2. leht 5-st

Postitatud: 30 Okt 2014 19:10
Postitas vaz05
Hetkel pole pildistamise võimalust, võin ära mõõta katuseservast kuni posti ära lõikamis kohani pikkused.

Edeneb

Postitatud: 08 Nov 2014 22:27
Postitas MagneticMRO
Asi edeneb. Silladetailid tsinkimises ja pulbervärvimine. Mootor sai laiali võetud; töötas teine, aga kui teha, siis korra ja korralikult. Ei kahetse, sest esimese kepsu saale oli viimasel piiril ja ketipinguti tükke oli karteris omajagu. Ei plaani "tuunida", tuleb lihtsalt täielik kappremont. Käigukast samuti targema mehe käes. Ja tänu siinsele foorumile sain teada, et 2103 tagasilla rduktor on vist üks kiiremaid (4.1) ja kuigi 100km/h oleks kindlasti parem 2106 reduktor (3.9), siis vist pole mootori võimu poolest mõtet vahetada - võite julgelt parandada mind, kui kellelgi on häid kogemusi. Kiirendus ei oleks mulle primaarne.

Postitatud: 09 Nov 2014 12:22
Postitas olaaf
Hülsi pind tundub olema päris läikiv - enne uute rõngaste paigaldamist oleks hea üle hoonida blokk, kui puurima ei hakka... Rõngaid ära odavaid vene omasid pane, kui siis avtovaz originaal.
Mina soovitan blokist 1mm ja kaanest 0,25 maha võtta - saad surveastme kaasaegsemaks ca 9,45
Boonuseks see, et bloki pind on ilusti sirge - enamasti on bloki tasapind töötanud mootoritel üsna kõver ja ebatasane...

Kepsud tuleb kindlasti üle mõõta, et alumine silm väga lopergune poleks..

Sõna täielik kapremont on väga pretensioonikas - see sisaldab muuhulgas vända lihv, bloki puurimine remontmõõtu, plokikaane täielik remont (mitte ainult klappide soveldamist :) vaid klappide tööpinna ülelihv ning klapipesade ülelõikamine peale juhtpuksi vahetust jne) ja palju muud.
ma arvan, et ladaklubis on täieliku kapremondi tervele mootorile ainult mõni üksik kasutaja teinud...


edu!

Mootori kallal

Postitatud: 16 Nov 2014 18:29
Postitas MagneticMRO
Mootori ja silla detailid värvitud ja järgmiseks mootori kokkupanek. Käigukast ja tagasild on saamas uued laagrid ning tuleva nädal peaks lõplikult koos olema. Tundub, et kõige töömahukam osa (keretööd) jääb hilisemaks, hetkel käsil mädanenud keredetailidele asenduste kogumine, et siis kõik korraga ära teha. Istmed Pärnust Tallinnasse veetud ning peatselt nahatamisse. Kaalun kahe koha vahel: sadulsepad.ee ja superhead.ee.

Postitatud: 16 Nov 2014 19:34
Postitas sm.vanapagan
 
MagneticMRO kirjutas:100km/h oleks kindlasti parem 2106 reduktor (3.9), siis vist pole mootori võimu poolest mõtet vahetada - võite julgelt parandada mind, kui kellelgi on häid kogemusi. Kiirendus ei oleks mulle primaarne.


Kindlasti pane 2106 reduktor ja viiene kast ka.

Mul viiene kast, 3,9 reduktor ja 195/65/15 rehviga 100-ga sõites väheke üle 2500 pöörde aga enne oli 4,3 reduktori, neljase kasti ja mingi tavalise madala rehviga 100Km/h juba 4000 pööret.

Mootoridetailide pingutusmomendid

Postitatud: 23 Nov 2014 13:31
Postitas MagneticMRO
Foorumis on viiteid pingutusmomentide kohta, kuid paljud lingid enam ei tööta. Oskab keegi aidata ja suunata kust võiks leida mootoridetailide pingutusmomente. Hakkan kokku laduma ja see info kuluks marjaks ära.

Ette tänades!

Postitatud: 23 Nov 2014 14:51
Postitas RLV

Postitatud: 23 Nov 2014 19:20
Postitas MagneticMRO

Mootor sai kokku

Postitatud: 20 Dets 2014 22:26
Postitas MagneticMRO
Seest ja väljast uus.
Kaubandusliku välimuse lisamisele sai üsna palju aega kulutatud:

Postitatud: 21 Dets 2014 09:01
Postitas 01vaz01
Sellist puhast mootorit ju lausa lust omale kohale tagasi installida! :)

Postitatud: 22 Dets 2014 17:03
Postitas kristjan_l
 
MagneticMRO kirjutas:Istmed Pärnust Tallinnasse veetud ning peatselt nahatamisse. Kaalun kahe koha vahel: sadulsepad.ee ja superhead.ee.
Sadulsepad.ee kohta oskan vaid head kosta, nüüd juba kolme auto istmed seal tehtud ja lisaks viisakale välimusele ka kestavad.

Soovin jõudu ja vaatan eestlasele omaselt pisukese kadedusega - endal ootab ka üks 03 renoveerimist. Vähemalt kaks doonorautot on muretsetud, kui miskit vaja, võid vabalt u2u saata.

Kristjan

Rattad

Postitatud: 31 Jaan 2015 20:00
Postitas MagneticMRO
On millel veereda:

Postitatud: 31 Jaan 2015 21:53
Postitas MargusR
Huvitav,mis värv see küll on mis white wallidel kestab?:)

Postitatud: 01 Veebr 2015 23:47
Postitas MagneticMRO
 
MargusR kirjutas:Huvitav,mis värv see küll on mis white wallidel kestab?:)
Valisin värvi asemel need: https://www.youtube.com/watch?v=jSIKixEAbow
Aga seda värvi julgeks soovitada: http://www.mrwhitewalls.com/ Netiavarustes kiidetakse, aga ise pole proovinud. Need mis mina panin on leidnud kaa palju kriitikat, aga eks näis. Siin leida siis kriitikat: http://forums.pre67vw.com/yaf_postst187 ... blems.aspx

Komponendid valmis ja ootavad paigaldamist

Postitatud: 23 Mär 2015 10:20
Postitas MagneticMRO
Mõne nädala pärast kere käes ja läheb kokku ladumiseks:

Keretööd

Postitatud: 23 Mär 2015 10:23
Postitas MagneticMRO
Polegi kerest vahepeal pilte pannud. Igatahes tänud Holdenile, kes keretööd tegi. Enda originaalkere oli väga halvas seisus ja tegime kõik ümber teisele kerele (selleks ka roheline kere grillil). Kolmandast pildist alates on enda esialgsest kerest (esimesed kaks asenduskerest):

Postitatud: 24 Mär 2015 18:13
Postitas kristjan_l
Kas nimetet Holden on keegi isik või miski ettevõte? Kuidas kvaliteediga rahul?

Postitatud: 25 Mär 2015 08:05
Postitas MagneticMRO
 
kristjan_l kirjutas:Kas nimetet Holden on keegi isik või miski ettevõte? Kuidas kvaliteediga rahul?
Holden isik. Ehitavad sõbraga Paikusel erinevaid Lada mudeleid - nii hobi korras. Grillid ja asjad olemas. Kui huvi suur, siis võin kokku viia - hetkel ta küll alustas oma projekti.

Postitatud: 25 Mär 2015 11:04
Postitas kristjan_l
Ok, selge.

Ehk pakub teistelegi huvi - kas tegelevad ainult plekitöödega või ka värvimine? Ning kui saladus pole, siis mis rahalistest suurusjärkudest räägime?

Ja siis küsimus kvaliteedist.

Postitatud: 25 Mär 2015 20:09
Postitas 01vaz01
Eks kvaliteet on vastavalt töö tellija soovile, kui palju millegagi pingutama peab ning töömaksumus. :)