21063, matinhobemagi, 1985

21063, matinhobemagi, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Kas keegi oskab nõu anda kuidas siis keretöid teha täpselt? Praegu olen ära matistanud auto ja natukene ka pahteldanud. Kui pahtledatud siis krunt selga ja värvi peale?
m
Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

Postitus Postitas Masin »

Ma olen enda jaoks ära märkinud sellise lehe - http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid178790

Ma ei tea, kui palju seal õiget juttu on, kuid päris korralik ülevaade asjast :)
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Mina tegin siis nii:
Liivapritsitasin kohad mis olid roostes ja kui auk tuli keevitasin uue suurema plekki, eelnevalt eemaldasin suurema plekki.
siis kruntisin happekrundiga.
Järgmiseks pahteldasin ja lihvisin.
Järgmiseks katsin kogu auto krundiga ja jälle lihvisin.
Siis tegin põhja ja alumised ääred EPO krundiga ja jälle lihvisin.
ja alles nüüd värviin.
Ja peale igat lihvimist ja ennem järgmise kihi peale kandmist puhastasin pinnad silikoni eemaldiga, et tagada võimalik puhas pind ja hea nakkumine eelneva kihiga, et ei oleks isegi näppujälgi mis sisaldavad muideks rasvast/õlist kämmalt :D
Aga eks igaüks teeb nii nagu rahakott ja teadmised lubavad.
Edu jällegi :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Ma olen juba pahtlit pannud praegu kas siis peaksin terve auto nüüd ära pahteldama või pooleli jättma ja happekrundi ikkagist laskma?
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
martinhobemagi kirjutas:Ma olen juba pahtlit pannud praegu kas siis peaksin terve auto nüüd ära pahteldama või pooleli jättma ja happekrundi ikkagist laskma?
Happekrunt käib ikka haljale plekkile ! (siis tekkib reaktsioon plekki hapniku ja happekrundi vahel)
Kui tehtud siis tee edasi aga peaasi et niiskus plekkini ei pääse.
Pahteldad ära siis krundid ! jne.
Mis värvi kasutada plaanid ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Värvipoes veel käimata aga eks selgub,soovin samat värvi mis hetkel autol peal on ehk seda kapsarohelist.
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

sadolinil on 325 aga soovitaks midagi vähe tummisemat mis oleks nitro baasil aga ise eelistaks veomasinate värve !
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Sai siis natuke tegutsetud auto kallal.
Pilt
Old vs new
Pilt
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Sillad on värvitud ja all.Veel on vaja uus sarniir panna kuna ühel uuel sarniiril oli keere tuksis.Panin külge siis uued piduritorud,pidurivoolikud,õõtsapuksid.Tööd selle autoga jagub ikka kõvasti :)
Pilt
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Auto sai endale uue garaaži.Ladal on siis rattad all ja liigub aga käsipiduritross vajab ümberpaigutamist.Siiski on kõige suurem mure keevitamine kuna keevitust mul ei ole ja keevitada ma ka ei oska jaja pole leidnud veel kedagi kes mul neid keevitus töid teeks.
Pilt
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Päris vihane veokolmnurk :o
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

kas keegi saaks seletada või mingi lingi lisada kuidas õhutada pidureid? Ise küll ei leidnud.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Sõbra paned autosse pedaali pressima. Õhutamist alustatakse peasilindrist kõige kaugemal olevast rattast ehk TAG. PAREM>TAG. VASAK>ESI.PAREM>ESI.VASAK

Õhutamise jaoks otsi sobiv voolik, mis istub õhutusnipli otsa. Voolik pane nipli otsa ja teine ots pudelisse kuhu on valatud natuke pidurivedeliku, mille sisse vooliku ots ulatuks. Siis lased sõbral pedaali suruda, kuni pedaal läheb raskemaks ja hoida survet pedaali peal. Ise keerad nipli lahti ja lased õhu-õli välja, keerad nipli uuesti kinni ja lased uuesti pedaali suruda. Ja niiviisi korrata, kuni voolikust enam õhumulle ei tule, siis võid asuda järgmise ratta juurde.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
teitur kirjutas: Voolik pane nipli otsa ja teine ots pudelisse kuhu on valatud natuke pidurivedeliku, mille sisse vooliku ots ulatuks.
Räägid toimingust, mis võetakse ette üksi pidureid õhutades. Kahekesi õhutades pole voolikul vaja kusagile ulatuda.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

Kui voolikuots on vedeliku sees, näeb palju paremini millal enam õhku vahelt ei tule ja kas vedelik on selge(värske) või tume(vana).
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

Auto käis paar päeva tagasi keevituses.Pidurid said ka õhutatud ja reduktorisse läks uus õli.Palju on veel teha aga raha napib kahjuks :(

See pilt tehtud siis kui auto sai tood uude garaaži :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
martinhobemagi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas martinhobemagi »

kuidas seda pikka kroom liistu eemaldada?
Pilt
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Vene ajal oli selline kandiline pudeliavaja metallist.Sellega on päris hea seda maha võtta.Ainult pehmendused on vaja vahele panna muidu on mõlgid sees.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Siin on väike juhend (Postitatud: N apr 02, 2009 5:13 pm)
Vasta