Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Motivatsiooni tõstmiseks sai korraks mõned olemasolevad pulikad sisse tõsta :) eesmärk oli vaadata, kas/kuidas mahuvad ja ise ka sinna asjade keskele mahub. Peab mainima, et päris kitsas, kuid peaks hakkama saama.
Roolivõim vaja puuri külge siduda nii kõrgele kui saab ja "ära peita"; pedalboxile postament, et saaks seda nii kaugele kui võimalik ja iste peaaegu vastu peakaare risti. Käigukasti "hoovastik" on vaja leiutada/ehitada. Midagi sarnast, mille Männiku poisid 01-ele tegi, kuid u. 10cm pikem :D
IMG_0013.jpg
IMG_0013.jpg (100.5 KiB) Vaadatud 16106 korda
IMG_0014.jpg
IMG_0014.jpg (97.37 KiB) Vaadatud 16106 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Keretööd käivad....jubedalt aeganõudev protsess :sein

IMG_0028.jpg
IMG_0028.jpg (95.97 KiB) Vaadatud 15897 korda
IMG_0027.jpg
IMG_0027.jpg (93.09 KiB) Vaadatud 15897 korda
IMG_0036.jpg
IMG_0036.jpg (90.57 KiB) Vaadatud 15897 korda
IMG_0035.jpg
IMG_0035.jpg (144.32 KiB) Vaadatud 15897 korda
IMG_0037.jpg
IMG_0037.jpg (85.02 KiB) Vaadatud 15897 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Mootor ka "juppideks" tehtud ja läheb töösse.
27265064_1780461835338942_1801272687_o.jpg
27265064_1780461835338942_1801272687_o.jpg (122.82 KiB) Vaadatud 15896 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Garaazis toimub usin keevitamine - tagumine osa peaaegu valmis, käib k.kasti kallal nikerdamine. Vaja veel mõningad tugevdused teha ja üldiselt tehase kerekeevitused vähe üle punktida.

Vahepeal saabus karbiga uut kraami mootorisse, need peaks nüüd valule paremini vastu pidama:
Osad_Mootorisse.jpg
Osad_Mootorisse.jpg (110.72 KiB) Vaadatud 15614 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Küsimus targematele :) ... Turvapaagi täitmine - Kuna ruumiga on vähe kitsas ja varuratta võiks ka ikkagi kuidagi kaasa võtta, siis mõte oleks turvapaak panna tagumise istme kohale, saaks kaalujaotuse ka paremaks, aga reeglite järgi peaks täiteava olema viidud autopinnale. Kuid näiteks Tänaku autol toimub paagi täitmine läbi liitmike ja seda ei tehta auto pinnalt...kas selline süsteem on reeglitepärane?

Pilt ajakirjandusest:
Screen Shot 2018-02-25 at 13.46.50.png
Screen Shot 2018-02-25 at 13.46.50.png (801.44 KiB) Vaadatud 15498 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

On saanud vähe nokitseda jälle...ja kui palju aega see võtab...õudne lausa :D
IMG_0101 2.jpg
IMG_0101 2.jpg (84.48 KiB) Vaadatud 15222 korda
IMG_0105.jpg
IMG_0105.jpg (86.07 KiB) Vaadatud 15222 korda
IMG_0036.jpg
IMG_0036.jpg (90.57 KiB) Vaadatud 15222 korda
IMG_0106.jpg
IMG_0106.jpg (69.71 KiB) Vaadatud 15222 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Pütile ka oma "pesa", et see väga rippuma ei jääks.
IMG_0147.jpg
IMG_0147.jpg (69.54 KiB) Vaadatud 15017 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Pildid hr. Hulkur'ilt :) Pidurid sildadel küljes, vaja lasta cnc-s korralikud adaptrid ette teha. Kahur Speed Shopis.
Kas kellgil oleks pakkuda korralikke vadrutaldrikuid? :)
29313728_1748584788566700_6087748346850574336_n.jpg
29313728_1748584788566700_6087748346850574336_n.jpg (101.37 KiB) Vaadatud 14755 korda
29339630_1748584768566702_5522042300030517248_n.jpg
29339630_1748584768566702_5522042300030517248_n.jpg (60.42 KiB) Vaadatud 14755 korda
29258494_1746457995446046_2726913068813516800_n.jpg
29258494_1746457995446046_2726913068813516800_n.jpg (55.22 KiB) Vaadatud 14755 korda
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas uzzac »

Vinged arengud. Kas tagasilla sadula asuetusel oli mingi sügavam tagamõte, et ettepoole kinnitasite selle? Valdavalt on sadul ikka tagapool. Kas e-rühmas ei tohi niipalju ümber ehitada, et saaksid taga coiloveri peale minna?

Mis tankimisse puutub, siis tagaukse pleksiklaasi sisse saab uputada sellise vidina.
http://hgkracing.com/parts/fuelbatterya ... holder-cup

Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Vedruamordi ümberehitus vist ei ole ammu enam teema E-rühmas, nüüd ju võid terve auto ise üles ehitada nagu süda soovib.

See tankimise lahendus sobib ilmselt paksema polükarbonaadi kasutamisel, kui nõutud 2mm. Kahene niisamagi suht lödev...
Festina lente!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Jah, Coili peale tohib ehitada. uued 2wd PROTO reeglid lubaksid üldse mingi monstrumi ehitada :D Hetkel esimese hooga jääb vedru+sellholmi bilsu. kui rahakott taastub ehitusest, siis pilk reigeritele suunatud. Ei olegi tegelikult nende hinnad nii ulmelised, kui õigest kohast need tellida.

