2. leht 3-st
Postitatud: 06 Apr 2014 15:27
Postitas kalle666
ei,ma mõtlen seda et taga peab olema see pikk reaktiivvarras ühes tükkis või sain mina valesti aru,et sa tahtsid sinna kaks panna siis sorry.aga see et tugevdatud on see küll lubatud ma reguleeritavate kohta ei mäleta mis sai kas lubatud või mitte
Postitatud: 06 Apr 2014 21:27
Postitas VäikeMägilane
reguleeritaval diaagal on mõte/vajadus aind siis kui sa vedrustuse käiku vähendad (madalamad vedrud/ammod).
Postitatud: 12 Mai 2014 20:48
Postitas france2
Postitatud: 12 Mai 2014 21:25
Postitas france2
Lõin ka kokku summa mis tänaseks auto peale kulunud on
Sain summaks 2650.- Eur
Ja arvestades, et väga palju asju on saadud toetuse korras ja ka tuttavate abiga, siis võib julgelt 1000.- juurde panna! Ja auto pole veel valmis !
Postitatud: 13 Mai 2014 07:36
Postitas Stern
Noh, puhas säästuprojekt ju
Arvestades seda palju siksile asju saada on ja kui palju talle sisse investeerida võib. 7 juuni tule läänemaale kindlasti! Mul koduralli, astun uksest välja, 20meetrit ja olen service pargis. Endal see kollane moskvich SU-s. Ja 13´ kruusakaid vaata siit :
Black Rocket
Postitatud: 13 Mai 2014 09:45
Postitas france2
Nuh jh alati saab kallimalt teha
Olen ikka kõik mis saab ise teha ka teinud. Bilsteini amordid olid kh juba olemas jne. Ja arvestades, et mootorini pole pm jõudnud, siis jh. Aga see selleks eks paistab kas saab valmis. Kuna esialgu on 1500cc mootor, siis konkurentsi ikka ei pakku. Kuid peab sõidu km koguma. Õppip taas tagaveolisega sõitma
, siis hakkab suurema mootori peale mõtlema. Keegi on ka roolisambaga midagi ette võtnud? See orig plekist süsteem on ikka mega pehme. Roolist väänata, siis liigub üksjagu igas suunas
Postitatud: 13 Mai 2014 16:32
Postitas Rynts
Samasuguse värvilahendusega sigull tuli mulle Hagudis vastu, viskasin käppa kah (ise olin rohelise 06ga), ega juhuslikult Sina polnud? Igatahes tubli töö oled teinud ja jätka samas vaimus!!
Postitatud: 13 Mai 2014 17:22
Postitas france2
Rynts kirjutas:Samasuguse värvilahendusega sigull tuli mulle Hagudis vastu, viskasin käppa kah (ise olin rohelise 06ga), ega juhuslikult Sina polnud? Igatahes tubli töö oled teinud ja jätka samas vaimus!!
Ei olnud mina. Mul pole auto valmis veel. Ehk järgmine nädal kuuleb mootori häält
Kui kellegil pakkuda ka orig pükste osa summuti jaoks võib teada anda
Postitatud: 13 Mai 2014 17:33
Postitas Qunts
Saad minu auto püksid omale kui keevitad esisilla tala ümber
Postitatud: 21 Mai 2014 20:18
Postitas filterking
Sul oli see coupee sama värvilahendusega nagu praegune rallikas tuleb?
Kas sa sellel coupeel mootort ka kaasa aitasid kui raial käisid?
Kuid edu ehitamisel, hea lugeda selliseid teemasid
.
Postitatud: 21 Mai 2014 22:53
Postitas france2
filterking kirjutas:Sul oli see coupee sama värvilahendusega nagu praegune rallikas tuleb?
Kas sa sellel coupeel mootort ka kaasa aitasid kui raial käisid?
Kuid edu ehitamisel, hea lugeda selliseid teemasid
.
Jh samades toonides. Coupel oli kangem aju ja mootor oli lihtsalt korras. Vaba väljalase oli kh.
Postitatud: 28 Mai 2014 22:12
Postitas france2
Tänaseks selge, et ei jõua 07.06 oma autoga starti
Lihtsalt ei jõua valmis. Iga pisiasi võtab meeletu aja. Kere sai nüüd lõplikult kokku ja ka kardaan sai taastatud uute ristide ja vahepuki näol. Vana remont tuli odavam, kui küsiti kasut. kardaani eest. Mootori plokk on puhastatud, värvitud ja koostatud, kuid ootab lõpliku koostamist. Seni tehtud kõike selle mõttega, et kui teha siis korralikult. Eks oleks ka mõne det. võind vana panna, kuid jh. 07.06 toimuvast rallist päris kõrvale ei jää. Lähen sõbrale kaartilugema. Saab uus ja huvitav kogemus olema. Seniks üks pilt hetke seisust ja loodan, et järgmine ralli olen oma autoga peal
Postitatud: 09 Juun 2014 20:51
Postitas france2
Kaardilugeja rollis ralli läbitud siis
Mega hea kogemus ikka. Alguses oli raske ja kippus sassi minema, kuid mida edasi seda paremaks läks lugemine ja ka katse ajad olid paranemise suunas. Palju sai ka infi mida peab oma autol muutma ja jälle ringi tegema
Näiteks praegune auto kõrgus ei sobi kohe kuidagi. Katsed lähevad ikka julmalt rööpasse, seega ette otsin niva vedrusid. Lisasin ka varuosade alla kuulutuse kellel pakkuda kontaktid olemas
Järgmiseks tähtajaks on Saaremaa Rahvasprint kus saab veel katsetada ja siis Augustis järjekordsel Läänemaal peaks peal olema juba 2 autoga
Postitatud: 09 Juun 2014 21:36
Postitas VäikeMägilane
Niva esimesed vedrud ju lühemad siksi omast?
kellele sa lugesid ja mis koht siis tuli?
Postitatud: 09 Juun 2014 21:47
Postitas france2
VäikeMägilane kirjutas:Niva esimesed vedrud ju lühemad siksi omast?
kellele sa lugesid ja mis koht siis tuli?
Niva omad jäigemad. Ja pole veel tabeleid leidnud palju see kõrguse vahe on. Lugesin, siis tiimi kaaslasele Läänemaa RR. Abs53 oma klassis 8.s Sai ka kahjuks 20sek karistust korjata. Tünni puute näol. Pole hullu saime aimu, et autol võimu kl. Peab lihtsalt sõitu harjutama
Postitatud: 09 Juun 2014 21:52
Postitas france2
Või tasuks lihtsalt uued standard vedrud panna?
Postitatud: 09 Juun 2014 22:13
Postitas sansa
Mul olid enne tutikad orginaalvedrud ees. Panin tutikad nivad ette, asi muutus jäigemaks ja kõrgus jäi mul samaks. Ju siis orginaalvedru niipalju pehme...
Postitatud: 09 Juun 2014 22:15
Postitas france2
sansa kirjutas:Mul olid enne tutikad orginaalvedrud ees. Panin tutikad nivad ette, asi muutus jäigemaks ja kõrgus jäi mul samaks. Ju siis orginaalvedru niipalju pehme...
Ja küsimus sai vastuse
Tänud
Postitatud: 09 Juun 2014 23:02
Postitas VäikeMägilane
sul oli ju autot kõrgemaks vaja? Kõik oleneb ka ammost, palju see tööd teeb ja kui jäik on
ära leiuta, uuri mis top 3-e masinatel all on ja asi jonks
Postitatud: 10 Juun 2014 07:59
Postitas Stern
Enam kõrgemaks pole sul küll vaja, ega siis kõik teed ja katsed alati nii rööpasse lähe
Ehk panid tähele kui madal üldsegi mu moskvich on? Saab ka nii hakkama, kuigi jah nina võiks mul ka paar cm kõrgem olla.