2103, MagneticMRO, 1974 -- Taastamine

2103, MagneticMRO, 1974 -- Taastamine

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

Iluliist käepideme sisse

#61

Postitus Postitas MagneticMRO » 05 Juul 2015 22:03

Sisustuse paigaldamine algas. Kas oskab keegi öelda - on võimalik kusagilt soetada uste käepideme sees asuvat kroomitud iluriba (pehme kergesti eemaldatav). Oleksin info eest ülimalt tänulik ja kui kellelgi siin on endal korralikud olams, siis andke teada!


Pilt

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

Kes on laepolstrit paigaldanud...

#62

Postitus Postitas MagneticMRO » 13 Juul 2015 00:12

... jah, kes seda on teinud, siis teavad milline väärt tunne on see kui saad korralikult paika. Nii vähe kui sellel autol on elektrit, siis ka see jamab - põhjus puhtalt oksüdeerunud ühendustes. Kui elekter saaks paika, siis vaibad ja istmed ning valmis.


Pilt Pilt Pilt

Matteb
Foorumi kasutaja
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Veebr 2013 23:36
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

#63

Postitus Postitas Matteb » 13 Juul 2015 02:09

Tõsiselt ilus masin

ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

#64

Postitus Postitas ats97 » 13 Juul 2015 10:13

Väga ilus!
Kas laepolster läks ikka korralikult paika?
Kas tagatulede klaasid omavahel vahetuses pole mitte?

Ats.

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

#65

Postitus Postitas MagneticMRO » 13 Juul 2015 12:52

 
ats97 kirjutas:Väga ilus!
Kas laepolster läks ikka korralikult paika?
Kas tagatulede klaasid omavahel vahetuses pole mitte?

Ats.

Kuule täiesti õigus sul tuleklaaside osas :) Tänan tähelepaneku eest!!

2106VFTS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 13 Sept 2013 21:41
Asukoht: Järvamaa
Autod: Vaz 2102, Vaz 2106 "VFTS Style", Vaz 2107

#66

Postitus Postitas 2106VFTS » 30 Juul 2015 15:13

Iluuus, aga kas masin jääb originaal kõrgusele või on plaanis ka kerge madaldus? Edu.
Build your car for yourself, not everyone else.

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

Sõidab

#67

Postitus Postitas MagneticMRO » 07 Aug 2015 23:19

Iluliistude klambreid veel vaja 33tk ja bensupaagi luuk kohe tulemas (kukkus teine ja vaja oli uut värvi). Aga see ei sega sõitmist ja homme tahaks ülevaatusele minna. Kõik nagu toimib. Stereo sai üllatavalt hea; ei ajanud tümakat taga, vaid head kvaliteeti - selle ka sain. Kindlasti teen autost peale viimast lihvi ka korraliku pildiseeria, põhja alt samasugune kui väljast - hea jäädvustada.
Kuidagi imelik tunne on peale kõiki neid töötunde sõita, kuklas kisendab "Kas ongi kõik...". Eks projekti autodega ole nii, et ei saa kunagi valmis, whitewall`idega järelkäru tahaks teha. Hea toorik olemas. Alumiiniumist sisu ning väljast identne autoga, kindlasti sama värvi ja lakialune.

Pilt Pilt Pilt Pilt

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

#68

Postitus Postitas MagneticMRO » 07 Aug 2015 23:20

 
2106VFTS kirjutas:Iluuus, aga kas masin jääb originaal kõrgusele või on plaanis ka kerge madaldus? Edu.

See madaldamine kriibib ka endal hingel, aga veel seda ei tee. Teen ehk talvel ka käru valmis ja siis jube näeb kuidas kokku sobib.

kristjan_l
Foorumi kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 15 Jaan 2012 23:09
Autod: vaz 2103

#69

Postitus Postitas kristjan_l » 13 Aug 2015 01:02

Olen postitusi algusest peale jälginud. Ilus. Soovin mõnusaid kilomeetreid!

P.S. haagise idee huvitav, vt et 03 omane tagurdustuli säiliks.

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

#70

Postitus Postitas MagneticMRO » 15 Aug 2015 10:13

Räägi täpsemalt tagurdustule osas, ma vaatasin samuti konksu paigaldades, et kuidas saaks tuld säilitada. Oleksin väga tänulik.
 
kristjan_l kirjutas:Olen postitusi algusest peale jälginud. Ilus. Soovin mõnusaid kilomeetreid!

P.S. haagise idee huvitav, vt et 03 omane tagurdustuli säiliks.

kristjan_l
Foorumi kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 15 Jaan 2012 23:09
Autod: vaz 2103

#71

Postitus Postitas kristjan_l » 17 Aug 2015 02:12

Tervitus.

