5. leht 13-st
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 15 Okt 2017 20:55
Postitas RRisto
Nagu mainiti, siis ainult katus ja esiklaas on originaal
tähendab, et muud jupid on juba kapitalistide toodetud.
AGA ... mul plaan venelaste tehtud vedrustus alla panna
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 19 Okt 2017 22:39
Postitas Peep7
Lihtsalt mootori teemale kaasa, miks mitte r6? Kasvöi bemmi valikust, liigutaks seda ladat üsna nobesti. Okei kaalujaotus ei ole just see.. Veidike tulemüüri näppida ja justkui oleksgi vahel, k.kast ka bmw oma ja olemas. Vaadates seda kollast mosset mis radadel kihutab, kohe ka e36 esisild nt, vöi sealt aretada midagi, vöimalusi on palju, kuid see mootori valiku " avanemine " vötab ennastki mötlema, kuid siiski r6-le.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 19 Okt 2017 22:48
Postitas RRisto
BMW R6 mootor on suur ja raske ning eeldaks automaatselt E11 klassi, kus vastas M3-ed
R4 mootorist on sinna juba kyll ja kyll.
Põhimõtteliselt saab stock M42B18 mootorist 150-160hp sellise "safe" seadega. Kui panna kangemad nukad+vähe regullida, siis 180-200hp. Sellest on 1000kg kaaluvale Ladale küll ja veel. Pigem vaja leida õige vedrustuse set-up, et see jõud kõik ilusti maha saada.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 19 Nov 2017 14:52
Postitas RRisto
19.11.2017 Update
Kere on liivapritsis. Kui sealt saabub siis saab hakata lõikuma/keevitama, kus vaja.
Käib vilgas osade kogumine.Eile saabusid garaazi sellised asjad:
- C20XE_Mootorid.jpg (133.63 KiB) Vaadatud 14867 korda
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 19 Nov 2017 18:37
Postitas VäikeMägilane
kõige Lada lähedasem variant, hea et niigi läks:)
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 20 Nov 2017 01:25
Postitas RRisto
Eks ennegi sai otsida just seda mootorit, kuid ei olnud kohe saada. Kuid tekkis võimalus ja sai sellest kinni haaratud.
Nüüd suured otsused laiaslaastus tehtud ja tuleb neid teostama hakata
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 21 Nov 2017 21:46
Postitas RRisto
Täna saabus ka VEMS aju koos Coil-On-Plug "pulkadega"
- IMG_0263.jpg (89.16 KiB) Vaadatud 14611 korda
- IMG_0262.jpg (77.83 KiB) Vaadatud 14611 korda
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 05 Dets 2017 15:59
Postitas RRisto
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 05 Dets 2017 22:20
Postitas turvapuurid
Vaatasin puuri ja selline küsimus tekkis, et kas keegi EALst on selle heaks ka kiitnud, kõiki detaile piltidelt küll hästi pole näha aga mul tekkisid mõned kahtlused.
Edu!
Rait.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 05 Dets 2017 22:47
Postitas RRisto
Tere Rait!
EAL ei ole seda veel näinud, kuid puuril on LAF sertifikaat. Aga mis kahtlusted?
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 06 Dets 2017 11:11
Postitas VäikeMägilane
Kahtlusi ei ole, aga kõhklused on küll...
vabandused OT pärast aga pidin ära ütlema-väike nali
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 06 Dets 2017 11:44
Postitas RRisto
Aga mis kõhklused siis
Kõike annab parandada ja teha. Ma ootan huviga ettepanekuid, selleks saabki seda teemat siin elus hoitud. Muidu nokitseks vaikselt garaazis oma peaga.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 06 Dets 2017 18:54
Postitas Hulkur
turvapuurid kirjutas:Vaatasin puuri ja selline küsimus tekkis, et kas keegi EALst on selle heaks ka kiitnud, kõiki detaile piltidelt küll hästi pole näha aga mul tekkisid mõned kahtlused.
Edu!
Rait.
On siis Simkus-e puuridega probleeme olnud?
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 10 Dets 2017 22:14
Postitas turvapuurid
RRisto kirjutas:Tere Rait!
EAL ei ole seda veel näinud, kuid puuril on LAF sertifikaat. Aga mis kahtlusted?
Tere!
Ei oska öelda palju see LAF sert. maksab aga mõned asjad, näit. peaks sellest aastast olema puuri pea- ja külgkaarete toetuses kerele lapp ja poldid
http://album.ee/node/29762757/50343605
http://album.ee/node/29762759/50343605
Ukseristide lahendus kahe toruga oli ka veel mõni aasta tagasi kahtluse all, mis tänasel päeval ei oska isegi öelda.
Tagatugede toetus rattakoopale pole ka parim lahendus,ei lisa kerele just eriti jäikust kuigi jah peakaare keskelt on toed vedrukanduritele, pole hästi näha piltidelt.
Olen lahendanud selle lihtsamalt ja toekamalt nii
http://album.ee/node/29029381/50343605
Üks asi veel see, et breketeid risti toru tavaliselt kinni ei keevitata aga selles prob. pole.
Jõudu ja edu!
Rait.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 10 Dets 2017 23:10
Postitas RRisto
Tänud tähelepanekute eest.
Minu teada E-Rühmas võib olla puur kerega seotud ainult keevisliitega ja poltliide on soovituslik.
15.04.2016a EALi tehnikakollegiumi otsus:
Lisaks seni praktiseeritud keevitusele on FIA egiidi all toimuvatel võistlustel aina enam vaadeldud, et oleks ka poltühendus. Eestis ja Eesti MV võib olla ainult ka keevitus, poltliide on vabatahtlik. Istmete kinnitustorude puhul, on Eestis ja Eesti MV puhul lubatud ka ainult keevitatud versioon.
Kuna puurile antud LAF sert, siis ei tohiks ka Lätis probleeme tulla. Leedu kohta ei oska öelda, kuid ega sinna väga sõitma ei kipu ka.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 17 Dets 2017 00:51
Postitas RRisto
- IMG_0101.jpg (96.08 KiB) Vaadatud 13745 korda
- IMG_0098.jpg (97.08 KiB) Vaadatud 13745 korda
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 30 Dets 2017 22:50
Postitas RRisto
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 04 Jaan 2018 10:23
Postitas atzkarik
Juhin tähele panu sellele, et sul puur toetub taga koopale! Siis kuskilt on meelde jäänud selline asi, et tänu sellele tagumist koobast eespoolt lõigata ei tohi!
Just jäi silma see ,et oled siin usinalt märkinud!!
- IMG_0164.jpg (172.71 KiB) Vaadatud 13328 korda
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 04 Jaan 2018 13:24
Postitas RRisto
Tänud selle eest! Seal ei tohi kõike lõigata jah. Koopale peab jääma see nn "U"-kuju sisse, mis annab koopale tugevuse. See jääb on alles. Eks paneb sinna materjali tagasi, kui antud lahendus ei meeldi EAL-i meestele.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 04 Jaan 2018 15:52
Postitas uzzac
Vinge projekt, edu pusimisel.
Puuri teemal kaasa jaurates, siis see LAF sertifikaat ei maksa mitte kusagil mitte midagi. Aluseks on alati FIA Appendix J (art253. p8). Kõige selle taustal on alati lihtsam võtta kõne Karmole ja/või saata talle näiteks pildid tehtud tööst.