2106, France2, 1990 (Rahvaralli projekt)

2106, France2, 1990 (Rahvaralli projekt)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#41

Postitus Postitas france2 » 10 Juun 2014 09:46

 
VäikeMägilane kirjutas:sul oli ju autot kõrgemaks vaja? Kõik oleneb ka ammost, palju see tööd teeb ja kui jäik on
ära leiuta, uuri mis top 3-e masinatel all on ja asi jonks


Praegu ees lõigatud vedrud. Ja mis ajast need on seda kh ei tea. Eks uurin veel natuke ja siis otsustab

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#42

Postitus Postitas france2 » 14 Juul 2014 14:32

Otepää sprint oli kohati juba humoorikas Kõigepealt esimese katse stardis juhiukse klaas enam üles ei keeranud ja sa jõuga polster eemaldatud ja klaas üles surutud ja puustkiil hoidis klaasi kinni :D aga sellega veel saaga sel katsel ei lõppenud. Juba oli stardijoon käega katsuda kui äkki voolud kadunud ja kapotialt suitsu tõusis :( Kapott kiirelt lahti ja starteri juhe põles lahtise leegiga :o Kiirelt kohe tulekustuti järgi ja sain tulest võitu õnneks. Miinus klemmi rebisin jõuga akuküljest puruks ja sai lühisest võitu. Nimelt oli starteri juhe kuidagi pükste toruga kokku saanud. Kuigi oli tõmmatud eelnevalt juhtmesidemega kinni ju oli säästu oma See järel kiirelt poodi jälle uus aku ja mitu rulli isoleeri see järel auto isegi käivitus :D ja sain starti kui starteri ergutus juhe maha tuli Lükkasime käima ja kujutate pilti sain starti ja järgnev oli juba hale naljakas unustasin käsipiduri peale :D Mõtlesin, üks pütt järelt, et ei jõua minna Finishis avastasin Kolmas voor jäi suure avarii tõttu ära seega päev mokkas, Kuid rehv oli parim millega sõitnud olen :D Aga oleme positiivsed ja saaremaal olen kohal :)


Pilt


Pilt

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#43

Postitus Postitas VäikeMägilane » 14 Juul 2014 14:57

Oma hobi ei tohigi tõsiselt võtta, siis ta poleks ju enam hobi vaid amet, jõudu ja peaasi et igav ei hakka!
Festina lente!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#44

Postitus Postitas france2 » 15 Juul 2014 21:32

Kõrvalise heli põhjustaja kh leitud. Nimelt oli hammasvöö lahti peal :o . Veel paar viga vaja parandada ja peaks valmis olema uueks katseks Saaremaal :) Käigukast vast kannatab ühe sõidu veel, kuid siis peaks kas remontima või uue vaatama. Ja mootor päris hästi ei käi veel, nimelt vahest käivitudes ei tule 4 pütti korraga järgi. Kas mingi küünal streigib juba ometigi uued NGK omad.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#45

Postitus Postitas olaaf » 15 Juul 2014 22:43

küünlajuhe?
kui üks pütt ei löö hakka ükshaaval lahti võtma juhtmeid - jube jama kui kuskil pütis vahepeal bensiin lihtsalt rõngaste vahele jookseb...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

#46

Postitus Postitas Stern » 26 Juul 2014 14:32

Kahju et saaremaal mingi takistusega numbreid vahetasid. Nii vähe aega sai auto valmis olla :( ;)

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#47

Postitus Postitas france2 » 27 Juul 2014 12:43

See saaga sai, siis ootamatu lõpu :( Suurte kompromisside ja pingutustega sain Saaremaale starti ja tulemus on kahjuks see, et auto on mahakandmisele :( Endalegi üllatusena auto käis edasi vägahästi ja rehvid pakkusid sellel pinnasel parimat pidamist mida olen kogenud. Võtsin teadlikult riski, et lähen kohe alguses täiega peale, et oleks korralik põhi all. Ja algus oli ilus kõikjalt sain vägahästi läbi ja imestasin isegi mis hooga sai kurve läbitud. Kuid poole katse peal olin unustanud sikaani asukoha. Mäletasin, et on kaugemal kurvist. See oli v1 kurv kus mul oli 4 käik praktiliselt lõpus väljas, kui äkki paistsid kurvist väljudes suured heinapallid. Tõmbasin veel käigu alla, et külgees hoogu mahavõtta, kuid juba oli hilja. Peaaegu mahtus ära, kuid juhiuksega lendas palli ja see viskas omakorda teeääres oleva kivi otsa mis murdis rooliotsa ja lõi ratta koopasse. Edasi olin reisija ja vaatasin, kuidas puu tuleb. Pauk oli kõva ja kere on kõver. Nüüd üks suur mõtlemis koht, et mis edasi. Oleks kere kuskilt võtta võiks ju ümber lapata, kuid hetkel vahendeid nii palju ei ole, et kohe uue järgi minna seega eks mõtleb. Täna proovisin ka mootorit käivitada. Käivitus, kuid mootori rihmaratas ees ringi ei käi seega arvatavasti vända ots murdunud. Elu läheb edasi
Pilt

