1. leht 2-st

2108 e9, France2, 1988

Postitatud: 05 Mär 2015 23:07
Postitas france2
Kuna eelmine vaz.i projekt sai ootamatu lõpu, siis tekkis mõttekoht mis edasi. Kaalul oli sportralli ja rahvasport jälle. Si ka ostetud üks Vw Golf vahepeal mis oli puuriga ja pm komplektne, kuid kere osutus liialt pehmeks ja tehnika oli alla igasuguse arvestuse. Seega sai see mõte jälle maha maetud ja edasi seeditud. Asjaolude kokku sattumisel jõudsid minuni kaks Vaz 2108.t Ühel kere pehme ja teisel vähe käredam tehnika peal. Sai siis mõeldud ja otsustasin ikkagi rahvaralliks auto teha. Pm oli vaja ühe auto tehnika teisele tõsta, aga looda sa, et asi nii lihtne on :lol . Ikkagi kere ka teisel pehme ja vajab põhjaliku keevitamist. Kuid mis sa ikka talvel muud teed. Tänaseks on väga suur hulk keevitustöid tehtud ja lõpusirge paistab. Mitmed lisa tugevdused kerele tehtud, et kiiremini sõites ära ei laguneks. Siis on jäänud veel värvimine ja saab hakata pulki külge keerama. Eks paistab mis sarja sõitma üldse hakkab, kuna rahvaspordis on piiranguid totralt palju. Mõned pildid ka hetkel ehitusest ja eks täiustan teemat, kui on mõningad arengud jälle toimund :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 06 Mär 2015 17:08
Postitas mopeed
Kas sul 06 mingeid salongidedaile alles ka jäi ? Ja kui jäi kas oled nõus müüma ? Tubli töö!

Postitatud: 06 Mär 2015 20:15
Postitas france2
 
mopeed kirjutas:Kas sul 06 mingeid salongidedaile alles ka jäi ? Ja kui jäi kas oled nõus müüma ? Tubli töö!
Kahjuks kõik mis jäi sai tuleroaks!

Postitatud: 06 Mär 2015 20:41
Postitas france2
Täna sain juhuse tahtel omale sellised asjad kingituseks :D Slikid kl pragusid täis aga veljed ok. Huvitav kas 13 slikke ka tänapäeval liigub :)
Pilt

Postitatud: 12 Mär 2015 09:48
Postitas france2
Tänaseks suremad tööd tehtud ja hetkel ootan lihtsalt soojemat ilma, et saaks värvi peale kanda :) Lisaks on mõned osad saabunud mille eest pean tänama oma head toetajat ;) Ainus tingimus, et lõpuks rajale saaks :D

Bilstein kittelä :)

Pilt

Pilt

Torusild :)

Pilt

Ehitada on veel palju, kuid ehk see hooaeg saab rohkem sõita kui eelmisel :)

Postitatud: 14 Apr 2015 22:45
Postitas france2
Tänaseks natuke arenguid jälle. Juhuse tahtel sain omale veel ühe 08 juurde. Õnnestus leida üks täiesti roostevaba isend :) Sai otsustatud, et keevitatud kere läheb puuri ootele ja uus auto saab kogu muretsetud tehnika :) Esimene kiirem liikumine ehk mai lõpuks. Seniks mõned pildid ;)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 24 Juul 2015 22:24
Postitas france2
Midagi ikka toimub kh vahepael ;) Kere värvitud lõpuks ja viimaks saab asju hakata külge keerama :)

Pilt

Pilt

Laenatud veljed sirgendatud ja uue värvikihi all :)

Pilt

Ehk kunagi saab see asi ka kokku :D

Postitatud: 21 Okt 2015 22:47
Postitas france2
Tänaseks asi jälle natuke arenenud. Nimelt aitab sellest rahvaspordist lõpuks. Piirangud liialt suured ja nüüd ka sportrehvid keelatud seega liigume edasi. Autol puuri ehitus kohe kohe valmimas ja plaan hakata sõitma siis E9 klassis :) Teoks on see saanud tänu headele toetajatele ja sõpradele. Järgmise aasta eelarve on koostamisel seega kui kellegil võimalus meie ettevõtmist toetada võta julgelt ühendust ;)

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 22 Okt 2015 19:31
Postitas 01vaz01
Ukse riste oleks võinud veidi rohkem rihtida. Puuri tegemine mõnus töö, relaka kettaid aina kulub ja nägu muri.
Aga eks hea turvaline sõita ka! :)

Postitatud: 22 Okt 2015 20:39
Postitas france2
Turvalisuse pealt kokku ei hoia. ;) sinna tulevad veel nn tugevdused peale. Puur pildil tööjärgus :)

Postitatud: 24 Okt 2015 23:59
Postitas france2
Tänaseks uued istmed olemas ja ehitus käib täie auruga :) Suured tänud lähevad Rallipood.ee :) väike link ka http://rally.ee/?a=a009&b=10367 :)

Postitatud: 09 Jaan 2016 16:48
Postitas raigovilbiks
Talveralli ei ole mägede taga, kaugel projekt on juba?

