4. leht 7-st

Postitatud: 03 Mär 2016 20:13
Postitas Viin
Ise olen reguleerinud selliselt, et käsipiduri pooleldi peale tõmmanud (umbes kolm klõpsu) ja siis trossi nii pingule keeranud, et rattad ringi ei käi. Kontrollida tasub, et käsipiduri vabastades ka rattad vabalt veereksid.

Postitatud: 03 Mär 2016 21:13
Postitas Simmos
 
humparts kirjutas:Auto ilus ja kena, kuid kas mina olen ainus kelle silmis see ENSV lipp on tülgastav ?
Kui ei eksi, siis peaks selle lehvitamine olema ka seadusega keelatud
Offtopic: Liitun eelkõnelejaga. Auto on tõesti kena ja vaeva on nähtud. Kuid ENSV lipp tekitab mul mistahes kombinatsioonis okserefleksi.
Minu teada nõukogude sümboolika otseselt keelatud pole, pigem on asi tunnetuses ja maitses. Ja seda, et taolistel üritustel neid lippe kohata võib, täitsa usun.
Ja nüüd (peale oma arvamuse avaldamist) saan vaid taaskord tõdeda, et tore on vaadata autot, mille eest omanik ihu ja hingega hoolt kannab.

Postitatud: 03 Mär 2016 22:21
Postitas motamees
 
teitur kirjutas:Kui käsipiduri tross on reguleeritud suure vabakäigu peale, siis ka sõidupidurid rakenduvad hiljem. Kui timmid käsipiduri varasemaks, saad ka sõidukad varasemaks.
Ega siis käsipiduriga ei reguleerita tagaklotside käiku.
Et piduripedaal rakenduks normaalasendis peavad klotsid olema võimalikult trumli lähedal. Esimestel Lada mudelitel regulliti seda eksentrikuid peale keerates. Siis tulid hõõrdseibidega automaatregulaatorid ja 05 olid juba isereguleeruvad pidurisilindrid. Kui on paigaldatud tavalised silindrid, siis ongi piduripedaali käik liiga pikk. Hädalahend ongi siis reguleerida käsipiduriga.
Häda aga ei saa kodeerida sisse autot ehitades.

Postitatud: 03 Mär 2016 22:50
Postitas teitur
 
motamees kirjutas: 
teitur kirjutas:Kui käsipiduri tross on reguleeritud suure vabakäigu peale, siis ka sõidupidurid rakenduvad hiljem. Kui timmid käsipiduri varasemaks, saad ka sõidukad varasemaks.
Ega siis käsipiduriga ei reguleerita tagaklotside käiku.
Et piduripedaal rakenduks normaalasendis peavad klotsid olema võimalikult trumli lähedal. Esimestel Lada mudelitel regulliti seda eksentrikuid peale keerates. Siis tulid hõõrdseibidega automaatregulaatorid ja 05 olid juba isereguleeruvad pidurisilindrid. Kui on paigaldatud tavalised silindrid, siis ongi piduripedaali käik liiga pikk. Hädalahend ongi siis reguleerida käsipiduriga.
Häda aga ei saa kodeerida sisse autot ehitades.
Sellest saan järeldada, et mu uued Fenixi 05 silindrid ei isereguleeru juba algusest peale.

Postitatud: 04 Mär 2016 09:00
Postitas motamees
 
martin13 kirjutas:Suurte vihmasadude ajal avastasin, et tagumise vasaku ukse akna liistu olin natuke halvasti pannud ning sealt vahelt jooksis vesi sisse. Ust kinni lüües kuulsin vee loksumist ning kui polstri ära võtsin siis avastasin et uks oli seest vett täis...
Aknaliist ei peagi 100% vett. Tähtis on hoida uste allosas olevad drenaasiavad puhastena.
Sama kehtib ka muude drenaasiavade kohta.
Osadesse kohtadesse tuleb ise avad puurida.

