Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tekkis selline idee, et paigaldaks mootorile nn kolmanda mootoripadja. Ehk siis varras klapikambrikaane ja lanseka vahele. Hoiaks suurema mootori liikumise ära ning ei peaks mootoripatju nii tihti vahetama. Hetkel ikka liigub mootor päris mehiselt siit ka küsimus, et kas sellel mõttel on jumet ja otstarvet, reeglite kohaselt võib nagu teha, sest patjadele on vaid piirang selliselt seatud, et need ei tohiks lubada mootoril sõitjateruumi liikuda.
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid206658
Siit leiad Transiti padja koodi.
Mina sõitsin transiti padjaga mõtlesin et nüüd proovin bemmi oma ära, sest transiti omaga käis õhukopsik vastu kapotti, pidi natuke modifitseerima kopsiku kaant.
Siit leiad Transiti padja koodi.
Mina sõitsin transiti padjaga mõtlesin et nüüd proovin bemmi oma ära, sest transiti omaga käis õhukopsik vastu kapotti, pidi natuke modifitseerima kopsiku kaant.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Valmis ka väike video kokkuvõte eelmisest hooajast
https://www.youtube.com/watch?v=Vqc8vZsUqAc
Kindlasti on ka midagi tulemas Otepää sprindist ja Pandivere Talv'est
Hetkel toimub auto lammutamine. Järgmisena väike liivaprits, keevitamine, värvimine ja komplekteerimine Eks ole näha, kuidas asjad sujuvad, kuid siiani on plaanis 04.04.2015 teha 1. start uuendatud masinaga.
https://www.youtube.com/watch?v=Vqc8vZsUqAc
Kindlasti on ka midagi tulemas Otepää sprindist ja Pandivere Talv'est
Hetkel toimub auto lammutamine. Järgmisena väike liivaprits, keevitamine, värvimine ja komplekteerimine Eks ole näha, kuidas asjad sujuvad, kuid siiani on plaanis 04.04.2015 teha 1. start uuendatud masinaga.
-
iIngmarSid
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 174
- Liitunud: 24 Jaan 2012 19:42
- Asukoht: Tartu
- Autod: 21011 avtoexport
Väga äge, natuke rohkem kui pool aastat tagasi oleks saanud veel minu masinast ka suurepärase SU auto teha, nüüd on kahjuks see rong juba läinud. Eriti seda videot vaadates hakkab hinges natuke kraapima küll
PS: videolt vaadates tundub see siksi originaaliste ikka päris sült
PS: videolt vaadates tundub see siksi originaaliste ikka päris sült
overkill is just about enough
Väike stiilinäide Kehala "testipäevast" - https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hvide ... e=556C88C6
Auto uuendamisest tuleb väike jutt/pildid ka
Auto uuendamisest tuleb väike jutt/pildid ka
Viimati muutis RRisto, 18 Jaan 2018 16:29, muudetud 1 kord kokku.
Auto on müügis
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=e0b1
Mootor tehtud Olaaf'i poolt
Hooldused/remondid on stiilis "regardless of cost"
Kere on tugev, vajalikest kohtadest tugevamaks tehtud. Kuid kasutatud sihtotstarbeliselt, seega vajab iluravi.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=e0b1
Mootor tehtud Olaaf'i poolt
Hooldused/remondid on stiilis "regardless of cost"
Kere on tugev, vajalikest kohtadest tugevamaks tehtud. Kuid kasutatud sihtotstarbeliselt, seega vajab iluravi.
Re: 2107, RRisto, 1985 (RR/RS SU-Klass)
Viimasest postitusest on pikalt möödas.....
Kuna autot selles komplektsuses keegi soetada ei tahtnud nii ehk naa oli idee auto "vähe turvalisemaks" ja sportlikumaks ehitada, siis saigi see saaga ette võetud.
Praeguseks hetkeks on auto puhtaks roogitud ja käib puuri instaleerimine. Sealt edasi juba kõik muu.
Plaanis:
Mootor jätta hetkel 1700cc peale, väheke kohendada ja lisada korralik sisse/väljalase.
K.Kastiga vaatab. Soov oleks muidugi ntx Bollverki toodangust midagi sinna saada, kuid eks elu näitab.
Esisild toruõõtsadele, tagumine sild tuleb Volvo 740 alt 1030 koodga, sisse ketaslukk ja 4,88 ülekanne
Ette vähe tummisemad vent. kettad ja ehk leiab ka 4-kolvilised sadulad, taha midagi Opeli maailmast. Korralikud klotsid/vedelik ja torud/voolikud.
Vedrustuse kohapealt on mõtted hetkel Kenetica Suspensioni peal. Mees teeks vastavalt kaalule ja käigule korralikud gravel spec coilid.
Ja siit algas ümberehitus :
Edasine info juba jooksvalt...
Kuna autot selles komplektsuses keegi soetada ei tahtnud nii ehk naa oli idee auto "vähe turvalisemaks" ja sportlikumaks ehitada, siis saigi see saaga ette võetud.
Praeguseks hetkeks on auto puhtaks roogitud ja käib puuri instaleerimine. Sealt edasi juba kõik muu.
Plaanis:
Mootor jätta hetkel 1700cc peale, väheke kohendada ja lisada korralik sisse/väljalase.
K.Kastiga vaatab. Soov oleks muidugi ntx Bollverki toodangust midagi sinna saada, kuid eks elu näitab.
Esisild toruõõtsadele, tagumine sild tuleb Volvo 740 alt 1030 koodga, sisse ketaslukk ja 4,88 ülekanne
Ette vähe tummisemad vent. kettad ja ehk leiab ka 4-kolvilised sadulad, taha midagi Opeli maailmast. Korralikud klotsid/vedelik ja torud/voolikud.
Vedrustuse kohapealt on mõtted hetkel Kenetica Suspensioni peal. Mees teeks vastavalt kaalule ja käigule korralikud gravel spec coilid.
Ja siit algas ümberehitus :
Edasine info juba jooksvalt...
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Puur peaks nüüd valmis olema
Ja uus ning sise katus!
Ja uus ning sise katus!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Saime siis reedel auto puuri tegemisest kätte, tegin mõned klõpsud detailidest
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Ilus töö
Kellelgi läheb nüüd kõvasti karukeelt tarvis
Kellelgi läheb nüüd kõvasti karukeelt tarvis
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Vaatan ja aru ei saa kuhu sa õlarihmad kinnitad?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!