Postitatud: 09 Jaan 2016 21:48
Postitas france2
Talverallile me ei jõua. Tehniliselt saaks auto valmis, kuid rahaliselt ei vea välja kahjuks. Seega Esimene ralli Harju ralli, kuid jäärajal üritame käe soojaks saada. Pühade aegne pilt kh :)

Kogu varustus on õnneks olemas seega loodame ikka varsti häält kuulda :) Käed juba sügelevad :D

Pilt

Pilt

Postitatud: 15 Mai 2016 22:29
Postitas france2
Uuendab siis natuke teemat kh. Tänaseks selge, et esimesed rallid jäävad kahjuks meie jaoks ära. Põhjuseid palju, aga põhiline ikka see krõbisev. Paar kindlat toetajat on alt hüppanud ja palju rohkemat ei olegi vaja. Aga teen kõik endast oleneva, et ikka see hooaeg seda autot liikumas näha. Valmimisel kh väiksed venimised, seoses suure aja puudusega. Aga tänaseks kogu turvavarustus olemas ja ka auto hakkab juba vaikselt auto moodi paistma. Miljon pisiasja teha, kuid proovib ikka kokku saada selle ;) Kui kellegil Samara esiklaasi v esiklaaasi tihendit pakkuda võib ühendust võtta ;) Seniks paar kehva kvaliteediga pilti :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 04 Aug 2016 16:17
Postitas france2
Nii natuke uuendaks teemat kh. Tänaseks on auto juba auto nägu. Pidurisüsteem ja kogu elektri paigutus valmis. Lisaks soetatud vähe asisem käigukast originaalist. Õhkõrn lootus on seda autot liikumas näha septembri alguses. Kuid selleks peab veel palju unetuid öid veetma garaasis. Praeguseks on siht, et saaks saaremaal ikka kiirelt liikuda, kuid kas ka teostuseni jõuab näitab vaid aeg :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 20 Sept 2016 16:41
Postitas france2
Tänaseks, siis esimene sõit autoga läbitud. Osa sai võetud Tapa Rahvarallilt Sport klassis. Esimese testina täitis sõit oma eesmärgi ja mõned puudused ja vead ilmnesid. Puurile vaja mõned pehmendused panna ja mõned nipetnäpet asjad veel, kuid tehniline oli autoga üldjoontes rahul. Selgeks sai ka see, et autot on kõrgemaks vaja seadistada, kuna rada viimastele meestele meenutab rohkem offroad võistlust :D Kõigesuurem miinus oli sillastendi mitte jõudmine. No ei suuda autoga otse sõita isegi sirgel :D Auto sai lõplikult valmis tehtud kuskil 2 nädalaga ja oh neid unetuid öid :P Aga lõpp hea kõik hea parandame vead ja üritame järgmine koed paremini. Tulemusi ise ei vaadanud eriti, kuna läksime lõpetama, kuid kõige hullem kh polnud. Mingi auto tunnetus hakkas tekkima alles viimastel katsetel seega peab kuidagi kuskil trenni tegema. Seniks paar pilti ja uskumatu, see auto sai liikuma :D

Pilt

Pilt

Postitatud: 21 Sept 2016 15:17
Postitas atzkarik
ilus aga üks asi mis jäi koheselt silma on taga pidurite torustiku lahendus! Tehnilistes tingimustes kirjas ``Kütuse- ja hüdraulika torud võivad asuda juhiruumis, kuid neil ei või seal olla ühendusi, välja arvatud neis kohtades, kus torud läbivad juhiruumi esi- ja tagaseina (vt. Joon 253.59 ja 253.60). Sama kehtib ka piduri- ja siduriajamite torustikele``

Postitatud: 21 Sept 2016 20:42
Postitas logman
Mul küsimus kohe siis hüdraulilise käsipiduri kohta, et kuidas see ilma salongis asuvate ühenduseteta (reeglites näpuga järge vedades) peaks lahendatama?

Postitatud: 22 Sept 2016 01:21
Postitas atzkarik
 
logman kirjutas:Mul küsimus kohe siis hüdraulilise käsipiduri kohta, et kuidas see ilma salongis asuvate ühenduseteta (reeglites näpuga järge vedades) peaks lahendatama?
3.6.1
Juhtmete ja torude süsteemi paigutust ja materjali võib muuta (see puudutab aknapesu-,õhu-, jahutusvedeliku- ja kütusetorusid ning
pidurivedeliku torusid/voolikuid, vedrustussüsteemi ja elektrijuhtmeid). Vedelikutorud võivad kulgeda läbi salongi, kuid salongis ei või olla mingeid ühenduskohti va. vältimatud ühendused käsipidurile,kütusepumbale, või –paagile, mida tohib teha ainult koonusega või metalltihendseibiga tihenduvate metallkeermes liitmikega.

Postitatud: 22 Sept 2016 12:05
Postitas teitur
Kui käsipiduril on üks väljund, siis see kolmik seal vahel ongi ju vältimatu ühendus. Peale korralik koonusega ühendus :puzzled