2102, printskykitab, 1973
2102, printskykitab, 1973
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
2102, printskykitab, 1973
Tervist!
Lõpuks on jõudnud kätte aeg, mil saan kokku võtta ühe üpriski pikalt kestnud VAZ 2102 otsingud.
MIKS? KUIDAS?
Kõik sai alguse sellest, et sai sõbra nullkahega väike tiir tehtud ja jubehää oli sõita - sealt see pisik juba idanema hakkaski! Seejärel see idee tiba seedis ja õige pea sai hakatud kuulutusi jälgima. Selge oli see, et autoks peab olema just ümmarguste tuledega universaal.
Otsingute jooksul sai vaatamas käidud mitmeid isendeid, mis olid aga üpriski nukras seisus. Pildil sile auto kohapeal vaadates päris sile ei olnudki. Lõpuks sattusin ühe üsna mitte midagi ütleva kuulutuse peale. Ei ühtegi pilti, ei hinda. Loomulikult sai siiski kohe ühendust võetud
Auto omanikuks oli vanemas eas proua ja väidetavalt juba pikki aastaid korralikus garaažis seisnud (masin, mitte proua). Paari päeva pärast olime sõbraga tädil õue peal autot üle vaatamas. Kohalejõudes paistis ilus ookeanisinine Žiguli. Tädi muidugi küsis auto eest müstilist summat, mis vaese tudengi visiooniga kuidagi ei klappinud ja sinnapaika ta siis jäi. Sai siiski tädile oma pakkumine tehtud ja ootele jäädud... Mõne aja pärast sai huvi pärast uuesti ühendust võetud, et kas auto on veel alles - jah, oli küll. Järgmiseks päevaks sai kohe kokku lepitud, et tuleme uuesti vaatama ja kui saame kokkuleppele, siis viime auto hoovi pealt eest.
Eile (15.aprill) läks siis jant lahti. Helistasin hommikul tädile, et jõuame varsti autot üle vaatama. Tädi oli veidi pahuras tujus aiatööde pärast, kuna olid kusagile pehme pinnase tõttu sisse jäänud - kutsus appi. Noh, mis seal ikka, muidugi läksin! Tegin aias tööd kuni sõber lõunapausile treilaga tuli ja siis vaatasime auto päevavalges üle. Saime tädiga kokkuleppele ja mõlemal jäi hing rahule! Saigi auto treila peale sõidetud
AUTOST LÄHEMALT
VAZ 2102, pärit aastast 1973.
Kere poolest tundub ideaalne toorik, et sellest ilus auto saada. Kere ise on väga sirge ja läbivat roostet ei paista. PS! Uksed käivad üllatuseks väga väga hästi. Loodetavasti alumiselt randilt musta möginat eemaldades ebameeldivaid üllatusi ei tule.
Tehnilise seisukorra kohta praegu suurt midagi öelda veel ei oska. Auto olevat jutu järgi viimased 10 aastat seisnud, kuid ülevaatuste järgi võis näha, et mingil määral on auto siiski vahepeal liikunud, mis on väga hea märk. Auto käivitus hästi, mootor sujuv, pidurid võtsid. Esmamulje väga hea!
PS! Millist vahendit kasutada randilt musta mögina eemaldamiseks? Pigieemaldi?
Lõpetuseks üks passipilt kah. Teel vanast kodust Kuningriigi tõllakuuri.
Lõpuks on jõudnud kätte aeg, mil saan kokku võtta ühe üpriski pikalt kestnud VAZ 2102 otsingud.
MIKS? KUIDAS?
Kõik sai alguse sellest, et sai sõbra nullkahega väike tiir tehtud ja jubehää oli sõita - sealt see pisik juba idanema hakkaski! Seejärel see idee tiba seedis ja õige pea sai hakatud kuulutusi jälgima. Selge oli see, et autoks peab olema just ümmarguste tuledega universaal.
