2105, GTA, 1982

2105, GTA, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Kena auto sul ,mul üks küsimus,et mis auto käetugi sul autos on.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Tänud Kutsa, aga kahjuks on selle masina välimusega pilgupüüdmise päevad möödas, rooste võtab võimust ja Sadolin pleegib uhkelt:D

Käetugi - äkki Ford Taunuse oma või siis ma ei tea täpselt, sest välja sai ta kruvitud ühest vanarauaks minevast 06-st, lülitiploki panin ise ja naha samuti, sest tugi oli viga saanud ja nii sai sellest räsitud välimusest lahti...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Ühtteist vajalikku hakkab juba kogunema;)Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lase väntvõllil siis vastukaale kohendada ja treida kolvid kergemaks ning plokist -2mm - saad sõitu ka nautida..

ei pea enam suud vesistades ühele punasele 08le mõtlema ;)
saladuskatteall võin öelda et nüüd asi veel parem umbes 30% - ikka selleks, et sul suurem ehitushimu peale tuleks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Plokist läheb 1,8mm maha, on juba töökojas aga vastukaale maha? Hmm... lihvitud vändaga vist enam sellist protseduuri tegema hakata ei saa, kuigi võimaluse korral tahaks pöörleva krempli tasakaalustada küll.
Kahju jah, et rohkem raha pole, võimalusi forssimiseks ikka leiaks, aga hetkel lõppevad mu ümbrikku kogutud säästud juba selle tagasihoidliku kapremondi üritusega ära...:(

Too punane manas naerunäo ette küll, eriti meeldis mulle xxxxxxxxxxxxxxxx- veel rohkem meeldiks kui oma auto nii krapsakas oleks:)

korrigeeerisin vastavaks standardnõuetega;)

[Muudetud: 2-6-2007 olaaf]

korrigeeringud aktsepeeritud ja edaspidised teadmised absorbeeritud!



[Muudetud: 2.6.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no plokikaane ja klappidega annab igasugu asju ju ette võtta.
kanalid lükkad ise puhtaks jamast ning klapid pead ju niikuinii üle soveldama ;)

räägi ilmariga - asi pole nii kallis kui ette kõik kujutavad :)
ise saad väga palju ära teha - kasvõi sisselaske panna plokikaanega kattuma ilusti.. peale korralik 2101 mehhaaniline karpa ja liigub väga ilusti :)

mis kolvimõõtu plaanid?
05 ploki teeks ise vist 80 mõõtu siis saaks ca 30 kuubikut juurde :D

vända poolest liigub vist superkrossis üks tuha tehtud 66mm vändaga mis pole tassakaalustatud - vastukaalud on lihtsalt maha lõigatud ja kumeraks lihvitud.. tühikäik oli suht stabiilne 1000 :) koos kerge hooratta ja võlliga!

korralik tänavavõll pane ka peale kui vähegi kannatab - annab palju juurde.
samas peaks kuidagi valima ka ühesuguse tugevusega klapivedrud ;) mõtlemist ja nuputamist on igatahes piisavalt :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Kolvid on 79,7 ja mootor tuleb ikkagi 1600cc 06. Pmst trampisin 2 aastat jalgu, et tahan short-rodi ja ei teinud mitte midagi aga nüüd kui lõpuks ikkagi 1600 kasuks otsustasin on vähem kui kuu ajaga mootori asi tänu Tuhale juba ilmet võtmas. 2101 karpa on välja laenatud aga ehk saan 2106 oma vastu, sel aga imelik viga - paremkurvides sureb välja:D
Kaane kohalt - neid variante olen uurinud aga esialgu jääb originaaliks, kui kauaks, eks seda ole näha:D Nukk, äkki sobiks 21214 oma?

Short-rodi ihalejatele - vändal vastukaalud maha, väntvõll tuleb koos fiati kepsudega lihvimisse anda, sest originaalsaaledega jääb loks sisse. Sama lugu sõrmedega, tuleb otsida fiati originaalid ja kolvid nende järgi reibeldada (punase markeeringuga lada sõrmedega jäi minimaalne loks, paksu õliga pidavat vbolla isegi käima) ja kolbidele stopperseibi juhtsooned treida. Teine variant - fiati originaalid 82mm kolvid koos sõrmede ja stopperseibidega. Võib ka lada kolbi alt maha treida ja vända vastukaalu a'la 3mm maha käiata aga niisama lihtsalt asja kokku ei saa. Võimatu siiski pole:wow



[Muudetud: 10.6.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: GTA
niisama lihtsalt asja kokku ei saa. Võimatu siiski pole:wow
Seda minagi. Edu siis õige 1600se ehitamisel. ;)

[Muudetud: 3-6-2007 Moss]
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Täna sai huvi pärast proovitud siis seda 2106 karbussi, mis enne 1600sel GolfII rallikal leiba teenis. Midagi on sellega igatahes tehtud, sest sellist tõmmet pole mina veel sellest sigulist kätte saanud:lol
Ahjaa, bensunäidik kukkus ka täitsa silmaga nähtavalt:D Pakun a'la 25l pro 100km.
Mina, suur skeptik igasugu düüsetuuningu ja muidu karpadega kõvatamise alal, panen mõneks ajaks suu kinni igastahes:wow

Tühikäiku ma siiski kätte ei saanud, vähemalt kruvide reguleerimise teel. Pöörded jäid kõikuma vahemikus 1500-2500, ja seda umbes 3-sekundilise intervalliga.
Pidavat tegema ka sellist trikki, et osades paremkurvides sureb välja, mis seda veel põhjustada võiks?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jookseb kuivaks,

korraliku karpaga pole mingit pöörete kõikumist - viimane viitab lisaõhule pigem

aga las nad kõiguvad, peaasi et edasi käib :)

eks see sportvõlli jaoks tehtud ja seal 1500 isegi madal tühikäik..

