2. leht 6-st

Postitatud: 26 Juul 2014 01:23
Postitas Mauri
Originaal tiivakaared jäävad lõikamata? Ei saa ka mainimata jätta, et projektid on sul vinged.

Postitatud: 26 Juul 2014 07:55
Postitas zerosix
Tänud! Kahjuks pidin originaal tiivakaared ära lõikama. Mitte küll palju, kuid veljed on 2cm flantsidega ja tulevad küllaltki palju koopast välja.

Postitatud: 10 Sept 2014 22:49
Postitas zerosix
Vahepeal tegeldud mootoriga.

*Kaas peal, kollektorid küljes.
*Klapid reguleeritud.
*reg nukaratta poldid vahetatud tugevamate vastu.
*Klapikambrikaan uue värvikihi all.
*Paigaldatud õli tagasivoolu stutsiga karter.
*Niva mootoripadjad.
*VW jagajale pikem jalg (kõrgem plokk ju).
*Knock andur küljes.

Pooleliolevad tööd.

*Cooleri sobitamine võre taha.
*Aju juhtmestiku vedamine.
*Everything else

Postitatud: 11 Sept 2014 14:56
Postitas olaaf
 
zerosix kirjutas:
Garaažinurgas vedeleval kahjuks kasutuskõlbmatul 2101 kaanel olid huvitaval kombel just väljalaske pordid seest palju avaramad. Pordi põhjas ei olnud nii suurt nö "lompi" ja vaevalt et seda keegi kunagi modifitseerinud oli. Teised 01 kaaned samasugused nagu alloleval 011-lgi.

Pilt
see on ikka omalooming, kanal avaram ning siledam kui tehasest, juhtpuksi kõrval freesijäljed näha...

Postitatud: 12 Sept 2014 08:48
Postitas zerosix
Pildil olev kaas mul jah freesitud portidega ja on hetkel ka peal. Kuid üks 01 kaas oli seest pm sama avar juba tehasest. Välja arvatud siis see et juhtpuks ikka omal kohal. Loo moraal on, et äkki mingid 01 kaaned on juba stockis parema hingamisega. Kui viitsin mõõdan pordid mõlemal versioonil ära.

Kuid üks teistlaadi küsimus. Mõtted liiguvad alumise õõtsa ettepoole toomise poole. Kuid orig alumine žarniir hakkab seda tegevust takistama. Kui palju saab ettepoole tuua orig žarniiriga? 2.5 cm? Aga kui installida ka alla ilma piirajata žarniir nagu üleval.

Postitatud: 12 Sept 2014 09:58
Postitas Qunts
 
zerosix kirjutas:Kuid üks teistlaadi küsimus. Mõtted liiguvad alumise õõtsa ettepoole toomise poole. Kuid orig alumine žarniir hakkab seda tegevust takistama. Kui palju saab ettepoole tuua orig žarniiriga? 2.5 cm? Aga kui installida ka alla ilma piirajata žarniir nagu üleval.
Milleks see 25 mm hea on ?
Mina lasin just ümber töödelda sillatala ja ainult 16 mm ette.

Postitatud: 12 Sept 2014 10:07
Postitas olaaf
01 kaaned on jah parema valuga ja geomeetriliselt ilusamad, lisaks on kanal ja sisselaske pesa ilusti omal kohal.
sama jutt kehtib 2105 rihmaga mootorite kaante kohta.

hilisemad 011 ja enamus ribidega üritused on sl pesa kanali suhtes nii valesti, et lõigates ta seest 1mm suuremaks ei kao veel aste kanali ja pesa vahel ära :(
kusjuures valesti on tavaliselt 1-2 silindrit...

kui liigutad 25mm edasi pead ka sarniiri tasapinna viltu keerama.
mul omal on talast 15mm+ sarniiri koht15mm ja ülemise õõtsa pealt sarniir veel 10mm tagasi toodud :)

vägapalju sõltub siinkohal sõitjast ja kuidas sild paika pannakse pärast.
mul oli alguses 15mm - siis tegin õõtsad ringi ja tuli 15mm lisaks ja mulle meeldis, siis tõin ülemist õõtsa veel tagasi 10mm ja meeldis veel rohkem.
praegu on 6,9 kraadi järeljooks ja 50 minutit kallet ilma reguleerseibideta...

ülemist sarniiri alla paigaldada ei tohi, alumisel sarniiril on kogu vedru pinge peal - ta töötab tõmbele!

Postitatud: 12 Sept 2014 11:46
Postitas VäikeMägilane
ilma suuremate probleemideta vii poldi ava võrra edasi ehk jah 15-17mm
jääb ammo paikka ja ei jää kusagil pingesse

Postitatud: 20 Sept 2014 15:14
Postitas ToM
Millal turboga käima saad?:)

Postitatud: 22 Sept 2014 00:40
Postitas zerosix
Ei julge lubada kuna käima saab. Endale püstitatud tähtaeg on juba niikuinii ammu möödas. Plaanis ikkagi ennem käima saada kui siin esisilla kallale lähen. Muidu hakkab asi väga venima ja motivatsiooni on tarvis. Kui hääled ära kuuleb, siis tuleb seda kindlasti!

