2105, martin13, 1990

2105, martin13, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

Re: 2105, martin13, 1990

#101

Postitus Postitas zajetz » 25 Juun 2019 00:21

Arvos kirjutas:
zajetz kirjutas:Sild hakkab lekkima sest õli läheb liiga kuumaks või keema. Päästab tuulutuse ümbertegemine. Korralik w140 õli ka muidugi.


Oleks huvitav kuulda tuulutuse ümbertegemisest. Mida ja mismoodi.

Tänan!


Lihtlabane oli catch tank.

Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

Re: 2105, martin13, 1990

#102

Postitus Postitas martin13 » 19 Aug 2019 22:33

Viisin rallika dirfi remonti ja selgus et uut ülekannet vaja- mõrad sees. Hetkel veel panen selle sama ülekande alla aga vaja kiiremaskorras uus soetada.
Käisin nädalavahetusel Saaremaal rallisportlaste suvepäeval Smurfi ja skifiga. Tööriistakomplekt kaasa ja ainukese varuosa mis pagassi poetasin oli genekarihm :D õnneks pidas selle pika tripi niimoodi vastu et ei pidanud mitte midagi remontima teel. Küll aga sõites olen tundnud vingu haisu toas, mõtlesin et ju see tuul kuidagi sisse keerutab seda. Saarde sõites sain aru, et asi hullemaks läind.
Kohapeal toimus suur võistlus aja peale- LADA käigukasti vahetamise MM. kolmene tiim ja etteantud võtmetega pidi hakkama saama, sigull ise lükati küljele ja siis läks aeg käima ning kui kõik 4 ratast maad puudutasid, läks aeg kinni. Minu tiimil läks vahetusega aega 7 minutit ja 43 sekundit ning saavutasime sellega esikoha 8-)
Saarest pühapäeval tagasi sõites juba tundsin kuidas mul hakkab vähk tekkima, kuna teadsin et alates pükstest uus tihend siis ainuke mis lekkida saab on kolle tihend. Täna hakkasin siis tihendeid vahetama, kolled võis näpuga lahti keerata :D ja tihendid olid väga katki. Uued küljes ja mure murtud, saab jälle mõne aasta kauem elada.
Pilt

Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

Re: 2105, martin13, 1990

#103

Postitus Postitas martin13 » 15 Sept 2019 20:02

Ahoi.
Vahepeal oli kodulinn Haapsalu nagu kõige paremas unenäos, terve linn oli nõukogude masinaid ja melu täis :P Reedel toimus siis nostalgiapäevade avamine ja öösõit, kus ka ise vurasin. Neljapäeval eelnes kiire auto pesemine ja kontroll, mille käigus vaatasin ka rehve ja nägin sealt mulle vastu vaatavaid traate :yllatunud
Pilt
Laupäeval enne ja peale paraadi sai väga uudistatud ka kaaskannatajate masinaid ning ilastatud mõne mehe sõiduvahendi peale. Lausa lust on näha kuidas mõned on näinud tõsist vaeva masina taastamisel. Hakkas ikka natuke häbi küll, kui mõni tuli Smurfi lähemalt vaatama ja igast vigu avastas :cry: Kõigerohkem jääb silma muidugi teistvärvi põllelisa. Aga selle vea proovin likvideerida enne uut hooaega. Pilti laupäevast kah.
Pilt
Käisin ka nostalgia orjenteerumisel autoga ja mingi hetk avastasin et gennu ei taha laadida enam. Liigutasin igaksjuhuks juhtmeid ja vahetasin releed aga ikka ei midagi. Okei, meie jaoks orjenteerumine läbi ja viime sigulli ära. Ennäeimet hakkas uuesti laadima kuid mitte enam nii võimsalt kui enne. Samas küünaldele särtsu andis ja supakat lammutas pagassis, sõit võis jätkuda 8-)
Õhtul kui pidulik osa läbi ja oli aeg keelekastet tarbima hakata, panin sõbranna essat korda sigulli kainekaks ja ise neljakesi hakkasime latva paigast jooma. Essa kohalt võtt ja juhi suust kostus "issand kui imelik see gaas on". 10meetrit hiljem asfaldist lamav ment mu maja ees ja me jäime sinna põhjapeale kinni korra :D seejärel esimene kurv "MIDAAAAA MIKS SEE ROOL NII RASKE ON" ja jäime diagonaalis keset teed seisma :D seejärel hakkas operatsioon tagurpidi käigu leidmine käigukastist. Proovisin tagant pingist seletada ja naerda samal ajal :D Ja kusjuures, kõik kiidavad kui hea pehme on tagumine pink sigullis, proovisingi mina teist korda enda autos taga istuda ja pean tõdema, et tõesti hea on. Ma ise küll kartsin, et sigull läheb kiirelt parkla tagasi ja teekonda jätkame lääne autoga aga kussasellega. Meid visati mingihetk klubisse ja sõbranna oli miski kella kolmeni öösel sellega ringi sõitnud kuni lõpuks gennu totaalselt otsustas elektrit enam mitte toota.
Sõbranna tegi ühe ilusa klõpsu ka
Pilt

Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

Re: 2105, martin13, 1990

#104

Postitus Postitas martin13 » 29 Sept 2019 19:00

Eelmine laupäev toimus Läänemaa rahvaralli. Viimasest võistlusest oli 3 kuud möödas, mõtlesime kaardilugejaga et lähme sõidame üle tükiaja (tema luges viimati talvel mulle kaarti, ajateenistuse tõttu ei saanud see aasta rohkem lugeda). Vaatasin auto üle, tegin mõne kiirema kilomeetri külavahel ja kõik tundus toimivat.
SS1. Kuskil suht alguses kadus juba kaardilugejal järg ära aga aitasin ta uuesti järjepeale :D Katse keskel suht kiire läbimisega heinapallidest sikaan, keeran sikaani sisse ja näen rööpas pea suurust kivi. Välkkiirelt mõistan et ma ei saa midagi teha ega ümber põigata sellest, tuleb valmistuda kiviga kontaktiks. Ja teisalt näen et kohtunik seisab seal samas ja näeb seda f*king kivi ja noo ei või ära võtta v?? Krt jään seisma ja annan tohlakat sulle v? See selleks, kivist sain korraliku laksu, tabas siis juhipoolt esisilda. Viskas korraks kergelt ninagi taeva poole, rooli jummala pahupidi kätte. Ja ohhsapoiss kus läks rooliga aerutamiseks sirgel. Mõtlesin et üks ratas vaatab raudselt vasakule ja teine paremale. Järgmises kurvis pidurdades jääb gaas peale, mis pull nüüd on?
Ülesõidul maanteel auto ei uju, rool küll jummala pahupidi aga ei pea aerutama sellega
SS2. Jälle räme roolimine käib, gaas ikka jääb peale.
Ülesõidul auto jälle käitub ilusti.
SS3. Ei midagi uut, sama mis SS2.
Pärast kolmandat katset servis paus, ca 10 min aega et servisesse minna omal ajal. Mõtlesin et teen tiiru ümber auto ja vaatan kas ühel katsel tagumikuga riivatud heinapall liiga ka tegi? Ja siis märkan (mul esirattad natuke lääpa lastud) et juhiratas teistpidi lääpas. Tohohh, pilk auto alla ja :o :o Sillatala juhipoolt poolraami küljest lahti rebinud sellest samas essa katse kivist, mootor poolviltu aiste vahel mis siis seletas ka gaasi peale jäämist. Mis valemiga sa siiani vastu pidasid?? Servises ühe koormarihmaga sild ümber ülemise õõtsa kinni ja teise koormarihmaga kapotialt sild kinni. (Kõrvalistuja poolt olen ilusti silla pikkade poltidega läbi poolraami kinnitanud aga miks ma seda juhipoolt pole teinud??)
ss4. Poolel katsel sikaanist välja kiirendades 6tuhande pöördepealt vrõnnnnnnn hakkas mootor piiraja käima nagu mingi sikkel. Ja katkestasime kolmanda koha pealt.

Pilt
Õnneks tal niipalju austust mu vastu oli et tuppa ei tulnud, jäi ilusti omakohale.
Pilt
Teravam silm juba näeb siin pildil sillakahjustust ka.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2329
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2105, martin13, 1990

#105

Postitus Postitas SexSix » 29 Sept 2019 21:04

Sild ripub neh :cry:

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2105, martin13, 1990

#106

Postitus Postitas Hulkur » 01 Okt 2019 18:04

Hookettale lisaks poltidele tuleb 2 tifti panna. Vändal on augud olemas. Treial peab lihtsalt puurima hoorattale kaks lisauku. :)


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 3 külalist