2106, France2, 1990 (Rahvaralli projekt)

2106, France2, 1990 (Rahvaralli projekt)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
kalle666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 18 Mär 2010 17:38
Asukoht: Läänemaa
Autod: Oman ka VAZ tüüpi autosid.

#21

Postitus Postitas kalle666 » 06 Apr 2014 15:27

ei,ma mõtlen seda et taga peab olema see pikk reaktiivvarras ühes tükkis või sain mina valesti aru,et sa tahtsid sinna kaks panna siis sorry.aga see et tugevdatud on see küll lubatud ma reguleeritavate kohta ei mäleta mis sai kas lubatud või mitte

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#22

Postitus Postitas VäikeMägilane » 06 Apr 2014 21:27

reguleeritaval diaagal on mõte/vajadus aind siis kui sa vedrustuse käiku vähendad (madalamad vedrud/ammod).
Festina lente!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#23

Postitus Postitas france2 » 12 Mai 2014 20:48

Nii asi natuke edasi arenenud ja hakkab kokku saama :) . Sai soetatud uus esiklaas ja palju muid osi. Nüüdseks peaks kõik jupid olemas olema välja arvatud uksepolstrile ülemine osa ja käetoed. Kellel 06.le pakkuda selliseid asju võib pakkuda. Plaanis, siis 07.06 Läänemaa RR. ist osavõtta, kuid eks elame näeme :P Soetasin ka 13`kruusakad mis said ka kohe velgedele pandud. Jube vähe on 13`kruusarehve kasutatult pakkuda. Kuid kindel soov on 13`kasutada. Soov oleks ka trenni teha enne võistlust, kuid kas jõuab ei tea. Paar pilti kh .

Pilt

Pilt

Pilt

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#24

Postitus Postitas france2 » 12 Mai 2014 21:25

Lõin ka kokku summa mis tänaseks auto peale kulunud on :D Sain summaks 2650.- Eur :P Ja arvestades, et väga palju asju on saadud toetuse korras ja ka tuttavate abiga, siis võib julgelt 1000.- juurde panna! Ja auto pole veel valmis !

Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

#25

Postitus Postitas Stern » 13 Mai 2014 07:36

Noh, puhas säästuprojekt ju :D Arvestades seda palju siksile asju saada on ja kui palju talle sisse investeerida võib. 7 juuni tule läänemaale kindlasti! Mul koduralli, astun uksest välja, 20meetrit ja olen service pargis. Endal see kollane moskvich SU-s. Ja 13´ kruusakaid vaata siit : Black Rocket

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#26

Postitus Postitas france2 » 13 Mai 2014 09:45

Nuh jh alati saab kallimalt teha :D Olen ikka kõik mis saab ise teha ka teinud. Bilsteini amordid olid kh juba olemas jne. Ja arvestades, et mootorini pole pm jõudnud, siis jh. Aga see selleks eks paistab kas saab valmis. Kuna esialgu on 1500cc mootor, siis konkurentsi ikka ei pakku. Kuid peab sõidu km koguma. Õppip taas tagaveolisega sõitma :D , siis hakkab suurema mootori peale mõtlema. Keegi on ka roolisambaga midagi ette võtnud? See orig plekist süsteem on ikka mega pehme. Roolist väänata, siis liigub üksjagu igas suunas :)

Kasutaja avatar
Rynts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 18 Dets 2012 18:35

#27

Postitus Postitas Rynts » 13 Mai 2014 16:32

Samasuguse värvilahendusega sigull tuli mulle Hagudis vastu, viskasin käppa kah (ise olin rohelise 06ga), ega juhuslikult Sina polnud? Igatahes tubli töö oled teinud ja jätka samas vaimus!!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#28

Postitus Postitas france2 » 13 Mai 2014 17:22

 
Rynts kirjutas:Samasuguse värvilahendusega sigull tuli mulle Hagudis vastu, viskasin käppa kah (ise olin rohelise 06ga), ega juhuslikult Sina polnud? Igatahes tubli töö oled teinud ja jätka samas vaimus!!


Ei olnud mina. Mul pole auto valmis veel. Ehk järgmine nädal kuuleb mootori häält :) Kui kellegil pakkuda ka orig pükste osa summuti jaoks võib teada anda :)

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#29

Postitus Postitas Qunts » 13 Mai 2014 17:33

Saad minu auto püksid omale kui keevitad esisilla tala ümber :D
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

filterking
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 19 Mär 2012 11:07
Asukoht: Viljandi
Autod: Pruun VAZ 2108. Punane VAZ 2106

#30

Postitus Postitas filterking » 21 Mai 2014 20:18

Sul oli see coupee sama värvilahendusega nagu praegune rallikas tuleb?
Kas sa sellel coupeel mootort ka kaasa aitasid kui raial käisid?

Kuid edu ehitamisel, hea lugeda selliseid teemasid:cool:.

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#31

Postitus Postitas france2 » 21 Mai 2014 22:53

 
filterking kirjutas:Sul oli see coupee sama värvilahendusega nagu praegune rallikas tuleb?
Kas sa sellel coupeel mootort ka kaasa aitasid kui raial käisid?

Kuid edu ehitamisel, hea lugeda selliseid teemasid:cool:.


Jh samades toonides. Coupel oli kangem aju ja mootor oli lihtsalt korras. Vaba väljalase oli kh.

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#32

Postitus Postitas france2 » 28 Mai 2014 22:12

Tänaseks selge, et ei jõua 07.06 oma autoga starti :( Lihtsalt ei jõua valmis. Iga pisiasi võtab meeletu aja. Kere sai nüüd lõplikult kokku ja ka kardaan sai taastatud uute ristide ja vahepuki näol. Vana remont tuli odavam, kui küsiti kasut. kardaani eest. Mootori plokk on puhastatud, värvitud ja koostatud, kuid ootab lõpliku koostamist. Seni tehtud kõike selle mõttega, et kui teha siis korralikult. Eks oleks ka mõne det. võind vana panna, kuid jh. 07.06 toimuvast rallist päris kõrvale ei jää. Lähen sõbrale kaartilugema. Saab uus ja huvitav kogemus olema. Seniks üks pilt hetke seisust ja loodan, et järgmine ralli olen oma autoga peal :)

Pilt

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#33

Postitus Postitas france2 » 09 Juun 2014 20:51

Kaardilugeja rollis ralli läbitud siis :D Mega hea kogemus ikka. Alguses oli raske ja kippus sassi minema, kuid mida edasi seda paremaks läks lugemine ja ka katse ajad olid paranemise suunas. Palju sai ka infi mida peab oma autol muutma ja jälle ringi tegema :D Näiteks praegune auto kõrgus ei sobi kohe kuidagi. Katsed lähevad ikka julmalt rööpasse, seega ette otsin niva vedrusid. Lisasin ka varuosade alla kuulutuse kellel pakkuda kontaktid olemas :) Järgmiseks tähtajaks on Saaremaa Rahvasprint kus saab veel katsetada ja siis Augustis järjekordsel Läänemaal peaks peal olema juba 2 autoga :)

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#34

Postitus Postitas VäikeMägilane » 09 Juun 2014 21:36

Niva esimesed vedrud ju lühemad siksi omast?

kellele sa lugesid ja mis koht siis tuli?
Festina lente!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#35

Postitus Postitas france2 » 09 Juun 2014 21:47

 
VäikeMägilane kirjutas:Niva esimesed vedrud ju lühemad siksi omast?

kellele sa lugesid ja mis koht siis tuli?


Niva omad jäigemad. Ja pole veel tabeleid leidnud palju see kõrguse vahe on. Lugesin, siis tiimi kaaslasele Läänemaa RR. Abs53 oma klassis 8.s Sai ka kahjuks 20sek karistust korjata. Tünni puute näol. Pole hullu saime aimu, et autol võimu kl. Peab lihtsalt sõitu harjutama :)

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#36

Postitus Postitas france2 » 09 Juun 2014 21:52

Või tasuks lihtsalt uued standard vedrud panna?

Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 733
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

#37

Postitus Postitas sansa » 09 Juun 2014 22:13

Mul olid enne tutikad orginaalvedrud ees. Panin tutikad nivad ette, asi muutus jäigemaks ja kõrgus jäi mul samaks. Ju siis orginaalvedru niipalju pehme...
Žiguliga juba igav ei hakka.

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#38

Postitus Postitas france2 » 09 Juun 2014 22:15

 
sansa kirjutas:Mul olid enne tutikad orginaalvedrud ees. Panin tutikad nivad ette, asi muutus jäigemaks ja kõrgus jäi mul samaks. Ju siis orginaalvedru niipalju pehme...


Ja küsimus sai vastuse :) Tänud

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#39

Postitus Postitas VäikeMägilane » 09 Juun 2014 23:02

sul oli ju autot kõrgemaks vaja? Kõik oleneb ka ammost, palju see tööd teeb ja kui jäik on
ära leiuta, uuri mis top 3-e masinatel all on ja asi jonks
Festina lente!

Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

#40

Postitus Postitas Stern » 10 Juun 2014 07:59

Enam kõrgemaks pole sul küll vaja, ega siis kõik teed ja katsed alati nii rööpasse lähe :) Ehk panid tähele kui madal üldsegi mu moskvich on? Saab ka nii hakkama, kuigi jah nina võiks mul ka paar cm kõrgem olla.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hevi ja 12 külalist