21053, AndreasS, 1994

21053, AndreasS, 1994

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Aastakäikude vahe ning mul garaažis 3 paari tulesi võin vajadusel uurida millised on ning ära anda sümboolse summaga ;) .
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
a
AndreasS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
Asukoht: Järva-Jaani
Autod: Vaz 21053

Postitus Postitas AndreasS »

 
kristjan92 kirjutas:Aastakäikude vahe ning mul garaažis 3 paari tulesi võin vajadusel uurida millised on ning ära anda sümboolse summaga ;) .

Kui sul aega on, siis uuri ja anna märku :D
a
AndreasS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
Asukoht: Järva-Jaani
Autod: Vaz 21053

Postitus Postitas AndreasS »

Täna võib küll öelda, et kevad on käes ja vägisi on vaja siks garaažist välja ajad. Esimesed liitrid kütust on ära põletatud ja ilmaennustust vaadates, võib julgelt öelda, et soola vist enam teedele ei panda, seega Ida-Virumaale tuleb laupäeval Siksi nina keerata.
Paigaldasin siiski värvimata ukselingid, minule meeldib sedasi. Eks see ole maitse asi. Lisaks sai ostetud 1,7 monopritsega mootor, millal see aisade vahele tõstetakse on veel teadmata, aga tundub, et Siks on selline auto, mis ei saa kunagi valmis :lol
Täna tegin autost paar pilti ka ja jäin fotoalbumist vaatama vanu pilte, vahe on ikka märgatav :)


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt
a
AndreasS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
Asukoht: Järva-Jaani
Autod: Vaz 21053

Postitus Postitas AndreasS »

Üle kolme kuu on möödas viimasest sissekandest ja ega väga ei ole aega olnud midagi suurt ettegi võtta. Kuna ventikas töötas koguaeg, siis olin sunnitud vahetama temperatuurianduri. Kõige rohkem pani mind hämmastama, et eelmisel aastal vahetatud šarniirid on kõik läbi. Küljes olevad šarniirid on veel nõukogude toodang, seega mõtlesin, et uued ostan juba lääne omad. Ehk kestavad kauem. Muidugi võib kulumine olla tingitud ka 20mm flantsist ja laiadest velgedest.
Kuigi ma ei ole jõudnud konkreetselt auto juures midagi teha olen ma kogunud mõningasi juppe, et kui mootori vahetuseks läheb saan kõik ühe korraga teha- šarniirid, kütusepump paagiga, roolikarp, ukseakende tihendid.
Täna jõudsin ka lõpuks nii kaugele, et testisin maas pritsungiga mootorit ja ohh imet, mootor töötab. Mõõtsin surved ära, kõik silindrid andsid välja 11 kg/cm2. Mõni targem võib öelda kas see on väga hea, hea või enamvähem.

Link käivitusest:
https://www.facebook.com/andreas.sapas/ ... 038387860/


Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Enamvähem?
a
AndreasS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
Asukoht: Järva-Jaani
Autod: Vaz 21053

Postitus Postitas AndreasS »

Enamvähem ehk kesine, kehva. :D
a
AndreasS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
Asukoht: Järva-Jaani
Autod: Vaz 21053

Postitus Postitas AndreasS »

Üle eelmisel nädalalavahetusel sai siks endale siis uue hinge. Kuna põrandal mootor töötas ilusti, oli pühapäeval imestus suur, kui mootor enam käivituda ei tahtnud. Gaas põhjas hetkeks käivitus ja siis suri jälle välja. Järeldasin, et saab kütust liiga palju kätte, kuid kuna monopritse on juba vähe peenem teema, siis ei julgenud ise näppima hakata ja viisin auto treilaga Rakveresse targema inimese juurde. Selgus, et pritsepea oli vale pidi ja termoandur oli omadega õhtal. Andis infot, et mootor külm ja seega soojalt sai kütust liialt kätte.
Lisaks vahetasin lärmaka summuti uue originaali vastu ja vahetasin esisillast kõik šarniirid ära.
Ja peab tunnistama, et 1,7 läheb üsna hästi edasi, vähemalt võrreldes eelmise mootoriga.
a
AndreasS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
Asukoht: Järva-Jaani
Autod: Vaz 21053

