4. leht 5-st

Iluliist käepideme sisse

Postitatud: 05 Juul 2015 22:03
Postitas MagneticMRO
Sisustuse paigaldamine algas. Kas oskab keegi öelda - on võimalik kusagilt soetada uste käepideme sees asuvat kroomitud iluriba (pehme kergesti eemaldatav). Oleksin info eest ülimalt tänulik ja kui kellelgi siin on endal korralikud olams, siis andke teada!

Kes on laepolstrit paigaldanud...

Postitatud: 13 Juul 2015 00:12
Postitas MagneticMRO
... jah, kes seda on teinud, siis teavad milline väärt tunne on see kui saad korralikult paika. Nii vähe kui sellel autol on elektrit, siis ka see jamab - põhjus puhtalt oksüdeerunud ühendustes. Kui elekter saaks paika, siis vaibad ja istmed ning valmis.

Postitatud: 13 Juul 2015 02:09
Postitas Matteb
Tõsiselt ilus masin

Postitatud: 13 Juul 2015 10:13
Postitas ats97
Väga ilus!
Kas laepolster läks ikka korralikult paika?
Kas tagatulede klaasid omavahel vahetuses pole mitte?

Ats.

Postitatud: 13 Juul 2015 12:52
Postitas MagneticMRO
 
ats97 kirjutas:Väga ilus!
Kas laepolster läks ikka korralikult paika?
Kas tagatulede klaasid omavahel vahetuses pole mitte?

Ats.
Kuule täiesti õigus sul tuleklaaside osas :) Tänan tähelepaneku eest!!

Postitatud: 30 Juul 2015 15:13
Postitas 2106VFTS
Iluuus, aga kas masin jääb originaal kõrgusele või on plaanis ka kerge madaldus? Edu.

Sõidab

Postitatud: 07 Aug 2015 23:19
Postitas MagneticMRO
Iluliistude klambreid veel vaja 33tk ja bensupaagi luuk kohe tulemas (kukkus teine ja vaja oli uut värvi). Aga see ei sega sõitmist ja homme tahaks ülevaatusele minna. Kõik nagu toimib. Stereo sai üllatavalt hea; ei ajanud tümakat taga, vaid head kvaliteeti - selle ka sain. Kindlasti teen autost peale viimast lihvi ka korraliku pildiseeria, põhja alt samasugune kui väljast - hea jäädvustada.
Kuidagi imelik tunne on peale kõiki neid töötunde sõita, kuklas kisendab "Kas ongi kõik...". Eks projekti autodega ole nii, et ei saa kunagi valmis, whitewall`idega järelkäru tahaks teha. Hea toorik olemas. Alumiiniumist sisu ning väljast identne autoga, kindlasti sama värvi ja lakialune.

Postitatud: 07 Aug 2015 23:20
Postitas MagneticMRO
 
2106VFTS kirjutas:Iluuus, aga kas masin jääb originaal kõrgusele või on plaanis ka kerge madaldus? Edu.
See madaldamine kriibib ka endal hingel, aga veel seda ei tee. Teen ehk talvel ka käru valmis ja siis jube näeb kuidas kokku sobib.

Postitatud: 13 Aug 2015 01:02
Postitas kristjan_l
Olen postitusi algusest peale jälginud. Ilus. Soovin mõnusaid kilomeetreid!

P.S. haagise idee huvitav, vt et 03 omane tagurdustuli säiliks.

Postitatud: 15 Aug 2015 10:13
Postitas MagneticMRO
Räägi täpsemalt tagurdustule osas, ma vaatasin samuti konksu paigaldades, et kuidas saaks tuld säilitada. Oleksin väga tänulik.
 
kristjan_l kirjutas:Olen postitusi algusest peale jälginud. Ilus. Soovin mõnusaid kilomeetreid!

P.S. haagise idee huvitav, vt et 03 omane tagurdustuli säiliks.

Postitatud: 17 Aug 2015 02:12
Postitas kristjan_l
Tervitus.

See teema on mul endal veel läbimata, alles ideefaasis:)

Aga umbes nagu uuematel autodel, et konksuosa saab vajadusel ära võtta (ja näha jääb siis vaid nelikanttoru ots, kuhu konks kinnitub). Äravõetav konksuosa peab aga tegema päris tõsise pöörde üles, et saaks haagise jaoks vajalikule kõrgusele.

Kindlasti ei ole see olla originaalkonks, vaid kas selle aretis või siis poest ostetud tutikas konksukomplekt, mille kinnitused tuleb vastavalt autole endal meisterdada.

Postitatud: 17 Aug 2015 10:11
Postitas MagneticMRO
Hmmmm. Pole selle peale tulnudki, kuid väärt idee. Põhimõtteliselt jääb leida hea doonorkomplekt ja saaks selle realiseerida.  
kristjan_l kirjutas:Tervitus.

See teema on mul endal veel läbimata, alles ideefaasis:)

Aga umbes nagu uuematel autodel, et konksuosa saab vajadusel ära võtta (ja näha jääb siis vaid nelikanttoru ots, kuhu konks kinnitub). Äravõetav konksuosa peab aga tegema päris tõsise pöörde üles, et saaks haagise jaoks vajalikule kõrgusele.

Kindlasti ei ole see olla originaalkonks, vaid kas selle aretis või siis poest ostetud tutikas konksukomplekt, mille kinnitused tuleb vastavalt autole endal meisterdada.

PILTE

Postitatud: 22 Aug 2015 21:38
Postitas MagneticMRO
Siin mõned pildid: https:

Sünnivalud

Postitatud: 24 Dets 2015 20:06
Postitas MagneticMRO
Sõidetud sai sel aastal väga vähe, kuid talvekorterisse tegevust jätkub. Projekti sünnil sai enamus kulumaterjale vahetatud ja Vene tehnika puhul on teatav läbikukkumine normaalne.
1. Parem poolass lekkis. Soovitan simmerlingi valimisel vältida selliseid, millel välimine sein plekist. Õli lekkis tagasilla korpuse ja simmeri vahelt.
2. Minu viga oli bensufiltrit mitte panna. Bensiinipaagis olev puru lõpetas tee karburaatoris.
3. Väljalaske kollektor vajas tikkpolte ja vaskmutreid (minu viga oli panna poltidega, üks murdus).
4. Kärukonks koos tulede pistikuga sai paigaldatud.
5. Käigukast tuleb korra maha võtta; õlileke kusagilt sidurikojast. See oli täielik minu rumalus - mootor seisis projekti alguses stendil mitu pikka kuud, kuid õli valasin sisse alles siis kui sai peale tõstetud.

Postitatud: 25 Dets 2015 14:31
Postitas MargusR
Huvitav kuidas vene ajal need plekkringiga simmerid pidasid?Need ju nö.originaalsed sigullidel.Mingi liimi variandiga saadi pidama?

Postitatud: 25 Dets 2015 14:52
Postitas SexSix
Rõngastihend läheb pinguga oma pessa. Liimi küll kuskil ei kasutata. Rõngastihend sees oleva vedru võib üle pingutada.

Postitatud: 25 Dets 2015 17:56
Postitas MagneticMRO
 
MargusR kirjutas:Huvitav kuidas vene ajal need plekkringiga simmerid pidasid?Need ju nö.originaalsed sigullidel.Mingi liimi variandiga saadi pidama?
Selgus, et silla korpusel on tihendi pesas vigasutus ja tihendi plekk seda ei tihendanud. Kummist tihend läks kenasti sisse ja täitis ka vigastatud soone. Jäi pidama.

Postitatud: 25 Dets 2015 18:08
Postitas -Berg-
Miks Sa sillad "hõbedaseks" värvisid? Must peaks olema!?

Postitatud: 26 Dets 2015 00:28
Postitas MagneticMRO
 
-Berg- kirjutas: Miks Sa sillad "hõbedaseks" värvisid? Must peaks olema!?
See auto on igatepidi originaalile vastu: VW Touaregi "Toffee Brown" pruun värvus, silladetailid pärlmutter lakialune hõbe, tagasihoidlik helitehnika (mis muutsid uksepolstrite ehitust) jne. Kuna auto põhjaalune sai samapalju "lihvi" kui välimine, siis valisin värvid mis seda esile tuua aitavad. Muud põhjust polegi. Seega kogu austuse juures originaali taastajate ees soovisin meelepärast - tunnistan, et originaali on kindlasti raskem taga ajada,

Re: 2103, MagneticMRO, 1974 -- Taastamine

Postitatud: 11 Juun 2023 00:14
Postitas MagneticMRO
See auto seisis mitu aastat kenasti soojas garaazhis. Sai hääled sisse aetud.
Tehnoülevaatusel oli lahe - peale pikka imetlemist môôtsid ka heitgaase. CO2 oli 0,1 (lubatud 4,2) ning tahked osakesed HC oli 200 (lubatud 1000). ‘Rohelisem’ kui iga teine moodne masin - on ta ju elanud mitu keskmise masina elu :lol: