2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 231
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#101

Postitus Postitas RRisto » 04 Jaan 2018 16:40

Tänud!

Eks ta FIA jooniste järgi peakski vast olema. Ja see LAF-i sert omab samapalju jõudu kui EAL-i sert :) mõlemad ju samaväärsed organisatsioonid. Aga kindlasti käib auto kohalike ekspertide ees ja saab vajalikud dokumendid. Kui vaja, siis teeb ümber nii nagu öeldakse.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1152
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#102

Postitus Postitas VäikeMägilane » 04 Jaan 2018 16:43

Head uut!

Toetan rinkamehe soovitust - kui puur sees, kutsu kohe piirkondlik EALi ülevaataja ja las annab oma
heakskiidu, muidu läheb asi väga keeruliseks/kulukaks, juhul kui ei klapi midagi.
EAl kaardi saad aga siis, kui terve auto on valmis ja sama kodanik sellele pootshaagi andnud ja EALi teavitanud.

Uute EAL kaartidega masinatel on ka nats kulukamad nõuded sellest aastast.

Muidugi on plaan B, et võtad masina Lätti arvele:)
Festina lente!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 231
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#103

Postitus Postitas RRisto » 04 Jaan 2018 16:45

OK. Tänud! Võtame siis ühendust ja laseme asja ülevaadata ning vajadusel teeme parandused.

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 623
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2106

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#104

Postitus Postitas atzkarik » 05 Jaan 2018 10:02

VäikeMägilane kirjutas:Head uut!


EAl kaardi saad aga siis, kui terve auto on valmis ja sama kodanik sellele pootshaagi andnud ja EALi teavitanud.



Päris nii ei ole! Mina sain EAL-i kaarti siis kui olid puur ja istme kinnitused valmis ülejäänud väga ei huvitanud, oldigi tänulik, et kutsusin ennem värvimist kuna siis kõik ilusti näha! (võib vaadata minu teemast millal kaarti taotlesin) Punased numbrid saad siis kui auto valmis. Võid ka ennem saada aga siis pead suutma ära tõestada ARK-i, et auto ei ole enam tänava kõlbulik :P
Asi ei ole autos, vaid istme ja rooli vahelises tihendis!!!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1152
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#105

Postitus Postitas VäikeMägilane » 05 Jaan 2018 19:04

atzkarik kirjutas:
VäikeMägilane kirjutas:Head uut!


EAl kaardi saad aga siis, kui terve auto on valmis ja sama kodanik sellele pootshaagi andnud ja EALi teavitanud.



Päris nii ei ole! Mina sain EAL-i kaarti siis kui olid puur ja istme kinnitused valmis ülejäänud väga ei huvitanud, oldigi tänulik, et kutsusin ennem värvimist kuna siis kõik ilusti näha! (võib vaadata minu teemast millal kaarti taotlesin) Punased numbrid saad siis kui auto valmis. Võid ka ennem saada aga siis pead suutma ära tõestada ARK-i, et auto ei ole enam tänava kõlbulik :P


Nojah, 2015 oli nii nagu mulle EAList räägiti. 2009 aga oli hoopis nii, et helistad ühele said X vastuse, helistasid teisele sama ala kodanikule, said Y vastuse jne...

Aga olgu, edu!
Festina lente!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 231
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#106

Postitus Postitas RRisto » 06 Jaan 2018 22:28

Näärivana tõi :)

IMG_0183.jpg
IMG_0183.jpg (80.26 KiB) Vaadatud 1611 korda

IMG_0184.jpg
IMG_0184.jpg (127 KiB) Vaadatud 1611 korda

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#107

Postitus Postitas uzzac » 09 Jaan 2018 11:32

Mingit piirkondliku EAL meest ei ole olemas. Tehnikakolleegiumi esimees on Karmo Uusmaa. Minu kokkupuuted temaga on väga meeldivad ja sõbralikud - http://autosport.ee/meeskond

Pidurite valik on rinka pingilt vaadates huvitav. Lada 2 kolviga sadul on ropp võimekas ja jäik. Meil toimisid kuniks läksime 160 slikilt 200 laia peale ja pigem oli häda täiskettas, mitte sadula väheses võimekuses. Klotsiks oli Ferodo DS3000 mida Lada sadulale täitsa saada on.