Postitatud: 04 Mär 2016 19:00
Postitas zajetz
Fenoxi silindrid võid kohe võssa visata. Mul on kogemusi 4 auto silindritega ja ühelgi automaatne reguleerimine ei töötanud. Kuigi silindi sees olid vajalikud komponendid olemas. Neid saab kasutada ainult eksentrikutega piduri plaadi korral. Fenox minu garages sõimusõna:regan

Postitatud: 23 Mär 2016 20:06
Postitas martin13
Ühel õhtul oli hirmus igav ja hakkasin ladaklubi vanu teemasid vaatama. Ja oh imet mis ma leidsin!! Eelmise omaniku teema sellest samast autost. (http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11488) Oli väga huvitav lugeda ja sain vastuseid paljudele küsimustele (miks kõik nii kõver on, miks selline keevitus jnejne).
Vahepeal osales ka Smurf pulmaautona. Lisan mõne pildi ka.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Eile sain ka ühelt naabritädilt riielda ja pidas mulle pika loengu. Mure selles, et teeb valju häält :D Aga peab natukene vaiksemaks timmima küll seda summutit. Samuti hakkasin eelmine laupäev põhja keevitama- tulid avalikuks roosteussi poolt söödud augud. Õnneks ei midagi hullu. Ja täna hakkas karpa jamama. Sõidab ainult toores peal. Ilma tooreta ei sõida, puterdab nii mis jube. Arvatavasti saab lisaõhku või mõni muu mure. Homme õhtul ajan garaasi ja hakkan lahkama.

Postitatud: 25 Mär 2016 19:27
Postitas 2106VFTS
Mul oli 02-l näiteks karbuss umbes ja sellepärast sõitis ainult toorega, mul ei jäänud ilma tooreta muidugi üldse tööle. Aga lasin düüsid õhuga puhtaks ja oli korras.

Postitatud: 25 Mär 2016 20:49
Postitas martin13
Viga teada. Viskas karterituulutus vooliku kaudu õli karpasse. Sellega nüüd korras. Aga nüüd hakkas radikas lekkima :(

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 26 Aug 2017 10:55
Postitas martin13
Tere tere. Palju aega mööda läind. Ajateenistus läbitud. Aasta ja 2 kuud Smurf seisis maal laudas katte all. Vahepeal oli mõte, et ei ajagi teda see aasta sealt välja. Aga ei saanud ikka kuidagi. Eelmine reede ehk siis 17.08 läksin maale, aku peale, küte üles ja paugust käis. Tõin linna, õhutasin pidurid, vaatasin tuled üle ja läksin ülevaatusele. Ülevaatus tehtud, vahetasin ära vasakult ja paremalt paar sarniiri. Supaka võim läks ka läbi mis väga halb :( Autol pisivigu palju, millega oleks vaja talvel tegeleda. Praegu pole eriti aega, suure aja võtab ära töö ning pärast tööd vaja rallikat ehitada kuna vaja veel viimased sõidud teha enne hooaja lõppu. Ja tapa rahvaralli natuke lõhkus autot. Viiendal katsel purunes vasakult eest piduritoru, uut ei olnud kaasas, sai pime ette (siinkohal tahan tänada konkurenti kes mulle selle pimedaks tehtud toru andis) ja järgnevad 6 katset sõitsime kolme piduriga (võite ise arvata milline see sõit väljanägi) . Kolmandale kohale kaotust kõigest 10 sekki. Lisan pildi siis rallikast mis röövib palju aega :D
Pilt
Pilt

Smurf onu volgaga
Pilt

Ja smurf sai uue kleepsu :mrgreen:
Pilt

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 03 Mai 2018 19:02
Postitas martin13
Tükkaega jälle möödas. Nädalavahetusel käisin ja äratasin ka Smurfi ellu. Talvel sai soetatud tuttavalt üks punane poolik siksi projekt juurde, tegemist 2107 1.7 mootor ja viiene kast. Enne mind nad keevitasid mõned augud põhjast kinni ja värvisid auto üle. Aga kompressor tegi nahka ja viskas õli vahele. Kere on minu hinnangul väga heas seisus aga kõik uksed tahavad vahetust.
Nädalavahetusel alustasin siis mõlemal masinal mootori mahavõtmist, panin punase 1.7 mootori Smurfile peale. (garaasi kolimise tõttu pole veel tõstuk püsti ja ruumid puhtad, pidi lihtsate vahenditega läbi ajama) Kui suur vahe on 05 ja 07 kaitsmekarpidel? Kas õnnestub ka 05e juhtmestikuga see mootor käima saada? (aju ja mootori juhtmestik veetud juba aga 07mel jookseb ka kaitsmekarbist üks pistik aju juhtmetesse, kas kannatab see pistik ümber ehitada 05e kaitsmeplokile? Ei olnud nv piisavalt aega, et süveneda korralikult) Ehk keegi teinud sama asja enne läbi ja jagab tarkusi või pean ikka ise uurima-puurima hakkama :D Ühesõnaga loodan masina mais valmis saada ja osaleda ka esmakordselt mingil ladaklubi kokkutulekul/sõidul kui miskit toimumas suvel on.
Pilt
Pilt

