Vahepeal ikka midagi toimund ka. Rallikale sai uute poltidega hooratas omakohale tagasi sobitatud ja hooaja viimane võistlus ka sõidetud. Õnneks sai rehvi valikuga eksitud ja võistlus kulges nagu jäärajal.
Ükspäev koristasin garaasi ja enne kui rallika sisse ajasin, käisin köhisin torud ka ämblikutest puhtaks ja sättisin lisatuled puulatvadelt teed valgustama.
Kuu algul avastasin ka, et Smurfil esimene ratas altpoolt natuke tühi. Esirehvidest traadid väljas, ju sealt vahelt lekib. Esimene öökülm tuli ka väga ootamatult, kell oli hiline ja linnas hakkasin ringteele lähenema. Lõin käigu alla ja nii kui siduri vabastasin oligi kohe minek. Auto tegi mis tahtis- keerasin pidurdasin karjusin eii midagi. Pisar silmis külje aknast vaatasin seda lähenevat äärekivi ja mõtlesin kas ongi kõik??
Kuid jumal ikka hoiab lolle ja joodikuid, sain jälle Smurfi kontrolli alla. Järgmise päeva hommikul tegin tasakesi veel viimase tiiru ja suundusin juba garaasi mootorit eemaldama (lekib nagu kevadine mahlakask ja õlikulu oli juba võrdne kütusekuluga). Ikka väga kole õline oli see elu seal, kaane vahelt lekib vihaga.
Pärast seda viisin Smurfi juba talle tuttavasse kohta talvituma.
Ükspäev tuli töökaaslane ja pakkus oma sigulli mulle. Kuna ma teadsin, et tal väga korralik see ja ilmselt tahab päris krõbedat hinda, siis ei olnud huvitatud. Aga ütles, et andis autot sõbrale kasutada. See muidugi tormas kohe Läänemaa kurikuulsale auto mahakandmis kruusateele oma ralliannet otsima, valis endale meelepärase puu välja ja rehkendas sigulli sinna kõveraks.
5 originaal valuvelge, 2 omanikku olnud autol, väidetavalt pole oma eluajal lund näinud, istmed tutikad sest koguaeg olnud punased katted peal, ma ei ole varem vist korralikumat põhja sigullil näinud, kere nii tugev.
Näitas pilti ja ütles et äkki tahan midagi enne kui kaalule viib. Leppisime hinna kokku ja lõime käed. Nv oli ees, mõtlesin et teen kiirelt juppideks, mõned asjad endale ja ülejäänud turgu. Kiirelt ostsin, kiirelt juppideks ja unustatud, ei hakka isegi proovima seda taastada, niigi aega vähe ja milleks endale veel ühte nuhtlust kaela? Lohistasin garaasi ette ja siis kergelt siuke sportlik huvi ET ÄKKI MA KORRA IKKA NATUKENE PROOVIKS seda sirgemaks saada, saaks talvepeetri endale. Meenus mulle, et kusagil peaks mul veel üks 06 kuskil kaugel äianurgas mädanema, sealt saaks kõik vajalikud jupid. Ja nii palju siis varuosadeks tegemisest jah?
Hakkas see trall pihta, mädanevalt masinalt võtsin tiiva ja kapoti ja tuled, kõverale valgele makaronile panin nööri külge ja hakkasin sikutama. Päris palju tuli välja. Nüüd veel proovin keretungiga möllama hakata. Parem poolraam kortsus nagu lõõts, esiosa kõrvalistuja poole ära löönud, kõrvalistuja poolne lansekas tundub ka olevat natuke kõrgemal kui peaks, kõrvalistuja jalgealune kortsus. Kaks ust käivad nagu lääne masinal, üks tahab tänu kõverale küljekarbile natukene tugevamat hoopi saada ja üks uks veel täpselt ei saa aru kus ta koht on. Imestan et katusel pole ühtegi mõlki, kere ikka hämmastavalt tugev. Tuleval nädalavahetusel proovin jälle natukene arstida. Tahaks ta esialgu kiirelt kiirelt talveks teha. Kui õnnestub siis suvel ehk teeks põhjalikumalt, aga kui ei õnnestu siis läheb ikkagi juppideks.
Täna ka üks sõber avaldas ostusoovi, kui peaksin ta sirgeks saama.