8. leht 12-st

Postitatud: 18 Juun 2007 22:29
Postitas GTA
No kui soodsalt saab siis miks mitte:) Tolle kopikaga sain lihtsalt korra Rakveres käia, 120km edasi-tagasi, ja tõesti, 33 aastat vana auto tegi nii mõneski punktis minu loksule silmad ette. Mineku poolest näiteks... mäletavad eelmise aasta campijad, kuidas Raxo oma 1200st kopikat lennutas... krt, ma üritasin mingi 4 korda vastu hakata aga tulemuseks oli vaid lõppenud käigukast ja hirmus tahtmine uuesti joonele panna:D Ka roolimine oli mõnus. Võimendita pidur tahtis harjumist aga seegi tundus lõpuks hea...

Ühesõnaga, korras tehnikaga Lada on tõesti mõnus sõita ja selle poole ma üritan ka püüelda;)
Mootor tuleb 1600 kuubikuline, sellest juttu ka siin...

topeltstabika mõju

Postitatud: 18 Juun 2007 22:59
Postitas ruudi
Algselt postitas: GTA


esiosa kaldub maanteesõidul tunduvalt vähem ja on tõesti rahulikum. Teoorias peaks suurenema alajuhitavus aga ei pannud kuival kattel küll seda tähele, pigem läheb sinna kuhu keerad, mitte ei lase esirattaid lohisema.

Miks sa arvad, et alajuhitavus suureneb topeltstabikaga ?

Postitatud: 18 Juun 2007 23:07
Postitas PuZuP
Sest jäigema esiosaga suureneb alajuhitavus, jäigema tagaosaga ülejuhitavus...
See selline üldine lause...
Muidu on sada ja üks muud tegurit veel, mis seal dünaamilist rolli mängivad...

[Muudetud: 18-6-2007 PuZuP]

Postitatud: 18 Juun 2007 23:30
Postitas Raxo
Ja ongi sild paigas? Ai, kuidas ma kadestan. Ma juba paar aastat sõidan umbmäärase reguleeringuga esisillaga.

Kui sul 1600 tuleb, siis me pole enam ühes klassis kiirendajad ju. Peab vist oma 1500'se jupid keldrist välja otsima :P

Postitatud: 23 Juun 2007 21:13
Postitas GTA
Mootori asi on siis nii kaugel...Pilt

Postitatud: 23 Juun 2007 21:24
Postitas GTA
Veel üks:)
Pmst, kiired ajad on aga ehk saab järgmisel nädalal mootori kokku. Silmaga nähtavale lisaks on kõik muud vidinad üles otsitud, (mootor juba üle kahe aasta laiali lammutatuna veetnud:P) puhtaks pestud ja valmis oma koha sisse võtma. Lisaks on olemas muud jupid, millega niva variant klassikule peale sobib: karteripõhi, teine õlivardasüsteem, karterituulutuse kopsik, õlipumba võttur. Kui nüüd ühe kaane kokku saaks (originaali taastada pole mõtet, klapipesad urbsed) olekski juba võimalik peale tõsta:)Pilt

Postitatud: 24 Juun 2007 10:42
Postitas Suska
Millega muidu ploki nii mõnusaks said? :D

Postitatud: 24 Juun 2007 11:19
Postitas Indy
tsitaat:klapipesad urbsed...
Klapipesad saab ju ära vahetada.

Vana sõber:)

Postitatud: 07 Juul 2007 19:25
Postitas GTA
...viimast tunnikest omal kohal. Pole tema kohta halba sõna öelda, vaid 6-sed silndrisurved ja õlijoomine andsid märku, et tema tervis just kõige parem enam pole...Pilt

Postitatud: 07 Juul 2007 19:27
Postitas GTA
Spioonifoto Hulkuri rallikast, mis garaazist mootorivahetuse tõttu mõneks ajaks välja kolis...;)Pilt

Postitatud: 07 Juul 2007 19:31
Postitas GTA
Mootoriruum tühjaks visatuna. Häbi, aga selliseks õliseks ja sitaseks ta jäigi.Pilt

Postitatud: 07 Juul 2007 19:33
Postitas GTA
Vana sõber juba põrandal puhkamas. Millal ta jälle mõne matsu teha saab, ei oska küll öelda...Pilt

Postitatud: 07 Juul 2007 19:35
Postitas GTA
Kesköötunni saabudes maabusid garaa?i hämarad tegelased, kelle tõttu enam sel päeval remondiga tõsiselt ei tegeletud:spinPilt

Postitatud: 07 Juul 2007 19:37
Postitas GTA
Nii palju ainult veel, et uus sõber sai mootoriruumi patjadele tõstetud ja suuremalt osalt ka kinni muterdatud:)Pilt

Postitatud: 07 Juul 2007 19:41
Postitas masuurik
kiiresti uuele sõbrale hinge sisse tahad ajale?

Postitatud: 07 Juul 2007 19:42
Postitas GTA
Siin auto täna hommikul, ootamas teise töökotta pukseerimist. Nimelt murdus pooleks üks nuka tikkpoltidest, kahjuks osutus see defektseks olema. Proffesionaal keevitas aga sissejäänud keermeosale mutri otsa ja kätte ta tuligi.
Ainuke tõsisem ebaõnnestumine ettevõtmise juures, maksis ajaliselt aga terve päeva. (Igaks juhuks ütlen, et polnud isu puurima hakata, kui oli teada, et kindel abi on tulemas, igakord pole see murdunud osa puurimine mul ka välja tulnud:D)Pilt

Postitatud: 07 Juul 2007 19:46
Postitas GTA
Uus sõber on nüüd paigas. Täna kella viie paiku ärkas ta ka mürinal ellu. Esialgu küll ainult kahe silindriga, keegi tarkpea, kmh, mina vist:P, oli jätnud piduri vaakumvõimendi toru ühendamata. Kiire tehnoabikõne Dr. Tuhale, kes tõesti oma nime vääriline on ja lahendas me pool tundi kestnud otsimise minutiga:)Pilt

Postitatud: 07 Juul 2007 19:50
Postitas masuurik
radikas ja karpa ka brand new?

Postitatud: 07 Juul 2007 19:54
Postitas GTA
Mootoriruum on veel täielikult kokku kruvimata. Kuna vana radiaator lootusetult kinni ja vana mootoritki vaevu jahutas, on selle asemel nüüd täie tervise juures olev 2101 radiaator. Selle tõttu loobusin ka elektrilisest ventilaatorist, vähemalt sissesõidu ajaks ja asendasin selle Niva 6-labalisega.
Sissesõidu ajaks jääb peale ka 05-e enda karburaator, peab vaid mingid suuremad düüsid otsima...

Postitatud: 07 Juul 2007 22:38
Postitas GhostRider
ploki värv tundub kare olema st mustust ja tolmu võtab hästi külge.

Ilus auto, ja loodetavasti kestab uus moto kaua kaua.