Edasi võtsime kasutusele 4-kolviga Wilwoodi Dynalite sadulad ja AlfaRomeo vent ketta. Klotsivalik on selline, et paha hakkab. Taga kasutasime Volvo enda sadulaid, millele oli ka sama Ferodo klotsi saada. Originaalis Volvo sillal samuti 2-kolviga sadul, poolteljed said 4x98 peale ümber tehtud ja läks Lada esimese kettaga kasutusse. Kuna tasakaal ei saanud päris nii paika nagu pirtsutav juht soovis, siis tellisime ette suuremate kolvidega sadula ja tõstsime esimesed taha koos vent kettaga. Kolvi mõõdud olid vist 4x35mm ees ja 4x32mm taga.

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 231
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#108

Postitus Postitas RRisto » 09 Jaan 2018 14:38

Neid pidureid said mõeldud/otsitud palju. Alguses oligi plaan tagumised Volvo originaal või Opeli omad panna, kuid nende hind küündib juba 100eurini tükist, need 2-kolvilised Wilwoodid sain mõnikümmend kallimalt, seeg avalik langes nendele. Ette tulevad 4-kolvilised Wilwoodi Dynalite + kaheosalised kettad, Ferodo ds3000 klots. Põhimõte selline, et kui sõita väga ei mõista, siis pidurid peavad head olema, et vajadusel vähemalt seisma saada :D

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#109

Postitus Postitas uzzac » 10 Jaan 2018 16:36

Me ostsime Volvo sadulad Biltemast - http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... 000025027/

Mis bell ja mis ketas sul ette kasutusele tuleb? Meil 13" ratta sisse ei tahtnud mahtuda midagi head, aga prototüüp on valmis :)

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 231
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#110

Postitus Postitas RRisto » 11 Jaan 2018 11:02

Ette 290mm ja 25mm paksune ketas. Kuna alguses lähevad külge juba sissesõitnud kettad, sisi täpset toojat ei tea, kuid kuna tulevad endise e-rühma samara alt, kus kasutati häid juppe, siis arvan et Wilwood/Alcon vms. Eks kui õhukeseks jäävad, siis tuleb sinna eelpool mainitud kettad külge panna. Bell on custom tehtud. Ratas miinimum 15", sinna mahub kenasti ära :)

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#111

Postitus Postitas uzzac » 11 Jaan 2018 11:30

Kuidas rallis Lada käänmik vastu peab? Meil on paar korda saba andnud ja ära murdnud, kuigi lööke saab ainult rajalt väljasõidu korral või üle järsema äärekivi sõites.

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 231
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#112

Postitus Postitas RRisto » 11 Jaan 2018 11:47

Lada originaal seal vastu ei peagi. Meil tegi treial sinna korraliku võlli ja otsa läheb E30 rumm/laager. Nüüd on ta umbes sama tugev, kui Fiati oma, kuid rummude saadavus ja hind on parem kui Fiati omadel.

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1152
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#113

Postitus Postitas VäikeMägilane » 11 Jaan 2018 12:23

RRisto kirjutas:Lada originaal seal vastu ei peagi. Meil tegi treial sinna korraliku võlli ja otsa läheb E30 rumm/laager. Nüüd on ta umbes sama tugev, kui Fiati oma, kuid rummude saadavus ja hind on parem kui Fiati omadel.


Ja võlli kinnitasite käändmiku külge kuidas? (Keevitust ei ole teadmamehed soovitanud)

Nüüdseks on muidugi Ladale enda tehases välja freesitud terasest jämedamad käändmikud letist saadaval, koos rummu ja kaherealise laagriga. Varem aitas hädast aind Fiat.
Festina lente!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 231
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#114

Postitus Postitas RRisto » 11 Jaan 2018 13:04

Sellele jään vastuse võlgu, et kuidas kinnitatud. Kuid arvan, et ei ole keevitatud sinna. Pole esimesed käänud, mida see mees tegi.

VäikeMägilane - Su autol on Fiati omad või panid need uued Lada tehase toodangu omad?

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 561
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#115

Postitus Postitas Hulkur » 11 Jaan 2018 20:42

VäikeMägilane kirjutas:
RRisto kirjutas:Lada originaal seal vastu ei peagi. Meil tegi treial sinna korraliku võlli ja otsa läheb E30 rumm/laager. Nüüd on ta umbes sama tugev, kui Fiati oma, kuid rummude saadavus ja hind on parem kui Fiati omadel.


