1. leht 3-st

2106, France2, 1990 (Rahvaralli projekt)

Postitatud: 01 Veebr 2014 01:39
Postitas france2
Tere taas. Taas põhjus siia foorumisse teema teha. Sain siis sõbralt tema vana auto milleks vaz 2106 aastaks 1990. Mootoriks talvel 1500 ja suveks on veel üks suur küsimärk :D kuna tuttav sõitis eelmine hooaeg rahvarallit, siis sai tema mehaanikuks koguaeg kaasas longitud. Kuid jah ei sobi see amet kohe kuidagi. Hirmus isu tuli jälle peale ja sai ehitatud üks audi coupe millega sõitsin ühe sprindi ja ühe rahvaralli. Kuid seejärel sai tõdetud, selleks et midagi seal klassis saavutada, tuleb kas Type-r soetada või klassi vahetada. Saigi vaikselt plaani hautud, et äkki järgmisest hooajast sõidaks ladaga SU klassi. Mõte oli ja sai ka autosid otsitud, kuid no ei leidnud seda õiget. Siis aga sõber otsustas, et teevad omale uueks hooajaks uue auto ja vana kere jääb järgi. Kaks korda ei mõlnud ja ehitus võis alata. Kere sai kõigepealt lahti võetud ja hinnatud palju tööd on. Noh lada nagu lada ikka tahtis keevitust. Tänaseks on auto seal maal, et põhi on värvitud ja lähiajal lastakse ka värv selga. Vahepeal on hunnikuga juppe soetatud :D nimekiri kilomeeter pikk :D Alates titaanist velgedest ja lõpetades kõigide uute veermiku detailidega. Kogu veermik saab poly pukside peale. Lisaks el.süüde ja tagasilda lukk mille eest tänan Mägilast ja suureks abiks on olnud ka Olaaf nõu ja jõuga. Samuti on suureks toetajaks Rapla Bussipark ja minu praegune tööanja :D Kuid toetajaid võib ju alati rohkem olla :D Esimene start peaks olema 22.02 peetav Pandivere RR kas jõuab ei tea, kuid töö käib isuga selle nimel. Puudu on veel mõningad detailid. Kõige suurem probleem paistab olevat sisu leidmine. Uskumatu mida osad küsivad vaz sisu eest. Pärl oli 170.- eur Sorry selle raha eest saab juba terve auto :D Seega kellel pakkuda uksepolstreid, istmeid, laepolstrit pange kohe u2u teele!!! Lisan ka mõned pildid toimuvast.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 01 Veebr 2014 15:32
Postitas VäikeMägilane
Summuti otsa läbimõõdu järgi võib arvata, et tuleb 2.xxL mootor:)
Tore et SU-sse masinaid lisandub. Edu!

Postitatud: 01 Veebr 2014 20:47
Postitas france2
See summuti sai üheks rahvaralliks kiirelt alla monteeritud, kuna otsustati müra mõõta ;) Esialgu pole ka aega korraliku teha. Esialgne rõhk on saada starti !

Postitatud: 12 Veebr 2014 20:27
Postitas france2
Tänaseks auto värvi all ja käib usin komplekteerimine. Vaadates õue on selge, et esimesed 2 sõitu jäävad ära. Palju on tehtud, kuid veel rohkem on teha :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 12 Veebr 2014 20:34
Postitas Qunts
Roolikarpi polegi külge veel kruvinud ?

Ilus vaadata, silm puhkab :D

Postitatud: 12 Veebr 2014 20:38
Postitas france2
 
Qunts kirjutas:Roolikarpi polegi külge veel kruvinud ?

Ilus vaadata, silm puhkab :D
Homme läheb külge pärast puhastamist loomulikult :)

Postitatud: 12 Veebr 2014 20:41
Postitas Walter
Onu ehk paned esimese sillatala vähe õigetpidi, siis mahub mootor kah vahele :cool:

Postitatud: 12 Veebr 2014 21:07
Postitas france2
 
Walter kirjutas:Onu ehk paned esimese sillatala vähe õigetpidi, siis mahub mootor kah vahele :cool:
:D igakord sama tilemma, et kumba pidi alla läheb:D

Postitatud: 12 Veebr 2014 21:34
Postitas Qunts
Pane parem mootor teispidi vahele :D

Postitatud: 12 Veebr 2014 22:15
Postitas VäikeMägilane
Siks on jah ses suhtes vahva riistapuu, et paljusid detaile saab 180 kraadi panna. Ükskord sai ise reduktor alla visatud kiiruga ja siis selgus et....no juhtub

Postitatud: 13 Veebr 2014 07:57
Postitas olaaf
alumise õõtsa silma jätsid tugevdamata?

Postitatud: 13 Veebr 2014 16:15
Postitas france2
 
olaaf kirjutas:alumise õõtsa silma jätsid tugevdamata?
Meelega jätsin tegemata. Kuna, kui midagi juhtub on parem, kui sealt järgi annab. Kui pauk lanseka ära lükkab on jama rohkem. Sõitsin vana 05.ga kaks hooaega ilma tugevdamata ja polnud hullu. Ühekorra pidin õõtsa vahetama, kuid siis lükkas ka selle poldi kõveraks, seega poleks ka tugevdus päästnud. Eks paistab. Võistlustel on varu õõtsad ikkagi kaasas :D Tänasek sai ka sillatala näpukas parandatud :P . Võib-olla näen liialt detailidega vaeva, kuid korra võiks ju viisakas olla :)

Pilt

Postitatud: 13 Veebr 2014 17:34
Postitas Qunts
Kas roheline sillatala ei kõlba teispidi alla panna või rikus ei luba korra kasutatud juppi enam uuesti alla keerata ?
Ennem oli ju roheline ja nüüd korraga must :o

Edu igatahes.

