21011, makuu, 1978

21011, makuu, 1978

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

21011, makuu, 1978

Postitus Postitas makuu »

Tervist sai siis kunagi eelmine aasta soetatud selline projektikas ja mida sai siis vaikselt tegema hakatud, et saaks ükskord ühe viisaka suve masina , millega oleks mõni päev uhke tiirule minna :cool:
Mainin ka ära, et tervet autot oleme teinud neljakesi ja kõigi meie jaoks oli see esimene kord teha ühe autoga nii palju tööd !
Esialgu tuli vahetada esimesed tiivad ja ühel tagumisel tiival väike lapp panna, ning ülejäänud oli ainult pahteldamise lugu . Õnneks sattusime väga heas korras isendi otsa kuna roostet oli ainult detailidel mis olid kunagi kannatada saanud kuigi mõlke leidus kuhjaga. 3 ust oleks võinud pm välja vahetada kuid said siiski taastatud.
Pole varem kohanud nii korraliku põhja ja karpidega siguli kere ja sisust rääkimata(sellises hinnaklassis). Tänu sellele võitsime tööga kõvasti. Mootor 2103 oma ja teostatud kapremont.

Jutt ja pildid võetud väga kokkuvõtlikult.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
[img]http://www.upload.ee/image/3866911/ladna.jpg
Hetke seisuga on vaja vahetada veel esiklaas tellida uued numbrimärgid ja siis tuleb hakata veermikut korrastama ja siitkohalt küsimus, et mis vedrusi ja amorte oleks mõtet kasutada, et saaks mõistlikult jäiga ning madala ja tänavale kõlbulikku vedrustuse ja mis ei hakkaks kere läbi painutama. Võite pakkuda igasugu lahendusi kõik vastused teretulnud :)
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Administreeriv toiming

Postitus Postitas sansa »

 ! Sõnum kasutajalt: sansa
Teema on liigutatud.
Žiguliga juba igav ei hakka.
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

Postitus Postitas makuu »

Sai siis lõpuks esisild käsile võetud ja tõmbasime täiesti pilbasteks.
Õõtsad said värvi alla ning sai uued jupid tellitud sarniirid, rooliotsad, õõtsapuksid , pidurivoolikud ja uued klotsid.
Tuleb ka väike madaldus, pulli pärast sai proovitud :)
http://www.upload.ee/image/3886582/low.jpg
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

Postitus Postitas makuu »

Eile sai esisild kokku laotud ja vedrusi proovitud aga kahjuks jäid veidi lühikeseks.
Üks küsimus ka , kui eest läbilöögi puksid lühemaks teha kas siis sild läheb väga paigast, kui ta nii madalaks jääb , kui palju madaldust üldse normaalne oleks, et sillad ka pärast paika saaks ?
Aitähh !
Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

keera käändmikud 180*, saad ette rõvedalt kallet ja kõvasti madalamaks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
olaaf kirjutas:keera käändmikud 180*, saad ette rõvedalt kallet ja kõvasti madalamaks..
Ehk teisisõnu saaksid pildil kujutatust veelgi madalamaks lasta ilma et vedrustuse käik olematuks muutuks. Segama hakkab hoopis sillatala, mis pildil kujutatud madalduse puhul on 4-5cm maapinnast. Ahjaa, 10 kraadi on väikseim rattakalle, mis mina sellise tuuninguga tekitada suutsin. Vähegi inimlikuma rattakalde saamiseks peaksid hakkama ülemist õõtsa ümber ehitama
Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kütt - 10kraadi on tänapäeval miinimum, et stiilne välja näha :D

kui tala ära kulub saab ju uue panna..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Välja võib küll stiilne näha aga no krt, inimese moodi sõita tahaks ju ka autoga ja kes neid ära freesitud sillatalasi ning summutipükse ikka pidevalt vahetada viitsib.
Mind huvitab pigem see, mis sellise madalduse puhul tagaotsaga ette võetakse, kardaanitunnelit kõrgendatakse kuni tagaistme ülaosani :D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jah sinna soon sisse ja sisemised koopad tuleb ära kaotada, reduktori kohalt kummipuks ära, vedrud -4 keerdu :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

