2106, France2, 1990 (Rahvaralli projekt)
2106, France2, 1990 (Rahvaralli projekt)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2106, France2, 1990 (Rahvaralli projekt)
Tere taas. Taas põhjus siia foorumisse teema teha. Sain siis sõbralt tema vana auto milleks vaz 2106 aastaks 1990. Mootoriks talvel 1500 ja suveks on veel üks suur küsimärk kuna tuttav sõitis eelmine hooaeg rahvarallit, siis sai tema mehaanikuks koguaeg kaasas longitud. Kuid jah ei sobi see amet kohe kuidagi. Hirmus isu tuli jälle peale ja sai ehitatud üks audi coupe millega sõitsin ühe sprindi ja ühe rahvaralli. Kuid seejärel sai tõdetud, selleks et midagi seal klassis saavutada, tuleb kas Type-r soetada või klassi vahetada. Saigi vaikselt plaani hautud, et äkki järgmisest hooajast sõidaks ladaga SU klassi. Mõte oli ja sai ka autosid otsitud, kuid no ei leidnud seda õiget. Siis aga sõber otsustas, et teevad omale uueks hooajaks uue auto ja vana kere jääb järgi. Kaks korda ei mõlnud ja ehitus võis alata. Kere sai kõigepealt lahti võetud ja hinnatud palju tööd on. Noh lada nagu lada ikka tahtis keevitust. Tänaseks on auto seal maal, et põhi on värvitud ja lähiajal lastakse ka värv selga. Vahepeal on hunnikuga juppe soetatud nimekiri kilomeeter pikk Alates titaanist velgedest ja lõpetades kõigide uute veermiku detailidega. Kogu veermik saab poly pukside peale. Lisaks el.süüde ja tagasilda lukk mille eest tänan Mägilast ja suureks abiks on olnud ka Olaaf nõu ja jõuga. Samuti on suureks toetajaks Rapla Bussipark ja minu praegune tööanja Kuid toetajaid võib ju alati rohkem olla Esimene start peaks olema 22.02 peetav Pandivere RR kas jõuab ei tea, kuid töö käib isuga selle nimel. Puudu on veel mõningad detailid. Kõige suurem probleem paistab olevat sisu leidmine. Uskumatu mida osad küsivad vaz sisu eest. Pärl oli 170.- eur Sorry selle raha eest saab juba terve auto Seega kellel pakkuda uksepolstreid, istmeid, laepolstrit pange kohe u2u teele!!! Lisan ka mõned pildid toimuvast.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Meelega jätsin tegemata. Kuna, kui midagi juhtub on parem, kui sealt järgi annab. Kui pauk lanseka ära lükkab on jama rohkem. Sõitsin vana 05.ga kaks hooaega ilma tugevdamata ja polnud hullu. Ühekorra pidin õõtsa vahetama, kuid siis lükkas ka selle poldi kõveraks, seega poleks ka tugevdus päästnud. Eks paistab. Võistlustel on varu õõtsad ikkagi kaasas Tänasek sai ka sillatala näpukas parandatud . Võib-olla näen liialt detailidega vaeva, kuid korra võiks ju viisakas ollaolaaf kirjutas:alumise õõtsa silma jätsid tugevdamata?
