2106, teboilmen, 1987
Postitatud: 28 Juul 2014 19:46
Autost siis niipalju, et kuulus ta minu vanaisa venna naisele ja siis juhtus, et sain ta imehea hinnaga endale. Olen siis auto teine omanik ja auto on viimased kaheksa aastat seisnud katuse all ja ootand oma päästjat Kunagi ammu on talle tehtud väga korralik korrosioonitõrje ja seetõttu on kere väga heas seisus. Põhja alt ei leidnud ma ühtegi auku, ega isegi pindmist roostet. Esitiivas oli auk ja kõrvalistuja karbi otsas ka. Need sai ära keevitatud. Läbisõit on tal 95 000 km ja see pidavat olema esimene ring.
Originaal mootor oli asendatud 1,3 motoga, kuna originaal oli lõhki külmunud. Autole järgi minnes oli paar tundi tööd, et ta varjualt kätte saada, kõik pidurid olid peal, kuid kui need lahti sai siis nad jäid isegi tööle ja sai nööriotsas koju veeretud. Seejärel sai ta puhtaks pestud, kütus sisse, aku peale ja käivitus poolest pöördest.
Siis vahetasin kõik silladetailid mis vajasid vahetust, piduritele läksid uued torud, voolikud, klotsid, taha töösilindrid, käsipiduritross ja ka esimesed supportid sai ära hooldatud. Seejärel tegin üv ära, co oli väheke kõrge, kuid muu oli kõik väga hea.
Autoga on mõned plaanid, kuid nendest siis kui jõuab niikaugele, selle ütlen kohe ära, et mingit välist tuuningut plaanis ei ole, lisan vaid mõned mugavused ja võib olla ka heli.
Nii see saaga algas:
kerge pesu:
Kui sillad korras, sai poleeritud ka siks:
Mootori vahetus, peale läks siis mu vana siksi pealt pärit 1,6 millel vahetasin kõik tihendid enne ära, üldiselt oli mootor heas seisus.
uut tiiba ei hakanud otsima, keevitasin uue nurga lihtsalt
Ja värvi all
Orginaalis oli beez sisu, aga mulle too ei sobinud ja sai pandud mustad uksepolstrid ja punased nahkistmed.
Laiad plekid keevitasin ka ja vedrusid lühendasin natuke
Eile ei olnud midagi tarka teha ja otsustasin elektriaknad ette panna, kuna mingid senaatori mootorid vedelesid kodus. Täna sai juhtmed lõpuni veetud ja need nüüd toimivad. Järgmisena tahaks keksluku peale panna, siis oleks täitsa hea juba.
Auto teema peaks jääma kõik musta ja punasega, nagu näha liistudelt. Kõlareid ma ukse sisse lõikuda ei soovind, sai siis tehtud selline lahendus, siis hea vajadusel kohe originaali taastada.
Hirmus pikk sai, niiet head lugemist, edaspidi hoian järjest toimuvaga kursis
Originaal mootor oli asendatud 1,3 motoga, kuna originaal oli lõhki külmunud. Autole järgi minnes oli paar tundi tööd, et ta varjualt kätte saada, kõik pidurid olid peal, kuid kui need lahti sai siis nad jäid isegi tööle ja sai nööriotsas koju veeretud. Seejärel sai ta puhtaks pestud, kütus sisse, aku peale ja käivitus poolest pöördest.
Siis vahetasin kõik silladetailid mis vajasid vahetust, piduritele läksid uued torud, voolikud, klotsid, taha töösilindrid, käsipiduritross ja ka esimesed supportid sai ära hooldatud. Seejärel tegin üv ära, co oli väheke kõrge, kuid muu oli kõik väga hea.
Autoga on mõned plaanid, kuid nendest siis kui jõuab niikaugele, selle ütlen kohe ära, et mingit välist tuuningut plaanis ei ole, lisan vaid mõned mugavused ja võib olla ka heli.
Nii see saaga algas:
kerge pesu:
Kui sillad korras, sai poleeritud ka siks:
Mootori vahetus, peale läks siis mu vana siksi pealt pärit 1,6 millel vahetasin kõik tihendid enne ära, üldiselt oli mootor heas seisus.
uut tiiba ei hakanud otsima, keevitasin uue nurga lihtsalt
Ja värvi all
Orginaalis oli beez sisu, aga mulle too ei sobinud ja sai pandud mustad uksepolstrid ja punased nahkistmed.
Laiad plekid keevitasin ka ja vedrusid lühendasin natuke
Eile ei olnud midagi tarka teha ja otsustasin elektriaknad ette panna, kuna mingid senaatori mootorid vedelesid kodus. Täna sai juhtmed lõpuni veetud ja need nüüd toimivad. Järgmisena tahaks keksluku peale panna, siis oleks täitsa hea juba.
Auto teema peaks jääma kõik musta ja punasega, nagu näha liistudelt. Kõlareid ma ukse sisse lõikuda ei soovind, sai siis tehtud selline lahendus, siis hea vajadusel kohe originaali taastada.
Hirmus pikk sai, niiet head lugemist, edaspidi hoian järjest toimuvaga kursis