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 27 Mai 2018 21:47
Postitas martin13
Vahepeal on olnud jälle tegus. Lappisin Smurfile mootorit peale, kui tuli kõne, et saan kolmapäeval rallika mootori kätte pärast pikka ootamist. Kolmapäeval tõin mootori Tallinnast, neljapäeval kaevasin auto garaasi sügavusest kola alt välja ja panin mootori peale, reede hommikul panin käima esmakordselt. Seejärel 9km ülevaatuspunkti ja pärast seda sissesõit Tallinna, seal Olavi seadistas ja sõit kodupoole tagasi. Kell 00.00 jõudsin koju, rallikas konnale ja olin valmis Hiiumaale võistlustele startima. Pilt
Männikul nägin siis ka sellist iludust, loodan et omanik ei pahanda pildi pärast. Ilus sile pill nii seest kui väljast. Nagu otse tehasestPilt Pilt
Smurfi tegin ka nüüd pärast rallikat. Mootor koos kastiga all ja proovisin siis käivitada. No ei lähe käima :sein . Käiasin aku kotti. Kõik pistikud taga, kõik vaakumid jne, pump lööb, kütuse haisu on ka nagu. Korra nagu lubas. No ei lähe ikka käima. Vaatasin telefonist juba, et mis kellani kuusakoski lahti on. Mott nii maas läksin asju pagassi toppima ja siis nägin- paagist väljatulev toru ja selle otsas oleval kummivoolikul keerd sees ja mitte üks gramm kütet läbi ei voola. Eemaldasin keeru voolikult ja oh seda õnne pill hakkas tööle. Vahetasin siis juhtmestiku ja armatuuri. Pilt
Kuna 26.05 oli nõukastiilis sünna, kohu ilmtingimata tahtsin Smurfiga minna, siis oli tegemistel tuli taga ja ei jõudnud kõike korralikult teha, ehk siis sai kiiruga ja s*tasti osad asjad aga need likvideerin nüüd kui kiire möödas. 26 mai kella 6 ajal õhtul hakkasin siis startima- esimene käik peeneks, korralik muie näol et nii nobedalt lippab, teine käik, kolmas käik, nelj... siduri pedaal jäi põhja :sein sõitsin siis kolmanda käiguga terve tee. Aga et tuju veel ära rikkuda, lõpetas akulaadimis süsteem ka töö. Aga kohale jõudsin. 27 mai hommikul sai raske peaga siduri viga likvideeritud, aku täis laetud ja garaasi tagasi auto viidud. Pilt
Nüüd siis vaja auto lõpuks korralikult korda teha. Loodan suvel miski pikema eesti tripi ka teha.

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 30 Mai 2018 14:19
Postitas 2106VFTS
Väga ilus pill!

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 22 Juul 2018 18:06
Postitas martin13
Tänan heade sõnade eest 2106VFTS!
Nonii. Plaanisime Saaremaa sõbraga minna siksidega 20 juuli puhkama eesti. Enne seda käis tõsine autode ehitamine, eriti Saaremaa sõbral kes alles värvis ja komplekteeris oma 063me.