Ja võlli kinnitasite käändmiku külge kuidas? (Keevitust ei ole teadmamehed soovitanud)

Nüüdseks on muidugi Ladale enda tehases välja freesitud terasest jämedamad käändmikud letist saadaval, koos rummu ja kaherealise laagriga. Varem aitas hädast aind Fiat.



Pean kurvastama..... lada orig käändmik ka terasest...

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2338
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 2105; 21013; E61

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#116

Postitus Postitas reiner » 11 Jaan 2018 21:19

Hulkur kirjutas:
VäikeMägilane kirjutas:Nüüdseks on muidugi Ladale enda tehases välja freesitud terasest jämedamad käändmikud letist saadaval, koos rummu ja kaherealise laagriga. Varem aitas hädast aind Fiat.

Pean kurvastama..... lada orig käändmik ka terasest...

Selge see, et terasest. Usun, et mida herr Mägilane silmas pidas oli just see - välja freesitud.
Mitte nt sepistatud ja siis hiljem strateegilised kohad lihvitud vajalikku mõõtu.

Ristole jõudu, paksu tengelpunga ja aega projekti tarbeks!
Lower your standards and you'll never be disappointed!

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1152
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#117

Postitus Postitas VäikeMägilane » 11 Jaan 2018 21:32

Hulkur kirjutas:
VäikeMägilane kirjutas:
RRisto kirjutas:Lada originaal seal vastu ei peagi. Meil tegi treial sinna korraliku võlli ja otsa läheb E30 rumm/laager. Nüüd on ta umbes sama tugev, kui Fiati oma, kuid rummude saadavus ja hind on parem kui Fiati omadel.


Ja võlli kinnitasite käändmiku külge kuidas? (Keevitust ei ole teadmamehed soovitanud)

Nüüdseks on muidugi Ladale enda tehases välja freesitud terasest jämedamad käändmikud letist saadaval, koos rummu ja kaherealise laagriga. Varem aitas hädast aind Fiat.



Pean kurvastama..... lada orig käändmik ka terasest...


kindlasti mitte see sama terasemark (suht poorne on ta seest, pigem mingi odavam valuteras) ning
paras geberniit ikkagi, niiet ei ole põhjust kellelgi kurvastada. Ei soovita kellelgi seda kasutada kui ratas suurem 13"-st.
Festina lente!

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 561
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#118

Postitus Postitas Hulkur » 11 Jaan 2018 21:37

VäikeMägilane kirjutas:
Hulkur kirjutas:
VäikeMägilane kirjutas:
Ja võlli kinnitasite käändmiku külge kuidas? (Keevitust ei ole teadmamehed soovitanud)

Nüüdseks on muidugi Ladale enda tehases välja freesitud terasest jämedamad käändmikud letist saadaval, koos rummu ja kaherealise laagriga. Varem aitas hädast aind Fiat.



Pean kurvastama..... lada orig käändmik ka terasest...


kindlasti mitte see sama terasemark (suht poorne on ta seest, pigem mingi odavam valuteras) ning
paras geberniit ikkagi, niiet ei ole põhjust kellelgi kurvastada. Ei soovita kellelgi seda kasutada kui ratas suurem 13"-st.



Sama sitt materjal kui rooliõlak..

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1152
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#119

Postitus Postitas VäikeMägilane » 12 Jaan 2018 10:27

Hulkur kirjutas:
VäikeMägilane kirjutas:
Hulkur kirjutas:

Pean kurvastama..... lada orig käändmik ka terasest...


kindlasti mitte see sama terasemark (suht poorne on ta seest, pigem mingi odavam valuteras) ning
paras geberniit ikkagi, niiet ei ole põhjust kellelgi kurvastada. Ei soovita kellelgi seda kasutada kui ratas suurem 13"-st.



Sama sitt materjal kui rooliõlak..


pole sellega probleeme olnud, pigem ikka võlliga, mis pauke ei kannata (hoopis teised jõud seal vs õlakul)
Festina lente!

RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 231
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

#120

Postitus Postitas RRisto » 12 Jaan 2018 15:22

Eks katsetab ära ja hoiab silma peal :) alguses nkn rahvakad/sprindid, seega kohe täis suureralli koormust ei tule. Isegi kui auto peaks vastu, siis ise ei pea veel :D


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist