Vedasin pingeregulaatori sisendisse lisa juhtme ja hakkas korralikult laadima aga, mis võib olla selle vea põhjustajaks kas äkki vigane süütelukupõhi ?olaaf kirjutas:mõõda kas pingeregulaatori sisendis on ka 15V.
prooviks vea näiteks otse akult pingeregulaatori sisendisse lisajuhe.
NB! pingeregulaator tahab head massi saada!
21011, makuu, 1978
21011, makuu, 1978
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Tänud Olaaf !
Vahetasin süütelukupõhja ära tõstsin juhtmed õigesti( varem ei kadunud vool ära kui võti risti oli) panin käima, kõik tundus normaalne tegin ühe tiiru ja jälle laeb üle
Siis hakkasin pingeregulaatorisse minevat juhet arutama, tõmbasin pundi laiali, kuid juhe tundus terve, kuid lõpuks tuli välja, et kõige parem poolne kaitse lihtsalt ei andnud piisavalt ühendust, puhastasin klemmid ja panin uue kaitsme ning enam üle ei lae.
Kuid tühikäigul võiks volti veits rohkem olla, hetkel 12,5-13V kuidas kunagi ja pöördega istub ilusti 14,2 juures.
Kas see on venemasina puhul normaalne või tuleks midagi ettevõtta ?
Vahetasin süütelukupõhja ära tõstsin juhtmed õigesti( varem ei kadunud vool ära kui võti risti oli) panin käima, kõik tundus normaalne tegin ühe tiiru ja jälle laeb üle
Siis hakkasin pingeregulaatorisse minevat juhet arutama, tõmbasin pundi laiali, kuid juhe tundus terve, kuid lõpuks tuli välja, et kõige parem poolne kaitse lihtsalt ei andnud piisavalt ühendust, puhastasin klemmid ja panin uue kaitsme ning enam üle ei lae.
Kuid tühikäigul võiks volti veits rohkem olla, hetkel 12,5-13V kuidas kunagi ja pöördega istub ilusti 14,2 juures.
Kas see on venemasina puhul normaalne või tuleks midagi ettevõtta ?
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Mul vedeleb üks 07 genekas , kuid sellel on ainult üks pistikuga juhe ja muidugi see mis mutri alla läheb, aga see mis hetkel peal sellel on kaks pistikut. Kas oleks võimalik seda kuidagi ümber teha, et kõik normaalselt tööle hakkaks ?Mel kirjutas:Mu kogemus näitab, et vanema tüübi genekatega ongi nii, et tühikäigul, eriti kui tarbijad järel, lähebki alla 13. Gaasi vajutades näed ise, kuidas tuled heledamaks lähevad ning kuuled, et soojenduse ventikas kiiremini pöörlema hakkab.
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Nii talv läbi, sõiduaeg tulemas. Sai enne kevadet asi ikka kätte võetud ja tagumised veljed laiendamisse saadetud. Kõvasti krunti ja pahtlit, ning said väga head !
Soov oli ikkagi veel miskit muuta ja nii ta läks
Kuna leidus üks korralik stange hea hinnaga siis sai ka see ette pandud.
Ja lõpuks ka õiged rattad all Tegemist veel jagub enne sõidurõõmu, kuid sellest järgmine kord !
Soov oli ikkagi veel miskit muuta ja nii ta läks
Kuna leidus üks korralik stange hea hinnaga siis sai ka see ette pandud.
Ja lõpuks ka õiged rattad all Tegemist veel jagub enne sõidurõõmu, kuid sellest järgmine kord !
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Kevadekuulutamise kuupäev hakkab tasa kätte jõudma, ning õnneks ka auto hakkab valmima. Kuna üks uks otsustas roostetama hakata siis sai see kätte võetud ja pritsiga puhtaks lastud ja tuli välja et pole plekkigi, kuid veidi plekki ja keevitust ning on jälle hea.
Tagumise aknalaua sisse paigaldasime kaks toru, kuna heli ei tulnud pagasnikust tuppa.
Ning täna värskendasime vähe värvi ning sai kõik 1500-3000 liivapaberiga ülekäidud ning 3M jäme ja peen pastaga poleeritud ja lõpuks ka vaha, nüüd läigib nagu pühade muna !
Tagumise aknalaua sisse paigaldasime kaks toru, kuna heli ei tulnud pagasnikust tuppa.
Ning täna värskendasime vähe värvi ning sai kõik 1500-3000 liivapaberiga ülekäidud ning 3M jäme ja peen pastaga poleeritud ja lõpuks ka vaha, nüüd läigib nagu pühade muna !
- martinhobemagi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 15 Okt 2013 19:02
- Asukoht: Pärnu
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Tänud, selle numbrimärgi asetust sai pikalt mõeldud, kuid lihtsam oli hetkel 2poolse teibiga kinnitada, kui hakkata kronsteini alla ehitama.01vaz01 kirjutas:Väga hea kooslus ja üldse hästi väljakukkunud see välimus! Esimese numbri paneks ise veel stange alla...
Kui kellegil juhtub pilti olema, kuidas seda oleks sinna lihtne paigaldada siis võib seda jagada
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Tervist,
Kaua pole autoga toimuvast juttu olnud, nüüd siis enne kevadet sai asi jälle kätte võetud.
Kuna hetkel, kui auto värvitöid sai teostatud, siis sel hetkel polnud veel piisavalt kogenud ning nüüd, kui 2 aastat möödas on terve auto pealispind väikeseid mullikesi täis. ( Arvatavasti krundi lihvimisest vesiliivapaberiga)
Mis sitasti see uuesti Läheb uuesti üleni tuisku, saab veidi sirgem ka
Eks töökäigust tuleb pilte juurde.
Kaua pole autoga toimuvast juttu olnud, nüüd siis enne kevadet sai asi jälle kätte võetud.
Kuna hetkel, kui auto värvitöid sai teostatud, siis sel hetkel polnud veel piisavalt kogenud ning nüüd, kui 2 aastat möödas on terve auto pealispind väikeseid mullikesi täis. ( Arvatavasti krundi lihvimisest vesiliivapaberiga)
Mis sitasti see uuesti Läheb uuesti üleni tuisku, saab veidi sirgem ka
Eks töökäigust tuleb pilte juurde.
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Kui nüüd see pahtel sealt maha lükata, siis ma arvan et sinna ei jää seda suurt midagi alles, kuna seal on ainult kerge laine, aga tänud tähelepanu eest !Hulkur kirjutas:Kapotile ei soovitaks küll peenpahltit. Võib maha visata kui seda kinni/lahti prõmmid. Ise kasutan igalpool Al-pahtlit. Veidi sitem töödelda, aga hoiab kõvemini kinni.