Postitatud: 08 Nov 2015 18:10
Ahoi,
Pikalt sai edasi lükatud teema uuendamist. Ei mäletanudki, et viimasest postitusest lausa nii palju aega möödas on. See aga ei tähenda, et midagi vahepeal tehtud ei ole.. Eks tuleb sel vihmasel sügisesel pühapäevaõhtul seda parandada. Oskaks ainult kuskilt alustada Mälu on hea, aga kipub olema lühike, seega paljud seigad lähevad kindlasti kaduma.
Mis siis vahepeal toimus?
Talv möödus igasugu detailide puhastamisega (Kõik asjad olid korralikult õli sisse määritud. Ka need mis roostet ei karda), aga mitte ainult..
Sai liiga agaraks (ogarust oli ka omajagu) muututud ja alustuseks ette võetud põrand. Maha sai kooritud vana pigimatt ja eemaldatud kõik rooste, mis vähegi nähtavale tuli. Tuleb tunnistada, et palju seda ei olnud ja üldpilt oli väga väga viisakas. Mõnes kohas oli rooste tugevamalt sisse söönud, kuid usun et sai piisaval määral seda sealt kätte ning korralikult töödeldud.
Seis peale pigimati eemaldamist.
Kui jäägid said nitrolahustiga eemaldatud ja vajalikud pinnad roostest puhtaks ning ülejäänud karestatud, siis ega peale halja pleki seal suurt midagi alles ei jäänudki.
Peale sai lastud epoksiidkrunt+värv, vajalikud kohad said enne värvi ka uue hermeetikuga tihendatud. Sama toiming sai ka pagasiruumile ja laele (krunt+värv)
Ja värvi all. Nähtavad osad said musta värvi, et sisuga kokku klapiks.
Nüüd oli aeg põhjale punnid uuesti ette lükata ja uuesti pigimatid paigaldada. Materjaliks kasutasin STP toodangut.
STP Antocore G 2,5mm pigimatt
STP SPL08 ja SPL04 pehmet matti (8mm ja 4mm)
Terve põrand sai kaetud. Lõpus jäi pilt tegemata. Osad kohad, mis suuremad müraallikad on, said kaks kihti pigimatti kui ka pehmet matti sai osadesse kohtadesse rohkem.
Kuldmuna.
Ja pehme matt.
Ja saigi õlist ja hallitusest puhastatud kummimatid sisse visata.
JÄTKUB...
Pikalt sai edasi lükatud teema uuendamist. Ei mäletanudki, et viimasest postitusest lausa nii palju aega möödas on. See aga ei tähenda, et midagi vahepeal tehtud ei ole.. Eks tuleb sel vihmasel sügisesel pühapäevaõhtul seda parandada. Oskaks ainult kuskilt alustada Mälu on hea, aga kipub olema lühike, seega paljud seigad lähevad kindlasti kaduma.
Mis siis vahepeal toimus?
Talv möödus igasugu detailide puhastamisega (Kõik asjad olid korralikult õli sisse määritud. Ka need mis roostet ei karda), aga mitte ainult..
Sai liiga agaraks (ogarust oli ka omajagu) muututud ja alustuseks ette võetud põrand. Maha sai kooritud vana pigimatt ja eemaldatud kõik rooste, mis vähegi nähtavale tuli. Tuleb tunnistada, et palju seda ei olnud ja üldpilt oli väga väga viisakas. Mõnes kohas oli rooste tugevamalt sisse söönud, kuid usun et sai piisaval määral seda sealt kätte ning korralikult töödeldud.
Seis peale pigimati eemaldamist.
Kui jäägid said nitrolahustiga eemaldatud ja vajalikud pinnad roostest puhtaks ning ülejäänud karestatud, siis ega peale halja pleki seal suurt midagi alles ei jäänudki.
Peale sai lastud epoksiidkrunt+värv, vajalikud kohad said enne värvi ka uue hermeetikuga tihendatud. Sama toiming sai ka pagasiruumile ja laele (krunt+värv)
Ja värvi all. Nähtavad osad said musta värvi, et sisuga kokku klapiks.
Nüüd oli aeg põhjale punnid uuesti ette lükata ja uuesti pigimatid paigaldada. Materjaliks kasutasin STP toodangut.
STP Antocore G 2,5mm pigimatt
STP SPL08 ja SPL04 pehmet matti (8mm ja 4mm)
Terve põrand sai kaetud. Lõpus jäi pilt tegemata. Osad kohad, mis suuremad müraallikad on, said kaks kihti pigimatti kui ka pehmet matti sai osadesse kohtadesse rohkem.
Kuldmuna.
Ja pehme matt.
Ja saigi õlist ja hallitusest puhastatud kummimatid sisse visata.
JÄTKUB...