Pilt

Lõpuks nägid kolvid välja sellised.

Pilt

Siin näha palju pidi nukaratas olema nihkes selleks, et märgid oleks paigas. Samuti näha ka uut 12.9 tugevusega polti millistega kohe kõik vanad asendati, kuna vanad jäid pingutamisel venima.

Pilt

Cooleri sobitamine

Pilt

Vajalik raam valmis. Hakkab toetama coolerit alt ja muidu ninale toeks kuna pidi veidi plekki ära lõikama.

Pilt

Polt-mutter ühendusega nina külge.

Pilt

Temp andurile sobiv kohake.

Pilt

Kes ise ei viitsi orig benapumba asemele flantsi teha, saab kasutada vag grupi diisli ploki omasid.

Pilt

Postitatud: 23 Sept 2014 10:02
Postitas rasmus99
Kapotialune on küll uhke:D
Igatahes edev projekt,kui küsida tohib siis palju see turbotamine koos kõige vajalikuga maksma on läinud?
Aga igatahes palju edu;)

Postitatud: 24 Sept 2014 22:54
Postitas zerosix
Edu tarvis! 21013 Whistle teemas enamvähem see summa ka mainitud mis kulus turbotamiseks, kuid sealt puudu Wideband LC1 lambda hind ja miskipärast ka sisselaske kolle pihustite lati hind. Nüüdseks tehnika selle kere peal ja lisandunud ka kaane tööd, uus nukk, reg ratas jne. Umbkaudseks hinnaks tuleb 1k €. Siia pole lisatud auto hind. Mõningad hinnanäited:

*Turbo 100.-
*Aju ja juhtmestik 60.-
*Cooler 90.-
*WB lambda 150.-
*SL kolle ja pihustid 100+
*jne

Postitatud: 24 Sept 2014 23:13
Postitas Qunts
Kui mul katus ära sõidab kas turbotad minu projekti ka ära ? :D
Teaks nendest turbo asjadest ka midagi mõtleks ka sellele :D
Ainuke bensiiniga turbo auto on siiani 1984 aasta Mitsubishi Lancher :D Õnneks see auto seisab ja ootab oma karjääri hetkel üksi seistes pimedas garaazis, aga 11 aasta pärast kui saan 50 hakkan sellega tegelema :D

Postitatud: 26 Sept 2014 09:43
Postitas zerosix
Siis tuleb ennast kurssi viia ja ise turbotada ;) , ma usun, et siit ja Whistle auto teemast saab paljugi kõrva taha panna. Samuti saab keerulisemate küsimustega Tema või minu poole pöörduda. Ära anna nälgijale kala, vaid anna talle õng ;)

Postitatud: 07 Dets 2014 08:30
Postitas zerosix
Tervist!

Autoga asjalood niikaugel, et ootab garage kohta. Jõudsin järeldusele, et summutitorusid ja bena trassi on jube ebameeldiv õues vedada. Eks tuleb üks punane unustusse vajunud auto sealt välja lükata, midagi teha pole. Muidu vahepeal kohale jõudnud pakike 4-ja dragon gauge smoke seeria kellaga. Boost, fuel press, oil temp ja EXT temp. Nende tarbeks tuli orig makil aastast 83? oma truu koht loovutada. Vahepeal aju juhtmestik ka 90% valmis tehtud. Pildid hiljem.

Postitatud: 07 Dets 2014 19:57
Postitas rasmus99
jõudu tööle!:)
kuna endalgi vaikselt plaanid tehtud, et tarvis enda 06-te ka turbotama hakata siis küsiks kohe ,et mille pealt pihustid aju jne pärit on?ning teil on kasutuses garret t25 turbo jah?sisselaske kolle on homemade?

Postitatud: 08 Dets 2014 15:26
Postitas Amin0
 
rasmus99 kirjutas:jõudu tööle!:)
kuna endalgi vaikselt plaanid tehtud, et tarvis enda 06-te ka turbotama hakata siis küsiks kohe ,et mille pealt pihustid aju jne pärit on?ning teil on kasutuses garret t25 turbo jah?sisselaske kolle on homemade?
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=32121

Postitatud: 01 Jaan 2015 19:42
Postitas zerosix
Pilt

Pilt

Pilt
Uus Oil temp kolmik. Läheb kuhugi turbo õlivooliku vahele.

Pilt
Happy new year!

Pilt
Vana cooleriring ei lähe kohe mitte.

Pilt
Custom 180 põlv.

Pilt
Fuel pump.

Postitatud: 11 Jaan 2015 10:01
Postitas zerosix
Almost there. Esimesed hääled juba kuuldud, aga veel päris omal jalal ei liigu. :)

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 11 Jaan 2015 20:55
Postitas whistle
Suhteliselt ime, et kõik ära mahtus kapotialla mida veel ise installitud pole. Ilus on vaadata ja tundub et mootori tööst on ka palju kasu, vihasemalt käib pöörde küll oleks vaid nuka jaoks pöörded kõrgemal originaalist mis liiga madalal. umb 6200 RPM.