Postitatud: 13 Veebr 2014 18:01
Postitas france2
 
Qunts kirjutas:Kas roheline sillatala ei kõlba teispidi alla panna või rikus ei luba korra kasutatud juppi enam uuesti alla keerata ?
Ennem oli ju roheline ja nüüd korraga must :o

Edu igatahes.
:D tehtud mõned tugevdused ja rohelist värvi polnud käepärast !

Postitatud: 16 Mär 2014 20:10
Postitas france2
Nii Palju aega on mööda läinud ja väike motivatsiooni puudus oli vahepeal, kuna sõidud jäid kõik ära kus plaanisin osaleda. Kuid eile võtsin asja käsile ja sai tagasild kokku laotud. Polypuksid sai varrastesse sisse pressitud ja differ koos LSD lukuga paigaldatud. Eelnevalt töö kõrvalt said tagasilla vardad pritsitud, keevitatud ja värvitud. Täna võtsin otsuse vastu, et aitab otsimisest ja võtsin otsa Märjamaa-Rakvere-Märjamaa. Sai ostetud sealt 07 esimesed istmed, laepolster, põhjavaip, uksepolstrid. Lisaks sai otsitud esituled, tagatuled, stanged+uued kettad, trummlid jne jne. Ühesõnaga väga vähe vanu juppe läheb külge. Idee on teha ühekorra ja korralikult. Mootor jõudis kah hr Olaafi käest juppidena minuni. Jääb vaid kokku panna. Esialgu saab olema, siis 1500cc testimiseks ja harjutamiseks. Sellega on plaan kas stendis ära käia. Suveks põhihoojaks saab mootor olema 1700cc, et ikka esiotsaga mingigi lootus oleks tempos püsida. Huvipärast löön lõpuks ka nr kokku. Palju selline auto ehitus maksma läheb. Et, siis rahvas teab millega arvestama peab. Eriti noored foorumlased, kes hirmsasti tuunida soovivad :D

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 16 Mär 2014 21:19
Postitas Qunts
Seda numbrit oleks hea vaadata :D
Arvuta siis välja ka töötunnid ja närvide kulu :D
Teen pakkumise:
kui kõik asjad osta ja teha lasta siis kusagil 4000 € või rohkem. (arvestades, et kõiki asju on üks)

Postitatud: 16 Mär 2014 21:24
Postitas Stern
Minul on rahvarallikal juba ammu kogusumma arvestamine sassis :D Meeles ainult mootoriga seotud numbrid, näiteks vända lihvimine ja mossele uute kolbide hülsside ostmine :lol Aga endal parem kui kogusummat ei tea. Millal muidu plaanis stardis olla?

Postitatud: 17 Mär 2014 14:00
Postitas france2
Regullitavat ei tule tuleb kaks eri varrast!

Postitatud: 06 Apr 2014 09:47
Postitas kalle666
Franke,vaata tehnilisi varraste kohta.

1.Mõisted
Vaba – Detail, mida võib vahetada teise vastu ilma igasuguste piiranguteta. Samuti võib detaili eemaldada, kui ta on vastuolus turvalisusnõuetega.
Antud reeglites tuleb lähtuda arusaamast, et kõik osad või ka tegevused, mis ei vasta mõistele „vaba“, käib mõistete „algne“ või „keelatud“ alla.
Algne – detail või osa, mis on oma algupärasel kujul antud automargile tehase poolt toodetud. Keelatud on igasugune (mehhaaniline, keemiline, termiline, jne) töötlemine.

12. Veermik
Algne. Lubatud on tugevdada sillatala kinnituskohti, õõtshoobasid ja vedrude ning amortide kinnituskohti. Kasutatav materjal metall ja materjali võib lisada ainult keevitamise teel.
13.1 Amortidele pole piiranguid, kuid amortide arv peab jääma algseks.

Postitatud: 06 Apr 2014 10:23
Postitas france2
 
kalle666 kirjutas:Franke,vaata tehnilisi varraste kohta.

1.Mõisted
Vaba – Detail, mida võib vahetada teise vastu ilma igasuguste piiranguteta. Samuti võib detaili eemaldada, kui ta on vastuolus turvalisusnõuetega.
Antud reeglites tuleb lähtuda arusaamast, et kõik osad või ka tegevused, mis ei vasta mõistele „vaba“, käib mõistete „algne“ või „keelatud“ alla.
Algne – detail või osa, mis on oma algupärasel kujul antud automargile tehase poolt toodetud. Keelatud on igasugune (mehhaaniline, keemiline, termiline, jne) töötlemine.

12. Veermik
Algne. Lubatud on tugevdada sillatala kinnituskohti, õõtshoobasid ja vedrude ning amortide kinnituskohti. Kasutatav materjal metall ja materjali võib lisada ainult keevitamise teel.
13.1 Amortidele pole piiranguid, kuid amortide arv peab jääma algseks.

Vat ma nüüd ei saa aru mis sellega öelda tahad! Kas varrastele ei tohi enam plekist tugevdusi peale keevitada?? :D Pooltel meestel regullitavad vardad all ja probleemi pole seega ei mõista praegu. :(