üldiselt saab valede düüsidega rohkem jõudu ära kaotada kui juurde. pika katsetamise tulemusena saadakse asi käima tavaliselt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Tegelikult seal düüsid täiesti originaalid. 01-he omad.

[Muudetud: 8-6-2007 Hulkur]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõõtsid läbimõõtu ka või lugesid numbreid?

ise olen tavaliselt suuremaks puurinud düüse - kuna näiteks 210 õhudüüs puudub ja 200 bensudüüs samuti..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Lugesin numbreid... Düüsid ongi pärit minu vanast 01 karburaatorist, mis nüüd Hulkuri masina peal suht kenasti töötab.
Aga 1300sele need düüsid meeldisid, ei hakanud ta turtsuma kui kõvemini gaasi sai anda, sinist ka ei visanud. Kohapeal gaasi andes röögatas ikka väga kähku pöördesse, hooratas ju ka 2 kilo kergem:) Kuigi originaalse Ozoniga on ikka selline tasa-ja-targu rohkem;).
Aga kuna bensukulu tõus oli tuntav, sõidan vähemalt esialgu veel ozoniga ringi...
Eks mul ole aega selle karpa hingeeluga tutvuda, väliselt ei paista muud midagi, kui I kambri segusiibrisse on pisike auk puuritud. Sellepärast ta ehk tühikäigul jaurabki? Pole sellist siibrit ka kusagilt võtta.





[Muudetud: 9.6.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sinna sobis minu mäletamist mööda 2105 2k segusiiber..
olen pidanud viimast korra vahetama tulenevalt mehh kulumisest :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Tänud:) Siiber vahetatud, nüüd asi juba lootustandvam! Nõelklapp ka lekkis, selle sai ka jonksu ajada. Tühikäik jaurab veel kuskil 200rpm tuuri, vahemikus 900-1100. Ujukitase sai paika, sellel vist 7,5mm+/- 0,25 - panin 7,3; siis kiirenduspumba tagasivool kruvisin ka lahti. Mõnevõrra erksus vähenes, aga nüüd jätsin juba karpa peale, vaatab kuidas ta maanteel käitub ja kuidas kütusekuluga on. Vähemalt tean, kuidas ta nüüd endisesse konditsiooni tagasi kruvida:D
Mootoripesuvahendi ja atsetooniga sai ta ära ka puhastada...
Proovisin ka kiiremaid kurve võtta aga välja surema ei kippunud - või sõitsin ikka liiga aeglaselt:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ujumine tingitud lisaõhust - ilmselt jalg kõveraks keeratud :)
aitab lihvimine-lihvimine-lihvimine..
karpa kaas võib ka veel kõver olla ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Panin loodi jalale alla ja ennäe - vastu valgust paistabki pea pool milli-mill keskelt valgust läbi. Ega siis muud kui lihvkivile tuld! Aga siis võiks juba korralikult liikuda. Sai üks 20km katsering teha, selline paarisajapöördeline "pumpamine" on koguaeg tunda, kui ühtlase gaasiga sõita, hakkas kergelt närvidele...
Kaane otsisin "doonori" küljest, kuna originaalil olid kõik õhupuhasti poldiaugud ära solgitud ja saakski ainult 8-sed tikud panna... Kaaned vist kõikidel markidel ühed?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ei ole ühed..
kaani erinevaid 3 tk vähemalt võimalik, et ka rohkem..

2101 2103(6) 2105(7)

erinevus düüsides (ka kaanes on pressitud düüsid..) ja avade asukohas ning läbimõõdus ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Häbilugu, et nii kaua aega läks, aga nüüd ka esisild stendist läbi käinud... Tõrma K-Kummid Rakveres võttis siis selle raske ülesande:D Ilmselt olin esimene Ladaga klient, kuna enne kui aja kirja sain panna, uuriti pikalt kas stendi tarkvara ikka selle margi üldse ära tunneb. Sel laupäeval nägingi siis kurja vaeva vasakpoolse esivedrustuse lahtivõtmisega. Vahetasin õõtsapuksid, ?arniirid, ühe pika rooliotsa ja selle reguleermuhvi (ei oskagi muud nime pakkuda...), teiselt poolt vahetasin alumise ?arniiri porikummi (kolme kuuga augud sees!!!) ning sättisin stabikavarda seadet veel jäigemaks.
Julgen ainult kiita, lausa lust on sõita. Kes minu autoga sõita proovinud või kaasa sõitnud: maanteel kiskumine, rööbaste otsimine, üldine närvilisus, kummide kiire kulumine ning ülimad raskused parkimisel olid märksõnadeks. Aga kojusõit oli õnneks puhkus:).
Kaks uut rehvi on ka ees, Marixi 185/60R14 protid, nii et mured esisillaga tahaks hea meelega mõneks ajaks unustada;)
Sõidufiiling hakkab juba seda '74 kopikat meenutama, mis mulle mõni kuu tagasi muljet avaldas;)

Mootori alumise poole tahaks ka sel nädalal kokku laduda. Kaanega pole veel esialgu kurje plaane aga juuli esimestel nädalatel lihtsalt peab see mootor käima:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

gta kas kavatsed kopika osta?
milise mootori kasuks otsustasid?
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Vasta