3. leht 5-st

Postitatud: 13 Okt 2014 22:26
Postitas Qunts
 
VäikeMägilane kirjutas:nende vene kolledega peab natuke ettekaema, et kaanekülge minev pind väga kõver ei oleks ning et poldi avad kenasti klapikisd, enne kui tuimalt kinni tõmbad kaane külge, samuti võib vahest juhtuda, et avad ei passi hästi jms. iseärasused

mul 1 alu radikas koos el. vendiga on pakkuda, tuli 073 pealt, võõpasin vendi raami üle ka
pilti võin teha reede/laupäev
Tänud VäikeMägilane heade soovituste eest, eks oleksin selle kolde ennem üle mõõtnud ja see oli ka üks põhjus miks mootor siiani pukkis seisab.
Vendi raami värvisin juba enda oma ära ja el. tiivik oli juba ennem olemas. Aga räägi mittu raha soovid alu radka eest?
Ise just uurisin codevaruosad-st ja ka seal oli minu üllatuseks suht mõistlik hind uue radika eest.

Postitatud: 13 Okt 2014 23:30
Postitas VäikeMägilane
no võta too sis, mis seal iks leiutada

Postitatud: 15 Okt 2014 20:22
Postitas Qunts
Eile sain siis lõppuks kätte hooratta. Siinkohal suured tänud sm. Olaaf-le ja dr.tuhale kes selle valmis on teinud :D
Hooratas on siis vähe kergem ja täna kaalusin siis ära ka - kaaluks sain siis 5063 g. ja eks aeg näitan kuidas minule sobib :D Eks igalühel omad soovid :D
Olin pikka aega oodanud ja see oli suureks takkituseks miks ei saanud mootorit oma kohale panna ja ka esmast käevitust proovida aga nüüd on ta olemas ja leiab ka koha seenädal koha mootori küljes. :D lisan ka pildi.
Lisaks sain täna kätte uue alumiinium jahutus radika, iluvõre ja veel igasugu pisijuppe.
Need viimasena loetletud juppid tellisin siis codevaruosad.ee-st ja näiteks radikas maksis minule 33 € rubla.
Homme lähen külastan veel Veereni tn.poodi ja võttan sealt ka ühteist ligi :D
See nädalavahetus tuleb vist väga töine :)

Pildid ka ikka :D

Pilt
Pilt

Vaatasin, et mul ei ole 2105 esimest embleemi/märki. Äkki keegi TLN seltsimeestest müüks mulle ODAVALT (ei pea olema originaal) selle märgi/embleemi mis käib iluvõre külge.

Postitatud: 21 Okt 2014 22:11
Postitas Qunts
Tegin siis jälle midagi see nädal.
Ei viitsi kirjutada enam, nagunii rohkem nagu eit kirjutan päevikut ja halan siin !!!
Panen edaspidi ainult pilte.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 21 Okt 2014 22:24
Postitas Qunts
Täna sähvatas idee:
Mõtlesin, et teen pühapäeva sõiduki ehk siis ei hakka osalema enam avalikel võistlustel/jääraja võistlustel jne.
Mõttes oli teha auto garaazi jaoks ja täielik VFTS reblica millega sõidaks aastas max 1000 km.
Äkki kellegil mingisuguseid ideesid ja äkki kellegil midagi ajakohast pakkuda.
Pilte, puuri, velgesid jne.
Sain aru, et olen liiga vana !!! Täna, et olla konkurentsivõimeline peab olema nägemine, julgus ja teadmised.

Kui midagi pakkuda siis U2U

Postitatud: 22 Okt 2014 08:08
Postitas Stern
Läbipaistev bensiinivoolik? Kust muretsetud kui on ikka õige voolik mis bensiinile ette nähtud? Ja tundub ilma riidekiududeta, ehk nõrgem.

Postitatud: 22 Okt 2014 09:21
Postitas Qunts
 
Stern kirjutas:Läbipaistev bensiinivoolik? Kust muretsetud kui on ikka õige voolik mis bensiinile ette nähtud? Ja tundub ilma riidekiududeta, ehk nõrgem.
Läbpaistev jah, aga kust muretsetud seda enam ei mäleta.
nõrgem millest ? Metall armeeringuga voolikust küll aga kas riidest armeeringust nõrgem ei oska öelda.

Postitatud: 22 Okt 2014 11:30
Postitas Hulkur
 
Qunts kirjutas:Täna sähvatas idee:
Mõtlesin, et teen pühapäeva sõiduki ehk siis ei hakka osalema enam avalikel võistlustel/jääraja võistlustel jne.
Mõttes oli teha auto garaazi jaoks ja täielik VFTS reblica millega sõidaks aastas max 1000 km.
Äkki kellegil mingisuguseid ideesid ja äkki kellegil midagi ajakohast pakkuda.
Pilte, puuri, velgesid jne.
Sain aru, et olen liiga vana !!! Täna, et olla konkurentsivõimeline peab olema nägemine, julgus ja teadmised.