Postitus Postitas makuu »

Algul sai proovitud odavamalt läbi saada aga ega muidu teada ei saa kui ei proovi :D
Lõpuks loobusime igasugusest lõikamisest ja sai tellitud uued -30mm madaldus vedrud, eile sai need allapandud ja tulemusega igati rahul. 16 tolli veljepuhul lihtsalt ei ole võimalik pilli väga põrandasse lasta kuna mingi hetk võib keeramise pealt vastu tiiba minna ja seda ei tahaks kohe mitte !
Hetke seis siss selline et esisild täiesti valmis pm kõik sai vahetatud.
Jäänud veel tagumised piduriklotsid ,tagumine differ 06 oma vastu vahetada, summuti pott, korralik korosioon teha põhi puhastada, mastiks peale lasta Ark-ist uued nr märgid , värvi vahetus teha passis ja siis veel poleerida kuna ei värvinud kuskil kambris ning ideaalis velg valgeks ja olekski kõik :cool:
Pilte siis ehk järgmine kord !
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

Postitus Postitas makuu »

Vedrude erinevus
Pilt
Sai masin esimest korda lageda taeva alla seisma jäetud:)
Pilt
Pilt
r
raul0315
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juul 2013 21:02

Postitus Postitas raul0315 »

tundub päris puhas ja äga projektikas olevat, thumbs up:)
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

Postitus Postitas makuu »

Sai velgedele lõpuks õige värv peale lastud :D
Pilt


Üks küsimus ka, kuna on plaan differ ära vahetada siis mis õli oleks mõistlik seal kasutada ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

75w90 viskoossus, kui ilma lukuta ning tänavasõiduks, võid täiesti rahulikult TAD17i sisse valada..
Kui miski kallis ja eriline asi tagasillas, siis ehk mõni parema firma õli..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

Postitus Postitas makuu »

Sai veljed alla pandud ja tulemus jäi endaarust hea :cool:
Kuid järgmine probleem täna hakkas tühikäigul paukuma ja tühikäigu pööre kõikuma, gaasi andes lööb tagant musta, karpa sai puhastatud, küünlad vaadatud, süüdet keeratud, kontakti vahe paistis normaalne. Kõrgel pöördel käib normaalselt, muidu mootor on 1.6 l, karpa on kahest kokku kompunnitud ja 1.3l oma aga ega see ei saa ju mõjutada kui ta vahepeal töötas normaalselt ?
Kas kellegil on mingeid ideid mida võiks veel proovida ?
Pilt
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Mille järgi süüdet näppisite? Kas ujuki tase on normaalne?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Veljed on 16", Opeli omad? 4x100? Flants on ka vahel?
m'kay
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

Postitus Postitas makuu »

Süüdet keerasime käimise ajal tunde pealt :D
Ujuki tase tundus madal kuna kui karpa lahti võtsime siis seal väga palju bensiini sees ei olnud, sai seda vähe timmitud kuid tulemust ei olnud.

Veljed on opel zafira vms omad 16" 4x100 ET37 keskava 56,1 ja esimestel velgedel tuleb keskava 1,9mm suuremaks teha, taha istuvad ilma midagi tegematta alla.
Hetkel küll flantse pole, kuid ideaalis oleks vaja, tagumised on veidi liialt koopas, ca 0,5-1cm võiksid väljas pool olla :cool:
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

töötamise ajal tilgub segukambritesse sisse ka?
käima läheb hästi?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
makuu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 70
Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
Asukoht: Jõgeva
Autod: vaz 21011 78"

Postitus Postitas makuu »

Töötamise ajal ei ole seda jälgind homme vaatan järgi!
Käivitus on hea kui enne 2x gaasi vajutada , esimene kord peale remonti, kui mootori tööle panime ei olnud pm vahet mis asendis toores on käis igatpidi, kuid nüüd on palju tundlikum.
Vasta