2105, GTA, 1982
2105, GTA, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no kapoti saab sirgeks, stange leiab uue, esipõlle saab ka välja sikutada kuigi ilusam jääks kui ära vahetada
nüüd on hea võimalus mootorile kap-rem teha ja väike forss selga kuni kere korras. siis veel parem uuesti liiklusesse tormata
palju kiirust oli ka?
mis siis ette jäi? kandiline betoonpost või majanurk?
nüüd on hea võimalus mootorile kap-rem teha ja väike forss selga kuni kere korras. siis veel parem uuesti liiklusesse tormata
palju kiirust oli ka?
mis siis ette jäi? kandiline betoonpost või majanurk?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ehh, sai ühte kurvi liiga uljalt võetud ja üks betoonpost võttis hoo maha. Kiirust polnudki enam teab mis palju, pisut sain pidurdada, tagajärgi hinnates ütleks, et alla 30 km/h kindlasti. Turvavöö oli peal aga millegipärast ei töödanud???!!!:yllatunud Hea, et sel autol ikka nii kõvad stanged küljes on... kujutan ette et selleta oleks too post ikka vähe kaugemale tulnud, praegu jäi radikas terveks ja mootorile mahlad sisse.
Raxolt saadud stange töötlesin juba sirgemaks:) Tunduvalt parem kui praegune igatahes:P Lähiajal loodan teada saada kui palju selle jama likvideerimine umbes maksma võiks minna.
Puhtalt oma lollus, et nii läks kuid mis sest enam... tuleb korda teha ja edaspidi normaalselt sõitma hakata:(
Raxolt saadud stange töötlesin juba sirgemaks:) Tunduvalt parem kui praegune igatahes:P Lähiajal loodan teada saada kui palju selle jama likvideerimine umbes maksma võiks minna.
Puhtalt oma lollus, et nii läks kuid mis sest enam... tuleb korda teha ja edaspidi normaalselt sõitma hakata:(
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Cozmo: Avarii oli ikkagi eile, 27.06...
Kapoti juba leidsin uue, õnneks ei küsitud ka suurt raha kuid väikest pahtlit ja sobivat värvi tahab seegi...
Suurem jama seisneb selles et ülemine paneel, kuhu kinnituvad kapoti hinged ja radika kinnituspoldid on nihkunud sissepoole ca 3-4cm. El. vent praktiliselt vastu mootorit:( Nii et sirgelt istuma annab seda kapotti ikka rihtida. Lansekad ja muu taoline tundus sirge olevat, kuid eks seda näeb juba hiljem kui maanteele kunagi asja on. Sillastendis rihivad ehk paika, juba tükk aega tagasi plaanisin minna.
Kapoti juba leidsin uue, õnneks ei küsitud ka suurt raha kuid väikest pahtlit ja sobivat värvi tahab seegi...
Suurem jama seisneb selles et ülemine paneel, kuhu kinnituvad kapoti hinged ja radika kinnituspoldid on nihkunud sissepoole ca 3-4cm. El. vent praktiliselt vastu mootorit:( Nii et sirgelt istuma annab seda kapotti ikka rihtida. Lansekad ja muu taoline tundus sirge olevat, kuid eks seda näeb juba hiljem kui maanteele kunagi asja on. Sillastendis rihivad ehk paika, juba tükk aega tagasi plaanisin minna.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kahju, aga usun et masin on varsti jälle tänavaliikluses
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sild nüüd vaevalt paigast läks kuid mine tea
esipaneel vaheta ära.
muidu jääbki ilgem pahtlilärakas ette.
niikuinii pead radika ja muu kola ära võtma eest.
tallinnas toreros oli müügil 2105 uus esipaneel.
ps! poleks sul 05 stanget ees olnud oleks päris paha...
manitsuseks nendele, kes tahavad 2107 stangesid!;)
esipaneel vaheta ära.
muidu jääbki ilgem pahtlilärakas ette.
niikuinii pead radika ja muu kola ära võtma eest.
tallinnas toreros oli müügil 2105 uus esipaneel.
ps! poleks sul 05 stanget ees olnud oleks päris paha...
manitsuseks nendele, kes tahavad 2107 stangesid!;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Olaaf: originaalstange ees kummardan mina ka igatahes maani, mis selleta oleks olnud ei taha mõelda, post oleks olnud ilmselt kusagil seal kus muidu jagaja asub, pauk käis igatahes päris kõva...