Kui midagi pakkuda siis U2U

Halb mõte.
Auto peaks oma ehitusliku eesmärki täitma.

Jh kurb on kui ilusaks lakutud masin rajal tiba kahjustusi saab aga fiiling, et oled ehitanud hästi edasikäiva ja hea minekuga masina on parem kui hiljem mõnda tiiba sirutada.

Postitatud: 22 Okt 2014 11:52
Postitas zajetz
Soovitan võtta jupp seda läbipaistvat voolikut ja panna purki koos pensiiniga. Siis näiteks nädala pärast vaadata mis sellest alles on jäänud. Kui on muutunud kõvaks siis on suur tõenäosus, et see murub ära. Liiga pehme voolik võib samuti kurja teha. Seda mis juhtub kui jagaja kõrval kütusevoolik katki läheb on näinud mitmed klubi liikmed. Siis oli ikka väga kiire jooksmine kustutitega.

Postitatud: 22 Okt 2014 12:18
Postitas teitur
Tegu ilmselt spets bensiinivoolikuga. Kui bensiin sees, muutub pehmemaks nagu silikoonvoolik. Kõvaks läheb siis kui peale bensiiniga kasutamist tühjaks jääb.
Mootorrataste peal proovitud, kui bens. koguaeg sees ei juhtu midagi. Armeeritud voolik oleks muidugi parem.

Postitatud: 22 Okt 2014 12:52
Postitas Qunts
Spets bensiini voolik peaks olema jah. Aga eks teen katse kuidas vastu peab kui teda bensiini sees leotan.
Traktoril igatahes diisli kütusega pole juba aastaid midagi juhtunud, päikse ja pakasega pole ei kõvaks läinud ega pehmeks.
Tänan teid tähelepanu juhtimise eest sellisele asjale..

Postitatud: 22 Okt 2014 15:54
Postitas Qunts
Täna sain siis Vahuri käest väikse starteri ja rattapoldid :)
Äkki nüüd mahub ka väljalase omale kohale ja saavad alla ka rattad :D
Pilt ka ikka.

Pilt

Postitatud: 22 Okt 2014 18:13
Postitas olaaf
ära siis unusta, et reduktoriga starter kardab keskmisest rohkem kuuma..

Postitatud: 22 Okt 2014 20:09
Postitas Qunts
 
olaaf kirjutas:ära siis unusta, et reduktoriga starter kardab keskmisest rohkem kuuma..
Tänud võttan teadmiseks :D
Kas peaksin roostevabast plekkist mingi ekraani nikerdama või sobib miski muu materjal paremini ?

Postitatud: 22 Okt 2014 20:25
Postitas VäikeMägilane
kahe pleki vahele asbest / klaas riie
aga kuuma kardab jah, oleneb ka tootjast

Postitatud: 27 Okt 2014 20:28
Postitas Qunts
 
VäikeMägilane kirjutas:kahe pleki vahele asbest / klaas riie
aga kuuma kardab jah, oleneb ka tootjast
Vahur rääkis, et see nüüd uuem mudel mis töökindlam, krt ei mäleta enam tootajat kuigi ta mainis seda :D

Postitatud: 27 Okt 2014 20:33
Postitas Qunts
Jälle sai siis midagi ära tehtud:
Rattad puutusid taas maad ja täpselt nii kõrgeks jäi esiots (pildil)
Nina sai ka valmis (pilt)
Väljalase/siselase said parka (on olnud pildid)
Uus pisike starter leidids omale koha ja lisaks palju muud vidinad (sammuti olnud pildid)
Oleks jõudnud rohkem aga tervis nats kehva (vanus taob jalaga P…e)

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 27 Okt 2014 21:23
Postitas RRisto
kas amordipuksidele tegid/panid suuremad seibid ka peale ..... mul läksid originaalseibidega ning peale esimest sõitu olid polupuksid pudruks. :mad:

Postitatud: 27 Okt 2014 21:43
Postitas Qunts
 
RRisto kirjutas:kas amordipuksidele tegid/panid suuremad seibid ka peale ..... mul läksid originaalseibidega ning peale esimest sõitu olid polupuksid pudruks. :mad:
Mis amorte kasutasid ja mis vedrusid ?
Mina panin uued paksud seibid mida Veerenis soovitati :D
Eks aeg näitab mis saab, nagu sellega, et ma ei tugevdanud amordi kandureid. (loll õppib oma vigadest, tark teiste vigadest)

Postitatud: 27 Okt 2014 21:50
Postitas RRisto
B6 ja niva vedru.

Meil kõik see töö, mis sul juba tehtud, on alles ees :)

Kas koopad jäid sama suureks või lõikasid laiendite alt ära? Hetkel tundub see ratas seal päris väike olevat :D 15" oleks sinna sobib vist :lol