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1209
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#48

Postitus Postitas VäikeMägilane » 27 Juul 2014 23:32

Tegijal juhtub...ise ikka terve ja kõik korras?
Siit võibolla väike soovitus ka kõigile teistele, et ei pea kartma starti minna STD masinaga...enne kui asjad klappima saavad ja oskused tulevad võib nii mõndagi juhtuda, seega ei pea hakkama imeasja ehitama ja selleks raha kulutama. Pigem võtta just nimelt töökorras siks ja sõita sõita sõita, kui lootust on, siis hakata vaikselt veermikust pihta

Kuid eks leiate teise kere ja läheb edasi:)
Festina lente!

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#49

Postitus Postitas france2 » 27 Juul 2014 23:49

Noh valud rinnas, kael kange ja üldse kõik lihased kanged. Võtsin teadlikult riski ja sõitsin piiri peal. Lihtsalt läbi jalutades ei hinda kauguseid nii nagu peaks. Seega leian, et sikaanid kohe kurvitaga ei ole õige. Kuna kogu rada ikka pähe ei jää. Eks ikka juhtub. Kui ei pinguta ja lihtsalt kulged, siis ma ei näe asjal pointi.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#50

Postitus Postitas olaaf » 28 Juul 2014 11:17

kui ikka väga vaja siis mingi vända leiab ;)
katsu mõni kere ka sebida - tehnika ringi ja sügiseks rajale.
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#51

Postitus Postitas france2 » 28 Juul 2014 21:42


france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#52

Postitus Postitas france2 » 05 Aug 2014 15:25

Tänaseks on otsus vastu võetud ja auto saab taastatud. Täna lammutasin natuke esiotsa ja selgus, et esimene rihmaratas täiesti kildudeks. Kahjuks on see ka ära rikkunud kuskil 8mm keeret vända otsast. Ei tea kui keere üle keerata kas jääb pidama. Usun,et liimiga vast jääb. Eks tuleb jälle ehitama hakata, kuid noh auto liikus minu silmis väga hästi seega proovime uuesti. Eks tänu Mikk-u ja teiste foorumi kasutajate abile, see asi teoks saab. Seega suured tänd teile. Mõni pilt kah ja eks tuleb jälle ka ehitusest pilte :)


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Põhi probleemi põhjustaja :(


Pilt

Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

#53

Postitus Postitas Stern » 05 Aug 2014 17:28

Tubli et taastad! Mis see siis ära ei ole. Ja kui vaja peaks minema siis : http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=35193 ja
http://www.osta.ee/vaz-i-uus-poll-50467898.html

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#54

Postitus Postitas olaaf » 05 Aug 2014 18:46

vända otsa mutri teed uue, mis ulatub sügavamale, keerme alguse teed ilusti korda, et külge keerates pekki ei keera mutrit.
oled ju treial ja saad hakkama!
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

#55

Postitus Postitas mopeed » 07 Okt 2014 00:18

Vaatasin ,et autost järel põhimõttleiselt tühipaljas kere.... Kas ei taastagi ?

Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

#56

Postitus Postitas Qunts » 07 Okt 2014 09:32

 
mopeed kirjutas:Vaatasin ,et autost järel põhimõttleiselt tühipaljas kere.... Kas ei taastagi ?


Omanik vahetas marki ja auto vist ei kuulu enam talle.
Seda kere polnud ju mõttet taastada.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#57

Postitus Postitas france2 » 08 Okt 2014 00:00

Selle teema võib sulgeda jh :( . Auto kere oli ikka liialt kõver ja ei leidnud motivatsiooni ka kerevahetus ettevõtta, kuid üha enam kisub selle poole, et tuleb varsti uus teema teha, kuid sellest, siis kui on millest pajatada :)


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: hevi ja 12 külalist