See teema on mul endal veel läbimata, alles ideefaasis:)

Aga umbes nagu uuematel autodel, et konksuosa saab vajadusel ära võtta (ja näha jääb siis vaid nelikanttoru ots, kuhu konks kinnitub). Äravõetav konksuosa peab aga tegema päris tõsise pöörde üles, et saaks haagise jaoks vajalikule kõrgusele.

Kindlasti ei ole see olla originaalkonks, vaid kas selle aretis või siis poest ostetud tutikas konksukomplekt, mille kinnitused tuleb vastavalt autole endal meisterdada.

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

#72

Postitus Postitas MagneticMRO » 17 Aug 2015 10:11

Hmmmm. Pole selle peale tulnudki, kuid väärt idee. Põhimõtteliselt jääb leida hea doonorkomplekt ja saaks selle realiseerida.  
kristjan_l kirjutas:Tervitus.

See teema on mul endal veel läbimata, alles ideefaasis:)

Aga umbes nagu uuematel autodel, et konksuosa saab vajadusel ära võtta (ja näha jääb siis vaid nelikanttoru ots, kuhu konks kinnitub). Äravõetav konksuosa peab aga tegema päris tõsise pöörde üles, et saaks haagise jaoks vajalikule kõrgusele.

Kindlasti ei ole see olla originaalkonks, vaid kas selle aretis või siis poest ostetud tutikas konksukomplekt, mille kinnitused tuleb vastavalt autole endal meisterdada.

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

PILTE

#73

Postitus Postitas MagneticMRO » 22 Aug 2015 21:38


MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

Sünnivalud

#74

Postitus Postitas MagneticMRO » 24 Dets 2015 20:06

Sõidetud sai sel aastal väga vähe, kuid talvekorterisse tegevust jätkub. Projekti sünnil sai enamus kulumaterjale vahetatud ja Vene tehnika puhul on teatav läbikukkumine normaalne.
1. Parem poolass lekkis. Soovitan simmerlingi valimisel vältida selliseid, millel välimine sein plekist. Õli lekkis tagasilla korpuse ja simmeri vahelt.
2. Minu viga oli bensufiltrit mitte panna. Bensiinipaagis olev puru lõpetas tee karburaatoris.
3. Väljalaske kollektor vajas tikkpolte ja vaskmutreid (minu viga oli panna poltidega, üks murdus).
4. Kärukonks koos tulede pistikuga sai paigaldatud.
5. Käigukast tuleb korra maha võtta; õlileke kusagilt sidurikojast. See oli täielik minu rumalus - mootor seisis projekti alguses stendil mitu pikka kuud, kuid õli valasin sisse alles siis kui sai peale tõstetud.



Pilt Pilt Pilt Pilt

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#75

Postitus Postitas MargusR » 25 Dets 2015 14:31

Huvitav kuidas vene ajal need plekkringiga simmerid pidasid?Need ju nö.originaalsed sigullidel.Mingi liimi variandiga saadi pidama?
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2328
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#76

Postitus Postitas SexSix » 25 Dets 2015 14:52

Rõngastihend läheb pinguga oma pessa. Liimi küll kuskil ei kasutata. Rõngastihend sees oleva vedru võib üle pingutada.

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

#77

Postitus Postitas MagneticMRO » 25 Dets 2015 17:56

 
MargusR kirjutas:Huvitav kuidas vene ajal need plekkringiga simmerid pidasid?Need ju nö.originaalsed sigullidel.Mingi liimi variandiga saadi pidama?


Selgus, et silla korpusel on tihendi pesas vigasutus ja tihendi plekk seda ei tihendanud. Kummist tihend läks kenasti sisse ja täitis ka vigastatud soone. Jäi pidama.

-Berg-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 05 Apr 2015 18:25
Asukoht: Pärnumaa
Autod: ZAZ 965, IZ 412

#78

Postitus Postitas -Berg- » 25 Dets 2015 18:08

Miks Sa sillad "hõbedaseks" värvisid? Must peaks olema!?

MagneticMRO
Aasta Projekt
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Sept 2014 23:54
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2103
Kontakt:

#79

Postitus Postitas MagneticMRO » 26 Dets 2015 00:28

 
-Berg- kirjutas: Miks Sa sillad "hõbedaseks" värvisid? Must peaks olema!?

See auto on igatepidi originaalile vastu: VW Touaregi "Toffee Brown" pruun värvus, silladetailid pärlmutter lakialune hõbe, tagasihoidlik helitehnika (mis muutsid uksepolstrite ehitust) jne. Kuna auto põhjaalune sai samapalju "lihvi" kui välimine, siis valisin värvid mis seda esile tuua aitavad. Muud põhjust polegi. Seega kogu austuse juures originaali taastajate ees soovisin meelepärast - tunnistan, et originaali on kindlasti raskem taga ajada,


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist