1. leht 6-st

21011, makuu, 1978

Postitatud: 03 Veebr 2014 20:25
Postitas makuu
Tervist sai siis kunagi eelmine aasta soetatud selline projektikas ja mida sai siis vaikselt tegema hakatud, et saaks ükskord ühe viisaka suve masina , millega oleks mõni päev uhke tiirule minna :cool:
Mainin ka ära, et tervet autot oleme teinud neljakesi ja kõigi meie jaoks oli see esimene kord teha ühe autoga nii palju tööd !
Esialgu tuli vahetada esimesed tiivad ja ühel tagumisel tiival väike lapp panna, ning ülejäänud oli ainult pahteldamise lugu . Õnneks sattusime väga heas korras isendi otsa kuna roostet oli ainult detailidel mis olid kunagi kannatada saanud kuigi mõlke leidus kuhjaga. 3 ust oleks võinud pm välja vahetada kuid said siiski taastatud.
Pole varem kohanud nii korraliku põhja ja karpidega siguli kere ja sisust rääkimata(sellises hinnaklassis). Tänu sellele võitsime tööga kõvasti. Mootor 2103 oma ja teostatud kapremont.

Jutt ja pildid võetud väga kokkuvõtlikult.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
[img]http://www.upload.ee/image/3866911/ladna.jpg
Hetke seisuga on vaja vahetada veel esiklaas tellida uued numbrimärgid ja siis tuleb hakata veermikut korrastama ja siitkohalt küsimus, et mis vedrusi ja amorte oleks mõtet kasutada, et saaks mõistlikult jäiga ning madala ja tänavale kõlbulikku vedrustuse ja mis ei hakkaks kere läbi painutama. Võite pakkuda igasugu lahendusi kõik vastused teretulnud :)

Administreeriv toiming

Postitatud: 03 Veebr 2014 20:50
Postitas sansa
 ! Sõnum kasutajalt: sansa
Teema on liigutatud.

Postitatud: 13 Veebr 2014 23:10
Postitas makuu
Sai siis lõpuks esisild käsile võetud ja tõmbasime täiesti pilbasteks.
Õõtsad said värvi alla ning sai uued jupid tellitud sarniirid, rooliotsad, õõtsapuksid , pidurivoolikud ja uued klotsid.
Tuleb ka väike madaldus, pulli pärast sai proovitud :)
http://www.upload.ee/image/3886582/low.jpg

Postitatud: 15 Veebr 2014 17:57
Postitas makuu
Eile sai esisild kokku laotud ja vedrusi proovitud aga kahjuks jäid veidi lühikeseks.
Üks küsimus ka , kui eest läbilöögi puksid lühemaks teha kas siis sild läheb väga paigast, kui ta nii madalaks jääb , kui palju madaldust üldse normaalne oleks, et sillad ka pärast paika saaks ?
Aitähh !
Pilt

Postitatud: 15 Veebr 2014 20:18
Postitas olaaf
keera käändmikud 180*, saad ette rõvedalt kallet ja kõvasti madalamaks..

Postitatud: 15 Veebr 2014 20:28
Postitas Kytt
 
olaaf kirjutas:keera käändmikud 180*, saad ette rõvedalt kallet ja kõvasti madalamaks..
Ehk teisisõnu saaksid pildil kujutatust veelgi madalamaks lasta ilma et vedrustuse käik olematuks muutuks. Segama hakkab hoopis sillatala, mis pildil kujutatud madalduse puhul on 4-5cm maapinnast. Ahjaa, 10 kraadi on väikseim rattakalle, mis mina sellise tuuninguga tekitada suutsin. Vähegi inimlikuma rattakalde saamiseks peaksid hakkama ülemist õõtsa ümber ehitama
Pilt

Postitatud: 15 Veebr 2014 20:58
Postitas olaaf
Kütt - 10kraadi on tänapäeval miinimum, et stiilne välja näha :D

kui tala ära kulub saab ju uue panna..

