2106, teboilmen, 1987
2106, teboilmen, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
2106, teboilmen, 1987
Autost siis niipalju, et kuulus ta minu vanaisa venna naisele ja siis juhtus, et sain ta imehea hinnaga endale. Olen siis auto teine omanik ja auto on viimased kaheksa aastat seisnud katuse all ja ootand oma päästjat Kunagi ammu on talle tehtud väga korralik korrosioonitõrje ja seetõttu on kere väga heas seisus. Põhja alt ei leidnud ma ühtegi auku, ega isegi pindmist roostet. Esitiivas oli auk ja kõrvalistuja karbi otsas ka. Need sai ära keevitatud. Läbisõit on tal 95 000 km ja see pidavat olema esimene ring.
Originaal mootor oli asendatud 1,3 motoga, kuna originaal oli lõhki külmunud. Autole järgi minnes oli paar tundi tööd, et ta varjualt kätte saada, kõik pidurid olid peal, kuid kui need lahti sai siis nad jäid isegi tööle ja sai nööriotsas koju veeretud. Seejärel sai ta puhtaks pestud, kütus sisse, aku peale ja käivitus poolest pöördest.
Siis vahetasin kõik silladetailid mis vajasid vahetust, piduritele läksid uued torud, voolikud, klotsid, taha töösilindrid, käsipiduritross ja ka esimesed supportid sai ära hooldatud. Seejärel tegin üv ära, co oli väheke kõrge, kuid muu oli kõik väga hea.
Autoga on mõned plaanid, kuid nendest siis kui jõuab niikaugele, selle ütlen kohe ära, et mingit välist tuuningut plaanis ei ole, lisan vaid mõned mugavused ja võib olla ka heli.
Nii see saaga algas:
kerge pesu:
Kui sillad korras, sai poleeritud ka siks:
Mootori vahetus, peale läks siis mu vana siksi pealt pärit 1,6 millel vahetasin kõik tihendid enne ära, üldiselt oli mootor heas seisus.
uut tiiba ei hakanud otsima, keevitasin uue nurga lihtsalt
Ja värvi all
Orginaalis oli beez sisu, aga mulle too ei sobinud ja sai pandud mustad uksepolstrid ja punased nahkistmed.
Laiad plekid keevitasin ka ja vedrusid lühendasin natuke
Eile ei olnud midagi tarka teha ja otsustasin elektriaknad ette panna, kuna mingid senaatori mootorid vedelesid kodus. Täna sai juhtmed lõpuni veetud ja need nüüd toimivad. Järgmisena tahaks keksluku peale panna, siis oleks täitsa hea juba.
Auto teema peaks jääma kõik musta ja punasega, nagu näha liistudelt. Kõlareid ma ukse sisse lõikuda ei soovind, sai siis tehtud selline lahendus, siis hea vajadusel kohe originaali taastada.
Hirmus pikk sai, niiet head lugemist, edaspidi hoian järjest toimuvaga kursis
Originaal mootor oli asendatud 1,3 motoga, kuna originaal oli lõhki külmunud. Autole järgi minnes oli paar tundi tööd, et ta varjualt kätte saada, kõik pidurid olid peal, kuid kui need lahti sai siis nad jäid isegi tööle ja sai nööriotsas koju veeretud. Seejärel sai ta puhtaks pestud, kütus sisse, aku peale ja käivitus poolest pöördest.
Siis vahetasin kõik silladetailid mis vajasid vahetust, piduritele läksid uued torud, voolikud, klotsid, taha töösilindrid, käsipiduritross ja ka esimesed supportid sai ära hooldatud. Seejärel tegin üv ära, co oli väheke kõrge, kuid muu oli kõik väga hea.
Autoga on mõned plaanid, kuid nendest siis kui jõuab niikaugele, selle ütlen kohe ära, et mingit välist tuuningut plaanis ei ole, lisan vaid mõned mugavused ja võib olla ka heli.
Nii see saaga algas:
kerge pesu:
Kui sillad korras, sai poleeritud ka siks:
Mootori vahetus, peale läks siis mu vana siksi pealt pärit 1,6 millel vahetasin kõik tihendid enne ära, üldiselt oli mootor heas seisus.
uut tiiba ei hakanud otsima, keevitasin uue nurga lihtsalt
Ja värvi all
Orginaalis oli beez sisu, aga mulle too ei sobinud ja sai pandud mustad uksepolstrid ja punased nahkistmed.
Laiad plekid keevitasin ka ja vedrusid lühendasin natuke
Eile ei olnud midagi tarka teha ja otsustasin elektriaknad ette panna, kuna mingid senaatori mootorid vedelesid kodus. Täna sai juhtmed lõpuni veetud ja need nüüd toimivad. Järgmisena tahaks keksluku peale panna, siis oleks täitsa hea juba.
Auto teema peaks jääma kõik musta ja punasega, nagu näha liistudelt. Kõlareid ma ukse sisse lõikuda ei soovind, sai siis tehtud selline lahendus, siis hea vajadusel kohe originaali taastada.
Hirmus pikk sai, niiet head lugemist, edaspidi hoian järjest toimuvaga kursis
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
Vahepeal siis siksiga niipalju toimunud, et valgustus tuunitud, pagassi 2 kõlli pandud ja föön ka kapotiall.
Huvipärast katsetasin karpaga, täitsa toimib isegi. Karpale sai kõik uus sisu pandud, kõik hermetsiga kokku laotud ja kummiotsaga nõel sisse.
Esialgu läks ilma coolerita. Elektriline kütusepump vahele ja kütuserõhuregulaator. Täna avastasin, et kütusepump on omadega õhtal, soojaks töötab ennast, siis enam ei jõua survet toota ja sõita ei saa. Mingiaeg saab vast uue pumba, siis peaks hea olema. Siis saab seadistust ka veel lihvida natuke, hetkel on küünlad veel grammike heledad Õhuvõtu tahaks ka sealt praeguselt kohalt ära viia.
Kui kellelgi huvi, siis masin müüa ka, võib pakkuda hinda PS-i
Huvipärast katsetasin karpaga, täitsa toimib isegi. Karpale sai kõik uus sisu pandud, kõik hermetsiga kokku laotud ja kummiotsaga nõel sisse.
Esialgu läks ilma coolerita. Elektriline kütusepump vahele ja kütuserõhuregulaator. Täna avastasin, et kütusepump on omadega õhtal, soojaks töötab ennast, siis enam ei jõua survet toota ja sõita ei saa. Mingiaeg saab vast uue pumba, siis peaks hea olema. Siis saab seadistust ka veel lihvida natuke, hetkel on küünlad veel grammike heledad Õhuvõtu tahaks ka sealt praeguselt kohalt ära viia.
Kui kellelgi huvi, siis masin müüa ka, võib pakkuda hinda PS-i
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
Turbotamisest pole midagi väga pajatada, võtsin tds-i turbo, tegin kolde flantsid, keevitasin kolde valmis. Õlituse võtsin õlirõhu anduri koha juurest ja turbost otse alla karterisse. Turbosse jõudval õlil on oma kell ka salongis nii igaksjuhuks. Siis karpale kumminõel nagu mainitud ja kõik hermetsiga kokku(algul hakkas immitsema rõhu all ) Siis tagasivool paaki tehtud, el. pump ja kütuserõhuregulaator. Sisselase pildi pealt näha, esialgu ilma coolerita ja lihtne. Muud seal tehtud polegi.
- zerosix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
- Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
- Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI
Palju ülerõhku kasutad? Kuidas mootor pikema stressi ajal töötab? Nt neljanda käiguga 10 sek põhjagaasiga? Seda muidugi väga ei soovita kuna segunumbreid ei tea ja küünalde järgi hindamine on väga kaudne. Kokkusurumisel õhk soojeneb! Ilma intercoolerita tõusevad temperatuurid silindrites kiiresti ja detonatsioon teeb oma töö rutemini kui küünlavõtme järele jõuad haarata. Vastupidi, turbotamisest on palju pajatada . Jõulisa, kütusekulu muut, vastupidavus, probleemid jne.
- teboilmen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400
Uus kütusepump peal. Karpal panin selle lahtise otsa kinni ja 0,6 bar peal toimis väga ilusti niikaua kui stusti karpa seest minema lõi Igatahes sai see auk ära keermestatud ja polt ette pandud. Homme proovib natuke rõhku tõsta, mis maani ta ilusti töötama jääb
Jõulisa on juba mägatav, kütusekulu ja kestvus on siis järgmised asjad mis katetamist tahavad
Jõulisa on juba mägatav, kütusekulu ja kestvus on siis järgmised asjad mis katetamist tahavad