21053, Qunts, 1984

21053, Qunts, 1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Nii minu ehitushooaeg hakkab jälle pihta peale kõiki neid metsas veedetud tunde ja muid maa elu puututavaid töid.
Sellega seonduvalt küsin kas kellegil on mingisuguse normaalse raha eest võimalik rentida GRILLI 2105-le ?
Soov oleks ja tahtmine põhjaga tegeleda ja vähe plekki lõikuda ja keevitada !
Ei hakka siin ütlema kui kauaks aga ütleme 6 kuud oleks auto ratastel ja rahaliselt võiks arvestust pidada kuu kaupa.
Kui keegi soovib rentida siis kiri PM.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Pole jälle pikkalt kirjutanud.
Vahepeal suuri edusamme ei ole aga vaikselt tegelen asjaga.
Õnnestus soetada autole 2 karpat Solex ADDHL 40
Samas oli hirmsasti vaja millegiga ühendada need mootoriga aga vot ei müüda selliseid asju.
Sai siis sebitud joonis mille panen ka kõigile siia, et teistel lihtsam oleks aga samas ei saa siia lisada DWG faili mis on vajalik vesilõikusele.
Nüüd siis valmis 2 flantsi ja koonilised torud mis vaja veel kokku keevitada.
Materjaliks valisin Alumiiniumi: Flansid sai välja lõigatud 15mm lehest ja torud välja treitud siis AL täismaterjalist.
Siinkohal mainin, et mootori poolse flantsi avad lasin lõigata 2mm väiksemad, et need hiljem ilusti mootoriga kokku sobitada.
Hiljem kui asjad kokku keevitatud siis tuleb viia lihvimisesse, et saada sile/sirge pind. Mootori poolse flansi paksuseks proovin jätta 14mm ja karpade poolse flansi paksuseks 12mm.
Kui kedagi huvitavad hinnad siis võin öelda:
Dwg faili tegemine oli tasuta, AL. lehe maksumus umbes 40€, ümar täis AL. umbes 60€, treimine ei maksnud minule midagi, vesilõikus umbes 50€, keevitamine umbes 40€ + veel lihvimine mille maksumust hetkel ei tea veel. (alumiinium mida kasutasin on tugev mitte pehme)
NB. Hinad on kui peaks ostma materjali aga minul oli materjal olemas ja sellepärast ka tegin alumiiniumist aga metallist tuleb kordades odavam.
Lisan ka mõne ilustreeriva foto.

Pilt
Pilt
Pilt

Kui kellegil vaja dwg faili võin saata mailile ümber teha ei saa.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Unustasid veel lisada, et peale kokkukeevitamist tuleb kindlasti mõlemad flantsid üle lihvida lasta, palju probleeme põhjustab dual karpadega see, kui karbussid pole ühel joonel! (Seda pead hoolega jälgima)

Vaakum pidurivõimendi jaoks võta esimesest või teisest silindrist.. 4s pütt on niigi õrnakene ladal..
solex addhe seadistamine käib veidi teistmoodi, kui weber dcoe karpadel, enne kui närvi lähed loe internetist..

Karpade ja kolle vahele pead kindlasti panema nn nylex softmount nimelised asjad:
http://www.ebay.co.uk/itm/Weber-40-DCOE ... 3f4fa36563

racing experdis ka olemas tavaliselt sarnased tooted.

Detaili "B" ei pea nende solexitega kasutama - vaakumvoolikute keermed on madalamate flantsis olevate kruvide all...

Kütuserõhku pead kindlasti jälgima, et poleks üle 0,3Bar (4PSI) eriti hea oleks teha tagumisest karpast veel tagasivool paaki...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
olaaf kirjutas:Unustasid veel lisada, et peale kokkukeevitamist tuleb kindlasti mõlemad flantsid üle lihvida lasta, palju probleeme põhjustab dual karpadega see, kui karbussid pole ühel joonel! (Seda pead hoolega jälgima)

Vaakum pidurivõimendi jaoks võta esimesest või teisest silindrist.. 4s pütt on niigi õrnakene ladal..
solex addhe seadistamine käib veidi teistmoodi, kui weber dcoe karpadel, enne kui närvi lähed loe internetist..

Karpade ja kolle vahele pead kindlasti panema nn nylex softmount nimelised asjad:
http://www.ebay.co.uk/itm/Weber-40-DCOE ... 3f4fa36563

racing experdis ka olemas tavaliselt sarnased tooted.

Detaili "B" ei pea nende solexitega kasutama - vaakumvoolikute keermed on madalamate flantsis olevate kruvide all...

Kütuserõhku pead kindlasti jälgima, et poleks üle 0,3Bar (4PSI) eriti hea oleks teha tagumisest karpast veel tagasivool paaki...
Mainisin postituses ka lihvimist aga see selleks.
Vaakumi ots on jah joonisel valele poole sattunud (tänud tähelepaneku eest).
Ei osanud vaadata, et karpadel B otsavõimalused olemas.
Küsimus milleks need nylex softmount nimelised asjad head on või mis ilma nendeta juhtub?
Pole kül mõõtnud palju originaal bensu pump välja annab ja kas sellest piisaks või tuleb panna elektriline ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Nüüd siis sisselase valmis ja ootab oma kohta instaleerimisel aga nüüd selgus, et vaja maha võtta, kogu kompott mida olen siiani külge kruvinud.
Siis Mootor, käimakast, esisild ja kõik pisi detailid.
Kere vajab vähe keevitamist ja samas tahan kõik liivapritsiga puhtaks lasta ja tagasilla kinnitused ära tugevdada ja samas ära vahetada küljekarbid, tugevdus plekkid ja esimeste jalgealuste plekkid ning pagassi põhja täies ulatuses.
Mitte, et need oleos väga läbi või roostes aga see annab kindluse, et need on vahetatud ja tugevad.

Väike pilt sisselaske kollest mis valminud vähe tugevamast alumiiniumist (tööriista AL)
Panen ka pildi ja kui keegi soovib sellist asja oma autole siis võin lahkesti jagada kontakte kes ja kus tegi !!!
Pilt
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Vasta