21053, Qunts, 1984

21053, Qunts, 1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Bilsteini originaalpuksid on isegi paremad minu arvates kui need polupuksid. Esiteks kuju poolest ja teiseks ka piisavalt jäigad.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Minul originaal vedru + tõste
Amordiks minul odavam varjant, B6 ei jõua osta olen vaene !!!
Koopad minul jäid originaal aga soovitan ära lõikuda. (taga lõigun kohe ära)
Ise mõtlen sammuti ära lõigata ja rattaks paneksin täna juba 16 aga pildil all jah 14 tolli.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Äkki seletad milleks see tõste vajalik on ? :puzzled
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Postitus Postitas RRisto »

tundub, et kui soov on jäärajal 15/16" piigiga sõita, siis tuleb nii kõrgeks ajada, kuid samas peaks olema ka piisavalt jäik .... vähemalt nii minu loogika seda ütleb, vb ei ole see üldsegi nii :lol
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
france2 kirjutas:Äkki seletad milleks see tõste vajalik on ? :puzzled
Tõste oli vajalik vedrule jäikuse andmiseks ja natuke kõrgemaks uppitamine.
Niva vedru oleks liiga jäigaks teinud.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Ikka ei saa päris hästi aru, aga nh kui su enda soov sõita juhitatmatu auto, siis palun :D Kõrge auto+odav amort annab selllise tulemuse :D
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
france2 kirjutas:Ikka ei saa päris hästi aru, aga nh kui su enda soov sõita juhitatmatu auto, siis palun :D Kõrge auto+odav amort annab selllise tulemuse :D
Kui ma ennem sõitsin ära vajunud vedrudega ja olematute amortidega siis nüüd peaks olema ideaalne jääle :D
Ega liiga jäik vedrustus pole (minu meelest) hea jäärajale.
Kui arvestada eelmise aasta kogemusi, siis käis auto nina kogu aeg vastu maad nendel mitte tasastel jääradadel kus teinekord õnnestus ka rattad maast lahti saada :P
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

 
Qunts kirjutas: 
france2 kirjutas:Äkki seletad milleks see tõste vajalik on ? :puzzled
Tõste oli vajalik vedrule jäikuse andmiseks ja natuke kõrgemaks uppitamine.
Niva vedru oleks liiga jäigaks teinud.
Sooviks nüüd kohe teada kuidas "tõste" vedrule jäikust juurde annab? Vedrule annabjäikust juurde hoopis näiteks keeru või paari mahalõikamine.;)
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

``Kui ma ennem sõitsin ära vajunud vedrudega ja olematute amortidega``

Siin on vastus miks sul nina mööda maad lõi :D Korraliku amordiga seda ei juhtu :P
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
france2 kirjutas:``Kui ma ennem sõitsin ära vajunud vedrudega ja olematute amortidega``

Siin on vastus miks sul nina mööda maad lõi :D Korraliku amordiga seda ei juhtu :P
Õige sellepärast paningi alla uued amordid koos vedrudega :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Sterm
Samamoodi annab tõste vedrule jäikust, nagu keeru või paar mahalõikamist :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
Qunts kirjutas:Sterm
Samamoodi annab tõste vedrule jäikust, nagu keeru või paar mahalõikamist :D
sõltub kuidas tõstet teostada.
Kui asetada lühikese ja jäiga vedru ja kere vahele puks jäikus ei muutu,
kui aga tõsta pikema vedru arvelt millel on rohkem keerdusid ja vedrutraat samade mõõtmetega on auto pehmem..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Jah see on tõsi aga ma lasin teha natuke jäigemad vedrud ühe keeru võrra lühemad originaalist ja samas lisasin ülesse 1cm paksema puksi.
Selleks oli ka siin eespool kahest vedrust tehtud pilt kus oli kirjas vedru pikkused ja vedrutraadi läbimõõdud.
Niva vedru arvasin, et on minule liiga jäik ja lada oma liiga pehme ja otsustasin proovida vahepealset varianti :D
Lööge kasvõi maha, aga proovin omal nahal ära :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Motivatsioon kadunud !!!
Garaaz on külm ja liigesed haiged aga otsin ikka seda motivatsiooni !!! Et edasi ehitada :puzzled
Vahepeal olen siis midagi ikka teinud:
Kiskusin lahti tagumise silla ja minu imestuseks vahtis vastu 4.44 reduktor aga mida ei olnud seal oli LSD :o , kuigi mäletasin, et olin selle kunagi sinna sisse pannud (müstika) :puzzled
Teiseks tegelesin karpaga: Ja kui pesin oli jällegi minu imestus suur :o Ostsin kaks aastat tagasi 21073 karpa (isegi tsekk on alles) mille lasin veel väheke ümber teha aga seekord vaatas vastu tavaline 2107 karpa ja jälle oli müstiline olukord ! :regan
Ei tea kas mõistus on hakkanud tõrkuma või päkkapikkud vahetavad asju aga panin igaksjuhuks aja rohelise aiaga ümbritsetud asutusse kirja, et selgus garaazi tuua :D
Samas on auto seisnud paljudes kohtades aga seegi võib olla luulu :D
Ühesõnaga kui keegi tahab midagi head pakkuda siis võin uurida pakkutavat ja äkki tuleb ka kusagilt motivatsioon :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ma arvan, et kogu finantsi, juppe ja ideid ning oota kevadeni..
saad omale korraliku luku osta ja see 4.44 on esialgu täiesti piisav :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
olaaf kirjutas:ma arvan, et kogu finantsi juppe ja ideid ning oota kevadeni..
saad omale korraliku luku osta ja see 4.44 on esialgu täiesti piisav :)
Oolaf miks pean koguma flantsi ideid ??? mis sellega mõtlesid ?
Korraliku lukku osatan jõulu preemia eest, kui vanamoor ei hakka jälle krääksuma (vajab õlitust) :D
Tegelikult teeb peavalu juhialune põrand mis kuidagi on läbi mädandunud ja eks talvedega kui metsas pole enam kütte puid vaja teha, hakkan sellega tegelema.
Teha on palju ja samas pöörlevad/keerlevad mõtted peas, et ostaks teise dokidega kere (äkki kellegil pakkudea).
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ma pidasin siiski silmas sõna f i n a n t s i :)

edu ja hoia tervist!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
olaaf kirjutas:ma pidasin siiski silmas sõna f i n a n t s i :)

edu ja hoia tervist!
Tänan :D
Tervis on üks taastamatu resurss :D
Pean tulema ja külastama männiku laiali garaazi ja äkki saan oma ZAZ auto kohta ka targemaks, juhul kui taregmad jagavad lahkelt tarkusi :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sa võid tulla küll, meie lähedal on üks hea zaz spetsialist.
aeg paluks eelnevalt kokku leppida saan temaga ka suhelda siis..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
olaaf kirjutas:sa võid tulla küll, meie lähedal on üks hea zaz spetsialist.
aeg paluks eelnevalt kokku leppida saan temaga ka suhelda siis..
Kas mõtled härra Zajetsit või sipelgat ?
Olen kuulnud jah, et olete lähedal aga arvasin siiani, et olete ühe õuepeal !
See oleks ärile väga kasulik kui vene-raua austajad (kui tohib nii öelda) asuksid kõik ühe katuse all :D

Veel küsimus millele ei leidnud vastust foorumist:
Mis aegadel olete garaazis ja mis päevadel :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Vasta