Auto esiosa sai siis puhtaks lammutatud. Lootust on et saab ka ilma esipaneeli vahetuseta hakkama. Töögraafik on ka kole tihe, nii et esialgne plaan reede õhtuks hädapäraselt liikuma saada (st. auto sõidukorda kuid alles pahtli alla saadetult, mitte värvitult) kukkus läbi. Viru rallit vaatama siis vist ei sõida... Aga vähemalt pole mulle auto töölkäimiseks vajalik:rolleyes
Siit siis võib aimata umbes kui palju sissepoole esipaneel vajus:
Lähivaates:
Uue kapotiga:
Täna jõudsin veel niipalju, et esipõlle pinnisin sirgeks. Ehk jõuab homme linnas käia ja tuua viimistluseks vajalikku õiget liivapaberit ja pahtlit. Detailidest on veel puudu esiklaas ja iluvõre, kel neid kasutatuna, kuid korralikena pakkuda on, laske käia. Värvijaga pole veel rääkida jõudnud, aga arvan et kapoti, esipõlle ja tuuleklaasiraami (eelmisest värvimisest jäänud ettevalmistuspraagi likvideerimiseks sobiv hetk ma arvan:))värvimise hind jääb ka mõistuse piiridesse.
Niisiis, esialgne must masendus on muutunud mõnevõrra heledamaks, paremal juhul on juba järgmise nädala lõpuks auto ilusti sõidukorras:bouncing
Auto esiosa sai siis puhtaks lammutatud. Lootust on et saab ka ilma esipaneeli vahetuseta hakkama. Töögraafik on ka kole tihe, nii et esialgne plaan reede õhtuks hädapäraselt liikuma saada (st. auto sõidukorda kuid alles pahtli alla saadetult, mitte värvitult) kukkus läbi. Viru rallit vaatama siis vist ei sõida... Aga vähemalt pole mulle auto töölkäimiseks vajalik:rolleyes
Siit siis võib aimata umbes kui palju sissepoole esipaneel vajus:
Lähivaates:
Uue kapotiga:
Täna jõudsin veel niipalju, et esipõlle pinnisin sirgeks. Ehk jõuab homme linnas käia ja tuua viimistluseks vajalikku õiget liivapaberit ja pahtlit. Detailidest on veel puudu esiklaas ja iluvõre, kel neid kasutatuna, kuid korralikena pakkuda on, laske käia. Värvijaga pole veel rääkida jõudnud, aga arvan et kapoti, esipõlle ja tuuleklaasiraami (eelmisest värvimisest jäänud ettevalmistuspraagi likvideerimiseks sobiv hetk ma arvan:))värvimise hind jääb ka mõistuse piiridesse.
Niisiis, esialgne must masendus on muutunud mõnevõrra heledamaks, paremal juhul on juba järgmise nädala lõpuks auto ilusti sõidukorras:bouncing
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Täna sain siis esipaneeli sirutada. Kodusel teel, koormarihmadega:rolleyes. No töö sai vähemalt tehtud. Täna õhtul sain ka kapoti peale, seda on vaja pisut veel rihtida, näiteks on avariiga paigast läinud kapotiluku kinnitusplekk ja kapott tänu sellele hästi kinni minna ei taha. Omal jõul läbis auto ka esimesed 20 km testisõitu peale avariid. Ei tundnud küll et midagi hullemaks oleks läinud. Väike vasakule kiskumine oli enne ka, selle ajab hiljem stendi ja näeb mis saab.
Väike meeleolupilt ka:
Väike meeleolupilt ka:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Taastamistööd on jõudnud siis sinnamaale, et auto on hädapäraselt liikumiskõlbulik:) (vt. eelmisi postitusi). Täna õhtul lähen ka ühte esiklaasi piiluma, kui korralik on siis võtan ära. Iluvõre sain Mindora kauplusest, maksis 85.- aga selle raha eest on ta ikka võimatult viletsa kvaliteediga... Kooperatiivi toodang, mis teha. Järgmisel nädalal tuleb teha väike esisillaremont, vahetusse lähevad ülemised ?arniirid, alumiste porikummid, õõtsapuksid ja kui inspiratsiooni jätkub siis topeltstabikas ka külge... Ettevõtmise hõlbustamiseks ostsin ka esivedrude tõmmitsad, 150.- eest. Värvimise hinnaks öeldi mulle 500.- + ise pean värvi tooma ja mingil määral ka eeltöö tegema (vesilihvi ja pritspahtli eest vastutab siiski maaler). Rahapuuduses võib see ettevõtmine aga mõne nädala võrra edasi lükkuda... aga Aravete ettevõtmise ajaks tahaks auto siiski konditsiooni saada ja kohal olla:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Täna sain auto värvimisest kätte. Oleks võinud veel seal kuivatada, aga et Aravete tähtaeg nii ligidal on, tuleks autot selle nädala jooksul veel korrastada, kui töö kõrvalt aega üle jääb:)
Uue katte said esitiivad, kapott, esipõll, tuuleklaasiraam ja pagassiluuk. Kogu avarii taastamine läks maksma täpselt 1140.- (kasutatud klaas ja kapott, uus iluvõre, purk pahtlit ja kilo värvi + meistri töö, stange eest tänud Raxole...)
