2105, GTA, 1982
2105, GTA, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Eem... 011 koha pealt ma kuigi pädev pole... seda tasuks küsida kelleltki, kel sama mudel 07 istmetega olemas... nende istmesiinid pidid vist kitsamad olema aga ei tea ka täpselt. 05-le istusid igatahes ilma mingi jamata, neli polti lahti, vana iste uksest välja, uus sisse ja poldid uuesti kinni - aga 07-me kere on ju täpselt sama mis 05 kah:P - varustus on see mis semjorkast semjorka teeb...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tõesti ilus sisu Väga kena auto üldse. Edu sulle
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Täna sai siis jälle Hulkuri garaa?is mütatud. Turbo jäi küll panemata(:kuri), kuid vahetada sai oma kohaltolekust pideva ulgumisega teada andva tagareduktori. Vahetus polnud nii õnnestunud, 4.3 difri asemel on nüüd 4.1, nii et kui veel enne polnud tegu terve Eesti aeglaseima Ladaga, siis nüüd kindlalt:wow. Et siis kes plaanib autot ehitama hakata: pikad käigud (2106), kiirevõitu sild (2103) ja madalatel pööretel nõrguke (1200-1300cc) mootor ei lähe kohe üldse kokku.
Samas naudin vaikust, differ enam ei kriiska ja maanteesõidul paarisaja võrra kukkunud mootoripöörded tekitasid kehva kiirendust tasakaalustava rahulolu:)
Teisena sai lahti kolkida (!), parempoolse esivedrustuse. Kel see asi plaanis, määrige kohe julgelt kõik poldid mõni päev kuni nädal enne roostesurmaga kokku... Vahetust tahtsid seal alumine õõts, mis juba möödunud aastast kõver, krigisevad õõtsapuksid ja katkised ?arniiride porikummid, kontrolli käigus tuli ka üks loksuv ?arniir välja. Täna lendas aeg küll liiga kiirelt, et ka vasakut poolt näppida oleks jõudnud aga mõne nädala pärast kui tuleb ehk lõplik kevad, oleks vaja ka seal samad tööd teha (?arniiride kontroll ja vajadusel asendamine, õõtsapukside , porikummide vahetus), himu ju sillastendi ka minna.
Kojusõidul oli kasu pikast tööpäevast (ligi 12h!) täitsa tuntav - lisaks difrile oli ka rool sellest, millega harjunud, kuidagi kergem ja suunakindlam (esisilla luubi alla võtmise põhjuseks see va Sikstiina vasaku teepoole armastamine ju oligi). Ja otsesõidul oli rool keskasendis! Enne pole sellist lugu sel autol olnud:D Originaalrool oli kuskil 80 kraadi mööda ja sportrool, mida ometi mitu korda nuuti üritasin tulutult ajada, ca. 30 kraadi keskelt mööda.
Aga parandamisruumi veel on oi-oi ja veel kuidas... Sain vahepeal ühe heas tehnilises korras '74 2101-ga sõiduproovi teha, ja selle suunakindlus, vaikus ja samas päris jõuline minek andsid inspiratsiooni
Samas naudin vaikust, differ enam ei kriiska ja maanteesõidul paarisaja võrra kukkunud mootoripöörded tekitasid kehva kiirendust tasakaalustava rahulolu:)
Teisena sai lahti kolkida (!), parempoolse esivedrustuse. Kel see asi plaanis, määrige kohe julgelt kõik poldid mõni päev kuni nädal enne roostesurmaga kokku... Vahetust tahtsid seal alumine õõts, mis juba möödunud aastast kõver, krigisevad õõtsapuksid ja katkised ?arniiride porikummid, kontrolli käigus tuli ka üks loksuv ?arniir välja. Täna lendas aeg küll liiga kiirelt, et ka vasakut poolt näppida oleks jõudnud aga mõne nädala pärast kui tuleb ehk lõplik kevad, oleks vaja ka seal samad tööd teha (?arniiride kontroll ja vajadusel asendamine, õõtsapukside , porikummide vahetus), himu ju sillastendi ka minna.
Kojusõidul oli kasu pikast tööpäevast (ligi 12h!) täitsa tuntav - lisaks difrile oli ka rool sellest, millega harjunud, kuidagi kergem ja suunakindlam (esisilla luubi alla võtmise põhjuseks see va Sikstiina vasaku teepoole armastamine ju oligi). Ja otsesõidul oli rool keskasendis! Enne pole sellist lugu sel autol olnud:D Originaalrool oli kuskil 80 kraadi mööda ja sportrool, mida ometi mitu korda nuuti üritasin tulutult ajada, ca. 30 kraadi keskelt mööda.
Aga parandamisruumi veel on oi-oi ja veel kuidas... Sain vahepeal ühe heas tehnilises korras '74 2101-ga sõiduproovi teha, ja selle suunakindlus, vaikus ja samas päris jõuline minek andsid inspiratsiooni
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
to gigull: lõppkiirus on teoreetiliselt muidugi suurem, aga et need 5-6000 pööret suurematel kiirustel liikudes kätte saada, on vaja jõulisemat mootorit. Võidad lõppkiiruses - kaotad kiirenduses... Ja praktikas ei võida ka lõppkiiruses, kuna 1300cc, millel surm silme ees, lihtsalt ei jaksa!
Täna Tartust tulles, kui auto täislastis oli (mina, 3 reisijat, meie kõigi asjad ja pagassis 2 poolikut mootorit + muu träni) oli probleeme juba legaalsete kiiruste saavutamisegagi:D
Täna Tartust tulles, kui auto täislastis oli (mina, 3 reisijat, meie kõigi asjad ja pagassis 2 poolikut mootorit + muu träni) oli probleeme juba legaalsete kiiruste saavutamisegagi:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Küljesuunajad tõesti lihtsalt klaasi ja tihendi vahel. Selleks, et nad klaasi kerimist blokeerima ei hakka (pidevalt jäid ette) ja tuulega laperdama ei hakkaks (juhipoolsele meeldib sellist trikki ikka teha), sai silikooniga kinni nad liimitud.
Minule nad igatahes meeldivad, suht normaalse kujuga ka teised. On ikka igasuguseid neid käänatud vägagi kunstiliste kumerustega, konkreetsed aga head tagasihoidlikud.
Minule nad igatahes meeldivad, suht normaalse kujuga ka teised. On ikka igasuguseid neid käänatud vägagi kunstiliste kumerustega, konkreetsed aga head tagasihoidlikud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Uus topeltstabika kronstein
Tundub, et alles nüüd hakkas see teine varras oma ülesannet täitma:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
to rizto: rehv vastu seda ei käi, sellepärast saigi sellised kronsad teha, et ohtu poleks, vanad kronsad olid nii suured ja sai alles hästi ette lükates rehvist mööda.
to dasf: esiosa kaldub maanteesõidul tunduvalt vähem ja on tõesti rahulikum. Samas reageerib rooliliigutustele kiiremini, eriti kui proovisin asfaltplatsil kiiret slaalomit sõita. Teoorias peaks suurenema alajuhitavus aga ei pannud kuival kattel küll seda tähele, pigem läheb sinna kuhu keerad, mitte ei lase esirattaid lohisema.
Üldmulje autost ikka selline vedelavõitu, originaalamordid-vedrud, no pole sealt midagi teravat ju loota.
Kronsad on ümberehitatud Samara stabika kondid, 50.- tükist: keevitus, relakas ja puurisin ka kummipukse suuremaks et klassiku vardale peale läheks.
to dasf: esiosa kaldub maanteesõidul tunduvalt vähem ja on tõesti rahulikum. Samas reageerib rooliliigutustele kiiremini, eriti kui proovisin asfaltplatsil kiiret slaalomit sõita. Teoorias peaks suurenema alajuhitavus aga ei pannud kuival kattel küll seda tähele, pigem läheb sinna kuhu keerad, mitte ei lase esirattaid lohisema.
Üldmulje autost ikka selline vedelavõitu, originaalamordid-vedrud, no pole sealt midagi teravat ju loota.
Kronsad on ümberehitatud Samara stabika kondid, 50.- tükist: keevitus, relakas ja puurisin ka kummipukse suuremaks et klassiku vardale peale läheks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kui kedagi huvitab, kuidas näevad välja kergendatud Lada kepsud, siis mõned pildid:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Originaal kaalub 715g, need 675g. Fiati 7mm lühem keps, sobilik short-rod mootorile, aga tüsedad 750g.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ega neid vist viimse vindini kergendatud polegi, aga nelja püti peale tuleb ikka hea kaalusääst. Õlikiht, mida kepsu pinnal kaasas veetakse, peaks tänu ebatasase valu eemaldamisele külgedelt ka mõnevõrra kergem olema. Valmistanud on need Dr. Tuha, kes mootorite hingeelu ikka hästi tunneb:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme