2102, printskykitab, 1973

2102, printskykitab, 1973

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
printskykitab
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
Autod: VAZ 2102

Postitus Postitas printskykitab »

Ahoi,

Pikalt sai edasi lükatud teema uuendamist. Ei mäletanudki, et viimasest postitusest lausa nii palju aega möödas on. See aga ei tähenda, et midagi vahepeal tehtud ei ole.. Eks tuleb sel vihmasel sügisesel pühapäevaõhtul seda parandada. Oskaks ainult kuskilt alustada :lol Mälu on hea, aga kipub olema lühike, seega paljud seigad lähevad kindlasti kaduma.

Mis siis vahepeal toimus?

Talv möödus igasugu detailide puhastamisega (Kõik asjad olid korralikult õli sisse määritud. Ka need mis roostet ei karda), aga mitte ainult..

Sai liiga agaraks (ogarust oli ka omajagu) muututud ja alustuseks ette võetud põrand. Maha sai kooritud vana pigimatt ja eemaldatud kõik rooste, mis vähegi nähtavale tuli. Tuleb tunnistada, et palju seda ei olnud ja üldpilt oli väga väga viisakas. Mõnes kohas oli rooste tugevamalt sisse söönud, kuid usun et sai piisaval määral seda sealt kätte ning korralikult töödeldud.

Seis peale pigimati eemaldamist.
Pilt

Kui jäägid said nitrolahustiga eemaldatud ja vajalikud pinnad roostest puhtaks ning ülejäänud karestatud, siis ega peale halja pleki seal suurt midagi alles ei jäänudki.
PiltPilt

Peale sai lastud epoksiidkrunt+värv, vajalikud kohad said enne värvi ka uue hermeetikuga tihendatud. Sama toiming sai ka pagasiruumile ja laele (krunt+värv)
PiltPiltPilt

Ja värvi all. Nähtavad osad said musta värvi, et sisuga kokku klapiks.
Pilt
Pilt
Pilt

Nüüd oli aeg põhjale punnid uuesti ette lükata ja uuesti pigimatid paigaldada. Materjaliks kasutasin STP toodangut.
STP Antocore G 2,5mm pigimatt
STP SPL08 ja SPL04 pehmet matti (8mm ja 4mm)

Terve põrand sai kaetud. Lõpus jäi pilt tegemata. Osad kohad, mis suuremad müraallikad on, said kaks kihti pigimatti kui ka pehmet matti sai osadesse kohtadesse rohkem.

Kuldmuna.
Pilt

Ja pehme matt.
Pilt
Pilt

Ja saigi õlist ja hallitusest puhastatud kummimatid sisse visata.
Pilt


JÄTKUB...
Kasutaja avatar
printskykitab
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
Autod: VAZ 2102

Postitus Postitas printskykitab »

Nüüd ei olnud muud midagi kui istmete ümbert katted maha rebida ja puhtaks küürida. Katete alt tulidki välja ilusad korralikud istmed. Uksepolstrid olid juba talvel puhtaks küüritud ning nende seisukord oli tugev 4.

Pilt

Esitiiva vahet sai ka hermeetikuga tihendatud. Täitsa viisakas jäi.
Pilt

Vahepeal oli hunnik detaile juba auto külge rändand ning aknad/klaasid ka ette saanud. Suured tänusõnad tuleb visata Ando, Sansa ja Taneli pihta, kes koostamise juures suureks abiks olid ning tänu kellele see auto mingil kujul ka kämbile jõudis.

Kui auto juba suuremas osas koos oli, sai ta korralikult puhtaks küüritud ja vahatatud.

Vahaks sai kasutatud CarBrite Nanovaha. Hakkas läikima küll. Telefoni pilt on muidugi kaugel kvaliteetsest.
PiltPilt

Tehtud on peale selle vähese, mis siia praegu jõudis, veel palju ja probleeme on ette tulnud samuti omajagu, olgugi et sõiduaega pole veel sugugi palju olnud.

Kas auto on nüüdseks koos? Miks ei ole? Millal on?
Piinlikusega tuleb tunnistada, et auto ei ole kahjuks endiselt täiesti komplektne. Põhjuseid on mitmeid. Küll on aega vähe, ise laisk või juppidega mingi jama. Kuidagi ei kipu ajahammaste poolt räsitud juppe ka külge kruvima.. Loodetavasti suudan kevadeks selle vea parandada:rolleyes

Püüan õige pea veel mingitest tehtud töödest kokkuvõtvalt kirjutada ning teha väikse ülevaate ka tulevikuplaanidest. Hetkel aeg juba pitsitab ja tuleb lõpetada.

Veelkord suured tänusõnad Andole, Sansale ja Tanelile ning kõigile teistele, kes selle auto tänavatele jõudmise juures on abiks olnud!

Lõpetuseks üks sügisene pilt.
Pilt
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Kui kasutatud hermeetik on äädikalõhnaline, siis ei tohiks seda auto kere juures kasutada. Lihtsalt mainin, kuna näeb välja nagu enamlevinud "punane hermets" mis on happeline.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Mis auk esiklaasi ääres paremal on? Miks seda kinni ei pannud?

DSC_0664.JPG-thumb.jpg
Kasutaja avatar
printskykitab
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
Autod: VAZ 2102

Postitus Postitas printskykitab »

Huvitav... Tegu on siiski polüuretaanhermeetikuga, mis selleks igati sobilik on.

Selles kohas oli sel masinal antenn. Tõsi, oleks võinud kinni panna kui tagantjärgi mõelda, aga sel korral jäi nii.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Re: 2102, printskykitab, 1973

Postitus Postitas ando »

Uuenda teemat. :twisted:
Jõud taga, peab minema.
Vasta