uued piduritrummlid ja uus vedrustus alla (-50mm vedrud ja amordid) ning sillastend. Ning turbomootor - mis s*****i, see uuesti!