Uue katte said esitiivad, kapott, esipõll, tuuleklaasiraam ja pagassiluuk. Kogu avarii taastamine läks maksma täpselt 1140.- (kasutatud klaas ja kapott, uus iluvõre, purk pahtlit ja kilo värvi + meistri töö, stange eest tänud Raxole...)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tõenäoliselt tegu minu uute talvevelgedega, 4x98 ja 13x5,5. Türil valatud ja ilusti hoitud ka. Võibolla lähevad nad ka müüki... Istuvad ilusti ka 22mm flantsidega. Sain ka esimesed "soome logarid" (täisplastist) aga need veel paigaldamata.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Autoga vahepeal toimunud niipalju, et saanud teda talveks kasutamiseks ette valmistada... Paigaldatud on esimesed logarid. Jahutussüsteemist sai välja lasta vee ja asemele ikka Tosool A40. Vahetasin ka termostaadi, kuna raip jäi suure ringi peale kinni ja auto soojakssaamine seetõttu väga raskendatud oli. Vahetatud on ka õli (Teboil 5W-40 poolsünt) ja õlifilter, klapid ka reguleeritud. Karburaatori vahetasin ka - ozoni asemel on selleks nüüd 2101 mehhaanilise teise kambri avanemisega isend. Bensiini võtab küll ~liitri rohkem, kuid tunduvalt paremini käivitub ja ära on kadunud igasugused jõnksutamised linnasõitul. Mineku kohta (mille pärast tavaliselt neid karbusse taga aetakse) kommentaare anda ei oska, pole nii tundliku tagaotsaga et mingit vahet tunneks:P
Talvekummid kah nüüdsest all. Rehvideks said Master Winter 175/70R13 protitud lamellid. Määravaks oli muidugi hind ja tahtmine saada kasutamata mustriga ja värske kummiga rehve. Mingid kasutatud rehvid oleks ju ikka leidnud aga ise olen oma valikuga rahul. Kuidas kellelegi, mõni mees ütleb et naelteta ei maksa koduõuestki välja sõita aga mina arvan vastupidi:rolleyes. Paigaldatud on nad nendele samadele Türi velgedele, millega ka päris rahul olen. Õhku pidama saamine oli natuke tülikas, nendele poldud nimelt freesitud pesi lohvita rehvide ventiilide jaoks. Rehvitöökojas pandi need aga silikooniga ja nüüd paistab, et jäid pidama. Teistkordse ületegemise eest võeti kah kõigest nende uute ventiilide raha.
Miinused - mingi imelik elektrikala on ikka sees, nimelt plõksib raadio end välja ja mute re?iimi, eriti kui salong on külm. Sooja salongiga reeglina ei jukerda. On kellelgi ideid? Kondents? Pingekõikumine? Siis käib närvidele undav käiguosa, peamiselt tagadiffer, mida pole senini odava raha eest leidnud - eks sõidan siis oma kõrvakuulmise hinnaga edasi kuni mõne leian:D Käigukast plõksib ka kolmandat välja, uus kast on küll olemas aga ootan juppe et siis kõik korraga vahetada - käigukast, hooratas, sidur, vbolla korv ja survekas kah. Pole veel maininud et suve lõpus mõlgiti vasak esitiib ka ära - aga no ega ta väga hull pole, kust värvi maha kriipis, sinna panin parandusvärvi peale ja las ta siis olla. Alles sai värvida, pole nagu erilist tahtmist jälle neidsamu kohti tegema hakata. Elan talve üle siis vaatab, mis kerega teha annab, parem tagumine koopaserv on kahtlane ja natuke tahaks ka põhi tegemist. Kevadel - suvel ehk leiab finantse et Sikstiinat (jah, see ON selle auto hellitusnimi:D)konserveerida.