Postitatud: 15 Veebr 2014 21:12
Postitas Kytt
Välja võib küll stiilne näha aga no krt, inimese moodi sõita tahaks ju ka autoga ja kes neid ära freesitud sillatalasi ning summutipükse ikka pidevalt vahetada viitsib.
Mind huvitab pigem see, mis sellise madalduse puhul tagaotsaga ette võetakse, kardaanitunnelit kõrgendatakse kuni tagaistme ülaosani :D

Postitatud: 16 Veebr 2014 08:57
Postitas olaaf
jah sinna soon sisse ja sisemised koopad tuleb ära kaotada, reduktori kohalt kummipuks ära, vedrud -4 keerdu :D

Postitatud: 20 Veebr 2014 16:57
Postitas makuu
Algul sai proovitud odavamalt läbi saada aga ega muidu teada ei saa kui ei proovi :D
Lõpuks loobusime igasugusest lõikamisest ja sai tellitud uued -30mm madaldus vedrud, eile sai need allapandud ja tulemusega igati rahul. 16 tolli veljepuhul lihtsalt ei ole võimalik pilli väga põrandasse lasta kuna mingi hetk võib keeramise pealt vastu tiiba minna ja seda ei tahaks kohe mitte !
Hetke seis siss selline et esisild täiesti valmis pm kõik sai vahetatud.
Jäänud veel tagumised piduriklotsid ,tagumine differ 06 oma vastu vahetada, summuti pott, korralik korosioon teha põhi puhastada, mastiks peale lasta Ark-ist uued nr märgid , värvi vahetus teha passis ja siis veel poleerida kuna ei värvinud kuskil kambris ning ideaalis velg valgeks ja olekski kõik :cool:
Pilte siis ehk järgmine kord !

Postitatud: 23 Veebr 2014 10:57
Postitas makuu
Vedrude erinevus
Pilt
Sai masin esimest korda lageda taeva alla seisma jäetud:)
Pilt
Pilt

Postitatud: 26 Veebr 2014 10:24
Postitas raul0315
tundub päris puhas ja äga projektikas olevat, thumbs up:)

Postitatud: 03 Mär 2014 21:40
Postitas makuu
Sai velgedele lõpuks õige värv peale lastud :D
Pilt


Üks küsimus ka, kuna on plaan differ ära vahetada siis mis õli oleks mõistlik seal kasutada ?

Postitatud: 03 Mär 2014 21:43
Postitas olaaf
75w90 viskoossus, kui ilma lukuta ning tänavasõiduks, võid täiesti rahulikult TAD17i sisse valada..
Kui miski kallis ja eriline asi tagasillas, siis ehk mõni parema firma õli..

Postitatud: 04 Mär 2014 21:27
Postitas makuu
Sai veljed alla pandud ja tulemus jäi endaarust hea :cool:
Kuid järgmine probleem täna hakkas tühikäigul paukuma ja tühikäigu pööre kõikuma, gaasi andes lööb tagant musta, karpa sai puhastatud, küünlad vaadatud, süüdet keeratud, kontakti vahe paistis normaalne. Kõrgel pöördel käib normaalselt, muidu mootor on 1.6 l, karpa on kahest kokku kompunnitud ja 1.3l oma aga ega see ei saa ju mõjutada kui ta vahepeal töötas normaalselt ?
Kas kellegil on mingeid ideid mida võiks veel proovida ?
Pilt

Postitatud: 04 Mär 2014 23:29
Postitas Sander
Mille järgi süüdet näppisite? Kas ujuki tase on normaalne?

Postitatud: 05 Mär 2014 01:10
Postitas ToM
Veljed on 16", Opeli omad? 4x100? Flants on ka vahel?

Postitatud: 05 Mär 2014 22:19
Postitas makuu
Süüdet keerasime käimise ajal tunde pealt :D
Ujuki tase tundus madal kuna kui karpa lahti võtsime siis seal väga palju bensiini sees ei olnud, sai seda vähe timmitud kuid tulemust ei olnud.

Veljed on opel zafira vms omad 16" 4x100 ET37 keskava 56,1 ja esimestel velgedel tuleb keskava 1,9mm suuremaks teha, taha istuvad ilma midagi tegematta alla.
Hetkel küll flantse pole, kuid ideaalis oleks vaja, tagumised on veidi liialt koopas, ca 0,5-1cm võiksid väljas pool olla :cool:

Postitatud: 05 Mär 2014 22:31
Postitas olaaf
töötamise ajal tilgub segukambritesse sisse ka?
käima läheb hästi?

Postitatud: 05 Mär 2014 22:46
Postitas makuu
Töötamise ajal ei ole seda jälgind homme vaatan järgi!
Käivitus on hea kui enne 2x gaasi vajutada , esimene kord peale remonti, kui mootori tööle panime ei olnud pm vahet mis asendis toores on käis igatpidi, kuid nüüd on palju tundlikum.