Otsingute jooksul sai vaatamas käidud mitmeid isendeid, mis olid aga üpriski nukras seisus. Pildil sile auto kohapeal vaadates päris sile ei olnudki. Lõpuks sattusin ühe üsna mitte midagi ütleva kuulutuse peale. Ei ühtegi pilti, ei hinda. Loomulikult sai siiski kohe ühendust võetud
Auto omanikuks oli vanemas eas proua ja väidetavalt juba pikki aastaid korralikus garaažis seisnud (masin, mitte proua). Paari päeva pärast olime sõbraga tädil õue peal autot üle vaatamas. Kohalejõudes paistis ilus ookeanisinine Žiguli. Tädi muidugi küsis auto eest müstilist summat, mis vaese tudengi visiooniga kuidagi ei klappinud ja sinnapaika ta siis jäi. Sai siiski tädile oma pakkumine tehtud ja ootele jäädud... Mõne aja pärast sai huvi pärast uuesti ühendust võetud, et kas auto on veel alles - jah, oli küll. Järgmiseks päevaks sai kohe kokku lepitud, et tuleme uuesti vaatama ja kui saame kokkuleppele, siis viime auto hoovi pealt eest.
Eile (15.aprill) läks siis jant lahti. Helistasin hommikul tädile, et jõuame varsti autot üle vaatama. Tädi oli veidi pahuras tujus aiatööde pärast, kuna olid kusagile pehme pinnase tõttu sisse jäänud - kutsus appi. Noh, mis seal ikka, muidugi läksin! Tegin aias tööd kuni sõber lõunapausile treilaga tuli ja siis vaatasime auto päevavalges üle. Saime tädiga kokkuleppele ja mõlemal jäi hing rahule! Saigi auto treila peale sõidetud
AUTOST LÄHEMALT
VAZ 2102, pärit aastast 1973.
Kere poolest tundub ideaalne toorik, et sellest ilus auto saada. Kere ise on väga sirge ja läbivat roostet ei paista. PS! Uksed käivad üllatuseks väga väga hästi. Loodetavasti alumiselt randilt musta möginat eemaldades ebameeldivaid üllatusi ei tule.
Tehnilise seisukorra kohta praegu suurt midagi öelda veel ei oska. Auto olevat jutu järgi viimased 10 aastat seisnud, kuid ülevaatuste järgi võis näha, et mingil määral on auto siiski vahepeal liikunud, mis on väga hea märk. Auto käivitus hästi, mootor sujuv, pidurid võtsid. Esmamulje väga hea!
PS! Millist vahendit kasutada randilt musta mögina eemaldamiseks? Pigieemaldi?
Lõpetuseks üks passipilt kah. Teel vanast kodust Kuningriigi tõllakuuri.
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
Niisiis, väike värskendus teemale.
Vahepeal on väga kiired ajad kooli lõpetamisega olnud ja lähema kuu jooksul see suure tõenäosusega ei muutu, mis tähendab, et aega auto kallal midagi teha on vähe.
Siiski sai kohe esimesel vabal päeval seda tehtud
Alustaks siis sellest, et juhtus siin nädala eest, et kapoti avamise tross murdus tõmmitsa küljest lahti. Noh, mis seal ikka, las ta siis olla... Eile läks aga sedasi, et armatuuri juures olevad lahtised juhtmed hakkasid lühist tekitama. Hakkasin siis erinevaid variante otsima, kuidas kapott avada, et akult klemm maha võtta. Lõpuks lahenes asi sellega, et ronisin pea ees pedaalide juurde ja leidsin üles trossi ning toore jõu ja näpitsatega õnnestus kapott lahti tõmmata.
Vahepeal sai ka ranti mustast möksist puhastatud, et näha, mis sealt alt vastu vaatab. Oii mis sitke kraam see ikka on.. Aega võttis, aga suurema osa maha sai. Siiski mitte veel kõike.
Survepesuga õnnestus ühelt poolt ka värvkatet eemaldada.
Vastu vaatas loomulikult ka vana hea...
Vahepeal on väga kiired ajad kooli lõpetamisega olnud ja lähema kuu jooksul see suure tõenäosusega ei muutu, mis tähendab, et aega auto kallal midagi teha on vähe.
Siiski sai kohe esimesel vabal päeval seda tehtud
Alustaks siis sellest, et juhtus siin nädala eest, et kapoti avamise tross murdus tõmmitsa küljest lahti. Noh, mis seal ikka, las ta siis olla... Eile läks aga sedasi, et armatuuri juures olevad lahtised juhtmed hakkasid lühist tekitama. Hakkasin siis erinevaid variante otsima, kuidas kapott avada, et akult klemm maha võtta. Lõpuks lahenes asi sellega, et ronisin pea ees pedaalide juurde ja leidsin üles trossi ning toore jõu ja näpitsatega õnnestus kapott lahti tõmmata.
