21063, matinhobemagi, 1985
21063, matinhobemagi, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
Ma olen enda jaoks ära märkinud sellise lehe - http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid178790
Ma ei tea, kui palju seal õiget juttu on, kuid päris korralik ülevaade asjast
Ma ei tea, kui palju seal õiget juttu on, kuid päris korralik ülevaade asjast
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Mina tegin siis nii:
Liivapritsitasin kohad mis olid roostes ja kui auk tuli keevitasin uue suurema plekki, eelnevalt eemaldasin suurema plekki.
siis kruntisin happekrundiga.
Järgmiseks pahteldasin ja lihvisin.
Järgmiseks katsin kogu auto krundiga ja jälle lihvisin.
Siis tegin põhja ja alumised ääred EPO krundiga ja jälle lihvisin.
ja alles nüüd värviin.
Ja peale igat lihvimist ja ennem järgmise kihi peale kandmist puhastasin pinnad silikoni eemaldiga, et tagada võimalik puhas pind ja hea nakkumine eelneva kihiga, et ei oleks isegi näppujälgi mis sisaldavad muideks rasvast/õlist kämmalt
Aga eks igaüks teeb nii nagu rahakott ja teadmised lubavad.
Edu jällegi
Liivapritsitasin kohad mis olid roostes ja kui auk tuli keevitasin uue suurema plekki, eelnevalt eemaldasin suurema plekki.
siis kruntisin happekrundiga.
Järgmiseks pahteldasin ja lihvisin.
Järgmiseks katsin kogu auto krundiga ja jälle lihvisin.
Siis tegin põhja ja alumised ääred EPO krundiga ja jälle lihvisin.
ja alles nüüd värviin.
Ja peale igat lihvimist ja ennem järgmise kihi peale kandmist puhastasin pinnad silikoni eemaldiga, et tagada võimalik puhas pind ja hea nakkumine eelneva kihiga, et ei oleks isegi näppujälgi mis sisaldavad muideks rasvast/õlist kämmalt
Aga eks igaüks teeb nii nagu rahakott ja teadmised lubavad.
Edu jällegi
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Happekrunt käib ikka haljale plekkile ! (siis tekkib reaktsioon plekki hapniku ja happekrundi vahel)martinhobemagi kirjutas:Ma olen juba pahtlit pannud praegu kas siis peaksin terve auto nüüd ära pahteldama või pooleli jättma ja happekrundi ikkagist laskma?
Kui tehtud siis tee edasi aga peaasi et niiskus plekkini ei pääse.
Pahteldad ära siis krundid ! jne.
Mis värvi kasutada plaanid ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
Sõbra paned autosse pedaali pressima. Õhutamist alustatakse peasilindrist kõige kaugemal olevast rattast ehk TAG. PAREM>TAG. VASAK>ESI.PAREM>ESI.VASAK
Õhutamise jaoks otsi sobiv voolik, mis istub õhutusnipli otsa. Voolik pane nipli otsa ja teine ots pudelisse kuhu on valatud natuke pidurivedeliku, mille sisse vooliku ots ulatuks. Siis lased sõbral pedaali suruda, kuni pedaal läheb raskemaks ja hoida survet pedaali peal. Ise keerad nipli lahti ja lased õhu-õli välja, keerad nipli uuesti kinni ja lased uuesti pedaali suruda. Ja niiviisi korrata, kuni voolikust enam õhumulle ei tule, siis võid asuda järgmise ratta juurde.
Õhutamise jaoks otsi sobiv voolik, mis istub õhutusnipli otsa. Voolik pane nipli otsa ja teine ots pudelisse kuhu on valatud natuke pidurivedeliku, mille sisse vooliku ots ulatuks. Siis lased sõbral pedaali suruda, kuni pedaal läheb raskemaks ja hoida survet pedaali peal. Ise keerad nipli lahti ja lased õhu-õli välja, keerad nipli uuesti kinni ja lased uuesti pedaali suruda. Ja niiviisi korrata, kuni voolikust enam õhumulle ei tule, siis võid asuda järgmise ratta juurde.
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu