2108 e9, France2, 1988

2108 e9, France2, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Ei teagi. Selle kohta ei öeldud tehnilises midagi ja ka autot vaatamas käinud EAL.i kodanik oli kõigega rahul. Eks kui peaks probleeme tekkima peab ümber tegema. Kuigi jh eks ta hädavajalik ühendus on kuna käsipidurist väljub üks ots.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Mul aga hea meel, et veljed jälle kiiret sõitu saavad :D
Kuidas saab tekkida auto tunnetus, kui jooksud paigast ära, seda tunnetust ei saa ju järgmine kord kuidagi usaldada.
Ja mis käigukast alla siis läks?
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Järjekordne rahvaralli seljataga. Kahjuks seekord sai kodurallit vähe nautida, kuna tehnika otsustas nöökima hakata. Pm saime enamvähem sõita esimesest ringist esimese katse korralikuma tempoga. Mõtlesime, et esimesel katsel võtame rahulikult ja vaatame mis auto teeb ja kuidas rehvid peavad. Kõik oli super, kuni katse teisel poolel hakkas autol jõud kaduma ja teisel katsel oli asi juba lootusetu. Lihtsalt kütus ei jõudnud piisavas koguses karpadesse. Olid juba loobumise mõtted aga pm oli veel kaks katset ja service. Nii me siis lonkasime järgmistele katsetele. Tuju oli 0 ja auto töötas max 4000 pöördeni ja siis sai kütus lihtsalt otsa. Asi selge panime ohukad peale ja töristasime need kaks katset ära. Lisaks veel niigi probleemsele sõidule suutsime veel 2 tünni toetada venides, siis karistust kh veel 1min unsure-emotikon:/ Vähemalt jõudsime servisesse. Kohe sai kogu küttesüsteem läbi puhutud ja filter kh vahetatud. Tundus nagu toimiks. 5 ja 6 katse saime juba enamvähem tempoga läbitud, kuid 7 ja 8 hakkas jälle mingi pull pihta frown-emotikon:( autol tühikäik 4500 ja lõpus jäi jälle nälga. Kuna servises otsustasime kindlasti lõpuni tulla, siis sai nui neljaks peal koitud ja pubatud seda pedaali elu kiirusel, et mingi tempo üles saada. Pärast seda kui 2 korda veel viimasel katsel suutis auto väljasurra tundus asi juba lootusetu, kuid kuidagi saime lõpuni ja tasuks omaklassi 5 koht ja üld 58. Pärast kõiki neid seikluseid polnudki paha tulemus grin-emotikon:D oma klassi punkti arvestuses tõusime vist teiseks seega see ainus tänane lohutus wink-emotikon;) Aga tänud Kalle Kruusma le kes oma meeskonnaga korraldasid vägeva ralli ja jääme ootama järgmist smile-emotikon:) Peame veel kw oma autole otsima, aga vähemalt punktid käes ja nüüd peab need kotermannid üles otsima unsure-emotikon
m
mehikemetsast
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 05 Okt 2009 16:32
Asukoht: Tartu
Autod: Golf 2

Postitus Postitas mehikemetsast »

Kaks rahvarallit ja juba küljed kokku superkrossis?:D
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

 
mehikemetsast kirjutas:Kaks rahvarallit ja juba küljed kokku superkrossis?:D

Emotsioon on laes ja järgmine hooaeg tuleb superkrossi tarbeks uus auto ;) Õnneks olid kahjud väiksed aga päris kaarega pole kh mõtet teistest eemale hoida seega pole hullu :D Eesmärk sai täidetud ja sõidutunnetus paranes iga ringiga. Päeva esimese ja parima ringi vahe tuli 6 sek. Nii et ootame saaremaa etappi ja võiks ikka lumega võistlus tulla saaks piigiga kh proovida :P
Vasta