21011, makuu, 1978
21011, makuu, 1978
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
21011, makuu, 1978
Tervist sai siis kunagi eelmine aasta soetatud selline projektikas ja mida sai siis vaikselt tegema hakatud, et saaks ükskord ühe viisaka suve masina , millega oleks mõni päev uhke tiirule minna
Mainin ka ära, et tervet autot oleme teinud neljakesi ja kõigi meie jaoks oli see esimene kord teha ühe autoga nii palju tööd !
Esialgu tuli vahetada esimesed tiivad ja ühel tagumisel tiival väike lapp panna, ning ülejäänud oli ainult pahteldamise lugu . Õnneks sattusime väga heas korras isendi otsa kuna roostet oli ainult detailidel mis olid kunagi kannatada saanud kuigi mõlke leidus kuhjaga. 3 ust oleks võinud pm välja vahetada kuid said siiski taastatud.
Pole varem kohanud nii korraliku põhja ja karpidega siguli kere ja sisust rääkimata(sellises hinnaklassis). Tänu sellele võitsime tööga kõvasti. Mootor 2103 oma ja teostatud kapremont.
Jutt ja pildid võetud väga kokkuvõtlikult.
[img]http://www.upload.ee/image/3866911/ladna.jpg
Hetke seisuga on vaja vahetada veel esiklaas tellida uued numbrimärgid ja siis tuleb hakata veermikut korrastama ja siitkohalt küsimus, et mis vedrusi ja amorte oleks mõtet kasutada, et saaks mõistlikult jäiga ning madala ja tänavale kõlbulikku vedrustuse ja mis ei hakkaks kere läbi painutama. Võite pakkuda igasugu lahendusi kõik vastused teretulnud
Mainin ka ära, et tervet autot oleme teinud neljakesi ja kõigi meie jaoks oli see esimene kord teha ühe autoga nii palju tööd !
Esialgu tuli vahetada esimesed tiivad ja ühel tagumisel tiival väike lapp panna, ning ülejäänud oli ainult pahteldamise lugu . Õnneks sattusime väga heas korras isendi otsa kuna roostet oli ainult detailidel mis olid kunagi kannatada saanud kuigi mõlke leidus kuhjaga. 3 ust oleks võinud pm välja vahetada kuid said siiski taastatud.
Pole varem kohanud nii korraliku põhja ja karpidega siguli kere ja sisust rääkimata(sellises hinnaklassis). Tänu sellele võitsime tööga kõvasti. Mootor 2103 oma ja teostatud kapremont.
Jutt ja pildid võetud väga kokkuvõtlikult.
[img]http://www.upload.ee/image/3866911/ladna.jpg
Hetke seisuga on vaja vahetada veel esiklaas tellida uued numbrimärgid ja siis tuleb hakata veermikut korrastama ja siitkohalt küsimus, et mis vedrusi ja amorte oleks mõtet kasutada, et saaks mõistlikult jäiga ning madala ja tänavale kõlbulikku vedrustuse ja mis ei hakkaks kere läbi painutama. Võite pakkuda igasugu lahendusi kõik vastused teretulnud
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Sai siis lõpuks esisild käsile võetud ja tõmbasime täiesti pilbasteks.
Õõtsad said värvi alla ning sai uued jupid tellitud sarniirid, rooliotsad, õõtsapuksid , pidurivoolikud ja uued klotsid.
Tuleb ka väike madaldus, pulli pärast sai proovitud
http://www.upload.ee/image/3886582/low.jpg
Õõtsad said värvi alla ning sai uued jupid tellitud sarniirid, rooliotsad, õõtsapuksid , pidurivoolikud ja uued klotsid.
Tuleb ka väike madaldus, pulli pärast sai proovitud
http://www.upload.ee/image/3886582/low.jpg
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Ehk teisisõnu saaksid pildil kujutatust veelgi madalamaks lasta ilma et vedrustuse käik olematuks muutuks. Segama hakkab hoopis sillatala, mis pildil kujutatud madalduse puhul on 4-5cm maapinnast. Ahjaa, 10 kraadi on väikseim rattakalle, mis mina sellise tuuninguga tekitada suutsin. Vähegi inimlikuma rattakalde saamiseks peaksid hakkama ülemist õõtsa ümber ehitamaolaaf kirjutas:keera käändmikud 180*, saad ette rõvedalt kallet ja kõvasti madalamaks..
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Välja võib küll stiilne näha aga no krt, inimese moodi sõita tahaks ju ka autoga ja kes neid ära freesitud sillatalasi ning summutipükse ikka pidevalt vahetada viitsib.
Mind huvitab pigem see, mis sellise madalduse puhul tagaotsaga ette võetakse, kardaanitunnelit kõrgendatakse kuni tagaistme ülaosani
Mind huvitab pigem see, mis sellise madalduse puhul tagaotsaga ette võetakse, kardaanitunnelit kõrgendatakse kuni tagaistme ülaosani
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Algul sai proovitud odavamalt läbi saada aga ega muidu teada ei saa kui ei proovi
Lõpuks loobusime igasugusest lõikamisest ja sai tellitud uued -30mm madaldus vedrud, eile sai need allapandud ja tulemusega igati rahul. 16 tolli veljepuhul lihtsalt ei ole võimalik pilli väga põrandasse lasta kuna mingi hetk võib keeramise pealt vastu tiiba minna ja seda ei tahaks kohe mitte !
Hetke seis siss selline et esisild täiesti valmis pm kõik sai vahetatud.
Jäänud veel tagumised piduriklotsid ,tagumine differ 06 oma vastu vahetada, summuti pott, korralik korosioon teha põhi puhastada, mastiks peale lasta Ark-ist uued nr märgid , värvi vahetus teha passis ja siis veel poleerida kuna ei värvinud kuskil kambris ning ideaalis velg valgeks ja olekski kõik
Pilte siis ehk järgmine kord !
Lõpuks loobusime igasugusest lõikamisest ja sai tellitud uued -30mm madaldus vedrud, eile sai need allapandud ja tulemusega igati rahul. 16 tolli veljepuhul lihtsalt ei ole võimalik pilli väga põrandasse lasta kuna mingi hetk võib keeramise pealt vastu tiiba minna ja seda ei tahaks kohe mitte !
Hetke seis siss selline et esisild täiesti valmis pm kõik sai vahetatud.
Jäänud veel tagumised piduriklotsid ,tagumine differ 06 oma vastu vahetada, summuti pott, korralik korosioon teha põhi puhastada, mastiks peale lasta Ark-ist uued nr märgid , värvi vahetus teha passis ja siis veel poleerida kuna ei värvinud kuskil kambris ning ideaalis velg valgeks ja olekski kõik
Pilte siis ehk järgmine kord !
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Sai veljed alla pandud ja tulemus jäi endaarust hea
Kuid järgmine probleem täna hakkas tühikäigul paukuma ja tühikäigu pööre kõikuma, gaasi andes lööb tagant musta, karpa sai puhastatud, küünlad vaadatud, süüdet keeratud, kontakti vahe paistis normaalne. Kõrgel pöördel käib normaalselt, muidu mootor on 1.6 l, karpa on kahest kokku kompunnitud ja 1.3l oma aga ega see ei saa ju mõjutada kui ta vahepeal töötas normaalselt ?
Kas kellegil on mingeid ideid mida võiks veel proovida ?
Kuid järgmine probleem täna hakkas tühikäigul paukuma ja tühikäigu pööre kõikuma, gaasi andes lööb tagant musta, karpa sai puhastatud, küünlad vaadatud, süüdet keeratud, kontakti vahe paistis normaalne. Kõrgel pöördel käib normaalselt, muidu mootor on 1.6 l, karpa on kahest kokku kompunnitud ja 1.3l oma aga ega see ei saa ju mõjutada kui ta vahepeal töötas normaalselt ?
Kas kellegil on mingeid ideid mida võiks veel proovida ?
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Mille järgi süüdet näppisite? Kas ujuki tase on normaalne?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Süüdet keerasime käimise ajal tunde pealt
Ujuki tase tundus madal kuna kui karpa lahti võtsime siis seal väga palju bensiini sees ei olnud, sai seda vähe timmitud kuid tulemust ei olnud.
Veljed on opel zafira vms omad 16" 4x100 ET37 keskava 56,1 ja esimestel velgedel tuleb keskava 1,9mm suuremaks teha, taha istuvad ilma midagi tegematta alla.
Hetkel küll flantse pole, kuid ideaalis oleks vaja, tagumised on veidi liialt koopas, ca 0,5-1cm võiksid väljas pool olla
Ujuki tase tundus madal kuna kui karpa lahti võtsime siis seal väga palju bensiini sees ei olnud, sai seda vähe timmitud kuid tulemust ei olnud.
Veljed on opel zafira vms omad 16" 4x100 ET37 keskava 56,1 ja esimestel velgedel tuleb keskava 1,9mm suuremaks teha, taha istuvad ilma midagi tegematta alla.
Hetkel küll flantse pole, kuid ideaalis oleks vaja, tagumised on veidi liialt koopas, ca 0,5-1cm võiksid väljas pool olla