Sadulatest - lasin need targemal mehel teha, et saaks kõik ilusti ühele joonele ja kaugusele. Siis oli ka diskussioon, et kas ees servas või taga, kuid eeldatavasti eespool olles ei saa nii palju kivi/muda/liiva jms, aga eks jälle katsetamise asi. Kui hakkab probleeme valmistama, siis tuleb ümber teha.

See tankimise jublakas päris hea, aga selleks peaks tagaukse vist kinni panema, et keegi kogemata seda lahti ei krabaks. Kuid reeglite järgi peavad kõik 4 ust olema avatavad. Samas päris mitmel on kasutused kiirliitmikud, mis on otse paagil.....reeglites nagu sellist võimalus ei ole antud....erisus tehtud?!?
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

@VäikeMägilane - Nõutud on esiustel 3mm ja mujal 1,2mm (v.a esiklaas, mis peab olema siiski klaasist). Aga endal plaan laste ikkagi terve ring 3mm materjalist teha. Hea kui saaks esimestesse avad ka sisse :)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

RRisto kirjutas:@VäikeMägilane - Nõutud on esiustel 3mm ja mujal 1,2mm (v.a esiklaas, mis peab olema siiski klaasist). Aga endal plaan laste ikkagi terve ring 3mm materjalist teha. Hea kui saaks esimestesse avad ka sisse :)
3mm on ja esimestel, mul tagumised 2mm, sealt see jutt. Samuti raske puškale tagaukse külge see sisteem teha, pigem viia originaal luuki see ühendus või siis sinna kus originaalis tuulutus ava tagaakna piilaril.

Reigereid on erinevaid ju, kas need kõige odavama just sobilikumad on ei tea, aga rallis alla 3kilost komplekti keegi ei kasuta miskipärast.

Aga veelkord soojad soovitused algajatele ehitajatele ja sõidupoistele/tüdrikutele - vähem ressursse auto leiutamisele, rohkem sõitmisele ja trennile. Küll hiljem saa täiustada.

Muidu lõpetate nagu mõned siin, kes 3a. leiutavad/ehitavad ja aind ühe etapi sõidavad...



Aga eks kannatusedki ju õpetavad ja enda nahal kogetu on ikka see kõikse magusam))
Festina lente!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

@VäikeMägilane - Jah, Reigeri komplekt on umbes 3,5k. Selleks jääb ootele ka :) Aga kuidas sul paagi lahendus? Lugesin, et alates 01.01.2019 on kõikides klassides turvapaagid kohustuslikud.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Nukarattad made by Kahur Speed Shop
Nukkvollirattad-1.jpg
Nukkvollirattad-1.jpg (93.09 KiB) Vaadatud 14348 korda
Nukkvollirattad-6.jpg
Nukkvollirattad-6.jpg (83.33 KiB) Vaadatud 14348 korda
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

jaga meile ka seda juturaamatut/materiali, tahame ka lugeda
Festina lente!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

@VäikeMägilane - http://www.autosport.ee/sites/default/f ... 012017.pdf

1. 2017. aastast kehtib üldine FIA nõue, et turvapaakide kasutamine on kohustuslik kõikides Grupp A ja Grupp N autodes ning kõikides teistes Gruppides, kus see on tehniliste tingimuste järgi kohustuslik (sh näiteks rallis R2, R3, R3T, R5).
Otsustati: siseriiklikult on üleminekuaeg kuni 31.12.2018, st seniajani võib kasutada standardset kütusepaaki. Lisavabadus kehtib ainult Eestis või välisriikides toimuval EMV etapil.

Vot nüüd kas see kehtib ka ainult A, N ja siis R2, R3, R3T, R5 ning mitte E-rühmale?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ei loe küll välja et E-rühmas see kohustuslik al.2019.
Samuti pole selle aasta E-tehnilistes mingitki viidet sellele.

Ainus, mis kohustuslik on, siis need pehmendused-tuleb kõik kohad täis toppida - pikematel poistel läheb elu ebamugavaks žhigulis)
Festina lente!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Pehmendustega jama jah, peaaegu kõikidele torudele vaja need panna. Eks selleks tulebki teha istumine nii madalale, kui võimalik...Kui sai korra seda sendit proovida, siis jäi selline kardis istumise tunne :D Isiklikult mulle see meeldib, aga šikaanide läbimine peab toimuma tunde järgi.

Aga eks kui suund on juba ainult turvapaakidele, siis küll see varsti E-rühmas ka :) Ja ega vist see Lada originaal paak ka väga turvaline ei ole.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

RRisto kirjutas:Pehmendustega jama jah, peaaegu kõikidele torudele vaja need panna. Eks selleks tulebki teha istumine nii madalale, kui võimalik...Kui sai korra seda sendit proovida, siis jäi selline kardis istumise tunne :D Isiklikult mulle see meeldib, aga šikaanide läbimine peab toimuma tunde järgi.

Aga eks kui suund on juba ainult turvapaakidele, siis küll see varsti E-rühmas ka :) Ja ega vist see Lada originaal paak ka väga turvaline ei ole.
Suund on võetud sinna, et ei eihtataks ise/põlveotsas enam autosid vaid et ostetaks "poest", see on üleilmne trend ja mõneti ehk õigustatudki.

Samas meie, miniatuurse ja vaesema poolse riigi/rahva olukord ei kanna seda välja ja ei hakkagi kandma.
Seega sellise suuna korral tulevad meil 90-ndate ajad tagasi, kui stardis oli 20masinat-fakt.

Kui me seda tahame, siis on õige suund...
Festina lente!
Vasta