21063, Karlerik, 1990
21063, Karlerik, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
Niii väike sissekanne üle pika aja siia teemasse. Ilmselt kõige tähtsamaks asjaks on see et kapotialla on lisandunud üks potsik, üks pump ja mõned voolikud.
Tegu siis roolivõimendiga, pärit Nivalt. Manööverdada päris hea, kui ei pea rooli enam kahe käega väänama vaid sõida nagu läänekaga
Eile sai veel mootorikett ära pingutatud, ketitald ära vahetatud, karburaatori ujuki tasapind paika pandud. Sellesmõttes on ülejäänu ikka sama, et auto roostetab ja sõidab edasi. Mõlgutan vaikselt mõtteid see ülevaatus lõpuni sõita ja auto seisma jätta. Ilmselt liigub tehnika parema kere peale edasi, kindlalt miskit lubama ei julge hakata. Sellessuhtes vähemalt on hea praeguse kere peal igasugu lollusi katsetada, korraliku kere ei tahaks rappida väga.
Tegu siis roolivõimendiga, pärit Nivalt. Manööverdada päris hea, kui ei pea rooli enam kahe käega väänama vaid sõida nagu läänekaga
Eile sai veel mootorikett ära pingutatud, ketitald ära vahetatud, karburaatori ujuki tasapind paika pandud. Sellesmõttes on ülejäänu ikka sama, et auto roostetab ja sõidab edasi. Mõlgutan vaikselt mõtteid see ülevaatus lõpuni sõita ja auto seisma jätta. Ilmselt liigub tehnika parema kere peale edasi, kindlalt miskit lubama ei julge hakata. Sellessuhtes vähemalt on hea praeguse kere peal igasugu lollusi katsetada, korraliku kere ei tahaks rappida väga.
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
No esiteks tänud heade sõnade eest ja eks ma vaikselt katsu vastata mõnele küsimusele ka.
Esiteks olgu mainitud, et lähemalt kui 15-20 m seda autot vaadata ei kannata, kuna kere on ikka suht hapu. Muidu polekski kõige hullem visuaalselt, aga tagauksed on ikka väga läbi omadega.
Nii. Roolivõimendist siis. Ütleme et võimatut pole miskit, kui käed tagumikust välja ei kasva ja kõigi sõrmede asemel pöidlad pole Aga reaalsus on see, et paigaldada tuleb lisa rihma seib(pärit nivalt) ja sinna treida distantspuks, kuna triggerwheeliga Niva esimene rihmaratas on paksem ja rihm ei jääks muidu jooksma. Järgmiseks siis... Roolikarp on tunduvalt suurem kui Lada originaal. Tuleb nüsida tulemüüri suurem ava, kuna karp tuleb otsapidi salongi. Kinnituspoldid avad on sama koha peal, sellega probleemi pole. Poolraami peale tuleb "lohk" tekitada, kuna roolikarp on niipalju pikem ja jääb muidu poolraami peale kandma. Kasutama peab ka Niva roolikardaani, kuna need on võrreldes klassikuga eri pikkusega ja ka karbi võlli nuut on erinev.
Nii roolikarp peaks nüüdseks kinnitatud olema. Nüüd jäi veel see probleem et pidurivõimendi ei mahu ära, kuna karp jääb ette. Selle ravimiseks puurisin võimendile uued augud(kõrgemale tõstmiseks) ja suruõhu freesiga venitasin ka keskmist ava kõrgemale. peale seda tuli veel veidi piduripedaali tuunida ja oligi asi valmis kokkupanekuks.
Ütleme nii, et esimene kord oli ikka suht kebo, aga teistkorda tehes läheks asi kõvasti kiiremini ja ladusamalt. Kindel on see, et võimendi liigub ka kindlasti teise kere peale edasi, ilma enam sõita ei taha
Tiibade polditavaks tegemisest pikka juttu vast teha ei oskagi, vana tiib eest ära, uuel tuli veidi renni maha lõigata, panin lukustustangidega tiiva paika ja tõmbasin kinni, avad puurisin sisuliselt sinna kus originaal tiivakinnitus punktidki on, aga hõredamalt. kapoti all on (kui õieti mäletan) 5 kruvi, ees põlle juures 2, uksepostil 3 ja all karbi ääres ka 2. Paigaldatud on plekist tüüblitega, mitte tuimalt läbi pleki. Kahjuks vist ühtki pilti hetkel sellest lahendusest pole, aga kui meeles on, siis teen. Kõrvalistuja poolne on juba aasta küljes püsinud ja tuulega ära lennanud pole
Esiteks olgu mainitud, et lähemalt kui 15-20 m seda autot vaadata ei kannata, kuna kere on ikka suht hapu. Muidu polekski kõige hullem visuaalselt, aga tagauksed on ikka väga läbi omadega.
Nii. Roolivõimendist siis. Ütleme et võimatut pole miskit, kui käed tagumikust välja ei kasva ja kõigi sõrmede asemel pöidlad pole Aga reaalsus on see, et paigaldada tuleb lisa rihma seib(pärit nivalt) ja sinna treida distantspuks, kuna triggerwheeliga Niva esimene rihmaratas on paksem ja rihm ei jääks muidu jooksma. Järgmiseks siis... Roolikarp on tunduvalt suurem kui Lada originaal. Tuleb nüsida tulemüüri suurem ava, kuna karp tuleb otsapidi salongi. Kinnituspoldid avad on sama koha peal, sellega probleemi pole. Poolraami peale tuleb "lohk" tekitada, kuna roolikarp on niipalju pikem ja jääb muidu poolraami peale kandma. Kasutama peab ka Niva roolikardaani, kuna need on võrreldes klassikuga eri pikkusega ja ka karbi võlli nuut on erinev.
Nii roolikarp peaks nüüdseks kinnitatud olema. Nüüd jäi veel see probleem et pidurivõimendi ei mahu ära, kuna karp jääb ette. Selle ravimiseks puurisin võimendile uued augud(kõrgemale tõstmiseks) ja suruõhu freesiga venitasin ka keskmist ava kõrgemale. peale seda tuli veel veidi piduripedaali tuunida ja oligi asi valmis kokkupanekuks.
Ütleme nii, et esimene kord oli ikka suht kebo, aga teistkorda tehes läheks asi kõvasti kiiremini ja ladusamalt. Kindel on see, et võimendi liigub ka kindlasti teise kere peale edasi, ilma enam sõita ei taha
Tiibade polditavaks tegemisest pikka juttu vast teha ei oskagi, vana tiib eest ära, uuel tuli veidi renni maha lõigata, panin lukustustangidega tiiva paika ja tõmbasin kinni, avad puurisin sisuliselt sinna kus originaal tiivakinnitus punktidki on, aga hõredamalt. kapoti all on (kui õieti mäletan) 5 kruvi, ees põlle juures 2, uksepostil 3 ja all karbi ääres ka 2. Paigaldatud on plekist tüüblitega, mitte tuimalt läbi pleki. Kahjuks vist ühtki pilti hetkel sellest lahendusest pole, aga kui meeles on, siis teen. Kõrvalistuja poolne on juba aasta küljes püsinud ja tuulega ära lennanud pole