1. leht 2-st
2108 e9, France2, 1988
Postitatud: 05 Mär 2015 23:07
Postitas france2
Postitatud: 06 Mär 2015 17:08
Postitas mopeed
Kas sul 06 mingeid salongidedaile alles ka jäi ? Ja kui jäi kas oled nõus müüma ? Tubli töö!
Postitatud: 06 Mär 2015 20:15
Postitas france2
mopeed kirjutas:Kas sul 06 mingeid salongidedaile alles ka jäi ? Ja kui jäi kas oled nõus müüma ? Tubli töö!
Kahjuks kõik mis jäi sai tuleroaks!
Postitatud: 06 Mär 2015 20:41
Postitas france2
Täna sain juhuse tahtel omale sellised asjad kingituseks
Slikid kl pragusid täis aga veljed ok. Huvitav kas 13 slikke ka tänapäeval liigub
Postitatud: 12 Mär 2015 09:48
Postitas france2
Postitatud: 14 Apr 2015 22:45
Postitas france2
Postitatud: 24 Juul 2015 22:24
Postitas france2
Postitatud: 21 Okt 2015 22:47
Postitas france2
Postitatud: 22 Okt 2015 19:31
Postitas 01vaz01
Ukse riste oleks võinud veidi rohkem rihtida. Puuri tegemine mõnus töö, relaka kettaid aina kulub ja nägu muri.
Aga eks hea turvaline sõita ka!
Postitatud: 22 Okt 2015 20:39
Postitas france2
Turvalisuse pealt kokku ei hoia.
sinna tulevad veel nn tugevdused peale. Puur pildil tööjärgus
Postitatud: 24 Okt 2015 23:59
Postitas france2
Tänaseks uued istmed olemas ja ehitus käib täie auruga
Suured tänud lähevad Rallipood.ee
väike link ka
http://rally.ee/?a=a009&b=10367
Postitatud: 09 Jaan 2016 16:48
Postitas raigovilbiks
Talveralli ei ole mägede taga, kaugel projekt on juba?
Postitatud: 09 Jaan 2016 21:48
Postitas france2
Postitatud: 15 Mai 2016 22:29
Postitas france2
Postitatud: 04 Aug 2016 16:17
Postitas france2
Postitatud: 20 Sept 2016 16:41
Postitas france2
Tänaseks, siis esimene sõit autoga läbitud. Osa sai võetud Tapa Rahvarallilt Sport klassis. Esimese testina täitis sõit oma eesmärgi ja mõned puudused ja vead ilmnesid. Puurile vaja mõned pehmendused panna ja mõned nipetnäpet asjad veel, kuid tehniline oli autoga üldjoontes rahul. Selgeks sai ka see, et autot on kõrgemaks vaja seadistada, kuna rada viimastele meestele meenutab rohkem offroad võistlust
Kõigesuurem miinus oli sillastendi mitte jõudmine. No ei suuda autoga otse sõita isegi sirgel
Auto sai lõplikult valmis tehtud kuskil 2 nädalaga ja oh neid unetuid öid
Aga lõpp hea kõik hea parandame vead ja üritame järgmine koed paremini. Tulemusi ise ei vaadanud eriti, kuna läksime lõpetama, kuid kõige hullem kh polnud. Mingi auto tunnetus hakkas tekkima alles viimastel katsetel seega peab kuidagi kuskil trenni tegema. Seniks paar pilti ja uskumatu, see auto sai liikuma
Postitatud: 21 Sept 2016 15:17
Postitas atzkarik
ilus aga üks asi mis jäi koheselt silma on taga pidurite torustiku lahendus! Tehnilistes tingimustes kirjas ``Kütuse- ja hüdraulika torud võivad asuda juhiruumis, kuid neil ei või seal olla ühendusi, välja arvatud neis kohtades, kus torud läbivad juhiruumi esi- ja tagaseina (vt. Joon 253.59 ja 253.60). Sama kehtib ka piduri- ja siduriajamite torustikele``
Postitatud: 21 Sept 2016 20:42
Postitas logman
Mul küsimus kohe siis hüdraulilise käsipiduri kohta, et kuidas see ilma salongis asuvate ühenduseteta (reeglites näpuga järge vedades) peaks lahendatama?
Postitatud: 22 Sept 2016 01:21
Postitas atzkarik
logman kirjutas:Mul küsimus kohe siis hüdraulilise käsipiduri kohta, et kuidas see ilma salongis asuvate ühenduseteta (reeglites näpuga järge vedades) peaks lahendatama?
3.6.1
Juhtmete ja torude süsteemi paigutust ja materjali võib muuta (see puudutab aknapesu-,õhu-, jahutusvedeliku- ja kütusetorusid ning
pidurivedeliku torusid/voolikuid, vedrustussüsteemi ja elektrijuhtmeid).
Vedelikutorud võivad kulgeda läbi salongi, kuid salongis ei või olla mingeid ühenduskohti va. vältimatud ühendused käsipidurile,kütusepumbale, või –paagile, mida tohib teha ainult koonusega või metalltihendseibiga tihenduvate metallkeermes liitmikega.
Postitatud: 22 Sept 2016 12:05
Postitas teitur
Kui käsipiduril on üks väljund, siis see kolmik seal vahel ongi ju vältimatu ühendus. Peale korralik koonusega ühendus