Vahepeal sai ka ranti mustast möksist puhastatud, et näha, mis sealt alt vastu vaatab. Oii mis sitke kraam see ikka on.. Aega võttis, aga suurema osa maha sai. Siiski mitte veel kõike.
Survepesuga õnnestus ühelt poolt ka värvkatet eemaldada.
Vastu vaatas loomulikult ka vana hea...
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
Tervisi foorumlased!
Vahepeal on olnud kerge paus ja autoga suurt midagi toimunud ei ole. Nüüdseks kooliga kõik ühelpool ja saab tasapisi tegutsema hakata.
Mis plaanis?
Esimeseks asjaks on keretööd.
Esiteks, oskab keegi soovitada keevitajat Lõuna-Eestis? Põlva, Võru, Tartu, Otepää?
Teiseks küsimus värvi osas. Kuigi on mõte vahepeal läinud mõne edevama värvi suunas, siis tahaks hoida vist ikka originaalina või vähemalt sinisena. Püüdsin tuvastada värvikoodi, kuid üsna edutult. Oskab keegi pakkuda ehk mõne tõenäolise variandi?
Üks LINK ka ühest sinisest 02'st. Tundub nagu sellel massinal võiks sama värv olla?
Lähiajal on loodetavasti ka pilte tulemas!
Vahepeal on olnud kerge paus ja autoga suurt midagi toimunud ei ole. Nüüdseks kooliga kõik ühelpool ja saab tasapisi tegutsema hakata.
Mis plaanis?
Esimeseks asjaks on keretööd.
- Kohad, kust vaatab vastu "roosteämblik" saab lastud haljaks. Kus vana värv tugev, ei ole eemaldamisel ilmselt mõtet.
- Esitiiva ja karbi liitekoht vajab keevitust (nii juhi kui ka kõrvalistuja pool). Tiibadel on kohati ka üsna korralik pahtlikiht, kuid loodan siiski tiivavahetusest pääseda. Mujalt on kõva. Kunagi on lastud kõikvõimalikud kohad tavotilaadset toodet täis, tänu millele on kere hetkel üsna viisakas seisukorras.
- Uus värv selga.
Esiteks, oskab keegi soovitada keevitajat Lõuna-Eestis? Põlva, Võru, Tartu, Otepää?
Teiseks küsimus värvi osas. Kuigi on mõte vahepeal läinud mõne edevama värvi suunas, siis tahaks hoida vist ikka originaalina või vähemalt sinisena. Püüdsin tuvastada värvikoodi, kuid üsna edutult. Oskab keegi pakkuda ehk mõne tõenäolise variandi?
Üks LINK ka ühest sinisest 02'st. Tundub nagu sellel massinal võiks sama värv olla?
Lähiajal on loodetavasti ka pilte tulemas!
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
Tänud sansa'le, kes oma võtit laenas. Kahjuks see sinna küll ei istunud.. Homme käin postkontorist läbi ja proovin karlerik110 saadetud võtit. Praegu ei ole otsest vajadust olnud rattaid alt võtta, seega ei ole hakkanud teist polti peale keevitama. Turvapolte ilmselt tõesti praegu vaja poleks, kuid hää meelega ikka hoiaks alles kui sobiv võti olemas...
Tasapisi on ka midagi toimunud. Leitud sai uued esitiivad. Siinkohal suured tänud ando'le!
Loomulikult võis tiibadelt rebase puremisjälgi leida, mistõttu sai lastud nad kõigepealt haljaks.
Peale seda sisepinnale krunt+värv.
Vahepeal käis auto ära ka keevitaja juures. Vahetusse läksid/vajasid tegemist:
Otsima hakkasin ka laiu plekkvelgi, kuid seni veel midagi sobivat ei ole leidnud. Kui kellelgi peaks kuskil nurgas vedelema, siis pakkumised on oodatud. Samuti otsin kandilist kitsast kroompeeglit.
Igatahes, nüüd tuleb siis värvimiseks valmistuma hakata. Homme võtan küljest veel kõik, mis küljest võtmist vajab ja siis läheb puhastamiseks, kruntimiseks ja pahteldamiseks. Tahtmine valmis saada on juba maru suur, aga tuleb kannatust varuda ja mitte kiirustada!
Tasapisi on ka midagi toimunud. Leitud sai uued esitiivad. Siinkohal suured tänud ando'le!
Loomulikult võis tiibadelt rebase puremisjälgi leida, mistõttu sai lastud nad kõigepealt haljaks.
Peale seda sisepinnale krunt+värv.
Vahepeal käis auto ära ka keevitaja juures. Vahetusse läksid/vajasid tegemist:
- Mõlemad esitiivad. Üks tiib ei tahtnud kohe kuidagi oma kohale sobituda ja vajas omajagu ümbertegemist. Originaalis olnud tiibadega võrreldes on mõlemad veidi erinevad.
- Tegemist vajas juhipoolse tagumise ukse alumine nurk.
- Pagasiluugi alumised nurgad.
Otsima hakkasin ka laiu plekkvelgi, kuid seni veel midagi sobivat ei ole leidnud. Kui kellelgi peaks kuskil nurgas vedelema, siis pakkumised on oodatud. Samuti otsin kandilist kitsast kroompeeglit.
Igatahes, nüüd tuleb siis värvimiseks valmistuma hakata. Homme võtan küljest veel kõik, mis küljest võtmist vajab ja siis läheb puhastamiseks, kruntimiseks ja pahteldamiseks. Tahtmine valmis saada on juba maru suur, aga tuleb kannatust varuda ja mitte kiirustada!
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Kui turvapoldid on rataste küljes, võtit aga pole, siis tasub need laenatud võtme korral kohe küljest ära keerata. Asemele paned tavalise originaalpoldi. Pärast ongi vaja ratas kätte saada, aga mida pole, on võti. Zigulil pole originaalvelje korral tänapäeval turvapoltidega suurt midagi teha kah, kes neid ikka tahab. Kui siis ainult rehvide pärast, aga kui palju tänapäeval neid 13-tolliseid kasutusel ikka enam on...
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
Hoi härrased!
Aega on jälle omajagu mööda läinud ja hulga terasharja traate ihust välja tõmmatud.. Tuleks üks vahekokkuvõte teha.
Kui auto keevitusest tagasi jõudis, sai hakatud viimaseid asju lahti lammutama. Üsna problemaatiliseks ja aeganõudvaks osutus uste mahasaamine ja seejärel ustel klaaside/lukkude ja muu eemaldamine. Ses mõttes, et asi väga hull ka ei olnud, mõni kruvi tuli ikka täitsa hästi lahti..
Vahepealseid pilte...
Üllatusi on protsessi vältel tulnud palju ja eks neid jääbki tulema. Esiklaasi eemaldamise järel leidis mõlemas aknaraami alumises nurgas rebast. Need kohad said siis sugulase jõul keevitatud ja hiljem natukese viisakamaks freesitud. Keevitatud koht jääb muidugi tihendi alla.
Üheks suureks veaks oli aga nõnda suurel pinnal roostemuunduri kasutamine.. Selle mahanühkimine on olnud ikka tükk tööd. Kohe vanduma ajab... Ajakulu oli sellele päris suur ja enda seatud graafikust jäin kõvasti maha. Praeguseks on asi sealmaal, et veidi veel lihvida ja puhastada ning võib krundi peale lasta. Kui kõik läheb plaanipäraselt ja hommikuse äratuskella peale üles saan, siis võiks see kruntimine juhtuda homme.
Postituse lõpetuseks veidi pilte ka veel.. Ah jaa, kuna võitlus roosteussi vastu oli üpriski intensiivne, siis sattusi plekki haljaks laskmisega täitsa hoogu, polegi enam niivõrd palju värvi peal... Muidugi kõike roostet päris lõpuni kätte vist ei õnnestu saada.
Tervisi!
J.
Aega on jälle omajagu mööda läinud ja hulga terasharja traate ihust välja tõmmatud.. Tuleks üks vahekokkuvõte teha.
Kui auto keevitusest tagasi jõudis, sai hakatud viimaseid asju lahti lammutama. Üsna problemaatiliseks ja aeganõudvaks osutus uste mahasaamine ja seejärel ustel klaaside/lukkude ja muu eemaldamine. Ses mõttes, et asi väga hull ka ei olnud, mõni kruvi tuli ikka täitsa hästi lahti..
Vahepealseid pilte...
Üllatusi on protsessi vältel tulnud palju ja eks neid jääbki tulema. Esiklaasi eemaldamise järel leidis mõlemas aknaraami alumises nurgas rebast. Need kohad said siis sugulase jõul keevitatud ja hiljem natukese viisakamaks freesitud. Keevitatud koht jääb muidugi tihendi alla.
