4. leht 6-st
Postitatud: 04 Juun 2014 13:18
Postitas makuu
olaaf kirjutas:mõõda kas pingeregulaatori sisendis on ka 15V.
prooviks vea näiteks otse akult pingeregulaatori sisendisse lisajuhe.
NB! pingeregulaator tahab head massi saada!
Vedasin pingeregulaatori sisendisse lisa juhtme ja hakkas korralikult laadima aga, mis võib olla selle vea põhjustajaks kas äkki vigane süütelukupõhi ?
Postitatud: 04 Juun 2014 18:32
Postitas makuu
Tänud Olaaf !
Vahetasin süütelukupõhja ära tõstsin juhtmed õigesti( varem ei kadunud vool ära kui võti risti oli) panin käima, kõik tundus normaalne tegin ühe tiiru ja jälle laeb üle
Siis hakkasin pingeregulaatorisse minevat juhet arutama, tõmbasin pundi laiali, kuid juhe tundus terve, kuid lõpuks tuli välja, et kõige parem poolne kaitse lihtsalt ei andnud piisavalt ühendust, puhastasin klemmid ja panin uue kaitsme ning enam üle ei lae.
Kuid tühikäigul võiks volti veits rohkem olla, hetkel 12,5-13V kuidas kunagi ja pöördega istub ilusti 14,2 juures.
Kas see on venemasina puhul normaalne või tuleks midagi ettevõtta ?
Postitatud: 05 Juun 2014 08:52
Postitas Mel
Mu kogemus näitab, et vanema tüübi genekatega ongi nii, et tühikäigul, eriti kui tarbijad järel, lähebki alla 13. Gaasi vajutades näed ise, kuidas tuled heledamaks lähevad ning kuuled, et soojenduse ventikas kiiremini pöörlema hakkab.
Postitatud: 05 Juun 2014 10:28
Postitas makuu
Mel kirjutas:Mu kogemus näitab, et vanema tüübi genekatega ongi nii, et tühikäigul, eriti kui tarbijad järel, lähebki alla 13. Gaasi vajutades näed ise, kuidas tuled heledamaks lähevad ning kuuled, et soojenduse ventikas kiiremini pöörlema hakkab.
Mul vedeleb üks 07 genekas , kuid sellel on ainult üks pistikuga juhe ja muidugi see mis mutri alla läheb, aga see mis hetkel peal sellel on kaks pistikut. Kas oleks võimalik seda kuidagi ümber teha, et kõik normaalselt tööle hakkaks ?
Postitatud: 30 Juul 2014 22:05
Postitas makuu
Postitatud: 08 Aug 2014 10:25
Postitas makuu
Summer camp 2014 Rahvalemmik
Postitatud: 21 Mär 2015 14:49
Postitas makuu
Postitatud: 22 Mär 2015 22:27
Postitas 2106VFTS
Väga ilus auto, velg on nagu rusikas silmaauku
Postitatud: 23 Mär 2015 00:29
Postitas martinhobemagi
Laiadplekid
:o Väga kena masin ikka.
Postitatud: 02 Apr 2015 22:33
Postitas makuu
Postitatud: 03 Apr 2015 17:46
Postitas martinhobemagi
wow:o nii perf lihtsalt
Postitatud: 05 Apr 2015 21:56
Postitas martin13
Tõesti
pole sõnu lihtsalt
. Supper töö on tehtud
Postitatud: 06 Apr 2015 21:56
Postitas makuu
Postitatud: 06 Apr 2015 22:11
Postitas 01vaz01
Väga hea kooslus ja üldse hästi väljakukkunud see välimus! Esimese numbri paneks ise veel stange alla...
Postitatud: 06 Apr 2015 22:39
Postitas makuu
01vaz01 kirjutas:Väga hea kooslus ja üldse hästi väljakukkunud see välimus! Esimese numbri paneks ise veel stange alla...
Tänud, selle numbrimärgi asetust sai pikalt mõeldud, kuid lihtsam oli hetkel 2poolse teibiga kinnitada, kui hakkata kronsteini alla ehitama.
Kui kellegil juhtub pilti olema, kuidas seda oleks sinna lihtne paigaldada siis võib seda jagada
Postitatud: 30 Apr 2015 01:31
Postitas Meinku
Räägi kuidas sellise veljed alla said? Mingeid flantse või tsentri rõngaid ka kasutasid?
Postitatud: 30 Apr 2015 17:06
Postitas makuu
Meinku kirjutas:Räägi kuidas sellise veljed alla said? Mingeid flantse või tsentri rõngaid ka kasutasid?
Esimestel velgedel tuli keskava veidi suuremaks teha ja muud ei midagi. auguvahe on küll 4x98 ja velgedel 4x100 aga püsivad ilusti all, pole probleemi olnud
Postitatud: 17 Veebr 2016 23:21
Postitas makuu
Postitatud: 18 Veebr 2016 09:00
Postitas Hulkur
Kapotile ei soovitaks küll peenpahltit. Võib maha visata kui seda kinni/lahti prõmmid. Ise kasutan igalpool Al-pahtlit. Veidi sitem töödelda, aga hoiab kõvemini kinni.
Postitatud: 18 Veebr 2016 12:27
Postitas makuu
Hulkur kirjutas:Kapotile ei soovitaks küll peenpahltit. Võib maha visata kui seda kinni/lahti prõmmid. Ise kasutan igalpool Al-pahtlit. Veidi sitem töödelda, aga hoiab kõvemini kinni.
Kui nüüd see pahtel sealt maha lükata, siis ma arvan et sinna ei jää seda suurt midagi alles, kuna seal on ainult kerge laine, aga tänud tähelepanu eest !