2105, martin13, 1990

2105, martin13, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1051
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

Re: 2105, martin13, 1990

#101

Postitus Postitas zajetz » 25 Juun 2019 00:21

Arvos kirjutas:
zajetz kirjutas:Sild hakkab lekkima sest õli läheb liiga kuumaks või keema. Päästab tuulutuse ümbertegemine. Korralik w140 õli ka muidugi.


Oleks huvitav kuulda tuulutuse ümbertegemisest. Mida ja mismoodi.

Tänan!


Lihtlabane oli catch tank.

Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

Re: 2105, martin13, 1990

#102

Postitus Postitas martin13 » 19 Aug 2019 22:33

Viisin rallika dirfi remonti ja selgus et uut ülekannet vaja- mõrad sees. Hetkel veel panen selle sama ülekande alla aga vaja kiiremaskorras uus soetada.
Käisin nädalavahetusel Saaremaal rallisportlaste suvepäeval Smurfi ja skifiga. Tööriistakomplekt kaasa ja ainukese varuosa mis pagassi poetasin oli genekarihm :D õnneks pidas selle pika tripi niimoodi vastu et ei pidanud mitte midagi remontima teel. Küll aga sõites olen tundnud vingu haisu toas, mõtlesin et ju see tuul kuidagi sisse keerutab seda. Saarde sõites sain aru, et asi hullemaks läind.
Kohapeal toimus suur võistlus aja peale- LADA käigukasti vahetamise MM. kolmene tiim ja etteantud võtmetega pidi hakkama saama, sigull ise lükati küljele ja siis läks aeg käima ning kui kõik 4 ratast maad puudutasid, läks aeg kinni. Minu tiimil läks vahetusega aega 7 minutit ja 43 sekundit ning saavutasime sellega esikoha 8-)
Saarest pühapäeval tagasi sõites juba tundsin kuidas mul hakkab vähk tekkima, kuna teadsin et alates pükstest uus tihend siis ainuke mis lekkida saab on kolle tihend. Täna hakkasin siis tihendeid vahetama, kolled võis näpuga lahti keerata :D ja tihendid olid väga katki. Uued küljes ja mure murtud, saab jälle mõne aasta kauem elada.
Pilt

Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

Re: 2105, martin13, 1990

#103

Postitus Postitas martin13 » 15 Sept 2019 20:02

Ahoi.
Vahepeal oli kodulinn Haapsalu nagu kõige paremas unenäos, terve linn oli nõukogude masinaid ja melu täis :P Reedel toimus siis nostalgiapäevade avamine ja öösõit, kus ka ise vurasin. Neljapäeval eelnes kiire auto pesemine ja kontroll, mille käigus vaatasin ka rehve ja nägin sealt mulle vastu vaatavaid traate :yllatunud
Pilt
Laupäeval enne ja peale paraadi sai väga uudistatud ka kaaskannatajate masinaid ning ilastatud mõne mehe sõiduvahendi peale. Lausa lust on näha kuidas mõned on näinud tõsist vaeva masina taastamisel. Hakkas ikka natuke häbi küll, kui mõni tuli Smurfi lähemalt vaatama ja igast vigu avastas :cry: Kõigerohkem jääb silma muidugi teistvärvi põllelisa. Aga selle vea proovin likvideerida enne uut hooaega. Pilti laupäevast kah.
Pilt
Käisin ka nostalgia orjenteerumisel autoga ja mingi hetk avastasin et gennu ei taha laadida enam. Liigutasin igaksjuhuks juhtmeid ja vahetasin releed aga ikka ei midagi. Okei, meie jaoks orjenteerumine läbi ja viime sigulli ära. Ennäeimet hakkas uuesti laadima kuid mitte enam nii võimsalt kui enne. Samas küünaldele särtsu andis ja supakat lammutas pagassis, sõit võis jätkuda 8-)
Õhtul kui pidulik osa läbi ja oli aeg keelekastet tarbima hakata, panin sõbranna essat korda sigulli kainekaks ja ise neljakesi hakkasime latva paigast jooma. Essa kohalt võtt ja juhi suust kostus "issand kui imelik see gaas on". 10meetrit hiljem asfaldist lamav ment mu maja ees ja me jäime sinna põhjapeale kinni korra :D seejärel esimene kurv "MIDAAAAA MIKS SEE ROOL NII RASKE ON" ja jäime diagonaalis keset teed seisma :D seejärel hakkas operatsioon tagurpidi käigu leidmine käigukastist. Proovisin tagant pingist seletada ja naerda samal ajal :D Ja kusjuures, kõik kiidavad kui hea pehme on tagumine pink sigullis, proovisingi mina teist korda enda autos taga istuda ja pean tõdema, et tõesti hea on. Ma ise küll kartsin, et sigull läheb kiirelt parkla tagasi ja teekonda jätkame lääne autoga aga kussasellega. Meid visati mingihetk klubisse ja sõbranna oli miski kella kolmeni öösel sellega ringi sõitnud kuni lõpuks gennu totaalselt otsustas elektrit enam mitte toota.
Sõbranna tegi ühe ilusa klõpsu ka
Pilt

Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

Re: 2105, martin13, 1990

#104

Postitus Postitas martin13 » 29 Sept 2019 19:00

Eelmine laupäev toimus Läänemaa rahvaralli. Viimasest võistlusest oli 3 kuud möödas, mõtlesime kaardilugejaga et lähme sõidame üle tükiaja (tema luges viimati talvel mulle kaarti, ajateenistuse tõttu ei saanud see aasta rohkem lugeda). Vaatasin auto üle, tegin mõne kiirema kilomeetri külavahel ja kõik tundus toimivat.
SS1. Kuskil suht alguses kadus juba kaardilugejal järg ära aga aitasin ta uuesti järjepeale :D Katse keskel suht kiire läbimisega heinapallidest sikaan, keeran sikaani sisse ja näen rööpas pea suurust kivi. Välkkiirelt mõistan et ma ei saa midagi teha ega ümber põigata sellest, tuleb valmistuda kiviga kontaktiks. Ja teisalt näen et kohtunik seisab seal samas ja näeb seda f*king kivi ja noo ei või ära võtta v?? Krt jään seisma ja annan tohlakat sulle v? See selleks, kivist sain korraliku laksu, tabas siis juhipoolt esisilda. Viskas korraks kergelt ninagi taeva poole, rooli jummala pahupidi kätte. Ja ohhsapoiss kus läks rooliga aerutamiseks sirgel. Mõtlesin et üks ratas vaatab raudselt vasakule ja teine paremale. Järgmises kurvis pidurdades jääb gaas peale, mis pull nüüd on?
Ülesõidul maanteel auto ei uju, rool küll jummala pahupidi aga ei pea aerutama sellega
SS2. Jälle räme roolimine käib, gaas ikka jääb peale.
Ülesõidul auto jälle käitub ilusti.
SS3. Ei midagi uut, sama mis SS2.
Pärast kolmandat katset servis paus, ca 10 min aega et servisesse minna omal ajal. Mõtlesin et teen tiiru ümber auto ja vaatan kas ühel katsel tagumikuga riivatud heinapall liiga ka tegi? Ja siis märkan (mul esirattad natuke lääpa lastud) et juhiratas teistpidi lääpas. Tohohh, pilk auto alla ja :o :o Sillatala juhipoolt poolraami küljest lahti rebinud sellest samas essa katse kivist, mootor poolviltu aiste vahel mis siis seletas ka gaasi peale jäämist. Mis valemiga sa siiani vastu pidasid?? Servises ühe koormarihmaga sild ümber ülemise õõtsa kinni ja teise koormarihmaga kapotialt sild kinni. (Kõrvalistuja poolt olen ilusti silla pikkade poltidega läbi poolraami kinnitanud aga miks ma seda juhipoolt pole teinud??)
ss4. Poolel katsel sikaanist välja kiirendades 6tuhande pöördepealt vrõnnnnnnn hakkas mootor piiraja käima nagu mingi sikkel. Ja katkestasime kolmanda koha pealt.

Pilt
Õnneks tal niipalju austust mu vastu oli et tuppa ei tulnud, jäi ilusti omakohale.
Pilt
Teravam silm juba näeb siin pildil sillakahjustust ka.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2105, martin13, 1990

#105

Postitus Postitas SexSix » 29 Sept 2019 21:04

Sild ripub neh :cry:

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 621
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2105, martin13, 1990

#106

Postitus Postitas Hulkur » 01 Okt 2019 18:04

Hookettale lisaks poltidele tuleb 2 tifti panna. Vändal on augud olemas. Treial peab lihtsalt puurima hoorattale kaks lisauku. :)

Kasutaja avatar
martin13
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30

Re: 2105, martin13, 1990

#107

Postitus Postitas martin13 » 24 Nov 2019 17:11

Vahepeal ikka midagi toimund ka. Rallikale sai uute poltidega hooratas omakohale tagasi sobitatud ja hooaja viimane võistlus ka sõidetud. Õnneks sai rehvi valikuga eksitud ja võistlus kulges nagu jäärajal. Pilt

Ükspäev koristasin garaasi ja enne kui rallika sisse ajasin, käisin köhisin torud ka ämblikutest puhtaks ja sättisin lisatuled puulatvadelt teed valgustama.
Pilt

Kuu algul avastasin ka, et Smurfil esimene ratas altpoolt natuke tühi. Esirehvidest traadid väljas, ju sealt vahelt lekib. Esimene öökülm tuli ka väga ootamatult, kell oli hiline ja linnas hakkasin ringteele lähenema. Lõin käigu alla ja nii kui siduri vabastasin oligi kohe minek. Auto tegi mis tahtis- keerasin pidurdasin karjusin eii midagi. Pisar silmis külje aknast vaatasin seda lähenevat äärekivi ja mõtlesin kas ongi kõik?? :cry: Kuid jumal ikka hoiab lolle ja joodikuid, sain jälle Smurfi kontrolli alla. Järgmise päeva hommikul tegin tasakesi veel viimase tiiru ja suundusin juba garaasi mootorit eemaldama (lekib nagu kevadine mahlakask ja õlikulu oli juba võrdne kütusekuluga). Ikka väga kole õline oli see elu seal, kaane vahelt lekib vihaga.
Pilt
Pärast seda viisin Smurfi juba talle tuttavasse kohta talvituma.
Pilt


Ükspäev tuli töökaaslane ja pakkus oma sigulli mulle. Kuna ma teadsin, et tal väga korralik see ja ilmselt tahab päris krõbedat hinda, siis ei olnud huvitatud. Aga ütles, et andis autot sõbrale kasutada. See muidugi tormas kohe Läänemaa kurikuulsale auto mahakandmis kruusateele oma ralliannet otsima, valis endale meelepärase puu välja ja rehkendas sigulli sinna kõveraks.
Pilt
5 originaal valuvelge, 2 omanikku olnud autol, väidetavalt pole oma eluajal lund näinud, istmed tutikad sest koguaeg olnud punased katted peal, ma ei ole varem vist korralikumat põhja sigullil näinud, kere nii tugev.

Näitas pilti ja ütles et äkki tahan midagi enne kui kaalule viib. Leppisime hinna kokku ja lõime käed. Nv oli ees, mõtlesin et teen kiirelt juppideks, mõned asjad endale ja ülejäänud turgu. Kiirelt ostsin, kiirelt juppideks ja unustatud, ei hakka isegi proovima seda taastada, niigi aega vähe ja milleks endale veel ühte nuhtlust kaela? Lohistasin garaasi ette ja siis kergelt siuke sportlik huvi ET ÄKKI MA KORRA IKKA NATUKENE PROOVIKS seda sirgemaks saada, saaks talvepeetri endale. Meenus mulle, et kusagil peaks mul veel üks 06 kuskil kaugel äianurgas mädanema, sealt saaks kõik vajalikud jupid. Ja nii palju siis varuosadeks tegemisest jah? :puzzled Hakkas see trall pihta, mädanevalt masinalt võtsin tiiva ja kapoti ja tuled, kõverale valgele makaronile panin nööri külge ja hakkasin sikutama. Päris palju tuli välja. Nüüd veel proovin keretungiga möllama hakata. Parem poolraam kortsus nagu lõõts, esiosa kõrvalistuja poole ära löönud, kõrvalistuja poolne lansekas tundub ka olevat natuke kõrgemal kui peaks, kõrvalistuja jalgealune kortsus. Kaks ust käivad nagu lääne masinal, üks tahab tänu kõverale küljekarbile natukene tugevamat hoopi saada ja üks uks veel täpselt ei saa aru kus ta koht on. Imestan et katusel pole ühtegi mõlki, kere ikka hämmastavalt tugev. Tuleval nädalavahetusel proovin jälle natukene arstida. Tahaks ta esialgu kiirelt kiirelt talveks teha. Kui õnnestub siis suvel ehk teeks põhjalikumalt, aga kui ei õnnestu siis läheb ikkagi juppideks.
Pilt
Täna ka üks sõber avaldas ostusoovi, kui peaksin ta sirgeks saama.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Maario2106s ja 4 külalist