Üheks suureks veaks oli aga nõnda suurel pinnal roostemuunduri kasutamine.. Selle mahanühkimine on olnud ikka tükk tööd. Kohe vanduma ajab... Ajakulu oli sellele päris suur ja enda seatud graafikust jäin kõvasti maha. Praeguseks on asi sealmaal, et veidi veel lihvida ja puhastada ning võib krundi peale lasta. Kui kõik läheb plaanipäraselt ja hommikuse äratuskella peale üles saan, siis võiks see kruntimine juhtuda homme.
Postituse lõpetuseks veidi pilte ka veel.. Ah jaa, kuna võitlus roosteussi vastu oli üpriski intensiivne, siis sattusi plekki haljaks laskmisega täitsa hoogu, polegi enam niivõrd palju värvi peal... Muidugi kõike roostet päris lõpuni kätte vist ei õnnestu saada.
Tervisi!
J.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Võtan mütsi maha.
2102 on vähe ja need on mu lemmikud, kokku olen omanud ise seitset isendit. Taga nutan ühte 21023 mis läks kuskile Loksa kanti nr-ga 799LAA
See oli ka muidugi prill aga kui kohvriga raha pakuti murdusin
Edu ehitamisel, kui spetsiifilisi 02 tükke vaja siis küsi, üht-teist on riiulitel.
2102 on vähe ja need on mu lemmikud, kokku olen omanud ise seitset isendit. Taga nutan ühte 21023 mis läks kuskile Loksa kanti nr-ga 799LAA
See oli ka muidugi prill aga kui kohvriga raha pakuti murdusin
Edu ehitamisel, kui spetsiifilisi 02 tükke vaja siis küsi, üht-teist on riiulitel.
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
Nymmik, 2102 on ka mulle kõige sümpaatsem ja tundub, et neid võibki leida praegu vaid hea vedamise korral. Ja kui väga palju õnne on, siis äkki ei ole väga kehvas seisukorras ka.. Ka see isend on ju leitud puhtjuhuslikult ühe mitte midagi ütleva kuulutuse peale.. Kahju, et pole oma silmadega neid kahte näinud, paistavad siledad! Eriti corrida punane.. Silm puhkab.
Edu läheb ka ikka kõvasti vaja! Juppide koha pealt ei oska küll praegu midagi spetsiifilist otsida, eks see selgub siis kui komplekteerimine lähemale jõuab.. Praegu otsin vaikselt näiteks kroompeegleid, eesmist märki, tagumist embleemi. Seega kui kellelgi on üle, siis on pakkumised igati oodatud, ehk jõuame kokkuleppele.
SexSix, iluvõre tagune oli jah mustaks värvitud. Selle musta värvi all oli muidugi see samune sinine värv. Plekke kusjuures varasemalt vist vahetatud ei oldud.. Küll aga oli mõlke pahteldatud päris paksult (tiivad + esipõll) ja värvitõid tehtud.
Update töödele ka!
Üleeilset ja eilset päeva saab kirjeldada kõige paremini ilmselt sellega.. + villid.. Igal sõrmel oma, mõnel kaks.. või kolm.
Eile sai jõutud õhtuks nii kaugele, et oleks võinud täitsa kruntima hakata.. Juhtus aga sedasi, et kuna autot sai puhastatud väljas ja õhtu oli täitsa kätte jõudnud, siis oli katuse täiesti märjaks tõmbanud. Tundus mõistlik asi hommikusse lükata... Ajasin aga auto kuuri alt sooja ja kuiva garaaži ja jäin hommikut ootama. Ilmad kahjuks enam niivõrd head ei ole, seega sai krunditud garaažis ja seal saab tehtud ka edasised eeltööd kuni ilm uuesti soojaks läheb.
Nüüd kui krunt peal, siis paistab üks vahetatud esitiib (seesama, mis väga hästi ei tahtnud istuda) päris õnnetu ja vajab omajagu pahteldust. Vast saab ikka sirgeks ja siledaks... Samuti vajavad kohati veel lihvi üleminekud vana värviga kaetud pindadele. Käe all ei tunne, et oleks vajadust lihvida, aga silmaga on näha. Eks seda kannatab praegu paremaks lihvida ja kui täitekrunt selga saab, siis peaks olema juba hää.
J.
Edu läheb ka ikka kõvasti vaja! Juppide koha pealt ei oska küll praegu midagi spetsiifilist otsida, eks see selgub siis kui komplekteerimine lähemale jõuab.. Praegu otsin vaikselt näiteks kroompeegleid, eesmist märki, tagumist embleemi. Seega kui kellelgi on üle, siis on pakkumised igati oodatud, ehk jõuame kokkuleppele.