Pilt
Mina sain varem auto valmis ja üksõhtu mõtlesin, et teen mootoripesu ja käin järgmine päev tallinnas testsõidul. Pärast mootoripesu mootor tatistas, tõrkus, podises ja töötas aint kolme pütaga. Mõtlesin, et mis sest ikka kuivab ära ja hakkab tööle. Ei hakanud. Kahtlustasin algul süütemoodulit aga ei tahtnud uskuda, et see niiskust ei kannata. Puhusin kõik mootori pistikud läbi, vahetasin küünlaid ja juhtmeid-ei midagi. Lõpuks suure otsimise peale leidsin teise süütemooduli ja oligi viga selles. Tallinna tripp kulges probleemivabalt. 110 alas sõitsin miski 115-120km/h mingist autost mööda, hiljem kohtusime foori juures ja rahvas seal autos vaatas ja naeris ning juht tegi imestunud nägu :D viienda käiguga 70km/h sõites on pööret 25000, 90km/h sõites pööret 30000. Sõber sai ka paar päeva enne reedet ülevaatuse enda omale peale. Pilt
Ehitas ta enda autot veel viimse minutini kodus ja siis asus juba praamile. Mina tulin Haapsalust ja pidime Virtsus kokku saama. Teepeal kirjutas mulle juba, et praamilt pidid lükates maha tulema-bensupump. Pärnust saime uue pumba aga tihendit kaasa polnud uuega ja vana tihend nii otsas- tegime pappkarbist uue tihendi kiirelt. Õhtul peatusime Türil, kus väga tore mees pakkus telkimisplatsi meile ja andis tihendimaterjali, millest saime uue bensupumba tihendi teha.
Pilt
(whitewallide tegemiseks kasutas kehva värvi ja see tuli survekaga maha)
Järgmine päev suundusime juba Järva-Jaani varjupaika aga enne seda käisime Esnast läbi.
Pilt
Pilt
Mingi aeg tundsin sõites salongis kütte haisu aga ei leidnud kapotialt leket. Hiljem telkimiskohta jõudes avastasin, et üks kummivolla mis ära vahetasin bensupaagi juures immitses. Aga nii väikest klambrit polnud kaasas millega veelkord volla kinnipigistada- sai traadiga pingutatud.
Tripil muid vigu ei tuvastanud. Maanteel mõnus sõita aga vahest ikka 15 tolline rehv otsib teed ning seepärast, et auto madal on, on temaga suhteliselt hüplik sõita. Pilke, pöidlaid, pildistajaid, naeratavaid nägusi, uudistavaid inimesi saime aga küllaga. U 700km sai kolme päevaga sõidetud. Oli tore puhkus.
Pilt
Pilt
Vahepeal sai ka rallikale uued kettad ja klotsid ja siin ka väike võrdlus klotsidest...
Pilt

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 22 Juul 2018 22:50
Postitas Karel12
Mitukorda tankima pidid :)

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 23 Juul 2018 15:31
Postitas 2106VFTS
Ega sa ei tea mis ülekandega differ sul all on? :)

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 23 Juul 2018 16:30
Postitas kristjan92
Mul samad pöörded 4,1 ülekandega.

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 23 Juul 2018 22:18
Postitas sansa
kristjan92 kirjutas:Mul samad pöörded 4,1 ülekandega.
Vaevalt, et sul Kristjan 30 000 pööret on :D

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 23 Juul 2018 22:43
Postitas martin13
Karel12- Haapsalus panin paagi täis, teepeal tankisin 10 ja 15 liitrit juurde ning Haapsalu tagasi jõudes näitas seier natuke alla veerand paagi (seier valetab, panin paagi täis siis näitas kolmveerand paaki). Kuskil sinna alla 10L/100km kohta jääb.
2106VFTS- minu mäletamistmööda 3.9
sansa- mõni 0 tuli liiast jah suures kirjutamistuhinas :lol: :lol: :lol:
Aga keda huvitab, siis sõbra neiu miksis ka väikse video kokku https://www.youtube.com/watch?v=ppEHuH9HO9g

Re: 2105, martin13, 1990

Postitatud: 24 Juul 2018 08:58
Postitas kristjan92
sansa kirjutas:
kristjan92 kirjutas:Mul samad pöörded 4,1 ülekandega.
Vaevalt, et sul Kristjan 30 000 pööret on :D
Sa pole veel mu raketiga sõita saanud lihtsalt :lol: .
https://www.youtube.com/watch?v=b-hnQjX9N_Y

Aga Martinile edu oma smurfiga!