21013, indrek1000, 1984
21013, indrek1000, 1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
21013, indrek1000, 1984
Tere,
Tutvustan siis teistele ka enda poolikut projekti.
Tuues nägi välja peaaegu selline:
Kerel oli nii pindmist kui ka läbivat roostet, seega ainuõige valik teha ära keretööd. Põhi oli üllatavalt heas seisukorras.
Ära sai vahetatud kõik tiivad.
Ja hakkas pihta pahteldamine
Õnnestus saada ka lisaks neljale tiivale 2 esimest ust, vanad olid suht kehvas seisukorras.
Lähipäevil tuleb tegeleda veel viimistlemisega ja veelkord viimistlemisega ning kui läheb hästi, siis nädala lõpus saab see klassik endale ilusa uue kollase kuue.
Lisaks sellele tuleb käsile võtta mootor, mis on jõuetu ja suitseb.
Tutvustan siis teistele ka enda poolikut projekti.
Tuues nägi välja peaaegu selline:
Kerel oli nii pindmist kui ka läbivat roostet, seega ainuõige valik teha ära keretööd. Põhi oli üllatavalt heas seisukorras.
Ära sai vahetatud kõik tiivad.
Ja hakkas pihta pahteldamine
Õnnestus saada ka lisaks neljale tiivale 2 esimest ust, vanad olid suht kehvas seisukorras.
Lähipäevil tuleb tegeleda veel viimistlemisega ja veelkord viimistlemisega ning kui läheb hästi, siis nädala lõpus saab see klassik endale ilusa uue kollase kuue.
Lisaks sellele tuleb käsile võtta mootor, mis on jõuetu ja suitseb.
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
-
kkristjan_l
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 24
- Liitunud: 15 Jaan 2012 23:09
- Autod: vaz 2103
Tervitus.
Valge äärega rehvidega keeruline, küll saab aga osta eraldi valge äärise. Tegeleb nt võitleja kodanikunimega Siim, vt: http://sovietcarparts.com/
Jõudu tegemisel!
Valge äärega rehvidega keeruline, küll saab aga osta eraldi valge äärise. Tegeleb nt võitleja kodanikunimega Siim, vt: http://sovietcarparts.com/
Jõudu tegemisel!
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
Ebayst ka võimalik osta. Kuidas sellised peal püsivad? On kellegil kogemusi sarnaste isenditega?
Aasta otsa all olnud, see kevad avastasin, et servad hoiavad rehvist natukene eemale, seega lähedalt paneb mõtlema. Kas, miks ja kuidas, ei tea. Võibolla saab uue rehvivahetusega korda ,vb mitte, eks aeg näitab. Velje ja rehvi vahel on iseenesest ilusti kinni, ja kuni maksimaalse lubatud sõidukiiruseni pole ära lennanud. Sõltub muidugi, kas järgitakse pakiga kaasa tulevat paigaldusjuhendit.
Valge äärega rehvid on tegelikult ka ebays olemas, aga 200USD tükk (+üle lahe saatmine) on aja võtmise koht.
Valge äärega rehvid on tegelikult ka ebays olemas, aga 200USD tükk (+üle lahe saatmine) on aja võtmise koht.
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
Tere
Nüüd omab masin ka üv-d. Esimese raksuga gaasid olid ära, aga ka need sai paika. Muidu ainult kiideti takka.
Mootor käib nagu viiul. Ja ähvardab kella pimedaks joosta.
Rehvi randid sain kätte, aga mustale plekkvelgedele kohe mitte ei sobi - teeb teise satsi velgi heledaks ja siis tõstab ümber. Pärast mida ehk mõni pildike ka.
Seda loodaks hilisemalt 2.08 -ks. Nimelt Mõisaküla kodukandipäevade raames väike tehnika paraadsõit ja näitus. Peab sellekspuhuks ära lakkuma ja ka tiirule
Indrek
Nüüd omab masin ka üv-d. Esimese raksuga gaasid olid ära, aga ka need sai paika. Muidu ainult kiideti takka.
Mootor käib nagu viiul. Ja ähvardab kella pimedaks joosta.
Rehvi randid sain kätte, aga mustale plekkvelgedele kohe mitte ei sobi - teeb teise satsi velgi heledaks ja siis tõstab ümber. Pärast mida ehk mõni pildike ka.
Seda loodaks hilisemalt 2.08 -ks. Nimelt Mõisaküla kodukandipäevade raames väike tehnika paraadsõit ja näitus. Peab sellekspuhuks ära lakkuma ja ka tiirule
Indrek
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28
-
iinimloom
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 10 Juul 2012 16:45
- Asukoht: Põhja-Tallinn
- Autod: Vaz 2103
Kardan, et keegi otseselt ei tegele. Küll aga sarnased mõtted endalgi olnud. Uuematele nivadele tehakse komplekte, millest saaks võtta kompressori, soojusvaheti radiaatori ning ilmselt osa elektroonikat. Kuna mootor peaks olema pmst. sarnase blokiga, millega me tagaveolisi ladasi tunneme, siis peaks ka pumbakronsteinid enam-vähem klappima. Küsimus pigem selles, et mida salongis teha. Ise üritaks salongi poolse radika peita vana soojendusradika juurde. Küll on aga levinud alljärgnev lahendus:
Kui otsida venekeelseid saite mööda infot, siis päris mitmel autol on see nali ka ära tehtud. Ilmselt oleks hea kasutada mikrokontrolleriga juhitavat süsteemi, mis tunneks ära, kas vaja soojendada või jahutada = D.I.Y kliimaautomaatika. Niva komplekti hind oli vist midagi 500 eur kanti.
P.S. Kuna enda klassikul käib sooja reguleerimine läbi valiku kas põrgu või jääkapi vahel, siis valmimas nö. kliimaautomaatika moodul, mida ka ilmselt kajastan. Vaja vaid hea solenoidiga kraan leida.
Kui otsida venekeelseid saite mööda infot, siis päris mitmel autol on see nali ka ära tehtud. Ilmselt oleks hea kasutada mikrokontrolleriga juhitavat süsteemi, mis tunneks ära, kas vaja soojendada või jahutada = D.I.Y kliimaautomaatika. Niva komplekti hind oli vist midagi 500 eur kanti.
P.S. Kuna enda klassikul käib sooja reguleerimine läbi valiku kas põrgu või jääkapi vahel, siis valmimas nö. kliimaautomaatika moodul, mida ka ilmselt kajastan. Vaja vaid hea solenoidiga kraan leida.
-
iindrek1000
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 07 Veebr 2012 11:28