Re: 21053, AndreasS, 1994

Postitus Postitas AndreasS »

Võib ju arvata, et kuna teemat ei ole juba pikalt uuendatud, on väike sinine liikur Kuusakoskisse läinud, aga õnneks mitte. Peale mootori vahetust on masin mõned kilomeetrid Eesti teid mõõtnud, kuid suuri muudatusi pole pooleteist aasta jooksul toimunud. Üldiselt ongi tema saatus olnud suvel värsket õhku hingates seista maja ääres ja oodata, ehk keegi vahel võtit keeraks. Talved õnneks on saanud veeta katuseall. Põhiliselt on seda tinginud väiksepõnni sünd ja koduehitus, viimasega kaasnes oma garaaži tekkimine, mis sellel hooajal aitab tõenäoliselt lihtsamini eesmärkideni jõuda.
Viimasest sissekandest siiani on varutud erinevaid jubinaid, samas olen tuvastanud ka piirkondi, mis vajavad tähelepanud ja kuna ajaresurss on küllaltki piiratud , siis otsustasin autole enne suuremat hooldust ja remonti mitte ülevaatust teha, ehk siis on rohkem motti garaažis mässata.Mis eesmärgid siis sellel aastal on? Salongi jaoks ootavad paigaldamist uued uksepolstrid ja aknatihendid. Lisaks sai soetada Ukrainamaalt esimestele ustele elektriakende paigalduseks kõik vajalik. Õue peal seisab üks Vento, mis on oma aja ära elanud, kuid salongis täitsa kobedad GSI istmed. Needki plaanis Ladale külge aretada.
Erilist tähelepanu tuleb pöörata veermikule. Auto madalamaks laskmine on endaga kaasa toonud probleemi, kus juba kolmekesi sõites rehv vastu koopa äärt hakkab käima. Olen mõelnud, et ehk aitab jäigem vedru või Watts Linki paigaldamine. Kui on häid ideid probleemi lahendamiseks, siis andke aga teada. Tagasild ja käigukast on hakkanud õli lekkima ning lisaks läheb teine käik raginaga sisse. Vahetamist vajavad pidurikettad ja mootoripadjad ning käigukasti padi. Kindlasti tuleb remondi käigus veel midagi päevavalgele.
Sellel aastal püüan Ladaga veidi asjalikum olla ja sellest ka siin kirjutada.
Lõpetusek üks pilt ka:
Pilt
a
AndreasS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
Asukoht: Järva-Jaani
Autod: Vaz 21053

Re: 21053, AndreasS, 1994

Postitus Postitas AndreasS »

Alustasin remonti tagumisest sillast. Esialgu keevitasin kõik kinnitused üle, sild sai uue värvi. Peale seda vahetasin trummlid, piduritorud, sillatihendid, amordid ja kõik silla vardad koos jäigemate puksidega. Vardad sai ostetud teadmisega, et reaktiivvarras on reguleeritav, aga kui kaup kohal oli, siis selgus tõsiasi, et reguleerimisest oli asi kaugel. Seega otsustasin selle ise reguleeritavaks teha. Selleks sai ostetud mingile Opelile kuuluv rooliotsapolt millel vasak-parem keere ja BalticBoldist vajalikud mutrid. Välja tuli nagu poe oma.
Ühe tegemise jaoks on veel jubinad olemas, kui kellelgi huvi, siis võin ühe veel teha.
Peab proovima, kas reguleeritavast vardast on abi, et rehv vastu koopa äärt ei käiks. Kui see lahendus ei toimi, siis peab juba edasi mõtlema.
Plaan on liikuda tagant ettepoole ja nüüd lähipäevil plaan kast alt ära võtta. Kas on soovitusi, kes müüb viiese kasti sisu jubinaid? Codevaruosas on otsas ja viimane kord Veerennis ka ei olnud.
Pilt
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 21053, AndreasS, 1994

Postitus Postitas Hulkur »

Mis jubinaid sinna viiesesse kasti vaja?

Enne lugesin, et 2 käik lülitub raksuga..... Klassikul on 2 ja 3 käik sama... vahet pole kas 4ne või 5ne kast...
Vasta