2102, aff, 1973

2102, aff, 1973

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
a
aff
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 15 Juul 2014 10:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 160kw/332nm @1.4bar

2102, aff, 1973

Postitus Postitas aff »

No tere kõik ladaklubilised. Siin on siis minu nn. eluprojekt ;
(kopeeritud teisest foorumist)
No tere, arvan et olen selle suvega korralikult tööd teinud, siis teen siia ka enda projektist ja suvepillist teema.
Ei tea kes, kuid keegi kindlasti on seda masinat näinud youtubes ''Tuuni oma käru'' videotes.
Sai ta ostetud kaks aastat tagasi vanamehe käest, seisis 8 aastat garaasis, enne mind tehtud keretööd- põhi, karbid, pagasipõhi, tagaluugi äär jne jne.

Sai siis selle suve (2014) alguses alustatud korrastamisega, sai sisse uus vaip, uued istmed.. Kui sai seest enamvähem vaadatavaks, siis hakkasin keretöödega. Pole erilist sorti kirjutaja, kuid proovin teile midagi lugemiseks tekitada.

Juuni-Juhipoolne külg oli korralikult aiaposti näinud, terve külg rõvedalt triipe täis..
Ajasin pilli endaarust täiega siledaks, tõmbasin krundi peale ja siis tulid eksperdid, kes ütlesid see on puhta lollus, lihvi krunt nulli ja alusta uuest.. Mis mul muud üle jäi.. Kuna töö ajal pole aega pilte teha, siis leidsin mingid pildid varasemast seisust
Siin siis näha erinevad pahtelduskohad ja proovisin ka e30 velge ette.
Pilt
Siis sai suvel otsustatud kahe sõbraga, et grilliks ja timmiks niisama ning igavusest krundiks sigulli alumise ringi prooviks ära. Katsime auto kinni, kruntisime seal ära, läks voolama paarist kohast. Kui pill 1 ööpäev ära kuivas, hakkasime vesilihvi tegema, ühe külje tegin ise masinaga ära, ja teise tegi sõber. Minu tehtud külg oli perf, kuid teine pool oli osaliselt ikka krobeline ja osaliselt sile
Pilt
Juulis sai ka korralikku pulli tehtud 02'ele. Ema tankis enda diisel passatisse 10l diislile peale 30l bensiini, ning siis passat lakkas töötamast, aga 02 on vene pill, siis arvasin et mis see diisli ja bena segu ära ei ole. Lükkasin siis seda mõnuga sisse, suitses rohkem ja suri välja nagu diisel, siis hakkasin mõtlema, et midagi võib valesti olla. Vahetasin küünlad mingite suvaliste vastu ja sai paremaks, kuid mitte kauaks.. Kuna masin asus maal, siis oli probleem see, et kui lähed maale plaaniga enda autot tegema, siis aitad ikka vanemaid rohkem ja autoga ei jõua midagi teha, seega sai auto linna ära toodud.
Pilt

Augusti alguses linna jõudes sai kohe tegutsema hakata, esiteks ostsin endale uued lõdvikuklambrid, küünlad, õli ja õlifiltri. Sai need ära vahetatud, torustik puhtaks imetud (tsipa neelasin alla ka, oli halb olla, ei soovita). Kui kõik vahetatud, panin 0.5l pudelisse bena ja lasin mootoril puhtaks tiksuda.. Nüüd käib masin ilusit. Järgmisena ostsin endale 2 meetrit 240 paberit, peenpahtlit ja klaaskiud pahtlit. Tegin uuesti üle kohad, mis varem sai sitasti tehtud, ning kuna luugi värvis olid kahtlased mõrad, siis näitasin sellele korralikult relakat.. Relaka ketas eemaldas luugilt 2-4cm paksuse pahtlikihi ja all oli näha keevitatud kohta, egas midagi.. Pahtel peale ja enamvähem siledaks, kui keretöid teha ei viitsind, siis tõin masina maale ligidamale ( eest ja tagant 3.5 makita keerdu) Sai istuma täitsa enamvähem hästi, vahepeal ka rubstepi kuulda.
Siin kerge before-after pilt kah
Pilt
Samamoodi sai ostetud ka keretööde vahel ka 4x laia pelkki ette 7.5 ja taga 8.5 tolli laiad, kahe plekiga sain kaasa ka mitte väga levinud kroomrandid
Pilt
(rehv on kõrge, ma tean)
Põhiline töö sai hoo sisse augusti lõpus, saime tuuni oma kärule nn sponsori http://www.HLautoosad.ee, siis tuli motivatsioon autot kiiremini valmis teha. Eriline kiirus tuli siis kui ostsin ära autovärvid ja leppisin kokku garaasi rendi aja..
Polnud vist ühtegi päeva, kus ma peale kooli siksi nühkima ei läinud, pill sai minujaoks üsna sile..
Alguses käisin siis pahtli kohad üle 180nesega ja siis 360nesega. Kui see tehtud, sai terve auto punase karukeelega üle tõmmatud.
Pilt
Päev enne garaaziminekut, leppisin kokku sõbraga kellel on treiler, et viivad mind Veeriku linnaosast koplisse ära, kõik olid nõus ja probleeme polnud, tund enne kokkulepitud aega ei vastatud kõnedele ega hoitud telefoni ka sees.
Seega sai veits hullu pandud ja kruiisitud see maa ise. Garaazi jõudes hakkasid kohe uuesti keretööd, väiksemad augud ja triibud said pahtlit, ja sellele peale veel pritspahtli. Abis oli ka sõber Ruttar, kes on värvinud mõnedki autod ja teadis veits rohkem kaasa rääkida sellest teemast.
Pilt
(uks pole paigast, panoraami programmi viga)
Järgmiseks sammuks oli vaja auto ära kruntida, ja uuesti karukeelega siledaks nühkida, krunditud sai ilusti, voolama ei läinud ja kõik kohad kattis ilusti ära, krunti läks oma 3 kihti..
Pilt
Kuna tuhin oli suur, siis sai kiiresti karukeelega pill üle käidud, kuid ei pööranud tähelepanu katusele, nüüd on see korralikult apelsin, kuid äkki vesilihv ja poleer aitab.
Peale krundi kuivamist tuli kätte see kaua-oodatud päev - Värvimine. Kuna kompressor oli väike ja püss oli odav, siis ei oodanud eriti head tulemust, kuid see mis päev hiljem valguse käes vastu vaatas oli üllatav. Oli tsipa mandariini - seda ma ennustasin, aga voolama ei läinud kuskilt.. (jee)
Pilt
Pilt
Tänaseks siis kuivab pill mu sugulase garaazis, ning sätin teda vaikselt kokkupoole.
Eilse ja tänasega sai tehtud salong puhtaks, värvitolm ja kõik pask mis oli kogunenud sinna nende remonttööde käigus.
Samuti panin külge ka pisemad kroomdetailid ( numbrituli, taguluugi nupp ja tõmbamislink, tulede rõngad jne jne jne.
Pilt
Kapott ei jää valgeks, läheb lähiajal värvialla, kuid vajab korralikult pahteldamistööd.

Sellele pikale jutule veel üks väikene list.
Mis tulevikus plaanis?

Talv 2014 (niipalju kui ressurssi on)
Ehitada torukollektor ( nii sisse kui väljalase)
Peale panna bike karburaatorid
Veljed liivapritsi ja pulbris valgeks
Tagumistele keevitada/leiutada ilukilbi kronsad, et need peale panna.
Osta Whitewallid
Ehitada ümber muusikasüsteem
Liivapritsi viia kõik silladetailid, osta uued puksid ja uuesti kokku laduda
Osta uued rehvid
Lõpetada viimased pisidetailid salongis.

Loodan, et teile minu pikk jutt väga ette ei jää, kuid uuendan piltidega teemat juba homme!
Madis

Homne:
Täna sai siis garaasis tegutsetud elektrisüsteemiga.
Kui panid vasaku suuna, põles pidurituli koos suunaga, ja paremal pool vilkus garbariit kaasa. Sai vaadatud juhtmestikust mis jama on.. Pika pusimise peale jätsin piduripedaali alla, et mõõta palju voolu tuleb, selleks kõndisin auto ette ja nägin et ees ka suund ja park põlevad, mõtlesin et no äge, mis nüüd saab. Onu tuli ja pusis seal oma 10 minutit, kui jõudsime lahenduseni et kuskilt on juhtmed kokku ühendatud või sulanud.. Kiskusin terve juhipoolse sisu lahti, ajasin juhtmeid ja leidsin enne kaitsmeplokki sulanud juhtmed..
Pilt
Siin siis näha seda sinist triipudega juhet, sinna soon sisse sulanud..
Pidur ja suund olid kokku sulanud kuna pluss oli kerelt massi peale saanud.. Sai see viga likvideeritud, siis hakkasin salongis otsima vastuseid täiesti suvalistele juhtmetele.. Üks juhe oli see, et kui tõmbad täistule kangi, siis vilgutab, ning teine oli täiesti tühine must juhe, kus oli 24/7 12v peal, sellele ma aga vastust ei leidnudki. Kui keegi teab või oskab arvata, kuhu see juhe läheb, siis võiks teada anda :D
Samuti sai auto endale ka ette iluvõre, kuid siis hüppas läbi tümmimosse omanik Effe ja jagas õpetussõnu. Peale pikka jutuajamist sai siis vahetatud mõlema aku massijuhtme koht kere küljes ja soovitas makile vedada otsevoolu akult, mitte läbi süüteluku, kuna see ei pidavat pinget. Küsisin siis onult ühte pikka paksemat voolujuhet, tõi mulle kuurist audi a4 elektrivendi, kus need kaks juhet küljes olid.. Kuna mu 02'el mingi jahutuskala sees, et viskab tempi üle poole, siis otsustasin et las see maki teema jääb hetkel, ning TSI'sin külge endale elektrivendi.
Pilt
Pilt
Pilt
Jah.. Kapott on juba eest värvi maha kribind kuid parandan selle laigu seal kohe, ning painutan kapoti paika..
Sai ta hektel külge pandud trippidega, kuid lähiajal teen sinna kinnitused. Huvitaval kombel istus üsna täpselt radika vahele, liigutasin veits radikat eemale, mingi max 1cmi..
Undab ta räigelt, jahutab veel hullemini, kuid kuna sellel on harjad tsipa kulunud, siis vahepeal lakkab töötamast ja vajab kruvikaga läbi võre koputamist, kuid see pole just mingi karm töö, kui tasuta saadud vent on...

Nüüd polegi kaugele jäänud see ülevaatuse teema..
Tuleb osta uus resokas ja uued pidurivoolikud. Masin jääb stangedeta, kuna minu omad on väga jubedas seisukorras ja neid ei nühkinud puhtaks ei koka koolaga ega liqui moly kroomitaastajaga, mis tegi esivõre peal hämmastavalt head tööd.

Peatse uuendusteni!
Madis

Sai siin siis vahepeal pandud alla summuti uus keskmine osa, sai eemaldatud konks ja porilapatsid eest.
Nüüd vaja siis ära vahetada pidurivoolikud (tegelen täna) ja kunagi veel stanged külge panna.

Samuti küsimus, milleks on vajalik tagaluugi tihendi ülemisel(katuse ääre) juures olevat raudlatti või sellist nagu liistu?
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid207485 sama auto? sama omanik? erinev kasutajanimi?
a
aff
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 15 Juul 2014 10:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 160kw/332nm @1.4bar

Postitus Postitas aff »

Sama jah, kustutage too teema ära..
2
2106VFTS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 13 Sept 2013 21:41
Asukoht: Järvamaa
Autod: Vaz 2102, Vaz 2106 "VFTS Style", Vaz 2107

Postitus Postitas 2106VFTS »

Väga nobe, terve jooks võiks samad veljed olla aint, muidu (Y) Ilma stangedeta ÜV läbi ei saa.
Build your car for yourself, not everyone else.
Vasta