Postitatud: 01 Mai 2015 19:09
Tere jälle!
Natuke uudiseid ka siis...
Vahepeal "rullisin" tagumised tiivaääred ära, rehv käis jõhkralt vastu. Tegelikult rullimisest oli asi kaugel, suure haamriga pidi selle kahekordse plekiääre üles taguma, hea et haamrit ära ei lõhkunud Pärast kruntisin ja värvisin tiivaääred uuesti üle ja järgijäänud värviga sai esisplitter/seelik üle lastud. Nüüd on ok sõita, tiivaäärt vastu enam ei käi, aga kui koorem on peal, siis vahepeal hõõrub juba sinna vastu, kus sisemisel koopaplekil see kõrgem jõnksukoht on. Oleks pidanud natu kitsamad ikka tegema need veljed.
Mootori poole pealt näppisin jagajat natuke. Varem lasi see võlli stopper võllil niipalju üles liikuda, et hüppas nuutidest välja. Keerasin selle tüvikoonuse moodi stopperi teisipidi, nüüd liigub ainult paar milli üles-alla ja nuutidest enam välja ei hüppa Karburaatorile ostsin ka remontkomplekti Tartust Üloärist ja ladusin uued tihendid-düüsid sisse. Karpa teise lõõri vaakumjuhtimise kaotasin ära ja tegin mehaaniliseks (üle poole gaasi lööb kohe teise lõõri lahti), nüüd ikka liigub ka masin natuke
Juba talvest saati on olnud kuri plaan kapoti alla midagi asisemat panna. Nüüd lõpuks on enamus juppe komplekteeritud ja asi vaikselt liigub. Mootoriks on Mitsubishi 4G63 (2,0L, 100 kW). Mootor sai valitud selline, kuna antud isendil pole jagajat, vaid nukaandur, mis ei roni nii kaugele salongi. Mitsubishi kone sellepärast, et sõber Apsu tegeleb Mitsudega ja tal on know-howd nende kohta ja juppe küll ja veel. Mootori otsas on 2,5L V6 Galandi pealt pärit hooratas, sidurikorv ja siduriketas, kuna lada kettal ja tollel on (täpselt) samad nuudid. Pildi peal veel 2,0 moto hooratas, siis katsetasin veel sellega. Kast jääb Lada oma, kuna ei taha keret väga rappida. Kõik peaks enamvähem Bolt-On saama, niiet vajadusel saaks siksi mootori tagasi vahele panna. Kasti ja kone liitmiseks otsustasin, et kõige lihtsam on teha ise rauast uus sidurikoda. Rauast tehes saan ise keevitada asju sinna, kuhu ja kuidas vaja on. Nurkrauast teen 2 flantsi, ühe mootori poole ja teise kasti poole. Siis ajan asjad sirgu ja ühendan 2 flantsi ära omavahel ribaterasega. Praegu seisabki kogu projekt keevituse taga. Gaas sai otsa ja vana tüübi 40 L ballooni ei saa täita kuskil enam. Ainuke variant see uus euronormide järgi tehtud balloon osta või rentida, aga selle hinnad on ka 100-250 euri + gaas ise Teab keegi, kus veel Võru kandis vana ballooni saab täita või vahetada? Aluksnes käidi varem, aga sealt ka otsas nüüd.
Praegu siis asi niikaugel, kui kunagi gaasi saan, hakkab leiutamine pihta jälle
Tegime sõpradega vahepeal Molovihikusse "MõksiRX" lehe ka, kus oma garaažides toimuva kohta uudiseid jagame. Kes tahab, saab seal ka asjadel silma peal hoida
Hetkeolek:
Flantsi tegemine:
Nagu päkapikud reas:
Natuke uudiseid ka siis...
Vahepeal "rullisin" tagumised tiivaääred ära, rehv käis jõhkralt vastu. Tegelikult rullimisest oli asi kaugel, suure haamriga pidi selle kahekordse plekiääre üles taguma, hea et haamrit ära ei lõhkunud Pärast kruntisin ja värvisin tiivaääred uuesti üle ja järgijäänud värviga sai esisplitter/seelik üle lastud. Nüüd on ok sõita, tiivaäärt vastu enam ei käi, aga kui koorem on peal, siis vahepeal hõõrub juba sinna vastu, kus sisemisel koopaplekil see kõrgem jõnksukoht on. Oleks pidanud natu kitsamad ikka tegema need veljed.
Mootori poole pealt näppisin jagajat natuke. Varem lasi see võlli stopper võllil niipalju üles liikuda, et hüppas nuutidest välja. Keerasin selle tüvikoonuse moodi stopperi teisipidi, nüüd liigub ainult paar milli üles-alla ja nuutidest enam välja ei hüppa Karburaatorile ostsin ka remontkomplekti Tartust Üloärist ja ladusin uued tihendid-düüsid sisse. Karpa teise lõõri vaakumjuhtimise kaotasin ära ja tegin mehaaniliseks (üle poole gaasi lööb kohe teise lõõri lahti), nüüd ikka liigub ka masin natuke
Juba talvest saati on olnud kuri plaan kapoti alla midagi asisemat panna. Nüüd lõpuks on enamus juppe komplekteeritud ja asi vaikselt liigub. Mootoriks on Mitsubishi 4G63 (2,0L, 100 kW). Mootor sai valitud selline, kuna antud isendil pole jagajat, vaid nukaandur, mis ei roni nii kaugele salongi. Mitsubishi kone sellepärast, et sõber Apsu tegeleb Mitsudega ja tal on know-howd nende kohta ja juppe küll ja veel. Mootori otsas on 2,5L V6 Galandi pealt pärit hooratas, sidurikorv ja siduriketas, kuna lada kettal ja tollel on (täpselt) samad nuudid. Pildi peal veel 2,0 moto hooratas, siis katsetasin veel sellega. Kast jääb Lada oma, kuna ei taha keret väga rappida. Kõik peaks enamvähem Bolt-On saama, niiet vajadusel saaks siksi mootori tagasi vahele panna. Kasti ja kone liitmiseks otsustasin, et kõige lihtsam on teha ise rauast uus sidurikoda. Rauast tehes saan ise keevitada asju sinna, kuhu ja kuidas vaja on. Nurkrauast teen 2 flantsi, ühe mootori poole ja teise kasti poole. Siis ajan asjad sirgu ja ühendan 2 flantsi ära omavahel ribaterasega. Praegu seisabki kogu projekt keevituse taga. Gaas sai otsa ja vana tüübi 40 L ballooni ei saa täita kuskil enam. Ainuke variant see uus euronormide järgi tehtud balloon osta või rentida, aga selle hinnad on ka 100-250 euri + gaas ise Teab keegi, kus veel Võru kandis vana ballooni saab täita või vahetada? Aluksnes käidi varem, aga sealt ka otsas nüüd.
Praegu siis asi niikaugel, kui kunagi gaasi saan, hakkab leiutamine pihta jälle
Tegime sõpradega vahepeal Molovihikusse "MõksiRX" lehe ka, kus oma garaažides toimuva kohta uudiseid jagame. Kes tahab, saab seal ka asjadel silma peal hoida
Hetkeolek:
Flantsi tegemine:
Nagu päkapikud reas: