21063, pedrox, 1985
21063, pedrox, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
21063, pedrox, 1985
Tere jälle üle pika aja.
Tegemist on siis minu teise projekti kaksikõega, mille ostsin 2014 sügisel ning jätsin seisma kuni kaks nädalat tagasi teda üles turgutama hakkasin ühe spetsiaalse ürituse tarbeks.
Läksin asjaga aga hoopiski nii hoogu, et põhimõtteliselt on kõik tehnilise poole pealt välja vahetatud mis seda vajas. Lisaks sai ta enda alla ka projekti valuveljed uute rehvidega kuna plekkveljed riivasid silma liiga palju minu jaoks.
Tulevikuplaane suurejoonelisi mul temaga ei ole said lihtsalt sõita aegajalt suvel. Talveks läheb ta jällegi lattu seisma. Ahjaa, mootoriks on tal siis tagasihoidlik 1.3 millega algul oli üle aastate päris harjumatu sõita kui igapäevaseks liikuriks on 2.8 liitrine ning tegemist on veel originaalvärvi all oleva liikuriga.
Hetke murekohad on veel vahetamist vajav käigukasti padi (ootan juba pea kolmandat nädalat), puuduolevad suunatuled (pole isegi veel uurinud mis viga võib olla) ning amortisaatorid tuleb ka välja vahetada.
Paar pildikest ka siis (paremaid saab siis kui telefon ja arvuti omavahel sinihamba kaudu jälle suhtlema vaevuksid hakkata) :
Tegemist on siis minu teise projekti kaksikõega, mille ostsin 2014 sügisel ning jätsin seisma kuni kaks nädalat tagasi teda üles turgutama hakkasin ühe spetsiaalse ürituse tarbeks.
Läksin asjaga aga hoopiski nii hoogu, et põhimõtteliselt on kõik tehnilise poole pealt välja vahetatud mis seda vajas. Lisaks sai ta enda alla ka projekti valuveljed uute rehvidega kuna plekkveljed riivasid silma liiga palju minu jaoks.
Tulevikuplaane suurejoonelisi mul temaga ei ole said lihtsalt sõita aegajalt suvel. Talveks läheb ta jällegi lattu seisma. Ahjaa, mootoriks on tal siis tagasihoidlik 1.3 millega algul oli üle aastate päris harjumatu sõita kui igapäevaseks liikuriks on 2.8 liitrine ning tegemist on veel originaalvärvi all oleva liikuriga.
Hetke murekohad on veel vahetamist vajav käigukasti padi (ootan juba pea kolmandat nädalat), puuduolevad suunatuled (pole isegi veel uurinud mis viga võib olla) ning amortisaatorid tuleb ka välja vahetada.
Paar pildikest ka siis (paremaid saab siis kui telefon ja arvuti omavahel sinihamba kaudu jälle suhtlema vaevuksid hakkata) :
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Nädala eest sai vastu võetud otsus, et sinine peab ülevaatuse saama. Et see juhtuks, tuli tegelikult päris palju vaeva näha:
Eelnevalt vahetasin märtsis kõik piduriklotsid ning töösilindrid, samuti läks uus vaakumvõimendi ja peasilinder. Summutijooks kõige täiega uus.
Uus siduriketas, -korv ning töösilinder. Veepump ja stabilisaatorvarda puksid.
Nüüd mais amortisaatoreid vahetades jõudsin otsaga alumiste õõtshoobade vahetuseni ning seejärel kogu puksiringi vahetuseni. Käigukasti padja sain ka uue panna. Õõtsad läksid tugevamad ning puksid väidetavalt nn "esinduse omad", karbi sees ja puha. Amortisaatoriteks seekord Sachs Super Touring mitte nagu mu teisel sinisel, millel KYB Excel-G'd on.
Pildil siis kaks 063, mõlemad said suurema hoolduse.
Ning tänasest legaalselt liikluses osalemas. Sai teine TÜVs kiita isegi.
Eelnevalt vahetasin märtsis kõik piduriklotsid ning töösilindrid, samuti läks uus vaakumvõimendi ja peasilinder. Summutijooks kõige täiega uus.
Uus siduriketas, -korv ning töösilinder. Veepump ja stabilisaatorvarda puksid.
Nüüd mais amortisaatoreid vahetades jõudsin otsaga alumiste õõtshoobade vahetuseni ning seejärel kogu puksiringi vahetuseni. Käigukasti padja sain ka uue panna. Õõtsad läksid tugevamad ning puksid väidetavalt nn "esinduse omad", karbi sees ja puha. Amortisaatoriteks seekord Sachs Super Touring mitte nagu mu teisel sinisel, millel KYB Excel-G'd on.
Pildil siis kaks 063, mõlemad said suurema hoolduse.
Ning tänasest legaalselt liikluses osalemas. Sai teine TÜVs kiita isegi.