2105,erkiauta,1982(2004)

2105,erkiauta,1982(2004)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

2105,erkiauta,1982(2004)

Postitus Postitas erkiauta »

see on minu pooleli olev siks(sõidab) mis tuleb valget värvi,1.5 mootoriga,saabi istmega jne.siks peaks valmima mingi 2 kuu jooksul.kuna teha on jäänd veel pahteldus,värvimis ja salongi tööd.
esialgu piltid on lk1-2 http://www.pilt.ee/view/123433/1/
s
stn8832
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas stn8832 »

edu paistab et tahad korraliku pilli teha
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

muidugi
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

Nüüd siis sai auto valmis ja esimesed 1000km läbitud.Auto sai ehitatud 07 kerele mis polnud veel oma elu jooksul mootoriga sõitnud.Roostetas ainult parem esimene katuse nurk(sai korda tehtud).Kuna hoovis on autode varu päris suur siis sai ka muud detailid kohe kodust kätte ja ka nipet näpet auto turult.alustasin mootorist mis oli ühel autol sõitev ja selle ka peale upitasin.Siis tegin korda pidurid mis olid aega mööda kinni jäänt aga tööle sain.Üks jubedamaid töid oli 03 juhtmestiku peale aretamine kunagi enne sellega tegelend.oli olukordi kus kõik tuled süttisid siis kui lülitasin sisse ohutuled.Aega ja närve ta nõudis aga tööle sain.
Teine jube töö oli pahteldamine ja lihvimine.See oli kohe väga aega nõudev töö kuna ette kujutust ei olnud mitte mingi sugust.Kõige hullemad kohad olid roostetand katuse nurk siis hoovist leitud parim kapott mis oli saand õrna kõksu ja vasak esitiib millele oli midagi peale kukkund.Pahtelduseks mina aga loodud ei ole ja see jäi autot uurides ikka päris halb.
Siis toimus värvimine.Alumise ääre lasin ümber ringi kivikaitsmega üle mida läks kaks pudelit(65.-).Värv maksis 700-800 ringis(3 liitrit).Ukse postide ja kapotti seest värvimisel kasutasin 1L Sadolini(tõesti hea värv-165kr).Alustasin ukse postidest ja värvimine kukkus päris hästi välja kuni hakkasin värvima kallima värviga, mis oli minu püstoli jaoks liiga vedel ja hakkas mõnest kohast jooksma.Nagu nt.vasak esimene esitiiva alumine nurk, pagassi vasak nurk, vasakult katuse tagumiselt posti pealt ja paremale tagumisele uksele pillasin möödudes davotti.Stanged panin 07 omad ja värvisin ka valgeks.Ühesõnaga värvi ja pahteldus tööga ei jäänd kohe kuidagi rahule.
Siis asusin seest poolt tööle.Põrandale määrisin Bitumen“i(Motip toode)mida pani kaks 1L purki(95.- purk)Kuna see pidi olema ka hääle isolaator siis panin seda ka uste sisse ja pagassi.Kui see oli tehtud siis määrisin auto koopad kokku grafiid määrdega.Sama panin ka ohtra õliga koos karpide sisse ja uste sisse(Ustest tungis läbi ja nüüd on ukse alumised ääred kogu aeg musta värvi ehk õlised).Armatuuri panin 03 oma kuna see on minu silmis sikullidel kõige ilusam.Siis edasi läksin vaibaga ja iluliistudega.Siis uksed sai sisustatud ja polstrid on päris ilusad minu silmis kuna need on peaaegu nagu vaipki.Üritasin toonida ka klaase aga see eba õnnestus ja sain toonitud ainult tagumised kolmnurgad.Taha panin istmed 01st, ette kõrvale 07 istme ja enda alla saabi istme mis on äris mugav(olen sellega enamus autodes sõitnud).Nendele peale ostsin auto turult sinised karvased 07 katted.Ja veel nipet näpet ja auto hakkas valmima.
Esimestel sõitudel sain kohe aru, et taga differ on kuidagi nõrk ja ää vahetamisel selgus, et tegu oli 02(4,44) diffriga.Panin alla 03(4,0) oma.edaspidisel sõitmisel sain aru, et amordidki ei ole suuremad asjad ja vahetasin needki.Mitte küll uute vastu aga paremad on 4 korda kohe kindlasti.All on roostevaba summ ja bena voolik sai ää vahetatud sanitaar tehnika poest ostetud vask toruga mis andis suurepäraselt painduma.
Tulevikus tahax alla panna Paremad amordid, 06(3,9) diffri,
vb 5 se käigukasti, 1,6 mootori(mis on juba käsil), sportrool, toonklaas, valuvelg, kaug tuled, taha antitiiva, mingi makki(üks juba remondis, hetkel sõidan ringi pleieriga), mingi suguse keskkonsooli ja rooli karp tuleks vahetada siis kui mootorgi kuna see jubsib natuke.Seda kõike kui tekkib vaba raha.
Muidu praegused sõidu tingimused on päris head aga mootoris on õrnalt kuulda ketti või nukk võlli kolksu(täpselt ei tea)siis tuleks need ää vahetada.Mootor tundub selle alguse kohta olevat päris hea kuna sisse valatud õli tase püsib omal kohal.Natuke teeb paha meelt ka see, et 100km/h sõites on 3500 pööret kuigi on kiire silt ja samal ajal hääl on nagu tahax õhku tõusta.Bena kulu siiamaani väikestel otstel on siiamaani kuskil 9-11L sajale.

Natuke pikk ja kirja vigu täis jutt aga selline on lühitalt minu ehituse näide:P

pildid lk 2-4
http://www.pilt.ee/view/123433/3/
e
euro666
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas euro666 »

nägin täna seda pilli(harku ristis) päris kena muidu!! muide sul üks taga tuli ei põle!! aga edu ehitamisel!!
e
erkiauta
Suletud kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas erkiauta »

parem tuli põleb aga kuidagi nõrgalt ja parem piduri tuli ka jupsip aegajalt
Vasta