SexSix, iluvõre tagune oli jah mustaks värvitud. Selle musta värvi all oli muidugi see samune sinine värv. Plekke kusjuures varasemalt vist vahetatud ei oldud.. Küll aga oli mõlke pahteldatud päris paksult (tiivad + esipõll) ja värvitõid tehtud.
Update töödele ka!
Üleeilset ja eilset päeva saab kirjeldada kõige paremini ilmselt sellega.. + villid.. Igal sõrmel oma, mõnel kaks.. või kolm.
Eile sai jõutud õhtuks nii kaugele, et oleks võinud täitsa kruntima hakata.. Juhtus aga sedasi, et kuna autot sai puhastatud väljas ja õhtu oli täitsa kätte jõudnud, siis oli katuse täiesti märjaks tõmbanud. Tundus mõistlik asi hommikusse lükata... Ajasin aga auto kuuri alt sooja ja kuiva garaaži ja jäin hommikut ootama. Ilmad kahjuks enam niivõrd head ei ole, seega sai krunditud garaažis ja seal saab tehtud ka edasised eeltööd kuni ilm uuesti soojaks läheb.
Nüüd kui krunt peal, siis paistab üks vahetatud esitiib (seesama, mis väga hästi ei tahtnud istuda) päris õnnetu ja vajab omajagu pahteldust. Vast saab ikka sirgeks ja siledaks... Samuti vajavad kohati veel lihvi üleminekud vana värviga kaetud pindadele. Käe all ei tunne, et oleks vajadust lihvida, aga silmaga on näha. Eks seda kannatab praegu paremaks lihvida ja kui täitekrunt selga saab, siis peaks olema juba hää.
J.
- printskykitab
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 16 Apr 2014 12:56
- Asukoht: Karste Kuningriik, Põlvamaa
- Autod: VAZ 2102
Niisiis, vahepeal olen tegelenud luugi ja ustega ning on tulnud ka mõningased üllatused. Nagu ikka...
Luugil leidub kohti, kus rooste on end korralikult sisse söönud. Sellised mustad täpikesed... Lasin veidi lamelliga ja kaevasin terasharjaga tasapisi roostet välja, kuid päris kätte seda ei saa. Praegu läks peale roostemuundur oma tööd tegema.
Kõrvalistuja poolsel tagumisel uksenurgal on rooste söönud väikese augu. Auk on küll väike, aga arvan, et vajaks siiski paikamist ja korralikult rooste eemaldamist.
Kundepoolse esimese ukse kallale minnes avastasin üpriski viisaka pahtlikihi, plekk alt paistab esialgu roostevaba (pole üleni pahtlit maha lasknud veel). Sellist pahtlikihti enam sinna tagasi panna küll ei tahaks. Seega variandid: 1. plekk võimalikult sirgeks taguda ja ülejäänu pahtliga siluda; 2. sirge remontplekk? (olen kuulnud, et need polevat just väga kvaliteetsed).
Loodetavasti saan pärast mõne pildi ka siia üles. Oskab keegi ehk oma kogemustepagasist soovitusi jagada, kuidas oleks mõistlik käituda?
Luugil leidub kohti, kus rooste on end korralikult sisse söönud. Sellised mustad täpikesed... Lasin veidi lamelliga ja kaevasin terasharjaga tasapisi roostet välja, kuid päris kätte seda ei saa. Praegu läks peale roostemuundur oma tööd tegema.
Kõrvalistuja poolsel tagumisel uksenurgal on rooste söönud väikese augu. Auk on küll väike, aga arvan, et vajaks siiski paikamist ja korralikult rooste eemaldamist.
Kundepoolse esimese ukse kallale minnes avastasin üpriski viisaka pahtlikihi, plekk alt paistab esialgu roostevaba (pole üleni pahtlit maha lasknud veel). Sellist pahtlikihti enam sinna tagasi panna küll ei tahaks. Seega variandid: 1. plekk võimalikult sirgeks taguda ja ülejäänu pahtliga siluda; 2. sirge remontplekk? (olen kuulnud, et need polevat just väga kvaliteetsed).
Loodetavasti saan pärast mõne pildi ka siia üles. Oskab keegi ehk oma kogemustepagasist soovitusi jagada, kuidas oleks mõistlik käituda?