Nii Palju aega on mööda läinud ja väike motivatsiooni puudus oli vahepeal, kuna sõidud jäid kõik ära kus plaanisin osaleda. Kuid eile võtsin asja käsile ja sai tagasild kokku laotud. Polypuksid sai varrastesse sisse pressitud ja differ koos LSD lukuga paigaldatud. Eelnevalt töö kõrvalt said tagasilla vardad pritsitud, keevitatud ja värvitud. Täna võtsin otsuse vastu, et aitab otsimisest ja võtsin otsa Märjamaa-Rakvere-Märjamaa. Sai ostetud sealt 07 esimesed istmed, laepolster, põhjavaip, uksepolstrid. Lisaks sai otsitud esituled, tagatuled, stanged+uued kettad, trummlid jne jne. Ühesõnaga väga vähe vanu juppe läheb külge. Idee on teha ühekorra ja korralikult. Mootor jõudis kah hr Olaafi käest juppidena minuni. Jääb vaid kokku panna. Esialgu saab olema, siis 1500cc testimiseks ja harjutamiseks. Sellega on plaan kas stendis ära käia. Suveks põhihoojaks saab mootor olema 1700cc, et ikka esiotsaga mingigi lootus oleks tempos püsida. Huvipärast löön lõpuks ka nr kokku. Palju selline auto ehitus maksma läheb. Et, siis rahvas teab millega arvestama peab. Eriti noored foorumlased, kes hirmsasti tuunida soovivad
-
kkalle666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 18 Mär 2010 17:38
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Oman ka VAZ tüüpi autosid.
Franke,vaata tehnilisi varraste kohta.
1.Mõisted
Vaba – Detail, mida võib vahetada teise vastu ilma igasuguste piiranguteta. Samuti võib detaili eemaldada, kui ta on vastuolus turvalisusnõuetega.
Antud reeglites tuleb lähtuda arusaamast, et kõik osad või ka tegevused, mis ei vasta mõistele „vaba“, käib mõistete „algne“ või „keelatud“ alla.
Algne – detail või osa, mis on oma algupärasel kujul antud automargile tehase poolt toodetud. Keelatud on igasugune (mehhaaniline, keemiline, termiline, jne) töötlemine.
12. Veermik
Algne. Lubatud on tugevdada sillatala kinnituskohti, õõtshoobasid ja vedrude ning amortide kinnituskohti. Kasutatav materjal metall ja materjali võib lisada ainult keevitamise teel.
13.1 Amortidele pole piiranguid, kuid amortide arv peab jääma algseks.
1.Mõisted
Vaba – Detail, mida võib vahetada teise vastu ilma igasuguste piiranguteta. Samuti võib detaili eemaldada, kui ta on vastuolus turvalisusnõuetega.
Antud reeglites tuleb lähtuda arusaamast, et kõik osad või ka tegevused, mis ei vasta mõistele „vaba“, käib mõistete „algne“ või „keelatud“ alla.
Algne – detail või osa, mis on oma algupärasel kujul antud automargile tehase poolt toodetud. Keelatud on igasugune (mehhaaniline, keemiline, termiline, jne) töötlemine.
12. Veermik
Algne. Lubatud on tugevdada sillatala kinnituskohti, õõtshoobasid ja vedrude ning amortide kinnituskohti. Kasutatav materjal metall ja materjali võib lisada ainult keevitamise teel.
13.1 Amortidele pole piiranguid, kuid amortide arv peab jääma algseks.
kalle666 kirjutas:Franke,vaata tehnilisi varraste kohta.
1.Mõisted
Vaba – Detail, mida võib vahetada teise vastu ilma igasuguste piiranguteta. Samuti võib detaili eemaldada, kui ta on vastuolus turvalisusnõuetega.
Antud reeglites tuleb lähtuda arusaamast, et kõik osad või ka tegevused, mis ei vasta mõistele „vaba“, käib mõistete „algne“ või „keelatud“ alla.
Algne – detail või osa, mis on oma algupärasel kujul antud automargile tehase poolt toodetud. Keelatud on igasugune (mehhaaniline, keemiline, termiline, jne) töötlemine.
12. Veermik
Algne. Lubatud on tugevdada sillatala kinnituskohti, õõtshoobasid ja vedrude ning amortide kinnituskohti. Kasutatav materjal metall ja materjali võib lisada ainult keevitamise teel.
13.1 Amortidele pole piiranguid, kuid amortide arv peab jääma algseks.
Vat ma nüüd ei saa aru mis sellega öelda tahad! Kas varrastele ei tohi enam plekist tugevdusi peale keevitada?? Pooltel meestel regullitavad vardad all ja probleemi pole seega ei mõista praegu.