"Tuuningu" koha pealt on katusele ilmunud antenn - raadio mängib ikka vähe paremini nüüd. Olid ka punased tagatuled paar nädalat aga kuna need ikka üsna küsitava suunatule värvusega olid siis võtsin need igaks juhuks ära. Ega nad ei sobinud ka nagunii... Praegu hakkasin ajaviiteks tagatulesid edasi nokkima, doonoriks vanad punase lakiga 05 tagatuled ja 07 tagatuleklaasid (tänud Priidicule). Asi on algusjärgus, valmis on üks klaas ja see ka lõpuni viimistlemata. Aega leian siis teen nad lõpuni.
Talvekummid kah nüüdsest all. Rehvideks said Master Winter 175/70R13 protitud lamellid. Määravaks oli muidugi hind ja tahtmine saada kasutamata mustriga ja värske kummiga rehve. Mingid kasutatud rehvid oleks ju ikka leidnud aga ise olen oma valikuga rahul. Kuidas kellelegi, mõni mees ütleb et naelteta ei maksa koduõuestki välja sõita aga mina arvan vastupidi:rolleyes. Paigaldatud on nad nendele samadele Türi velgedele, millega ka päris rahul olen. Õhku pidama saamine oli natuke tülikas, nendele poldud nimelt freesitud pesi lohvita rehvide ventiilide jaoks. Rehvitöökojas pandi need aga silikooniga ja nüüd paistab, et jäid pidama. Teistkordse ületegemise eest võeti kah kõigest nende uute ventiilide raha.
Miinused - mingi imelik elektrikala on ikka sees, nimelt plõksib raadio end välja ja mute re?iimi, eriti kui salong on külm. Sooja salongiga reeglina ei jukerda. On kellelgi ideid? Kondents? Pingekõikumine? Siis käib närvidele undav käiguosa, peamiselt tagadiffer, mida pole senini odava raha eest leidnud - eks sõidan siis oma kõrvakuulmise hinnaga edasi kuni mõne leian:D Käigukast plõksib ka kolmandat välja, uus kast on küll olemas aga ootan juppe et siis kõik korraga vahetada - käigukast, hooratas, sidur, vbolla korv ja survekas kah. Pole veel maininud et suve lõpus mõlgiti vasak esitiib ka ära - aga no ega ta väga hull pole, kust värvi maha kriipis, sinna panin parandusvärvi peale ja las ta siis olla. Alles sai värvida, pole nagu erilist tahtmist jälle neidsamu kohti tegema hakata. Elan talve üle siis vaatab, mis kerega teha annab, parem tagumine koopaserv on kahtlane ja natuke tahaks ka põhi tegemist. Kevadel - suvel ehk leiab finantse et Sikstiinat (jah, see ON selle auto hellitusnimi:D)konserveerida.
"Tuuningu" koha pealt on katusele ilmunud antenn - raadio mängib ikka vähe paremini nüüd. Olid ka punased tagatuled paar nädalat aga kuna need ikka üsna küsitava suunatule värvusega olid siis võtsin need igaks juhuks ära. Ega nad ei sobinud ka nagunii... Praegu hakkasin ajaviiteks tagatulesid edasi nokkima, doonoriks vanad punase lakiga 05 tagatuled ja 07 tagatuleklaasid (tänud Priidicule). Asi on algusjärgus, valmis on üks klaas ja see ka lõpuni viimistlemata. Aega leian siis teen nad lõpuni.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Viilisin maha:P Pole õigete peale veel sattunud, samas esitulede suunakates ka viilitud pirnid sees ja pole nendega mingit muret olnud.
Eelmise posti nimekirja jäi lisamata see, et peale mitme süütepooli katsetamist leidsin nüüd viimaks ühe kasutatu, millega tahhomeeter ka tööle hakkas, ja ta näitab ilusti! Tahoka eest tänud Raxole, mis sest et ammu andsid:P
Eelmise posti nimekirja jäi lisamata see, et peale mitme süütepooli katsetamist leidsin nüüd viimaks ühe kasutatu, millega tahhomeeter ka tööle hakkas, ja ta näitab ilusti! Tahoka eest tänud Raxole, mis sest et ammu andsid:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme