21072, Timm ,1986
21072, Timm ,1986
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- timm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 48
- Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
- Asukoht: loksa/kolgaküla
- Autod: vaz 2106.vaz 2107
21072, Timm ,1986
Hei! Teeks siis enda jääraja sunnitlusega ladast ka siia teema.Kuna pühapäeva autoks oleva 2106-ga talviti sõita ei raatsi,siis sai 2013 detsembris tehtud endale sünnipäeva kink ning ostetud tuttavalt tema seisma jäänud 072 ära.
Ostes oli ta sellises seisus:
Peale seda sai vanakest pisut turgutatud.Vahetatud piduriklotsid ja rooliotsad, paigaldatud lisatuled, pandud alla laiendatud plekkveljed koos uute conti naastudega. Peale seda sai läbitud ka edukalt ülevaatus.
Peale seda sai ladat kasutatud igapäevaselt, ning nauditud talve täielrinnal,nii palju kui seda oli.Peale lume sulamist jäi seitse tükiks ajaks seisma, ja mingil määral doonoriks 06-le.
Kuskil juuli alguses kui ma puhkusele jäin otsustasin teda hakata vaikselt järgmiseks talveks kõpitsema. Plaan nägi ette keevitada põhi, värskendada veidi värvi ja komplekteerida uus mootor.Päris nii see aga ei läinud...
Sai alustatud lammutamisega ja kogutud kokku paremaid juppe. kuna pgasiruumi luuk oli mäda, sai see toodud 05 oma, koos luugiga tõin veel kapotti, esi -ja tagatuled ja veel pisemat nänni. Eelmise omaniku käest sai soetatud ka soodsalt VFTSi laiendid.
Peale seda sai auto osandatud praktiliselt algosadeks. Lapitud sai põhi ja poolraamid.Kännule lisatud tugi, lapitud põlled ja vahetatud kunde poolsed uksed, koopad suuremaks tehtud .
Siis jõudis aeg eeltööde ja värvimiseni. Kuna tegemist on ikkagi kähkusõidu masinaga, siis iga väiksemat kriimu taga ei ajanud, suuremad mõlgid said silutud,et oleks talutav vaadata. Kuna pruun värv ei olnud just meelt mööda siis sai otsustatud hoopis auto punaseks värvida, ikkagi kiire auto värv
Koostöös sõber Martiniga saigi auto silutud mõne õhtuga ja ka üle tuisatud.
Peale umbes nädalast pausi sai ka auto väliselt komplekteeritud.
Peale seda asusin tegelema sildade ja mootoriga. Silla jupid said puhastatud, värvitud ja poluretaan puksidega kokku laotud. Selle käigus sai ka alumisi õõtsa kinnitusi veidi ette poole nihutatud. Amordid läksid bilstein b4-jad ja vedrudeks 1,5 keerdu lühemad orginaalid.
Mootor on 79,4 peale puuritud 06 mootor. Sisse said uued kolvid,rõngad saaled. Kaanel said kanalid ja kolded kokku aetud, paigaldatud uued klapid, vedrud ja veidi kangem nukk koos uue nukaraamiga. Lähitulevikus tahan peale installida veel ka kontaktivaba süüte.
Hetke seisuga on esimesed proovisõidud tehtud. Mõned asjad vajavad veel siit sealt kohendamist ja hääletamist, ning salong komplekteerimist.
Puudu on veel ka VFTS stiilis antitiib, kui kellegil peaks selline asi üle olema ,siis PS
Lähiajal üritan auto lõpuni komplekteerida,et saaks alustada sissesõiduga. Ning peale seda hakata aktiivselt osa võtma rajapäevadest
Ostes oli ta sellises seisus:
Peale seda sai vanakest pisut turgutatud.Vahetatud piduriklotsid ja rooliotsad, paigaldatud lisatuled, pandud alla laiendatud plekkveljed koos uute conti naastudega. Peale seda sai läbitud ka edukalt ülevaatus.
Peale seda sai ladat kasutatud igapäevaselt, ning nauditud talve täielrinnal,nii palju kui seda oli.Peale lume sulamist jäi seitse tükiks ajaks seisma, ja mingil määral doonoriks 06-le.
Kuskil juuli alguses kui ma puhkusele jäin otsustasin teda hakata vaikselt järgmiseks talveks kõpitsema. Plaan nägi ette keevitada põhi, värskendada veidi värvi ja komplekteerida uus mootor.Päris nii see aga ei läinud...
Sai alustatud lammutamisega ja kogutud kokku paremaid juppe. kuna pgasiruumi luuk oli mäda, sai see toodud 05 oma, koos luugiga tõin veel kapotti, esi -ja tagatuled ja veel pisemat nänni. Eelmise omaniku käest sai soetatud ka soodsalt VFTSi laiendid.
Peale seda sai auto osandatud praktiliselt algosadeks. Lapitud sai põhi ja poolraamid.Kännule lisatud tugi, lapitud põlled ja vahetatud kunde poolsed uksed, koopad suuremaks tehtud .
Siis jõudis aeg eeltööde ja värvimiseni. Kuna tegemist on ikkagi kähkusõidu masinaga, siis iga väiksemat kriimu taga ei ajanud, suuremad mõlgid said silutud,et oleks talutav vaadata. Kuna pruun värv ei olnud just meelt mööda siis sai otsustatud hoopis auto punaseks värvida, ikkagi kiire auto värv
Koostöös sõber Martiniga saigi auto silutud mõne õhtuga ja ka üle tuisatud.
Peale umbes nädalast pausi sai ka auto väliselt komplekteeritud.
Peale seda asusin tegelema sildade ja mootoriga. Silla jupid said puhastatud, värvitud ja poluretaan puksidega kokku laotud. Selle käigus sai ka alumisi õõtsa kinnitusi veidi ette poole nihutatud. Amordid läksid bilstein b4-jad ja vedrudeks 1,5 keerdu lühemad orginaalid.
Mootor on 79,4 peale puuritud 06 mootor. Sisse said uued kolvid,rõngad saaled. Kaanel said kanalid ja kolded kokku aetud, paigaldatud uued klapid, vedrud ja veidi kangem nukk koos uue nukaraamiga. Lähitulevikus tahan peale installida veel ka kontaktivaba süüte.
Hetke seisuga on esimesed proovisõidud tehtud. Mõned asjad vajavad veel siit sealt kohendamist ja hääletamist, ning salong komplekteerimist.
Puudu on veel ka VFTS stiilis antitiib, kui kellegil peaks selline asi üle olema ,siis PS
Lähiajal üritan auto lõpuni komplekteerida,et saaks alustada sissesõiduga. Ning peale seda hakata aktiivselt osa võtma rajapäevadest
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Siit leiad tagatiiva
http://sinuauto.eu/index.php/plasttoote ... agatiib-32
Päris asjalik auto ja nii lühikese ajaga.
Huvitav kas ehitad igapäev või kuidas nii kähku jõudsid ?
Edu igatahes
http://sinuauto.eu/index.php/plasttoote ... agatiib-32
Päris asjalik auto ja nii lühikese ajaga.
Huvitav kas ehitad igapäev või kuidas nii kähku jõudsid ?
Edu igatahes
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- timm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 48
- Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
- Asukoht: loksa/kolgaküla
- Autod: vaz 2106.vaz 2107
Heihopsti! Pole pikka aega siia kirjutanud. Vahepeal on nii mõndagi muutunud.Alustuseks sai käidud arkis, ja asi legaalseks muudetud värvi ja mootori vahetusega.Siin kohal kiitused Saue arki kollektiivile, väga muhedad ja asjalikud inimesed, kõik sujus probleemideta. Järgmisena sai läbitud ülevaatus,probleemiks olid heitgaasid,aga ka need saime väikse kruvimise peale paika.
Alla sai poogitud uus summutaja jooks, ja lõpu pütt asendatud nn jap style pütiga.Ära on tellitud sinuauto.eu-st VFTSi tiib ja põllelisa,samuti ootavad külgemonteerimist suured porilapakad Liivapritsiga sai üle lastud ka laiendatud veljed, värvitud ja talverehvid peale pandud . Vigadena on välja tulnud vaid temperatuuri andur ja üks kõlksuv kardaani rist. Üld joontes on auto kestnud kenasti, ning liigub peale 1500 km sissesõitu üleootuste hästi. Samuti olen väga rahul õõtsa kinnituste nihutamisega, mis on muutnud juhitavust märgatavalt.
Kuna eesmärgiks on jää - ja lumeraja sõit, siis sai ennast registreeritud ka Mädapeal toimuvale lumeraja võistluselt,eks ole näha kuidas tehnika vastu peab
Alla sai poogitud uus summutaja jooks, ja lõpu pütt asendatud nn jap style pütiga.Ära on tellitud sinuauto.eu-st VFTSi tiib ja põllelisa,samuti ootavad külgemonteerimist suured porilapakad Liivapritsiga sai üle lastud ka laiendatud veljed, värvitud ja talverehvid peale pandud . Vigadena on välja tulnud vaid temperatuuri andur ja üks kõlksuv kardaani rist. Üld joontes on auto kestnud kenasti, ning liigub peale 1500 km sissesõitu üleootuste hästi. Samuti olen väga rahul õõtsa kinnituste nihutamisega, mis on muutnud juhitavust märgatavalt.
Kuna eesmärgiks on jää - ja lumeraja sõit, siis sai ennast registreeritud ka Mädapeal toimuvale lumeraja võistluselt,eks ole näha kuidas tehnika vastu peab
- timm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 48
- Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
- Asukoht: loksa/kolgaküla
- Autod: vaz 2106.vaz 2107
Tükkaega jälle vaikus olnud.Vahepeal on siis usinasti jäärada nühitud ja ka mõned korrad võistlemas käinud. Elu esimesel võistlused Mädapeal õnnestus eneselegi üllatuseks SU klassis kolmas koht saavutada.Antud auto osales ka uunikute talverallil, kus neiud sellega naiste arvestuses võidu napsasid Tehniliselt on auto igati ausalt ennast ülal pidanud,vahepeal kollitanud käivitumis probleemid kadusid ka peale elektronsüüte paigaldamist. Täna said alla ka suverehvid ning sõbrake jääb siis mõneks ajaks kuuri alla ootma suviseid rajapäevasid Oma varjust üle hüppama ei hakka, aga järgmiseks hooajaks loodame alla saada sillaluku,uue solex karpa ja kergema hooratta.
Panen siis mõned pildid ka
Mädapeal:
Neiu käis Naiste treeningpäeval ja võistlustel ka
Roheline 05 peaks olema tuttav kasutajale Hunter
Panen siis mõned pildid ka
Mädapeal:
Neiu käis Naiste treeningpäeval ja võistlustel ka
Roheline 05 peaks olema tuttav kasutajale Hunter